„Některými místy jsme se skutečně nechali ovlivnit. A jsou to především západní oblasti USA, jako např. Los Angeles nebo San Francisko. Větší prostor jsme ale dali naší představivosti“, řekl na GamesComu minulý týden Paul Rutschynsky.
Též dodává: „ K této volbě jsme se uchýlili hlavně proto, abychom neměli svázané ruce realitou. Tento přístup rovněž upřednostňujeme v oblasti vozidel a jejich značek. Chceme také vytvořit svůj vlastní jízdní a destrukční model. V podstatě nám jde o co nejlepší vizuální i herní zážitek.“
Rutschynsky také potvrdil, že ve hře bude k dispozici na výběr až 40 různých tratí.
MotorStorm: Apocalypse vyjde nejdříve příští rok, a to exkluzivně na PlayStation 3.
VUbec žádná škoda že o je jen na PS3 Když xbox nebudu mit ale sousítím s váma. . určitě by toi hralo více lidí
chjo dalsi PS3 only titul, holt co se da delat…
Hold patri Paulu Rutschynskymu -on to vysvetlil uplne naramne, proste nemusi platit za znacky a kdyby se jim nechtelo nic vymyslet-proste si vezmou jako predlohu realne mesto a na hru daji nalepku fiction – aby nemuseli nikomu nic vysvetlovat… jak naramne trefne – v jednoduchosti je krasa
AAAA škoda že ne na X360
free-art: Souhlasim
pěkný titul , škoda že jen na PS3.