Ve stejné sestavě jako minule jsme se sešli, abychom probrali novinky z uplynulého týdne, který byl nakonec opravdu nabitý. Povídáme si o údajném Silent Hillu, novinkách o Alanu Wakovi, oznámených letních konferencích či předběžné hře roku a našich „černých koních“.
Jako obvykle, podcast můžete zhlédnout na Youtube nebo poslouchat na Spotify, iTunes a dalších.
Můžete prosím zvýšit hlasitost? Poslouchám v autě rádio na max v tel. Na max a sotva vás slyším u jiných podcastů nemám problém
Já bych si tim elden ringem jako goty nebyl tak jistej. Přece jenom ten god of war porazil i red dead redemption tak proč ne elden ring, kterej je po několika hodinách extremně repetetivní jako skoro každej open world.
Osobne na datadiscich nevidim nic spatnyho wowko tak funguje uz skoro 20 let, navic pokud hra navazuje tak je jedno jestli to nekdo oznaci jako dalsi dil nebo datadisk.
Pro me osobne ten god of war nebyla zas takova pecka cekal sem od ty hry neco vic pri tom prave jak moc se to vychvalovalo, ale ten pribeh me pripadal dost slabej, protoze vse bylo zamereny na hlavni dejovou linku a jen malo se clovek dozvedel o ostatnich svetech, kteryma me hnali tak ze si to clovek ani moc neuzil, protoze sem ocekaval ze kazdej bude stejne velkej jako ten prvni a po chvili sem zjistil ze to je jen kratka linearni vsuvka.
Dalsi vec co me zarazila bylo ze sem vlastne za celou hru potkal jen ty tri hlavni nepratele jako kdyby zbytek severskych bohu neexistoval takze pak po dohrani hry sem byl i trochu zklamanej ze sem zabil jen nejaky pobocniky a nikoho velkyho cekal sem prave treba thora.
A co me na samotny hre vadilo uplne nejvic tak backtracking prave kvuli nove odemcenym vecem i divne udelanej obsah ze tu hru clovek dohraje mnohem driv nez vlastne nejak rozume vycisti mapu a ani nepotrebuje plne vylepsenej gear.
Hodne velka cast hry byla zabavna, ale taky hodne rychle me prave zacalo vadit to nekonecny vraceni se pro nejakou vec az sem to uz pak pomalu nechtel ani dohrat.
Rozšíření pro MMORPG jsou opravdu dobrý příklad, kde se ten rozdíl stírá.
Nicméně pokud jde o GOW, tak mám pocit že jsme hráli každý jinou hru
Nerekl bych vylozene jinou hru spis jiny ocekavani, cekal sem obsahlejsi pribeh vic postav co zasahuji do deje a vetsi takovou prirozenost, u singlovek me strasne stve prave to vraceni do predchozich oblasti, protoze sem dostal nejakej novej predmet co me tam neco odemce a podobne pak do do me vklada pocit ze vyvojari jen umele protahuji delku hry protoze clovek furt jen beha tam a zpatky, Treba prvni dva novy tomb raidery to meli udelany uplne skvele ze se cloveku vzdy odemcely novy veci a az na ty mape kde je potreboval a nemusel mit strach ze by se musel vratit.
takže pan Zavřel si hraje fortnite do 4-5 do rána a nemá čas psát články :/ ach jo
Byl byste raději, kdyby šéfredaktor herního magazínu nehrál hry vůbec?
Přes den mám tolik práce, že noc je moje jediná příležitost se k tomu hraní pořádně dostat.
ale aby ta práce šla za vámi vidět
pardón ale poslední měsíc není co recenzovat a napsal jste pouze 2 krátké články za měsíc :/
o vaši pracovní vytíženosti nepochybuji jen mě mrzí, že více nepíšete…….
Děkuji za poklonu, nicméně moje práce je především řízení magazínu a její výsledky jsou myslím obzvláště tento měsíc vidět velmi dobře
Jak se trochu oklepu z toho jarního herního šílenství a dořešíme záležitosti okolo změny majitele magazínu, moc rád se zase k recenzování vrátím. Do té doby ale pochodeň dle mého názoru velmi úspěšně nesou kolegové