Asi žádná hra nemá vyložené ambice stát se tou nejhorší hrou daného roku. Minimálně v případě Skull Island: Rise of Kong to však vypadá tak, že minimálně tento kousek se stane kandidátem na tento nezáviděníhodný titul. Hra má příšernou grafiku, je plná bugů a její hratelnost také není z těch schopných hráče reálně zaujmout. Divoká je pak i cenovka, která po případných zájemcích žádá 40 euro. Pokud přemýšlíte nad tím, jak je možné, že se z tohoto kousku stala taková katastrofa, možná tu máme vcelku zásadní důvod. A tím je podobně jako v řadě jiných případů tempo vývoje.
Hra Skull Island: Rise of Kong totiž měla podle magazínu The Verge vzniknout během pouhého roku, což je tempo vyloženě smrtícího rázu. Dost se během něj navíc propouštělo a improvizovalo. Není tím pádem až takovým překvapením, že tento kousek dopadl tak, jak dopadl.
That bad King Kong game was only in development for a year https://t.co/aLRjvOgWVn
— The Verge (@verge) October 20, 2023
Já jsem zvědavej na The Walking Dead Destinies možná Skull Island trumfne.
A přesně proto dostávají v recenzích Ubisoftí šablonovité hry bez špetky originality 7-8/10. Protože kdyby dostaly známku kolem 5 bodů, jak často někteří navrhují, tak Skull Island: Rise of Kong by musel být na stupnici od 1 do 10 už někde v mínusu
Delany na UE5 a jede to i na starym GTX. Nechapu, co si lidi stezuji
Ked si spomeniem ako vypadal king kong na ps2, tak toto je vysmech
Docela dlouhá doba na 4Gb hru
furt lepsi jak hulk v avengers ne ?