Halloween dává hrám možnost, zakomponovat některé prvky, které by za normálních okolností tematicky neseděly. Vývojáři tak kolikrát přicházejí se strašidelnou atmosférou a speciálními úkoly. Jeden takový můžete najít v Overwatch 2. Vývojáři se rozhodli, že bude skvělý nápad, spojit střílečku a žánr souls, a tak vznikl výtvor parodující Bloodborne.
Players have spotted a new Bloodborne Easter Egg in Overwatch 2 🪦
Halloween Terror replaces the old Dark Souls bonfire reference with a lamp from Bloodborne on Adlersbrunn. pic.twitter.com/RYspqq7V6h
— Overwatch Cavalry 🎃 (@OverwatchCaval) October 26, 2022
Na místě, které se jmenuje Adlersbrunn, můžete najít osamělou lucernu. Ta až nápadně připomíná tu z videohry Bloodborne, kterou vyvinulo studio From Software. Vývojáři k tomu přišli se speciálním úkolem. Když totiž u lampy pokleknete na šest sekund, odměnou vám bude splněná výzva s názvem „Lantern Lit“, tedy Lucerna zapálena.
💀 Reference: pic.twitter.com/KVXR8viuzJ
— Overwatch Cavalry 🎃 (@OverwatchCaval) October 26, 2022
Fanoušci na Twitteru si dělají legraci, že Bloodborne na počítačích vypadá vážně dobře. Zatím se totiž jedná o titul, který je exkluzivní pro platformu PlayStation a zřejmě dlouho bude. S narážkami ale vývojáři nekončí. Před lucernou jste v předchozím dílu mohli najít táborák, který měl pro změnu napodobovat ten ze série Dark Souls. Fanoušci také spekulují, že souboj s chrličem pro změnu připomíná bosse z Dark Souls 1. A stejně jako v prvním dílu série, i tady se druhý chrlič po chvíli připojí do souboje.
Zkrátka, někdo v Blizzardu asi má rád tvorbu studia From Software.
V Overwatch 1 jsem si užíval každý event, těšil jsem se na nové skiny, pózy, atd. Ve dvojce jsem si jednou zahrál nový heloweenský mód (+ pár dní klasické sezóny) a tím to zhaslo. Vůbec nemám chuť ani motivaci hrát, zvlášť když je na trhu tolik zábavnějších her. A to říkám jako hráč původního OW se skoro tisíci nahranými hodiny. Až to skoro bolí, co Blizzard s mojí oblíbenou hrou udělal. Jediná útěcha pro mě je, že příští rok vyjde ten PvE a to by mohlo zafungovat. I když s tímto Battle Passem se bojím, že asi ne.
Já OW (2) 0.3 už radši ani nekomentuji, vývojáři ukazují maximální debilitu. Po 1200h v OW 1 jsem tu hru zavrhl, na to jak jsem se k tomu rád vracel. Už se toho nedotknu ani metrovým klackem.
Overwatch jsem nehral, ale videl jsem par streamu, takze mam nejakou zakladni predstavu, co to je za hru. Chtel bych se vas obou ze zvedavosti zeptat, co konkretne udelalo z hracu Owerwatch 1 se zhruba tisici hodinami nehrace Overwatch 2? Cim se od sebe lisi, co vam nevyhovuje? Zmena nejakych mechanik? „Powercreep“ novych hrdinu? Horsi parovani nevyrovnanych tymu? Nejaky jiny duvod?
Hrál jsem asi 3 hodiny a uninstall. Hlavně zbraně nemají žádnou sílu, což je za me největší problém. Paladins nebo Overwatch 2 – úplně stejné hry.
Žádný nápad, žádné překvapení, jen virtuální prostor pro mikrotransakce.
Pro Niemanda:
Naprostá ztráta motivace, v jedničce jsi měl level postavy, začínáš s bronzem, pak stříbro a zlato. Jsou i další, ale to už atakovalo skoro 1500 nahraných hodin. Každý stupeň měl 100 levelů a 1 – 5 hvězd. Takže aby se z Tebe stal stříbrný level postavy (neplést s hodnocením v sezónách) jsi musel mít defacto level 600 (já končil 1167, tedy 33 levelů pod zlatem). A to ve dvojce zrušili (jen se zobrazuje na kartě hráče). No a za každý level jsi dostal bedýnku. Plus další 3 týdně za požadovaná vítězství. Plus jednou za čas podle ranku za udělené pochvaly (3 druhy) ostatními hráči (5 stupňů/ 4 bedýnky). Nikdy jsem neměl pocit, že potřebuji utrácet reálné peníze. Měl jsem těch herních dost na všechny skiny, které jsem získal jen hraním. Kromě jednoho pro Mei. Zkrátka obrovská motivace a zábava hrát. Levely + snadno dostupná kosmetika. A pěkná. Ve dvojce toto všechno zmizelo a ty odměny jsou směšné. Kdyby alespoň za něco stály. A herně to je skoro beze změny, i ten nový mód se rychle ohraje. Pro nováčky třeba super, ale zase jsou omezeny předraženými skiny včetně těch z jedničky. Jenom mám obrovský strach, že pokazí i Diablo 4, což by mě mrzelo daleko víc.
Já pořád nechápu tu „rádoby“ motivaci.
Z hráčů se stali 16-ti letý holky, který rády nakupují hezký hadříky.
Kde je doba kdy člověk zapnul CoD 2 a prostě sřílel a nic nepotřeboval získávat nebo otvírat.
Ten OW 2 je po mechanický stránce naprosto stejný jako OW 1.
To vážně lidi potřebují ve hře nějakou formu automatu, který jim říká, že právě terfili tři třešničky a pochválil je za to ?
Sám jsem v OW 1 nechal pár stovek hodin a dvojka už mě přiliš neláká. Ale ne kvůli posraným lootboxům, ale protože jsem toho prostě nahrál příliš.
Vážně vám není divný že po pár tísici hodinách vás to prostě nebaví ?
@Niemand Asi bych to shrnul takhle, ten člověk má ve všem pravdu. <Link