V posledních dnech se na internetu opakovaně objevila videa z chystané mobilní hry Assassin’s Creed s kódovým označením Jade. Titul je zasazený do Číny a prostředí působí i přes nízké rozlišení uniklých záběrů na mobilní hru poměrně detailně. Zároveň máme možnost vidět rozsáhlou tvorbu postavy, což je pro sérii novinka, nebo souboj, který je ovládán plně dotykově.
Je ale potřeba říct, že záběry pochází z rané verze hry, na což upozorňují i popisky v samotných videích.
Jade je jedním z projektů v rámci rozsáhlé série, které Ubisoft představil letos v září. Kromě mobilní Číny se plánuje také projekt označený Red, se kterým zůstaneme ve východní Asii – podíváme se do feudálního Japonska. Na seznamu je taky projekt Hex, který by nás mohl zavést do středověké Evropy. V neposlední řadě pracuje Ubisoft na mobilní hře a hraném seriálu s Netflixem. Ze všeho nejdřív se ale dočkáme Assassin’s Creed Mirage.
Jade vzniká podle všeho ve spolupráci s Tencentem a je společnou snahou gigantů rozšířit záběr ságy o čínský trh. Vydavatel hru označuje za AAA projekt. Datum vydání neznáme.
Koukám, že zdejší komentující moc nehrají mobilní hry, protože například oproti takovému MU Origins 3, které momentálně hraju, je tohle krásně minimalistické
Hrozně mě vytáčí ty ukazatele cílů mise. Nemůže být, když už, prostě jeden na konci hradeb, ne, on musí být každejch 10 metrů, aby se náhodou někdo neztratil.
Jaký asi Ubisoft zvolí monetizační model? Tipuju „Jdi na misi, získej 100 zlaťáků a pak čekej 3 hodiny. Nebo zaplať pěti diamanty, které získáš za 3USD nebo za 1000 zlaťáků“. A to se vyplatí, protože vám hra stejně do půl hodiny vyšťaví baterku.
Tie „doplnkové“ informácie u AC hier už sú extrém. Kompas, cieľ, misia, healthbar, odrátavanie vzdialenosti, aktívna zbraň, aktívny profil… Mi to pripomína japonskú TV.
Dalsi AC hra bez atmosfery a duse. Uz nejakou dobu podeziram Ubisoft, ze hry jim tvori automat. Stromy jsou zrejme z Valhaly, prostredi nedava smysl, postavy jsou belosi obleceni za cinany, pohyby postradaji ladnost bojovych umeni a do toho klasicky nudne nekonecne dialogy s postavajicimi recniky o par nahodilych gestech. Dulezite je, ze vsude blikaji ctverecky, kolecka, za seknuti 300 cislicek, za shozeni protivnika 3000 cislicek. Ne tohle se starou Cinou opravdu nema nic spolecneho. Lec je na tom napsano AC tak smele do nakupu a vysokych hodnoceni.