Domnívám se, že akční FPS sérii Call of Duty, není nutno zevrubněji představovat. Od vydání prvního dílu uběhlo již neuvěřitelných 17 let. Velmi dobře si vzpomínám, jak jsem u něj jako školák, proseděl mnoho dní a večerů. Ostatně spolu s datadiskem United Offensive a Call of Duty 2, se stále jedná o mé nejoblíbenější díly. Za téměř dvě dekády si značka dokázala získat srdce milionů fanoušků po celém světě. A to právem. Takovou akční jízdu hned tak jinde nezažijete. Loňské Modern Warfare mě velmi mile překvapilo. Uvítal jsem taktičtější gameplay, kampaň jsem zhltnul na jeden zátah a do multiplayeru jsem investoval nezdravý počet hodin. Laťka tak byla nasazena vysoko.
Přiznám se, že když bylo oznámeno Call of Duty: Black Ops Cold War – přímý sequel prvních (a velmi vydařených) Black Ops, byl jsem poněkud skeptický. Bál jsem se, že po Modern Warfare bude další díl ušit horkou jehlou. Na druhou stranu mne ihned zaujalo zasazení do období studené války – neustálé nukleární hrozby, všudypřítomné nejistoty, nedůvěry a politických machinací. Do doby, kdy byl svět drásán přemi mezi rudým komunismem a západním kapitalismem. Právě díky lákavému historickému období, jsem se na Black Ops Cold War nakonec začal těšit. A jak to dopadlo? Podařilo se překonat loňský úspěch kampaně Modern Warfare? To se dozvíte v dnešní recenzi, která si bere na paškál singleplayerový aspekt nejmladšího dítka Call of Duty. Multiplayerové složce hry a Zombie módu se budeme věnovat v dohledné době.
- Platforma: PC, PS4 (recenzovaná verze), PS5, X1, XSX/S
- Datum vydání: 13. 11. 2020
- Výrobce: Treyarch, Raven Software
- Žánr: FPS
- Česká lokalizace: ne
- Multiplayer: ano (klasický + Zombie)
- Dat ke stažení: cca 90 GB (PS4 verze)
- Herní doba: 4 až 6 hodin
- Přístupnost: 18+
- Prodejní verze: krabicová i digitální
- Cena: 1.799,- Kč až 1.999,-Kč (dle platformy, Xzone)
Krycí jméno Bell
Ano, hádáte správně. Přesně tak se jmenuje agent, v jehož kůži navštívíte lokace po celém světě. První věcí, která mne mile překvapila, byla možnost přizpůsobit si vašeho operátora. A to stylově – formou vyplňování utajeného dokumentu. Zvolit si můžete příslušnost k jedné z tajných služeb, které se ve hře nacházejí (CIA, KGB či MI6), pohlaví, barvu pleti a co je nejdůležitější, dva z patnácti nabízených psychologických profilů (perků), které vás budou doprovázet celým příběhem. Jmenovitě se jedná například o Reliable (jeden zásobník navíc), Survivor (+25% života), Relentless (+25% kadence palby) či Aggressive Behavior (+25% rychlost přebíjení). Zvolené perky nelze po potvrzení již měnit. Hráči, kteří nemají zájem o žádné z těchto zvýhodnění, mohou zvolit možnost Classified. Osobně tuto změnu vítám a myslím si, že se ze strany tvůrců jedná o inovativní krok jiným směrem. Vzhled hlavního hrdiny měnit nelze, což ale u singleplayeru FPS titulu nevidím jako žádný problém.
Neutuchající válečná hrozba
Příběh Call of Duty: Black Ops Cold War přímo navazuje na první Black Ops. Setkáme se tak se starými známými tvářemi, jakými jsou Alex Mason, Frank Woods či Jason Hudson. Hra využívá reálné historické záběry z období studené války, z nichž některé jsou velice zajímavé a dokáží vás díky tomu více vtáhnout do děje. Samozřejmostí jsou také věrně ztvárněné postavy vládních činitelů, např. dobového amerického prezidenta Ronalda Raegana či bývalého prezidenta SSSR – Michaila Sergejeviče Gorbačova.
Hlavní premisou příběhu je pátrání po nebezpečném ruském agentu Perseovi, který začal po dlouhých letech opět vytahovat drápky. A když se tak stane, svět se má na co těšit. Tedy, spíše čeho bát. Jak je již u Call of Duty zvykem, nevyhneme se klišé. Vůbec mi to ale nevadí, jelikož nejdůležitější je pořádně si servírovanou akci užít. Troufám si říct, že jedním z hlavních lákadel je již zmíněné období, během kterého se kampaň odehrává. Symbolem studené války jsou špioni, zbrojení, hrozba odpálení mezikontinentálních nukleárních hlavic a ano, v pozdějších fázích také rock n roll, kožené bundy, prapodivné účesy a velké nažloutlé brýle. A přesně v takové fázi se drtivá většina hry odehrává. Je to tak, mluvím o 80. letech, době, kdy Berlínská zeď ještě stojí a analogová sledovací zařízení jsou stále hojně využívána.
Právě Západní Berlín patřil k nejlepším lokacím celé kampaně. Okamžitě jsem si vzpomněl na filmy Bridge of Spies či Red Sparrow. Špionážní atmosféra by se dala krájet nožem, ukrytým v podrážce boty. Nepřeháním. Mimo Berlín se podíváme do Amsterdamu, Turecka, Zakarpatské Ukrajiny, Uralu a také na Kubu či do velitelství samotného KGB. Důležitou roli plní také Vietnam. V něm se mise odehrávají retrospetivně, přesněji v roce 1968 a mají velký význam pro celý příběh. Leckdo by mohl namítat, že stokrát omílané téma zápolení USA s Ruskem je už ohrané a nudné, ale dějiny tomu tak chtěly a zde to rozhodně není na škodu.
Důležitou roli plní také Vietnam.
Mise mají spád, jsou dostatečně rozdílné a lokace se často mění. Nestane se tak, že by vás např. Vietnam začal nudit. Navíc, když při přeletu nad Mekongem uslyšíte klasické dobové rock n rollové šlágry, hrozí, že si začnete podupávat nohou. Ano, zase klišé, ale řekněme si na rovinu, komu to vadí? Příběh Black Ops Cold War není tak seriózní jako v předchozím Modern Warfare. Neoperuje s korektností a místy se přiklání k béčkovému pojetí. Najde se i pár opravdu vtipných pasáží, u kterých jsem se nahlas zasmál. Nebudu vám je prozrazovat, pouze zmíním dvě slova: figurína a kšiltovka. Prostě takový standard série. Jsem spokojen. Ale co když vám řeknu, že příběh nemá pouze jeden možný konec? Nevěříte? Věřte.
Inovace v Call of Duty? Je to tak!
Když na mne během první mise, odehrávající se v Amsterdamu, vyskočilo dialogové okno s možností volby, nevěřil jsem vlastním očím. „Co to sakra dělá v CoDku?“ honilo se mi hlavou. Je to ale realita. Ve hře se můžete rozhodovat. A co víc, na vašich rozhodnutích záleží. Přesně jak to máme rádi v RPG titulech. Navíc to nepůsobí rušivým dojmem, akce si užijete až až. Nemusíte se bát, že budete u dialogů trávit dlouhé minuty. Takovou inovaci jsem opravdu nečekal a tvůrcům z Treyarchu a Raven Sofware tleskám. A to není vše. Mezi misemi využíváte svoji tajnou základnu. Jednak pro strohou komunikaci se členy svého týmu, ale hlavně se zde nachází interaktivní tabule s celým plánem operace. V jednotlivých misích sbíráte důkazy a vodítka, které si pak na tabuli můžete pročítat či je zkoušet luštit a díky tomu se dozvědět zase něco více o příběhu a jeho důležitých protagonistech.
Vůbec poprvé se v Call of Duty setkáváme s vedlejšími úkoly. Popravdě jsou tu pouze dva, ale k jejich splnění je potřeba pracovat s již zmíněnými dokumenty a tabulí. Další plus pro vývojáře. Místy se opravdu cítíte jako tajný agent ve službách Jejího Veličenstva, případně jako Hercule Poirot. Díky tomu, že na vašich volbách záleží, má hra několik možných konců. Nechci chrlit superlativy, ale tohle je prostě paráda. Nevadí, že kampaň projdete za čtyři až šest hodin, protože pokud chcete plný příběhový zážitek, doba se minimálně zdvojnásobí. Při jednom zakončení mi dokonce přeběhl mráz po zádech, což se mi u her stává velmi zřídka. Na krátkou herní dobu u singleplayerové části Call of Duty jsem si již dávno zvykl a preferuji svižný a akční scénář, ale zde se díky volbám dostáváme na novou úroveň a já doufám, že si tento prvek hráči zamilují stejně jako já a budeme jej v sérii vídat standardně.
Při jednom zakončení mi dokonce přeběhl mráz po zádech.
Jako velké plus vidím důraz kladený na stealth postup v některých misích. Zde si hra vypůjčuje mechaniky ze série Hitman, což je patrné hned na první pohled. Ale proč nevyužít něco, co funguje a je léty prověřeno. Těla nepřátel tak po likvidaci můžete schovat například do skříně. Jistě, tyto mechaniky nedosahují hloubky Hitmanovských titulů, ale je to vítané zpestření. Právě stealth pasáže mě bavily snad z celé kampaně nejvíce. Bude to asi tím kořením v podobě období, ve kterém se hra odehrává a celkové atmosféře, protože jinak stealth hry opravdu nevyhledávám.
Arzenál a gunplay, aneb jak se to vlastně hraje
Za poslední rok s Modern Warfare, jsem si zvykl na tzv. „mountování“ (opírání) zbraní o podklady. K mé nelibosti tato funkce v Black Ops Cold War chybí, a tak se mi hlavně v prvních dvou misích stávalo, že jsem místo opření zbraně o zeď, pouze uhodil pažbou do cihel. Pro někoho je to naopak vítaná změna, ale mně se bude po této možnosti stýskat. Zacházení se zbraněmi nedělá mimo tuto skutečnost sérii ostudu a opět dostáváme zažitý standard. AK-47 prostě kope, ale to jsem zjistil i na střelnici. Efektivní je nicméně možnost, jakou je protivníka možné využít. Lze jej uchopit a použít jako lidský štít, což se hodí zejména v situacích, kdy se není kam schovat před neúprosnou palbou nepřátel. Likvidace nic netušícího protivníka za pomoci nože je také, jak už je zvykem, velmi účinná.
Arzenál čítá průměrné množství zbraní, z jehož nabídky si vybere opravdu každý. Najdeme zde např. klasiku v podobě útočných pušek XM4, AK-47(u), Krig 6, samopalů MP5, Milano 821 (UZI), pušku DMR 14, kulomety RPD a Type 63 (Stoner), brokovnice Heuer 77 a SA 12 a v neposlední řadě odstřelovací pušky LW3, Pelington a granátomet M79. Osobně jsem si nejvíce oblíbil XM4, M16, RPD a DMR 14. Zadržení dechu při odstřelování je doplněno zpomaleným časem, během kterého je ale zpomaleno i přebíjení. Zbraně tedy neurazí ani nenadchnou. Rád bych viděl i nějaké další speciály a prototypy, protože ačkoliv se hra na oko díky historickým záběrům tváři realisticky, stále jde o staré známé Call of Duty.
Ach ta umělá inteligence…
Hodnotit technickou stránku mezigeneračního titulu je ošemetné. Je zcela jisté, že hra poběží a bude vypadat daleko lépe na PlayStationu 5 než na jeho starším sourozenci. Black Ops Cold War jsem hrál na Slim verzi PlayStationu 4, na kterém se snímková frekvence snaží udržet na šedesátce zuby nehty. Což o to, daří se jí to relativně dobře, ale ani tak se nevyhneme občasným propadům snímků, a to obzvláště když se na scéně děje opravdu hodně. Občas to dojde tak daleko, že konzole opět startuje své proudové motory a chystá se pravděpodobně odlétnout do země křemíkové. Naštěstí se to během kampaně stalo maximálně pětkrát, takže nemusíte mít obavu, že by vám PS4 neustále hučelo. Bohužel dochází k občasnému doskakování a načítání textur a očekávejte i delší loadingy. Jak je to na verzi PRO netuším, ale hádám, že bude situace lepší. No, už aby tu byla sms s výzvou k vyzvednutí PlayStationu 5.
Umělá inteligence moc rozumu opět nepobrala. Několikrát se mi stalo, že jsem se jako myška plížil ve stínech, aby mě soudruh Ivan neodhalil a když jsem udělal chybu, Váňovi trvalo dobré dvě až tři vteřiny, než si mě všiml. A to na mě přímo zíral. No povím vám, že za tím budou buď nedostatky při programování, nebo Váňa minulou noc strávil promrzlý na stráži, a to ve společnosti flašky vodky. Sázím spíše na možnost první. Otázkou zůstává, co vlastně užitý engine Infinity Ward 5 dokáže a co ne. Technicky nedoladěné mi přišlo také páčení zámků. Buď jsem naprostá lopata, nebo je to prostě a jednoduše krkolomné.
Umělá inteligence moc rozumu opět nepobrala.
Co se týče grafické stránky titulu, tak zde jsem na rozpacích. Některé scenérie vyráží dech, zatímco jiné místy vypadají jako x let stará hra. Na PC a next gen konzolích vypadá a běží Black Ops Cold War samozřejmě lépe, což mi potvrdil i náš šéfredaktor Martin Zavřel, který si hru užívá na PlayStationu 5. Na základním PlayStationu 4 se ale nejedná o žádné terno, ze kterého by hráči chrochtali blahem. Z konzole lze vytáhnou pravděpodobně více, jak jsme již viděli u jiných her (The Last of Us 2, God of War atd.). Opět to přisuzuji hernímu enginu. Hra ale za žádnou cenu není ošklivá. Tyto technické nedostatky nové Call of Duty poněkud sráží, ale jak jsem již zmínil, jedná se o mezigenerační titul, který je recenzován na základním PlayStationu 4. Pokud již hrajete na nové konzoli či dostatečně výkonném PC, nemusíte se tím tolik trápit.
Milé překvapení
Od Call of Duty: Black Ops Cold War jsem toho po výtečném loňském Modern Warfare příliš nečekal. Byl jsem ale mile překvapen. Kampaň odsýpá a má styl. Příběh je v rámci série standardem. Skvělé je ale dobové zasazení, atmosféra a již tradiční adrenalinové tempo. Klišé se sice nevyhneme, ale na pár kvalitních zvratů také dojde. Tvůrci se letos nebáli a přišli s několika zásadními inovacemi. Přidání možnosti voleb a jejich dopadu na vývoj příběhu je dle mého názoru krok správným směrem. Mírné RPG prvky nejsou rušící a interaktivní tabule v základně, ve vás dokáže probudit skrytého špiona a detektiva. Herní doba je sice kratší než u loňského dílu, což ale vynahrazuje několika možnými konci.
Klišé se nevyhneme.
Kolem a kolem se jedná o parádní akční jízdu, která sérii Call of Duty rozhodně ostudu nedělá. Nakonec jsem spokojen, ale překonat kampaň loňského dílu se Black Ops Cold War nepodařilo. Tedy alespoň ne v mých očích. Výsledný dojem kazí jen horší umělá inteligence a slabší technický stav na základním PlayStationu 4, který se nyní nachází na sklonku života. Svoji cestu napříč studenou válkou jsem si užil a určitě se ke kampani ještě vrátím. Vyzkoušet všechny příběhové možnosti totiž nějaký čas zabere. Ale teď jdu zvyšovat svůj rank v multiplayerové složce hry a těším se na to, jak to o víkendu pořádně natřu zombíkům.
Druhý názor, PS5 verze (Martin Zavřel)
Ačkoliv mám Black Ops kampaně rád, vždycky mi přišly poněkud méně propracované a jakoby více arkádové, než díly série, na kterých dělalo studio Infinity Ward. Kromě jiného se v nich často nepřátelé spawnují hodně nesmyslným způsobem a tak nějak postávají jako kachny na střelnici. Přesto ale mají Black Ops příběhy dobrý spád, kromě jiného i díky tomu, že se nebojí skákat v čase a nabízet exotické lokace. Podobně jako každá Call of Duty, také ta letošní vám bude v mnoha momentech příběhové kampaně připomínat scény z ikonických Hollywoodských filmů, ať už je to Apocalypse Now (pasáž ve Vietnamu) nebo třeba Most špiónů (pasáž u Berlínské zdi). Do toho si užijete dobový arzenál a relativně zábavný příběh.
Na PS5 hra samozřejmě běží velmi hladce (4K 60 fps s raytracingem, nebo dokonce 120 fps bez rytracingu). Raytracing mi zde připadal natolik málo využitý (a když už se objevil, odlesky odrážely jen budovy, ale nikoliv postavy apod.), že ani nestojí příliš za řeč (navíc mi dojem kazil rádoby „dobový/filmový“ hnědý obrazový filtr, který bránil hře dosáhnout opravdu kontrastních barev a nepřišel jsem na to, jak jej v nastavení hry vypnout). V obou případech si ale užijete plynulou akci, jak jsme u COD série zvyklí. Na PS5 vám k tomu přibydou rozklepané prsty, protože adaptivní spouště na DualSense ovladači zde při střelbě opravdu hodně kopou. Jelikož je ale tento zážitek pro mne nový, stejně jsem si tuto funkci nechal zapnutou a řekl bych, že mě docela vtáhla do akce.
Recenze
Call of Duty: Black Ops Cold War
Další povedený díl Call of Duty. Inovace jsou jako blesk z čistého nebe, příběh je dobře vystavěn a atmosféra by se dala krájet. Volba dobového zasazení je trefou do černého a díky možnostem rozhodnutí a jejich dopadu na příběh, se série posouvá zase o kousek dál. Kampaň loňského Modern Warfare mi ale, i přes kvality letošního dílu, sedla více. Výsledek mírně sráží technické chyby na základním PlayStationu 4. Pokud hrajete právě na této konzoli, bod doporučuji odečíst.
Líbí se nám
- Parádní inovace
- Vícero možných konců
- Různorodé lokace
- Hutná atmosféra
- Stealth mise
- Povedené vtípky
- Reálné historické záběry
- Období studené války
- Nové herní mechaniky
- Pocit ze špionáže
Vadí nám
- Horší umělá inteligence
- Nemožnost opření zbraně
- Technické problémy na PS4 Slim
ceny her sly docela dost vzhuru,doufam,ze to CPY nebo nekdo jiny crackne
Tady má cenu spíš MP.
Paci sami že píšete dĺžku hry 4 až 6 hodín veľmi užitočné pokračujte v tom
Ono záleží na tom, na jakou obtížnost kampaň hrajete, případně jestli si pročítáte vodítka a důkazy.
Viděl jsem stream, kde zrovna hrál nějakou stealth/výslechovou misi a od pohledu se mi to dost líbilo. Hlavně ta atmosféra a hudba. Říkal jsem si, super, že by se konečně zbavili dumb misí, kde jenom čekáš a střílíš 5 minut do opakovaně se spawnujících enemáků, než se přepne další skript? Bohužel následující mise (alespoň ta část, kterou jsem ještě viděl) byla právě jenom o tom, že následuješ friendly panáky a potom několik minut střílíš na hordy nepřátel dokud se nezmění skript (a opět další následování spolubojovníků). Prostě klasický typ COD misí.
Někomu to samozřejmě nemusí vadit, ale pro mě je to důvod, proč nehraju COD. Škoda, že těch vedlejších úkolů obohacující hratelnost je málo (podle recenze 2), protože vypadaly dost zajímavě (hlavně díky atmosféře). Pak mě neskutečně vytáčí tupá AI. Co jsem viděl, tak AI je tak tupá, že se dá říct, že neexistuje a z těch gameplay záběrů to působí až komicky a dost to kazí zážitek.
K hodnocení. No, je to známka 8/10, protože takovým číslem je ohodnocena pomalu každá mainstreamovka. Tím netvrdím, že tohle CODko pro někoho nemůže mít skutečně 8/10, ale vypadá to dost zvláštně (ano, sám jsem si před otevřením této recenze tipnul „osmičku“ a samozřejmě se trefil). Přijde mi, že každá AAA hra je povinně v základu 8/10 a pak se uvidí (podle množství bugů apod.) jestli tomu nedát „nízkou“ 7/10. Škoda, že se na Zingu nevyužívá stupnice tak, jak má. Ale opakuji, že ta hra skutečně může mít 8/10 (je to přeci jen subjektivní), jen jsem si chtěl rýpnout do tradiční „osmičky“, kterou taktéž očekávám i u Valhally
Proto je taky důležitější číst text a číslo nebrat moc vážně. Mě se samotná recenze líbí a není důvod jí nevěřit (byť já osobně doporučuju číst recenze jedné hry z více zdrojů a pak si udělat celistvý obrázek).
Díky za obsáhlý komentář. Já osobně si CoD hry pořizuji kvůli multiplayeru s kamarády. Tentokrát je tam i Zombie mód, což je super. K těm skriptům…ono to už tak nějak ke Call of Duty patří. S AI souhlasím, to opravdu není ideální. Ale jinak jsem si kampaň moc užil
CoD je ten typ her co hraju když je dostanu zdarma ale poslední dvě vypadají že se snad blýská na lepší časy. Ale stejně za to víc jak 30 euro platit nebudu. Jako za Battlefield.
Pritom Battlefield 1 je nejlepsi mp hra za posledni roky. A jedina hra do ktere sem koupil dlc.
Asi jo. Ta hra vůbec neumírá. Pořád má plné servery a hromadu komunitních. Nějak nemám důvod kupovat BF V.
Přesně. Upřímně úplně nejradši hraju 4 a kdyby na PS4 byla 3, tak hraju tu
.
V té já nic nevidím a všechno mě zabíjí.
Pak se kouknu na youtube a lidi tam klidně běhají i deset minut, potkají deset enemáků a to všechno aniž by je někdo snipnul… Já vytáhnu paty ze spawnu a už zase čekám na mapě. 
Dohráno za cca 6H a kampaň se povedla na jedničku 😃 treyarch pojal kampaň trošku jinak a líbilo se mi to.Umělá inteligence opět rozum nepobrala, ale na vyšší obtížnosti ty zásahy fakt bolí. Za mě 8/10.
PS: na mím PC to jelo nádherně při 1440p se zapnutým RT na High-VeryHigh nastavení.
Na kampani delal Raven Software treyarch jen multiplayer.
Zkoušel sem betu a po Modern Warfare ten gunplay nic moc, ale na kampaň se těšim, několik věcí z recenze zní vážně dobře.
Videl sem asi 10 min gameplaye a nestacil sem se rehtat, komedie.
A tradicni osmicka :D.
Herni novinari sou uz davno k smichu
To chceš, dát dva litry za 4 hodinovou kampaň a z 90% recyklovanej multiplayer…
Na tom něco je… přesto analytici předpovídají, že to bude nejprodávanější hra roku
U přemýšlení nad nějakým rozumným důvodem, proč jsou konkrétní hry nejprodávanější a podobně, jsem už radši zlomil hůl. Většina lidí jsou obyčejní konzumenti a nad herním průmyslem prostě nijak hlouběji nepřemýšlí. A to je mimochodem ta sorta lidí, která se nechá zlákat pouze číslem na konci recenze, proto jsou známky u většiny her nadhodnocený.
Zas takhle bych tou většinou (kupujících hráčů) neopovrhoval – kdo nemá čas nebo třeba ani chuť se v tom vrtat, tak si prostě každý rok koupí CODko, protože ví, že dostane solidní střílečku, ve které pak třeba bude moct „blbnout“ po večerech s kamarády. Ty hry sice většinou nějak „neposouvají hranice“ (čest výjimkám, jako byl první nebo čtvrtý díl), ale to nic nemění na tom, že jsou kvalitní a svoje si „odslouží“.
Podle mě většina lidí ani žádné recenze na hry nečte. Rodiče to koupí každý rok svým dětem, hafo lidí si to prostě kupuje pravidelně taky víceméně ze zvyku aby se měli kde potkat se známými, pokecat apod. Stejně tak jako se mezi novinami nejvíc prodává bulvár a v kině se nejvíc chodí na recyklované x-té díly například avengers filmů, tak prostě u her se nejvíc kupují x-té díly stejných sérií u kterých člověk nemusí moc přemýšlet.
Jestli recyklovaná hra se 4 hodinovým gameplayem bude prodávanější než třeba TLOU 2 nebo Doom Eternal, tak je něco fakt špatně.
Ale nic není špatně:-) Lidi maj svý prachy a po těžkým tejdnu v práci daj prostě přednost odsejpajícímu vygumování mozku před svazácky uvědomělou politickou přednáškou z TLOU2. A zrovna tebou zmiňovaný hry si myslím na prodeje stěžovat nemusej. Takže všechno je OK. COD je mainstream udělanej dobře, chytře seštelovaná lidová zábava. Nebo jsou tady samozřejmě filmy od Bergmana, u kterejch se dá tímhle vším suprově pohrdat:-) Každej si najde svý.
Boze uz dalsi co mu beha mraz po zadech. Pro recenzenty na zingu musi byt i vynaseni odpadu uzasnym zazitkem, jak tak koukam. A jestli nekoho bavi stealth mise v codku, no potes.
Dohrál jste letošní kampaň? A stealthové mise jsou tentokrát opravdu povedené.
Ne, protoze vim, ze realne je to tak 5/10 a naprostej prumer, recenze na zingu se totiz nedaj brat vazne.
Děkujeme za názor, snad vám tedy udělá radost alespoň přehled zahraničních recenzí.
Nejsem člověk, který má ve zvyku hry nadhodnocovat. Spíše bývám hodně striktní. Hra rozhodně není 5/10. Holt se neshodneme.
Zahranicni recenze od velkejch magazinu jsou taky vysmech
Pockam na reakce hracu na mp a uvidime.
Články o multiplayeru a módu Zombies budou v dohledné době
Napřed je musíme zevrubně otestovat.
Na uživatele 1234 netřeba reagovat. To je jeden z těch kdo víc na hry nadává jak hry hraje.
Teď jsem to chtěl říct, 1234 hraje hry buď na YouTube nebo v komentářích.
Když už děláte recenzi, tak si aspoň sežeňte odpovídající hardware! Recenzovat COD na takové vykopávce jako je PS4 slim, když je tady už PS5..really? FPSka se hrají na počítači nebo jste měli aspoň vzít PS4 Pro.
Myslím, že hru bude určitě více čtenářů Zingu hrát na PS4, než na PS5.
Proto je recenze na této platformě mnohem relevantnější.
Srovnání s PS5 verzí máte na konci článku, včetně screenshotů.
A pointa toho srovnání je, že tam není zas takový rozdíl – COD série si vždy dávala záležet, aby dobře běžela na všech platformách: hratelnost je pro ni přednější, než grafika.
PlayStation 4 je stále aktuální hardware a ještě nějaký ten pátek bude. PlayStation 5 se u nás bohužel oficiální cestou zatím sehnat nedá, to až příští týden – 19. listopadu. Každému vyhovuje hraní FPS titulů na jiné platformě. Od doby co jsem přešel převážně na konzole, nemám na ovladači problém střílet, tedy někdy až na výjimky s odstřelovacími puškami.