ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Produkční ředitel Cyberpunk 2077 opouští po 15 letech společnost CD PROJEKT RED

    Phantom Liberty je spolu s patchem 2.0 posledním obsahem pro Cyberpunk 2077

    Gothic Classic vám znovu dává možnost vyrazit do kolonie

    Gothic Classic vám znovu dává možnost vyrazit do kolonie

    Podívejte se na oficiální trailer pro Total War: Pharaoh

    Chetité na Egypt v Total War: Pharaoh tvrdě udeří

    Dynamická akce Dreadhunter ohlašuje datum vydání

    Dynamická akce Dreadhunter ohlašuje datum vydání

    Tvůrci Minecraft Dungeons po dosažení milníku 25 milionů hráčů končí vývoj

    Tvůrci Minecraft Dungeons po dosažení milníku 25 milionů hráčů končí vývoj

    Autoři Lies of P přichází s novou gameplay ukázkou

    Nový update pro Lies of P přináší komunitou žádané změny

  • Recenze
    Recenze Mortal Kombat 1 – křupavá pochoutka

    Recenze Mortal Kombat 1 – křupavá pochoutka

    EA Sports FC 24

    Recenze EA Sports FC 24 – vstupenka do další éry

    Recenze The Expanse: A Telltale Series

    Recenze The Expanse: A Telltale Series

    Recenze Resident Evil 4: Separate Ways – úhel pohledu

    Recenze Resident Evil 4: Separate Ways – úhel pohledu

    Tvůrci Payday 3 ví co komunita chce

    Recenze Payday 3 – další výstřel na terč

    Recenze Cyberpunk 2077: Phantom Liberty - neony, které pohltí 18ab1cd4a3b18 screenshotUrl

    Recenze Cyberpunk 2077: Phantom Liberty – neony, které pohltí

    The Crew Motorfest

    Recenze The Crew Motorfest – vzhůru na Havaj

  • Videa
    Zing Podcast #84: Phantom Liberty, plány Xboxu a Lies of P

    Zing Podcast #84: Phantom Liberty, plány Xboxu a Lies of P

    Zing Podcast #83: Unity vs. vývojáři a Baldur’s Gate 3 na PS5

    Zing Podcast #83: Unity vs. vývojáři a Baldur’s Gate 3 na PS5

    Zing Podcast #82: Nintendo Switch 2 a Starfield po dohrání

    Zing Podcast #82: Nintendo Switch 2 a Starfield po dohrání

    Zing Podcast #81: Starfield a Sea of Stars

    Zing Podcast #81: Starfield a Sea of Stars

    Podrobný rozbor traileru na hru Alan Wake 2

    Gamescom 2023: videodojmy z prezentace hry Alan Wake 2

    Zing Podcast #80: Gamescom 2023

    Zing Podcast #80: Gamescom 2023

    Zing Podcast #79: Port RDR, Shadow Gambit a Baldur’s Gate 3 podruhé

    Zing Podcast #79: Port RDR, Shadow Gambit a Baldur’s Gate 3 podruhé

    Zing Podcast #78: Baldur’s Gate 3, Atlas Fallen a problémy s XSS

    Zing Podcast #78: Baldur’s Gate 3, Atlas Fallen a problémy s XSS

    Zing Podcast #77: Ratchet na PC a The Expanse

    Zing Podcast #77: Ratchet na PC a The Expanse

  • Preview
    Dojmy z hraní Last Train Home

    Dojmy z hraní Last Train Home

    Dojmy z hraní demoverze Lies of P

    Dojmy z hraní demoverze Lies of P

    Dojmy z hraní české sci-fi tahovky Silence of the Siren inspirované Heroes of Might and Magic 3

    Dojmy z hraní české sci-fi tahovky Silence of the Siren inspirované Heroes of Might and Magic 3

    Gamescom 2023: dojmy z prezentace hry New Arc Line

    Gamescom 2023: dojmy z prezentace hry New Arc Line

    S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

    Gamescom 2023: dojmy z hraní S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

    Gamescom 2023: dojmy z prezentace hry Ara: History Untold

    Gamescom 2023: dojmy z prezentace hry Ara: History Untold

    Gamescom 2023: dojmy z hraní Persona 3 Reload

    Gamescom 2023: dojmy z hraní Persona 3 Reload

    Gamescom 2023: dojmy z hraní Persona 5 Tactica

    Gamescom 2023: dojmy z hraní Persona 5 Tactica

    Podrobný rozbor traileru na hru Alan Wake 2

    Gamescom 2023: videodojmy z prezentace hry Alan Wake 2

  • Speciály
    Říjnové hry

    Říjnové hry: přehled & anketa

    Recenze deskové hry Anno 1800

    Recenze deskové hry Anno 1800

    Recenze deskové hry Cupity dupity

    Recenze deskové hry Cupity dupity

    Recenze Extraliga All-Stars 1993-2023: Karetní hra

    Recenze Extraliga All-Stars 1993-2023: Karetní hra

    Recenze deskové hry Pyramido

    Recenze deskové hry Pyramido

    Studio Remedy oficiálně oznamuje Control 2

    Náhled do Remedy Connected Universe, část první

    Recenze deskové hry Širé pláně

    Recenze deskové hry Širé pláně

    Zářijové hry

    Zářijové hry: přehled & anketa

    Srpnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Srpnové ohlédnutí redakce

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Heureka
No Result
View All Result
  • Přihlásit
  • Registrace
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Produkční ředitel Cyberpunk 2077 opouští po 15 letech společnost CD PROJEKT RED

    Phantom Liberty je spolu s patchem 2.0 posledním obsahem pro Cyberpunk 2077

    Gothic Classic vám znovu dává možnost vyrazit do kolonie

    Gothic Classic vám znovu dává možnost vyrazit do kolonie

    Podívejte se na oficiální trailer pro Total War: Pharaoh

    Chetité na Egypt v Total War: Pharaoh tvrdě udeří

    Dynamická akce Dreadhunter ohlašuje datum vydání

    Dynamická akce Dreadhunter ohlašuje datum vydání

    Tvůrci Minecraft Dungeons po dosažení milníku 25 milionů hráčů končí vývoj

    Tvůrci Minecraft Dungeons po dosažení milníku 25 milionů hráčů končí vývoj

    Autoři Lies of P přichází s novou gameplay ukázkou

    Nový update pro Lies of P přináší komunitou žádané změny

  • Recenze
    Recenze Mortal Kombat 1 – křupavá pochoutka

    Recenze Mortal Kombat 1 – křupavá pochoutka

    EA Sports FC 24

    Recenze EA Sports FC 24 – vstupenka do další éry

    Recenze The Expanse: A Telltale Series

    Recenze The Expanse: A Telltale Series

    Recenze Resident Evil 4: Separate Ways – úhel pohledu

    Recenze Resident Evil 4: Separate Ways – úhel pohledu

    Tvůrci Payday 3 ví co komunita chce

    Recenze Payday 3 – další výstřel na terč

    Recenze Cyberpunk 2077: Phantom Liberty - neony, které pohltí 18ab1cd4a3b18 screenshotUrl

    Recenze Cyberpunk 2077: Phantom Liberty – neony, které pohltí

    The Crew Motorfest

    Recenze The Crew Motorfest – vzhůru na Havaj

  • Videa
    Zing Podcast #84: Phantom Liberty, plány Xboxu a Lies of P

    Zing Podcast #84: Phantom Liberty, plány Xboxu a Lies of P

    Zing Podcast #83: Unity vs. vývojáři a Baldur’s Gate 3 na PS5

    Zing Podcast #83: Unity vs. vývojáři a Baldur’s Gate 3 na PS5

    Zing Podcast #82: Nintendo Switch 2 a Starfield po dohrání

    Zing Podcast #82: Nintendo Switch 2 a Starfield po dohrání

    Zing Podcast #81: Starfield a Sea of Stars

    Zing Podcast #81: Starfield a Sea of Stars

    Podrobný rozbor traileru na hru Alan Wake 2

    Gamescom 2023: videodojmy z prezentace hry Alan Wake 2

    Zing Podcast #80: Gamescom 2023

    Zing Podcast #80: Gamescom 2023

    Zing Podcast #79: Port RDR, Shadow Gambit a Baldur’s Gate 3 podruhé

    Zing Podcast #79: Port RDR, Shadow Gambit a Baldur’s Gate 3 podruhé

    Zing Podcast #78: Baldur’s Gate 3, Atlas Fallen a problémy s XSS

    Zing Podcast #78: Baldur’s Gate 3, Atlas Fallen a problémy s XSS

    Zing Podcast #77: Ratchet na PC a The Expanse

    Zing Podcast #77: Ratchet na PC a The Expanse

  • Preview
    Dojmy z hraní Last Train Home

    Dojmy z hraní Last Train Home

    Dojmy z hraní demoverze Lies of P

    Dojmy z hraní demoverze Lies of P

    Dojmy z hraní české sci-fi tahovky Silence of the Siren inspirované Heroes of Might and Magic 3

    Dojmy z hraní české sci-fi tahovky Silence of the Siren inspirované Heroes of Might and Magic 3

    Gamescom 2023: dojmy z prezentace hry New Arc Line

    Gamescom 2023: dojmy z prezentace hry New Arc Line

    S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

    Gamescom 2023: dojmy z hraní S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

    Gamescom 2023: dojmy z prezentace hry Ara: History Untold

    Gamescom 2023: dojmy z prezentace hry Ara: History Untold

    Gamescom 2023: dojmy z hraní Persona 3 Reload

    Gamescom 2023: dojmy z hraní Persona 3 Reload

    Gamescom 2023: dojmy z hraní Persona 5 Tactica

    Gamescom 2023: dojmy z hraní Persona 5 Tactica

    Podrobný rozbor traileru na hru Alan Wake 2

    Gamescom 2023: videodojmy z prezentace hry Alan Wake 2

  • Speciály
    Říjnové hry

    Říjnové hry: přehled & anketa

    Recenze deskové hry Anno 1800

    Recenze deskové hry Anno 1800

    Recenze deskové hry Cupity dupity

    Recenze deskové hry Cupity dupity

    Recenze Extraliga All-Stars 1993-2023: Karetní hra

    Recenze Extraliga All-Stars 1993-2023: Karetní hra

    Recenze deskové hry Pyramido

    Recenze deskové hry Pyramido

    Studio Remedy oficiálně oznamuje Control 2

    Náhled do Remedy Connected Universe, část první

    Recenze deskové hry Širé pláně

    Recenze deskové hry Širé pláně

    Zářijové hry

    Zářijové hry: přehled & anketa

    Srpnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Srpnové ohlédnutí redakce

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Heureka
No Result
View All Result
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
No Result
View All Result

Rising Storm 2: Vietnam – první dojmy z válečné vřavy

Martin Cvrček autor: Martin Cvrček
18. 3. 2017
v sekci Preview
9
Rising Storm 2: Vietnam - první dojmy z válečné vřavy 1851 rs2
Sdílet na FacebookTwitterRedditWhatsapp

Ačkoliv název říká něco jiného, Rising Storm 2: Vietnam je pokračovatelem série Red Orchestra, jedné z nejtěžších multiplayerových stříleček, s jakými jsme se na PC kdy setkali. Vše začalo modifikací pro Unreal Tournament 2004, následovala samostatná verze a pak přišel druhý díl, který nabídl nové podání bojů na východní frontě během druhé světové války. Přišli noví rekruti, vrátili se staří veteráni a tvůrci hry nelenili a ve spolupráci s komunitou vytvořili rozšíření Rising Storm, které válku přesunulo do Pacifiku. Dodnes navíc podporují rozsáhlý mod Heroes of the West, který pro změnu nabízí západní frontu. Série nás zkrátka zavedla na mnohá bojiště po celém světě, ale vždy se držela období druhé světové války. Teď se však přesouvá do jiné doby a do jiné války, konkrétně do Vietnamu v 60. letech. Snad právě proto si hra ponechala pouze název Rising Storm. Otázka však zní, jestli kromě klasického názvu zmizely i důvody, proč mají hráči Red Orchestru v takové oblibě. Odpověď jsem se pokusil nalézt v právě probíhající uzavřené betě.

Lepší mrtvý než rudý

První Rising Storm se chlubil nejen exotickým prostředím a nelítostnou hratelností, díky níž může i jedna kulka znamenat smrt, ale také asymetrickým bojem. Každá zúčastněná strana má zkrátka jiné možnosti vedení války, jiné zbraně i jiné prostředky pro odpověď na cokoliv, s čím nepřítel vyrukuje. Na první pohled šlo o riziko, které zavánělo přílišnou nevyvážeností, ale tvůrcům se přeci jen podařilo všechno skloubit tak, aby hra fungovala a aby byla zábavná bez ohledu na to, v jakém týmu se zrovna nacházíte. A už z prvních minut strávených na bojišti druhého dílu je jasné, že Rising Storm 2 na tomto konceptu nehodlá nic měnit, naopak ho chce ještě rozšířit a prohloubit.

Američané mají k dispozici nejen modernější zbraně, ale i možnost vyčmuchat nepřátelské pozice za pomoci průzkumného letadla a seslat na určité místo napalm. Také disponují několika typy vrtulníků, které mohou hráči skutečně ovládat. Vrtulníky slouží nejen pro přesun vojáků a jako pohyblivý bod pro respawn, ale i jako nástroj zkázy chrlící kulky a rakety kamkoliv, kam se zrovna dívá pilot nebo střelec. Ve správných rukou mohou být vrtulníky skutečně prostředkem pro radikální změnu bojových podmínek.

 

1 z 2
- +
Rising Storm 2: Vietnam - první dojmy z válečné vřavy 140284
Rising Storm 2: Vietnam - první dojmy z válečné vřavy 140283

1.

2.

Vietcong a armáda Severního Vietnamu však rozhodně nejsou bezbranné. Faktem je, že jimi využívané zbraně nejsou tak účinné jako ty americké. Základní AK-47 zkrátka není tak smrtící jako třeba M16, ačkoliv nižší účinek vyvažuje také nižší zpětný ráz a obecně snadnější ovladatelnost. V tomto případě jsou ale palné zbraně opět jen základ. I komouši mohou povolávat nálety a navíc rádi využívají tunely. Některé mohou vyhloubit sami hráči a udělat z jejich východu šikovný bod pro respawn, což je jejich jediná výhoda, protože jsou jinak neprůchodné. Jiné jsou připravené na mapě a ty se dají považovat za jakýsi stacionární protipól vrtulníků. Vietnamci se jimi mohou bez potíží pohybovat a případně americké vetřelce zákeřně obejít. A když se zástupci obou stran náhodou setkají uprostřed cesty, Američané mají obvykle problém, protože nemohou v mnoha tunelech používat primární zbraně.

Na jedné straně se tak z tunelů stává místo, kam si můžete dojít pro snadno dostupný skalp neopatrného Joea. Na straně druhé může průchod tunelem vyvolat vzpomínky na český Vietcong, v němž jsme v roli Steva Hawkinse prolézali tunely jen s Coltem 1911 a základní výbavou. Vietnamci však mají i další esa v rukávu. Přišlo mi, že ve srovnání s americkými vojáky jsou uprostřed džungle hůře viditelní a navíc se mohou snadno skrýt před ostřížím zrakem průzkumného letadla. Stačí klečet nebo ležet, nestřílet ze své zbraně a vaše pozice zůstane očím těch špinavých Yankeeů utajena.

„Vrtulníky slouží nejen pro přesun vojáků a jako pohyblivý bod pro respawn, ale i jako nástroj zkázy chrlící kulky a rakety kamkoliv, kam se zrovna dívá pilot nebo střelec.”

„Povídali nám, že ten Vietnam je hodně jiný než Spojené státy americké…”

Tím však kontrast možností obou znesvářených stran nekončí. Možná že vrtulníky jsou mocná zbraň, ale jsou také dost hlasitými stroji, takže pozorní hráči na opačné straně konfliktu mohou na základě jejich letu odhadnout, kam míří nepřátelé. Když se navíc Američané rozhodnou vrtulníky využívat, Vietnamci mají rázem početní převahu na zemi, protože někdo koneckonců musí dělat pilota. A nejlepší pro ně je, když se tím pilotem stane někdo, kdo s létáním v Rising Stormu 2 nemá zkušenosti. Pak si mohou protivníci vyloženě hvízdat. Když nějaký pitomec vletí s vrtulníkem plným hráčů mezi stromy nebo když třeba jen přistane moc prudce a utrhne se mu vrtule, pro hráče na straně Američanů to není nic veselého. Nešikovné piloty obvykle všichni posílají slušně řečeno k šípku, ale přitom stačí poslat je na tutoriálovou mapu, kde si mohou všechny vrtulníky o samotě vyzkoušet. Nechybí ani střelnice pro vyzkoušení palných zbraní.

Když se naopak virtuálního kniplu chopí někdo schopný, přítomnost vrtulníků je náhle učiněný zázrak. Nejen z hlediska hratelnosti, ale i z hlediska atmosféry. Když šikovný hráč hladce přistane s vrtulníkem uprostřed rýžových polí a vysadí celou vaši četu, zatímco okolo stojící stromy a keře tančí pod náporem vzduchu, hned máte pocit, že se všechno odehrává přesně tak, jak má. A když pak ještě v hlasovém chatu vyřvává, že bude pro tento večer vaším pilotem, hned může vyvolat pocit, že na vaší straně stojí štěstěna i schopní spoluhráči a že nepřítel nemá šanci.

 

1 z 2
- +
Rising Storm 2: Vietnam - první dojmy z válečné vřavy 140282
Rising Storm 2: Vietnam - první dojmy z válečné vřavy 140281

1.

2.

Asymetrický boj tedy přináší mnoho zábavných novinek, které hru skvělým způsobem oživují. Za zmínku stojí také fakt, že na řadu zbraní na obou stranách lze nasadit bajonet, takže se intenzivních bojů zblízka mohou snadno zúčastnit všichni, zatímco v prvním Rising Stormu šlo díky banzai útokům o doménu Japonců. Jinak jde ale v zásadě stále o tu starou dobrou Red Orchestru. Jedna až dvě kulky mnohdy znamenají smrt nebo alespoň nutnost zastavit krvácení za pomoci obvazů. Můžete vybírat z pestré palety zbraní a herních tříd, bez jejichž smysluplného využití a bez týmové spolupráce obvykle nemáte šanci na vítězství. Střelci, kulometčíci, odstřelovači, radisté, velitelé, ti všichni tu stále jsou a stále fungují tak, jak mají a jak zpravidla fungovali dřív.

Některé třídy mají však něco navíc, hlavně na straně Vietnamců. Mohou totiž pokládat různé pasti a miny, což je další způsob, jak se účinně bránit Američanům. Jak už jsem naznačil výše, nechybí ani osvědčený systém čet, díky němuž lze snadno vydávat nebo přijímat rozkazy a respawnovat se přímo za zadkem velitele čety. Návrat hlásí také klasický server browser a já jsem rád, že tvůrci stále sází na tradiční vyhledávač, který je navíc tentokrát o něco přehlednější než v minulosti.

„…a kromě piva v pixlách a steaků taky byl”

Mapy a herní módy se pak jeví jako očekávaný standard. V betě jsem vyzkoušel dva větší módy, které vždy závisely na zabírání nebo bránění kontrolních bodů, a také zhruba čtyři mapy, které nabízí prostředí džunglí, zaplavených polí, prostých vesniček i velkého města. Všechny disponují autentickou atmosférou a nabízí dost příležitostí pro využití všech novinek i celé řady zbraní. A protože jde o betu, disponují navíc určitou nevyvážeností. Nejde o několikrát zmíněný asymetrický boj. Kvůli němu nebude hra nikdy zcela vyvážená, protože ani nemá být. Na některých mapách má ale určitá strana převahu i bez toho, že by se kdovíjak snažila nebo využívala nové herní prvky.

 

1 z 2
- +
Rising Storm 2: Vietnam - první dojmy z válečné vřavy 140280
Rising Storm 2: Vietnam - první dojmy z válečné vřavy 140279

1.

2.

Typickým příkladem budiž městská mapa Hue City. Vietnamcům stačí jen s trochou snahy bránit několik základních pozic a Američané nemají šanci, ať se snaží sebevíc a ať využívají jakékoliv dostupné prostředky. V Hue City jsem hrál alespoň pět nebo šest zápasů a Američané nikdy nedokázali zabrat ani první dvojici kontrolních bodů bráněných silami Severního Vietnamu. V chatu jsem několikrát zaznamenal tvrzení, že přece Američané válku ve Vietnamu prohráli, takže by měli prohrávat i v Rising Stormu 2, ale hra je přeci jen něco jiného než historie.

Zlepšení by zasloužilo také uživatelské rozhraní. Oproti Red Orchestře 2 a prvnímu Rising Stormu podává hráčům více informací, což může pomoci hlavně začínajícím hráčům. Orientace je tak většinou bezproblémová a vždy aspoň zhruba víte, co musíte udělat a kam jít. Někdy to však tvůrci s těmi informacemi přehání. Několikrát jsem zažil, že hlasatel, který by mimochodem zasloužil vyměnit, našemu týmu milostivě oznámil, že prohráváme a že musíme rychle něco udělat. Následkem toho začalo mnoho hráčů panikařit, a to vyústilo v různé chyby. Přitom šlo jen o to, že jsme ztratili jeden z kontrolních bodů, což v mnoha případech není nic hrozného. Nejednou jsem zažil devastujcíí vítězství navzdory faktu, že hlasatel hned několikrát během zápasu žvanil něco o blížící se prohře.

„V chatu jsem několikrát zaznamenal tvrzení, že přece Američané válku ve Vietnamu prohráli, takže by měli prohrávat i v Rising Stormu 2, ale hra je přeci jen něco jiného než historie.”

Severní Vietnam je krutý

Ani technická stránka není úplně ideální. Není tak těžké narazit na nesprávně použité nebo vyloženě chybějící zvuky, což je něco, co by asi měl člověk od bety očekávat. V tomto ohledu měl problémy už první Rising Storm, i když nutno říct, že jeho další prvotní nedostatek, tedy problematické zaznamenávání statistik, je už v betě Rising Stormu 2 plně funkční. Horší je grafika. I když v sérii nikdy nebyla moc důležitá, tak vážně neoslní. Přitom je beta docela náročná a některé funkce, třeba anti-aliasing, jako by snad v betě ani nebyly implementovány, i když v nastavení samozřejmě nechybí. Snímky za sekundu navíc bez ohledu na grafické nastavení často skáčou jako zběsilé a mnozí hráči mají problémy s výkonem navzdory faktu, že disponují velmi výkonným hardwarem. Co teprve hráči jako já, jejichž sestava už není nejnovější, i když zase není natolik stará, aby měla mít problémy se hrou takového rozsahu a grafické úrovně. Třeba pohyb na již zmíněné mapě Hue City může mít za následek pády počtu snímků za sekundu pod únosnou mez.

 

1 z 2
- +
Rising Storm 2: Vietnam - první dojmy z válečné vřavy 140278
Rising Storm 2: Vietnam - první dojmy z válečné vřavy 140277

1.

2.

Přeci jen jde ale stále o betu a datum vydání plné verze je stále ve hvězdách, takže tvůrci mají očividně dost času na opravy. V tomto případě jde přitom vážně o betu, ne o časově omezenou demoverzi, na kterou jsme zvyklí díky takzvaným betám her od EA nebo Ubisoftu. Už teď si mohou hráči vyzkoušet téměř veškerý nabízený obsah, ale já se rozhodl vyzkoušet jen něco, abych si nechal na plnou verzi nějaké to překvapení. Proto jsem vynechal třeba možnosti vizuální úpravy vojáků nebo skromnější herní módy.

I z toho mála, co jsem hrál, je však zjevné, že když tvůrci z Antimatter Games a TripWire Interactive vylepší optimalizaci a výkon hry, poupraví množství informací sdělovaných uživatelským rozhraním a lépe vybalancují frakce, čeká nás poctivý nástupce Red Orchestry a prvního Rising Stormu. Jestli vás bavily předešlé díly, bude vás určitě bavit i Rising Storm 2. Oblíbený základ je stále na svém místě a doplňuje ho celá řada novinek, která prohlubuje myšlenku asymetrického boje. Myšlenku, z jejíž realizace se nestává problém, ale naopak přednost. Snad bude tedy finální verze nabízet těch předností co nejvíc.

Štítky: antimatter gamesrising storm 2: vietnamtripwire interactive
Předchozí článek

Koncepty z vývoje Star Wars: Battlefrontu ukazují některé nezrealizované prvky

Další článek

Obrazem: Krásy Escape from Tarkov

Související články

Epic
Novinky

Epic nabízí dvě hry zdarma

před 11 měsíci
Aktualizace: Šéf Tripwire po kontroverzním tweetu končí ve své funkci
Novinky

Aktualizace: Šéf Tripwire po kontroverzním tweetu končí ve své funkci

před 2 roky
Recenze Chivalry 2
Recenze

Recenze Chivalry 2

před 2 roky
Další článek
Obrazem: Krásy Escape from Tarkov 35785 escape from tarkov

Obrazem: Krásy Escape from Tarkov

avatar
  
smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
    wpdiscuz_captcharefresh
    8 Komentáře
    1 Odpovědi
    0 Sledovatelé
     
    Komentář s nejvíce reakcemi
    Nejzajímavější komentáře
    8 Autoři komentářů
    Richie RichneysczLuckyBaalMr.LolendoMORTHSIR Poslední komentující
    avatar
      
    smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
      wpdiscuz_captcharefresh
        Odběr komentářů  
      nejnovější nejstarší s největším počtem hlasů
      Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.
      neyscz
      Komunita
      Level 20
      neyscz
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele

      RO2 má stále dost serverů a je na nich dost živo, takže hráčů to hraje dost a navíc to bylo teď na Gogu zdarma :thumbup: Lepší hra zatím snad není, co nabízí takový simulátor realističnosti 8-) PS-Stále hraji aktuálně :thumbup:

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      31. 5. 2017 3:17
      LuckyBaal
      Komunita
      Level 35
      LuckyBaal
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      V RO2 mám něco málo nahráno, hra mě bavila. Ta atmosféra fakt stála a pořád stojí za to. Ale už před těmi pár lety jsem říkal, že grafika by mohla být lepší. A tady říkám to samé, u takovýhle stříleček je pro mě i grafika důležitá.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      19. 3. 2017 20:11
      Mr.Lolendo
      Komunita
      Level 49
      Mr.Lolendo
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele

      Protože jsou hry stále stupidnější.

      [ odkaz ]

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      18. 3. 2017 19:20
      MORTHSIR
      Komunita
      Level 1
      MORTHSIR
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo

      Hele, Tobe se beztak nic a nikdo nezavdecí, takže je to fuk. :D

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      18. 3. 2017 17:18
      Fosnak
      Komunita
      Level 23
      Fosnak
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele

      To já jsem nedávno po dlouhý době začal RO2 zase hrát a není vůbec problém najít dobrej server s dostatkem hráčů. Od mrtvý hry to má snad ještě daleko.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      18. 3. 2017 17:16
      Mr.Lolendo
      Komunita
      Level 49
      Mr.Lolendo
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Kdyby to mělo grafiku a fyziku aspoň jako Crysis 1 ale takhle to bude zase prostě takové zastaralé a nekonzistentní.

      Fyzika chování zbraní, reakce kulek a vaší postavy, … Tohle propracované realistická akce vyžaduje prostě.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      18. 3. 2017 14:21
      Host
      Richie Rich
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Chování zbraní? To jako vážně? Neznám hru, kde by chování zbraní, myšleno i její manipulace, byla lépe zpracovaná než právě tady. A to mám z většiny zbraní, které se ve hře objevují, něco málo vystříleno wink

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      15. 5. 2018 1:13
      Martin Cvrček
      Autor
      Level 53
      Martin Cvrček
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele

      Red Orchestra 2 i Rising Storm přežívaly dost dlouho. Já už teda hru snad rok nehrál, ale dříve nebyl nikdy problém najít dost solidních serverů s dostatkem hráčů. I v betě RS2 jsem v těch posledních dvou dnech dokázal skoro v každou denní dobu najít aspoň několik vyhovujících serverů, a to je vždy online tak maximálně několik stovek hráčů. Životnosti hry bych se nebál, to i Killing Floor 2 na tom byl ve srovnání s RO2/Rising Stormem často hůř, a to jde o mnohem novější hru

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      18. 3. 2017 12:18
      pepajs95
      Komunita
      Level 33
      pepajs95
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Škoda ze to skoro nikdo nehraje ze ta hra bude rychle mrtvá stejne jako RO2…

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      18. 3. 2017 12:15

      Naše zprávy můžete sledovat i zde:


      • Populární
      • Komentáře
      • Nejnovější
      Ponurá akční fantasy Soulstice otevírá své brány odvážlivcům

      Epic rozdává dvě hry zdarma

      29. 9. 2023
      PlayStation Plus

      Unikla říjnová nabídka her v PlayStation Plus

      26. 9. 2023
      FIFA

      Všechny díly série FIFA byly staženy z prodeje

      27. 9. 2023
      Hráči jsou nadšení z updatu 2.0 pro Cyberpunk 2077

      Hráči jsou nadšení z updatu 2.0 pro Cyberpunk 2077

      24. 9. 2023
      Podrobný rozbor traileru na hru Alan Wake 2

      Alan Wake 2 na konzolích nabídne i výkonnostní režim

      24
      Far Cry 7

      Známe podrobnosti o Far Cry 7

      21
      Hráči ve Starfieldu testují možnosti fyziky za pomoci sendvičů

      Hráči ve Starfieldu testují možnosti fyziky za pomoci sendvičů

      21
      Říjnové hry

      Říjnové hry: přehled & anketa

      21
      Produkční ředitel Cyberpunk 2077 opouští po 15 letech společnost CD PROJEKT RED

      Phantom Liberty je spolu s patchem 2.0 posledním obsahem pro Cyberpunk 2077

      1. 10. 2023
      Gothic Classic vám znovu dává možnost vyrazit do kolonie

      Gothic Classic vám znovu dává možnost vyrazit do kolonie

      1. 10. 2023
      Podívejte se na oficiální trailer pro Total War: Pharaoh

      Chetité na Egypt v Total War: Pharaoh tvrdě udeří

      1. 10. 2023
      Dynamická akce Dreadhunter ohlašuje datum vydání

      Dynamická akce Dreadhunter ohlašuje datum vydání

      1. 10. 2023

      Nejnovější komentáře

      • JménoABCD: Gothic Classic vám znovu dává možnost vyrazit do kolonie
      • Hubert: Nový update pro Lies of P přináší komunitou žádané změny
      • Potkan-SK: Elon Musk se nakonec do Cyberpunk 2077 vůbec nedostal
      • Joko Glazura: Phantom Liberty je spolu s patchem 2.0 posledním obsahem pro Cyberpunk 2077
      • eVeCZ: Phantom Liberty je spolu s patchem 2.0 posledním obsahem pro Cyberpunk 2077
      • Keeper: Cyberpunk 2077: Phantom Liberty přiměl k návratu do Night City takřka 250 tisíc hráčů v jediný moment
      Novinky o železe #14 – nezničitelný notebook a výkon nových Intel procesorů

      Novinky o železe #14 – nezničitelný notebook a výkon nových Intel procesorů

      29. 9. 2023
      PlayStation

      Sony zavádí na PlayStationu systém uživatelského hodnocení

      27. 9. 2023
      Jagged Alliance 3

      Jagged Alliance 3 obdrželo českou lokalizaci

      26. 9. 2023
      The Talos Principle 2 se ukazuje v dechberoucím traileru

      The Talos Principle 2 se ukazuje v dechberoucím traileru

      29. 9. 2023
      Gothic Classic vám znovu dává možnost vyrazit do kolonie

      Gothic Classic vám znovu dává možnost vyrazit do kolonie

      1. 10. 2023
      Produkční ředitel Cyberpunk 2077 opouští po 15 letech společnost CD PROJEKT RED

      Phantom Liberty je spolu s patchem 2.0 posledním obsahem pro Cyberpunk 2077

      1. 10. 2023
      Zing Podcast #84: Phantom Liberty, plány Xboxu a Lies of P

      Zing Podcast #84: Phantom Liberty, plány Xboxu a Lies of P

      25. 9. 2023

      O Zing.cz


      Zing je online magazín o počítačových a konzolových hrách plný herních novinek, recenzí a preview.


      Majitelem herního magazínu Zing.cz je agentura Grunex.

      Rubriky

      • 3DS
      • Android
      • Blogy čtenářů
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • iOS
      • Jednohubky
      • Linux
      • Mac
      • Novinky
      • PC
      • Playstation 3
      • Playstation 4
      • Playstation 5
      • Preview
      • Podcasty
      • Recenze
      • Soutěže
      • Speciály
      • Switch
      • Videa
      • Vita
      • Xbox 360
      • Xbox One
      • Xbox Series X

      © 2010-2023 Zing & Grunex

      • Redakce Zing
      • Advertising / Inzerce na Zing.cz
      • Zásady ochrany
      • Pravidla
      • Prohlášení o blozích
      • RSS kanál
      No Result
      View All Result
      • Novinky
      • Recenze
      • Videa
      • Preview
      • Speciály
      • Platforma
        • PC
        • PlayStation 4
        • Xbox One
        • PlayStation 5
        • Xbox Series X|S
        • Switch
      • Heureka
      • Přihlásit
      • Zaregistrovat se

      © 2010-2023 Zing & Grunex

      Vítejte zpátky!

      Přihlaste se ke svému účtu

      Zapomněli jste heslo? Zaregistrovat se

      Přidejte se do komunity Zing.cz!

      Vyplňte formulář níže a vytvořte si účet

      Všechna pole jsou povinná. Přihlásit se

      Obnovte si heslo

      Zapomněli jste své přihlašovací údaje? Uveďte svou přezdívku nebo email a my Vám je připomeneme zprávou zaslanou na emailovou adresu registrovanou k Vašemu účtu na Zingu.

      Přihlásit se
      wpDiscuz
      Comment Author Info
      E-mail pošlete uživateli

      Přesunout komentář