Vývoj Star Citizen bez ustání probíhá, díky čemuž se hra pomaličku valí kupředu. Nejnovější aktualizace 3.21 přináší nový obsah týkající se planety Crusader, na které můžete nalézt nad povrchem se vznášející městský komplex Orison. Ten se stal terčem dobře vybavených útočníků s nimiž se musíte utkat v jeho ulicích. Pokud se bojíte výletů do oblak, tak je tu také alternativa v podobě výprav do dobře chráněného stanoviště Kereah, kde se nacházejí tajné informace. Neschází tu ani akce v útrobách podzemních prostor, ze kterých musíte dostat speciální balíčky.
Mezi novinkami, které update 3.21 přináší, neschází ani nový koráb. Tentokrát se jedná o bombardér Crusader A1 Spirit. Detailní informace o nové aktualizaci si můžete přečíst na oficiálních stránkách hry.
Alpha 3.21 is now LIVE, featuring:
🚀 Steal Evidence Missions
🚀 Crusader A1 Spirit
🚀 UGF Package Retrieval Missions
🚀 New Mission Platforms Across Crusaderand more: https://t.co/JA6OLmKYYF pic.twitter.com/nhZmUJVz8X
— Star Citizen 🔜 #CitizenCon2953 (@RobertsSpaceInd) October 19, 2023
Až dohraju TES 8, tak se budu z kolečkového křesla a s bryndákem na krku dívat jak to někdo hraje. 👍🏻
O této „hře“ se jednou bude psát v učebnicích psychologie, sociologie a antropologie. A nejspíš i religionistiky.
V tomto směru jsou pro mě důležité tři proměnné:
1 – rok odchodu do důchodu
2 – datum smrti
3 – vydání SC mezi daty bodů 1 a 2 – v tomto bodu jsem ochotný tolerovat vydání před datumem bodu 1. Jednak tomu ale nevěřím a také je to pouze za předpokladu kdy datum bodu 2 nenastane dříve než u bodu 3.
To jako tahle kravinka ještě nemá plné vydání ? Před 5 lety byla v předběžném přístupu. A po 10 letech vývoje není hra stále hotová. hmmm ti, než to dokončí, tak ta hra nebude nikoho zajímat.
Do 20 let to vyjde. Tesim se
Obecně se čeká, až vyjde plně odladění dynamic server meshing až tato technologie ukáže jak velký či malý má SC potenciál. Už část serverové architektury replycation layer ukázala, že tato technologie má své limity. A až plně odladění dynamic server meshing ukáže jak tyto limity jsou tvrdé či měkké. Pokud nasazení a odladěný posledních části serverové architektury bude úspěšné, tak kromě vyřešení problému s AI, fyzikou by vývojáři měli mít dost výkonu na přidání více NPC a hráčů na shard. Včetně zvířat na planetách a civilních NPC v místech, kde nejsou a měli by být. Pokud se to příliš nepovede SC nikdy nebude schopno překročit svůj vlastní stín a to i přes větší pokrok v grafice a prostředí, které ukázalo čerstvé engine tech demo. Server meshing už se pomalu zavádí, vybraní hráči by měly mít přístup prvním částem nové architektury ke konci měsíce, i když tato část umožní jen přidat nový hvězdný systém. I tak to bude jen pro otrlé.
a singleplayerovou cast nedodali proc? Taky kvuli multiplayerovym funkcim?
Ted ohlásili že je singl dodělanej a už se optimalizuje a opravuje.
nojo čoveče, https://www.youtube.com/watch?v=IDtjzLzs7V8 jako pindík místama tuhnul, pořád to má ten wau efekt, jako málokterá hra současnosti
Jo viděl jsem ale zaujalo mě hlavně aji tohle https://www.youtube.com/watch?v=n8ng-5AnpUM vypadá to že už mají asi předělanej aji engine kvůli kterému trval vývoj tak dlouho protože se musel za pochodu upravovat.
Dead game