Na Twitteru se objevil příspěvek streamera Gothaliona, ve kterém si stěžuje na přístup vývojářů MMORPG New World. V invazích – PvE aktivitě, ve které bráníte pevnost daného regionu proti hordám nepřátel, kteří přicházejí ve vlnách, dochází v případě neúspěšné obrany k následnému snížení craftovacích stanic v přidruženém městě. Gothalion a jeho Company se dostali k sedmé vlně z celkových osmi a jelikož útok neodrazili, přišli o mnoho vylepšení. Problémem je, že ztratili podstatně více než Company, které se při obraně nedostali tak daleko jako oni.
— Gothalion (@Gothalion) October 27, 2021
Fabiana – zaměstnanec Amazon Game Studios v oficiálním vyjádření tvrdí, že čím dále se v invazi dostanete a nezvítězíte, tím více upgradů ztratíte. Vše prý funguje tak, jak bylo zamýšleno. Nelogické? Ano. Hráči jsou tak trestání za svoji snahu, um a dovednosti. Odrazit invazi je prozatím téměř nemožné. Pokud si tedy netroufáte se svou Company na všech osm vln nepřátel, Gothalion radí, abyste se tomuto PvE obsahu prozatím raději kompletně vyhnuli.
Final update as apparently BOTH CS responses are wrong, and downgrades only depend on territory, not wave progression
They really got to get the support team straightened outhttps://t.co/eyavaY9Yf9
— Paul Tassi (@PaulTassi) October 27, 2021
Později během dne se objevil tweet Paula Tassiho, ve kterém uvádí díky novější reakci z oficiálního diskuzního fóra situaci na pravou míru. Čím vyšší úrovní dané teritorium disponuje, tím větší postih na něj dopadne v případě neúspěšné obrany vůči invazi. Jádro problému nicméně zůstává stejné. Snaha hráčů je narušena a dá se říci, že jim tvůrci házejí klacky pod nohy. Komunikace ze strany zaměstnanců Amazon Game Studios každopádně působí dosti neprofesionálně, kdy teprve na třetí pokus odpověděli, co se ve hře doopravdy děje, zatímco první dvě vysvětlení byla vyloženě mimo.
Tak mně to tedy přijde celkem logické. Čím větší vlna, tím silnější nepřátelé. Tudíž tím více vám zdemolují město, pokud je neodrazíte.
Nám se včera invazi podarilo vyhrát, není to nemožné
U nas uz to chodime jako full premade 60tek kde ma dost lidi uz legendarky a zbrane/trofeje/potky na bonus corruption damage a nedali jsme to ani my, ani nikdo jinej u nas na serveru. Je to naprosto smesne pretuneny a pokud si nekdo v AGS mysli, ze to muzou dat randomove s levelem 50, tak musi medikaci bud vysadit nebo nasadit
Chtělo by to sepsat všechny major bugy do jednoho postu, je jich docela hodně na hru, která měla za sebou snad nejvíce testovacích fází ze všech MMORPG…..zřejmě to bylo málo… Nesmrtelnost, gold duplication, nefunkční endgame, čísla co nedávají smysl a neodpovídají tomu, co tam píšou, přepočty a % jsou totálně mimo atd. Jeden bug se ,,opraví,, , další 2 se objeví… Navíc způsob, jak tyto bugy řeší, jsou otřesný… Místo rollbacku při gold dupe bugu nechali servery běžet dál s tím, že projedou manuálně všechny hráče a dostanou bany…. Sure… To, že ti lidi poslali peníze dalším hráčům, protože v tom ten samotnej bug fungoval, že si lidi mohli koupit něco z marketu a posrat ten market ještě více atp…to už jim nějak nedošlo…Jde vidět, že devs nevidí v řešeních problému bigger picture a určitě neví, jak řešit tyto problémy, protože většina z nich jsou jen dočasné řešení, ne permanentní….
No upřímně nic zvláštního. Chtěl jsem být ošklivý, ale vlastně bych články podobného typu uvítal, třeba jednou za týden. Doporučuji farmit drama od Gaijin Entertainment, Grinding Gear Games, Jagex aneb na co nešáhnou to nepokazí.