ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
  • Recenze
    HW Test: myš Rival 3 Wireless

    HW Test: myš Rival 3 Wireless

    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Recenze Persona 5 Strikers

    Recenze – Märchen Forest: Mylne and the Forest Gift

    Recenze – Märchen Forest: Mylne and the Forest Gift

    Recenze Little Nightmares II

    Recenze Little Nightmares II

    Recenze Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age – Definitive Edition

    Recenze Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age – Definitive Edition

    Recenze Werewolf: The Apocalypse – Earthblood

    Recenze Werewolf: The Apocalypse – Earthblood

    HW Test: Arctis 9 Wireless herní headset

    HW Test: Arctis 9 Wireless herní headset

  • Videa
    Diablo II se vrací, Mortal Kombat upoutávka na film

    Diablo II se vrací, Mortal Kombat upoutávka na film

    Nový mód do Cyberpunk 2077, CD Projekt napadli hackeři

    Nový mód do Cyberpunk 2077, CD Projekt napadli hackeři

    Nový Battlefield, česká hororovka

    Nový Battlefield, česká hororovka

    Zing Podcast #24: Byznys & hry

    Zing Podcast #24: Byznys & hry

    Elon Musk hýbe s akciemi CDPR, PS Plus tituly na únor

    Elon Musk hýbe s akciemi CDPR, PS Plus tituly na únor

    Videohry překonávají filmy i sport, Terminátor ve Fortnite

    Videohry překonávají filmy i sport, Terminátor ve Fortnite

    Xbox představil nový ovladač, vznikající hra ze světa Star Wars

    Xbox představil nový ovladač, vznikající hra ze světa Star Wars

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Nová oblast v Cyberpunku, konec prodeje PS4

    Nová oblast v Cyberpunku, konec prodeje PS4

  • Preview
    Dojmy z hraní retrostřílečky HROT

    Dojmy z hraní retrostřílečky HROT

    Dojmy z hraní Nebuchadnezzar

    Dojmy z hraní Nebuchadnezzar

    Dojmy z hraní Resident Evil RE:Verse

    Dojmy z hraní Resident Evil RE:Verse

    Dojmy z hraní King Arthur: Knight’s Tale

    Dojmy z hraní King Arthur: Knight’s Tale

    Dojmy z hraní Hitman III

    Dojmy z hraní Hitman III

    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Preview Humankind

    Preview Humankind

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

  • Speciály
    Čeští vývojáři v zahraničí: Pavel Černohous

    Čeští vývojáři v zahraničí: Pavel Černohous

    Assassin’s Creed: Rogue – za každého počasí zing clanek welcome 1140x570

    Anketa: jaký obsah na Zingu preferujete?

    Zing Podcast #25: Únorové hry

    Zing Podcast #25: Únorové hry

    Přehledně o nedostatku hardwaru

    Přehledně o nedostatku hardwaru

    Resident Evil VII: Biohazard

    Resident Evil pro nováčky – kde nejlépe začít?

    Čeští vývojáři v zahraničí: Simona Bílková

    Čeští vývojáři v zahraničí: Simona Bílková

    Zing Podcast #24: Byznys & hry

    Zing Podcast #24: Byznys & hry

    Osobnosti herního průmyslu: Yoko Taro

    Osobnosti herního průmyslu: Yoko Taro

    Únorové herní menu

    Únorové herní menu

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
  • Přihlásit
  • Registrace
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
  • Recenze
    HW Test: myš Rival 3 Wireless

    HW Test: myš Rival 3 Wireless

    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Recenze Persona 5 Strikers

    Recenze – Märchen Forest: Mylne and the Forest Gift

    Recenze – Märchen Forest: Mylne and the Forest Gift

    Recenze Little Nightmares II

    Recenze Little Nightmares II

    Recenze Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age – Definitive Edition

    Recenze Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age – Definitive Edition

    Recenze Werewolf: The Apocalypse – Earthblood

    Recenze Werewolf: The Apocalypse – Earthblood

    HW Test: Arctis 9 Wireless herní headset

    HW Test: Arctis 9 Wireless herní headset

  • Videa
    Diablo II se vrací, Mortal Kombat upoutávka na film

    Diablo II se vrací, Mortal Kombat upoutávka na film

    Nový mód do Cyberpunk 2077, CD Projekt napadli hackeři

    Nový mód do Cyberpunk 2077, CD Projekt napadli hackeři

    Nový Battlefield, česká hororovka

    Nový Battlefield, česká hororovka

    Zing Podcast #24: Byznys & hry

    Zing Podcast #24: Byznys & hry

    Elon Musk hýbe s akciemi CDPR, PS Plus tituly na únor

    Elon Musk hýbe s akciemi CDPR, PS Plus tituly na únor

    Videohry překonávají filmy i sport, Terminátor ve Fortnite

    Videohry překonávají filmy i sport, Terminátor ve Fortnite

    Xbox představil nový ovladač, vznikající hra ze světa Star Wars

    Xbox představil nový ovladač, vznikající hra ze světa Star Wars

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Nová oblast v Cyberpunku, konec prodeje PS4

    Nová oblast v Cyberpunku, konec prodeje PS4

  • Preview
    Dojmy z hraní retrostřílečky HROT

    Dojmy z hraní retrostřílečky HROT

    Dojmy z hraní Nebuchadnezzar

    Dojmy z hraní Nebuchadnezzar

    Dojmy z hraní Resident Evil RE:Verse

    Dojmy z hraní Resident Evil RE:Verse

    Dojmy z hraní King Arthur: Knight’s Tale

    Dojmy z hraní King Arthur: Knight’s Tale

    Dojmy z hraní Hitman III

    Dojmy z hraní Hitman III

    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Preview Humankind

    Preview Humankind

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

  • Speciály
    Čeští vývojáři v zahraničí: Pavel Černohous

    Čeští vývojáři v zahraničí: Pavel Černohous

    Assassin’s Creed: Rogue – za každého počasí zing clanek welcome 1140x570

    Anketa: jaký obsah na Zingu preferujete?

    Zing Podcast #25: Únorové hry

    Zing Podcast #25: Únorové hry

    Přehledně o nedostatku hardwaru

    Přehledně o nedostatku hardwaru

    Resident Evil VII: Biohazard

    Resident Evil pro nováčky – kde nejlépe začít?

    Čeští vývojáři v zahraničí: Simona Bílková

    Čeští vývojáři v zahraničí: Simona Bílková

    Zing Podcast #24: Byznys & hry

    Zing Podcast #24: Byznys & hry

    Osobnosti herního průmyslu: Yoko Taro

    Osobnosti herního průmyslu: Yoko Taro

    Únorové herní menu

    Únorové herní menu

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
No Result
View All Result

Assassin’s Creed: Rogue – za každého počasí

Denis Rus autor: Denis Rus
17. 11. 2014
v sekci Recenze
97
Assassin’s Creed: Rogue – za každého počasí 1254 rogue
Sdílet na FacebookTwitterRedditWhatsapp Odebírat Youtube

Recenzovaná verze: PlayStation 3

A pak přišla zima. Zima, sníh, mrazivé teploty a ledový vichr. Kdo tomuto ročnímu období a počasí s ním spjatému zrovna dvakrát nefandí, ten se vždycky může zahřát grogem, svařeným vínem nebo něčím ostřejším. Pokud ani to nepomáhá, pak je tu naštěstí každoroční jistota, že po kruté zimě bude opět následovat jaro; sněhy povolí, ledy roztají, stromy rozkvetou a živočichové se začnou opět probouzet k životu. K podobným situacím dochází i v Assassin’s Creed: Rogue. Nehostinné podmínky některých oblastí střídá sluníčko v těch níže položených, ve kterých není po sněhu ani památky. A naopak – čím severněji vaše cesty povedou, tím ostřejší bude i jazýček dědy Mráze. Změnu lze už z dálky často vyčíst pouhým pohledem a i když se zrovna nacházíte v některém z teplejších prostředí omývaném řekou či oceánem, stačí se zahledět do dáli a zasněžené vrcholky hor dají jasně najevo, že navzdory nemalé podobnosti bude hrát Rogue v tomto ohledu často přesně na opačnou notu než loňský Black Flag. Oproti jeho „pohodovému“ Karibiku jde totiž tady často vysloveně do tuhého.

Piráti na vlnách

Hra se odehrává v polovině 18. století, což znamená, že ve vyšší společnosti právě frčí z Evropy dovezená rokoková móda, tedy mimo jiné nadýchané dámské róby a stylové paruky. Vy však přicházíte do styku s nejrůznější sortou lidí, s chudými i bohatými, cizinci i původními americkými obyvateli. Příběh vás totiž provede obdobím francouzsko-indiánské války, během níž zavítáte na mnohá místa (nejen) severní Ameriky, a coby kapitán lodi Morrigan se vypravíte do vod (opět nejen) ledem pokrytého Atlantiku, kde dochází k důvěrně známým námořním bitvám. A v Rogue jsou tyto pasáže minimálně stejně impozantní jako u staršího Black Flag. Nechybí jim atmosféra, dynamika ani adrenalin, jelikož promrzlé moře dokáže být pěkně nelítostné a pod rouškou silným větrem a mlhou okořeněné noci i nečekaně strašidelné.

„Námořním bitvám nechybí atmosféra, dynamika ani adrenalin, jelikož promrzlé moře dokáže být pěkně nelítostné a pod rouškou silným větrem a mlhou okořeněné noci i nečekaně strašidelné.“

Na moři či vodních tocích se pohybujete poměrně často a poměrně často také potkáváte spojenecké nebo nepřátelské posádky. Těm můžete v závislosti na vztahu k nim buďto pomáhat nebo jejich lodě naopak přepadávat, drancovat a sami se tak obohacovat. Druhá možnost je nakonec velmi praktická, neboť si po vyhrané bitvě můžete opravit vlastní kocábku nebo ji díky spoustě nejrůznějších zásob včetně peněz rychleji upgradovat, což se na mnoha místech ukáže jako nezbytné. Co se úprav týče, jedná se o klasiku, jaká vám asi automaticky přijde na rozum, když se řekne upgrade bitevní lodi. Pokud byste náhodou měli všeho dostatek, dají se získané zásoby zpeněžit v některém z přístavních krámků.

Nepočítejte ovšem s tím, že jsou nepřátelské posádky pouhé kachny na odstřel, které jsou vám vydány na milost a jejichž jediným účelem je trpělivě čekat, až na ně zaútočíte. Jak si postupem času děláte ve světě jméno, automaticky se stáváte trnem v oku ziskuchtivých námořníků, kteří se nebojí zaútočit na vaši loď a záleží jen na vás, zda se vám ji podaří ubránit nebo nečekanému nájezdu podlehnete. Ve víru bitvy si můžete dopomáhat taktickým rozstřelováním ledových ker, díky čemuž se vzedme obří vlna, jež dokáže snadno a rychle smést menší nepřátelské lodě z povrchu zemského (ehm, vodního) nebo je alespoň výrazně poškodit.

 

1 z 2
- +
Assassin’s Creed: Rogue – za každého počasí 101334
Assassin’s Creed: Rogue – za každého počasí 101333

1.

2.

Na bodu mrazu

I když jsou pro značnou část Rogue určujícím prvkem teploty pod bodem mrazu, nemusíte se bát, že by veškeré prostředí bylo jednotvárné a slévalo se do ohromné modrobílé masy. Zabraňuje tomu totiž jeho časté střídání. Jednou jsou z vás mořeplavci brázdící vody Atlantiku, následně se vylodíte na východním pobřeží Ameriky a poté se vydáte promrznout na Newfoundland. Kromě toho vás čekají i nějaké ty v úvodu zmiňované výlety do vyhřátějších míst. Osobně mi toto rozhodnutí ze strany Ubisoftu přišlo k duhu, protože zimu samu o sobě příliš nemusím a ve hrách je tomu zrovna tak. Místa jako Paříž, Lisabon a především New York jsem si pro jejich jinakost vyloženě užíval, ačkoli jsou některé z těchto pasáží trestuhodně krátké.

Na toulkách po světě vám dělá společnost mladičký asasín Shay Patrick Cormac, jehož život se po určitých událostech převrátí o sto osmdesát stupňů a pod tíhou svědomí se rozhodne přidat na stranu templářů. Ten zvrat působí značně klišovitě a vykonstruovaně, za což může především odfláknutý scénář a podivná motivace postav, jež často působí ne jako bytosti schopné logického myšlení, ale spíš jako prázdné nádoby, které autoři v rámci potřeb příběhu naplňují otřepanými vlastnostmi a staví před ně rádoby šokující morální volby, které už jsme viděli nespočetněkrát ve hrách i filmech. Kromě toho jednoho zvratu příběh v dalších fázích vývoje nepřináší žádné výraznější pozdvižení a rozhodně se nedá říct, že by patřil k přednostem Rogue.

„Prostředí kompletně zahalená do sněhu působí na rozdíl od prosluněných míst fádně a nepřitažlivě. Zato takové panorama New Yorku je s blížícím se západem slunce z vrcholku některé z věží vyloženě pastvou pro oči.“

K těm se nedá příliš dobře zařadit ani technická stránka. Animované sekvence jsou předrenderované, což často vede k situacím, že na sebe hratelné pasáže a následná videa vůbec nenavazují. Například se po naskočení ukázky ocitnete jinde, než jste byli před ní (jak jsem se s v ulicích dopadeným mužem najednou dostal na střechu, je mi skutečně záhadou), případně si jdete vyzvednout úkol za silného nočního lijáku a následuje prostřih, jak se postavy baví za krásného slunného dne, čímž si Ubisoft v roce 2014 dvakrát dobrou vizitku nedělá. S grafikou je to tak napůl. Sice se rozhodně nedá označit za ošklivou, jenže prostředí kompletně zahalená do sněhu působí na rozdíl od prosluněných míst fádně a nepřitažlivě (asi nejpatrnější je to v úplném závěru). Zato takové panorama New Yorku je s blížícím se západem slunce z vrcholku některé z věží vyloženě pastvou pro oči.

 

1 z 2
- +
Assassin’s Creed: Rogue – za každého počasí 101332
Assassin’s Creed: Rogue – za každého počasí 101331

1.

2.

Pěsti, meče a pušky

Tahle zvláštní rozpolcenost se táhne celou hrou. Zatímco námořní bitvy jsou poměrně propracované, mají svůj fungující systém a nabízejí relativně široké možnosti vyřádění, boj tělo na tělo je na tom o poznání hůř. Osobně mi dost vadí, že se po jeho započetí nedá směrem analogové páčky rychle určovat, na kterého z protivníků chcete v danou chvíli útočit. Pokud totiž máte zabít jednoho specifického soupeře a jste obklíčeni nebo vás po chvilce zápolení obklíčí hlouček dalších útočníků, většinou se prostřednictvím obranných manévrů musíte věnovat i jim, pokud nechcete, aby vás rozsekali na cimprcampr. Jakmile tohle člověk udělá, Shay se zafixuje na konkrétního jedince a následná šermovačka probíhá výhradně s ním, dokud se navolené manévry nedokončí, což může trvat i pár sekund.

„Potyčky působí neuvěřitelně zkostnatěle, poněvadž libovolně početná skupinka protivníků v podstatě jenom krouží kolem hlavní postavy a čeká, až na jednotlivé členy přijde řada a něco nepěkného jim provedete.“

Přitom za předpokladu, že by šlo směr útoku libovolně měnit, potyčky by působily daleko dynamičtějším dojmem a hráč by se zároveň mohl rozhodnout, zda se bude poctivě věnovat všem útočníkům nebo se dá po zabití svého cíle směle na útěk. Stávající systém působí u Assassin’s Creed (a co si budeme povídat, i u spousty dalších her) už několik let neuvěřitelně zkostnatěle, poněvadž libovolně početná skupinka protivníků v podstatě jenom krouží kolem hlavní postavy a čeká, až na jednotlivé členy přijde řada a něco nepěkného jim provedete. Obdobně je to řešeno například u herního Batmana, ale tam máte i díky riziku, že budete zastřeleni, pocit, že svůj život držíte ve vlastních rukou a chod rozmíšky skutečně výrazně ovlivňujete, a proto jsou v něm souboje daleko zábavnější a napínavější. V Rogue po vás sice skupinka protivníků může klidně střílet, ale jakmile se k nim přiblížíte a rozhodnete se vyřídit si účty ručně, jako by najednou zavládlo částečné příměří a pistole a pušky jdou stranou. Velmi úspěšně se se soubojovým systémem popralo loňské Remember Me, jež prakticky eliminovalo bezmyšlenkovité bušení do tlačítek, a klidně bych si uměl představit, že by se Assassin’s Creed vydal podobnou cestou.

 

1 z 1
- +
Assassin’s Creed: Rogue – za každého počasí 101329

1.

Někomu jednoduchý souboják a další základní mechanismy série, jako jsou freerunning, šplhání či skákání samozřejmě můžou vyhovovat a já jim jejich názor neberu, ale zároveň se domnívám, že existuje spousta lidí, kteří některé kostrbaté prvky hratelnosti tolerují jen proto, že jsou zavedenou součástí značky. Tím samozřejmě neříkám, že bych je chtěl vyškrtnout, ale určitě by si do budoucna zasloužily trochu více mateřské péče. Běhání spojené s „automatickým“ šplháním/skákáním je často nepřesné, frustrující nebo ještě hůř přináší nechtěně úsměvné momenty. Pokud postava skočí nebo začne šplhat někam, kam jste vůbec nechtěli, určitě to ve většině případů není až taková tragédie; rozhodně by se však dalo zapracovat na tom, aby hrdina při rychlém nárazu do vysokých a nezdolatelných objektů neskákal naprázdno jako tajtrlík, ale jednoduše se o ně zastavil.

Za současného stavu totiž působí jako chovanec nějakého zařízení pro duševně choré a podobně jsou na tom bohužel i jeho protivníci, kteří toho rozumu moc nepobrali. Série se odjakživa snaží přinést mix akce a vyhýbání se odhalení, ale k čemu je snaha o stealth přístup, když si vás na otevřeném prostranství soupeři často nevšimnou ani na vzdálenost pár kroků? Několikrát se mi při snaze o nenápadné zabití zezadu nedopatřením podařilo do nepřítele drcnout nebo mu proběhnout přímo před obličejem a vzápětí se mu rychle schovat zpátky za záda, aniž by na mě jakkoli zareagoval, což mě donutilo přemýšlet o tom, jestli je konkrétně tenhle exemplář člověka zkrátka prostoduchý idiot nebo mu skvrny na slunci zatemnily obsah hlavy, kterému se u většiny lidí říká mozek. Přitom jak už bylo řečeno, posádky lodí coby skupina působí se svým nepředvídatelným jednáním o poznání uvěřitelněji – ale jakmile se rozdělí na jednotlivce, tak je to samozřejmě stejně tragická písnička.

 

1 z 2
- +
Assassin’s Creed: Rogue – za každého počasí 101328
Assassin’s Creed: Rogue – za každého počasí 101327

1.

2.

Snad bude líp

Upozorňuju, že řada z těchto výtek není směřována čistě na tento díl, nýbrž obecně na celou sérii, Rogue má prostě jen smůlu, že právě on se mi dostal do pracek k zrecenzování. Na druhou stranu má tu výhodu, že jakožto (snad) poslední díl na starou generaci konzolí může sloužit jako ohlédnutí se za jednou érou značky. To podporuje i velká podobnost převážně se třetím a čtvrtým dílem a také přítomnost několika známých postav – a prozradím, že některé z nich mají v příběhu poměrně velkou úlohu –, takže je minimum změn alespoň zčásti ospravedlněno touto vzpomínkovou atmosférou. Hra nicméně nabízí spousty vedlejších aktivit (barové rvačky, stolní hry, zabírání teritorií okupovaných místními gangy, opravy budov, lov divoké zvěře, „strategická“ minihra s vysíláním flotil do nejrůznějších koutů Ameriky, která dokresluje širší příběhové pozadí…) a poměrně pestré prostředí. Upřímně říkám, že by mi k vyřádění a plné spokojenosti bohatě stačilo pískoviště virtuálního New Yorku, ale takhle zase může člověk strávit ve společnosti Rogue klidně dobrých čtyřicet až padesát hodin čistého času.

 

1 z 2
- +
Assassin’s Creed: Rogue – za každého počasí 101326
Assassin’s Creed: Rogue – za každého počasí 101324

1.

2.

Série má nyní s novým hardwarem na trhu šanci začít nanovo a vydat se v některých ohledech trochu jiným směrem. I proto možná vyšly Rogue a Unity ve stejný den, aby tuto přechodovou fázi nadobro zpečetily. Zda v případě Unity skutečně došlo k nějakému hernímu posunu, nejsem schopen posoudit, protože jsem daný díl nehrál (nicméně po odpovědi můžete zkusit zapátrat v naší recenzi, pokud jste tak již neučinili), ale jestli náhodou ne, můžeme svou pozornost nasměrovat k příštímu roku (pravděpodobně se opět setkáme v listopadu) a nechat se překvapit, co si pro nás tvůrci série přichystají tentokrát. Vyhlídky navzdory ne až tak uspokojivému hodnocení obou letošních Assassinů snad nejsou úplně špatné.

PC verze Assassin’s Creed: Rogue vyjde začátkem roku 2015.

Recenze

Assassin’s Creed: Rogue – za každého počasí

7 Hodnocení

Pokud jde o poslední asasínské dobrodružství na předchozí generaci konzolí, pak se jedná o poměrně sympatické ohlédnutí za minulostí, jež se však nedokázalo vyvarovat nešvarů, které sérii provázejí prakticky od samých začátků. Jestli ale hodlá Ubisoft i nadále vydávat Assassin’s Creed na staré konzole a Rogue představuje jenom vykalkulované ohlodání zbytků masa z kostí, pak při pohledu zpět vyjde najevo bolestná pravda, že tihle vychytralí tvůrci využívají magických kláves CTRL+C a CTRL+V více, než by se slušelo.

Líbí se nám

  • časté střídání prostředí i s počasím
  • námořní bitvy
  • dlouhá herní doba
  • spousta aktivit a míst k prozkoumání i po dokončení příběhu

Vadí nám

  • minimální množství změn
  • některé zastaralé mechanismy
  • nenávaznost videí a scén
  • hloupá umělá inteligence
  • hra působí jako poslepované předchozí díly

Kritéria hodnocení

  • Hodnocení hry 0
Štítky: assassin’s creed: rogueUbisoft
Předchozí článek

Co přinese třetí hlavní patch pro Assassin’s Creed: Unity?

Další článek

Spousta ukázek z GTA V a první recenze

Související články

Assassin’s Creed Valhalla nejvýdělečnější hrou v sérii
Novinky

Assassin’s Creed Valhalla nejvýdělečnější hrou v sérii

před 2 týdny
Vyzvedněte si zdarma Assassin’s Creed Chronicles: China
Novinky

Vyzvedněte si zdarma Assassin’s Creed Chronicles: China

před 2 týdny
Xbox představil nový ovladač, vznikající hra ze světa Star Wars
Videa

Xbox představil nový ovladač, vznikající hra ze světa Star Wars

před 1 měsícem
Další článek
Assassin’s Creed: Rogue – za každého počasí 24684 gta 5

Spousta ukázek z GTA V a první recenze

avatar
  
smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
    wpdiscuz_captcharefresh
    97 Komentáře
    0 Odpovědi
    0 Sledovatelé
     
    Komentář s nejvíce reakcemi
    Nejzajímavější komentáře
    35 Autoři komentářů
    23cicerSmukywajdoslavek6MourissonM!tj@88 Poslední komentující
    avatar
      
    smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
      wpdiscuz_captcharefresh
        Odběr komentářů  
      nejnovější nejstarší s největším počtem hlasů
      Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.
      23cicer
      Komunita
      Level 49
      23cicer
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Smuky – to zní velice dobře. .

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      15. 3. 2015 21:32
      Smuky
      Komunita
      Level 45
      Smuky
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      příběhově jedno z nejlepších AC

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      15. 3. 2015 21:25
      wajdoslavek6
      Komunita
      Level 26
      wajdoslavek6
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      neuvěřitelné…v hodnocení bych dal znaménka přesně naopak ! ;)

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      15. 3. 2015 20:45
      Mourisson
      Komunita
      Level 15
      Mourisson
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      beztak zas tam budou chyby jak prase v pohybu ale hlavně že tam přidaj sbírání nejakych chujovin! zlaty ac 2

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      23. 1. 2015 2:43
      M!tj@88
      Komunita
      Level 40
      M!tj@88
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Morth: BLIK! ! !

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      19. 1. 2015 19:02
      MORTHSIR
      Komunita
      Level 1
      MORTHSIR
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Pro mne paradoxne zazivnejsi jak Unity, neda se blikat :-)

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      19. 1. 2015 18:00
      23cicer
      Komunita
      Level 49
      23cicer
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Monkeyskunk – taky to mam rad ( (: teda nesmi se to moc prehanet, ale pokud hra nabada k pruzkumu, nevidim duvod proc toho nevyuzit. .

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      19. 1. 2015 17:54
      Monkeyskunk
      Komunita
      Level 46
      Monkeyskunk
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      23cicer: taktak, nejlepsi projit kazdej koutek :D aspon ja sem takovej puntickar :D a stejne vetsinou nenajdu vsechny collectibles na prvni dohrani :D

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      19. 1. 2015 17:02
      steragery
      Komunita
      Level 26
      steragery
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Dnes som si ho kúpil na xbox 360 a je to úžasný diel a SHAY je veľmi príjemná postava :)

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      19. 1. 2015 15:54
      23cicer
      Komunita
      Level 49
      23cicer
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Potom je nasnade se zeptat Proc vubec hrajete? Kdyz clovek jede na vykon (dohrat co nejdriv a nezatezovat se okolim) tak z toho nemuze nic mit . . teda krom banalniho uspokojeni ze hru dojel (:

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      19. 1. 2015 15:28
      Michal Burian
      Komunita
      Level 53
      Michal Burian
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      "Upřímně říkám, že by mi k vyřádění a plné spokojenosti bohatě stačilo pískoviště virtuálního New Yorku, ale takhle zase může člověk strávit ve společnosti Rogue klidně dobrých čtyřicet až padesát hodin čistého času. " Myšleno s vedlejšími aktivity apod.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      19. 1. 2015 15:13
      Monkeyskunk
      Komunita
      Level 46
      Monkeyskunk
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      V tom pripade nechapu to hodnoceni + dlouha herni doba. Zadny statistiky sem si nedelal, ale rekl bych, ze kazdy AC melo se vsim herni dobu aspon 20h+, snad krome liberation, coz byl pidiAC puvodne jen pro handheldy ne :-D Skoda, cekal sem to delsi, kdyuz je to "jen recyklat" a vlastne ty podstatny veci uz meli hotovy a prevzali ze starsich dilu.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      19. 1. 2015 15:08
      23cicer
      Komunita
      Level 49
      23cicer
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      otázka jakej clovek voli postup (cestovani mezi lokacema, průzkum oblasti atd. ) pokud to chce mit rychle za sebou tak tech 10-12 hodin není problém

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      19. 1. 2015 15:00
      Adamos2002
      Komunita
      Level 20
      Adamos2002
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      pribeh cca 6 hodin + cca 4 hodiny jen tak behani a lodni bitvy

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      19. 1. 2015 14:52
      23cicer
      Komunita
      Level 49
      23cicer
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      hlavni pribeh a pruzkum světa minimálně 20h+++

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      18. 1. 2015 17:42

      Naše zprávy můžete sledovat i zde:

      • Populární
      • Komentáře
      • Nejnovější
      Sony nabídne zdarma hru Ratchet & Clank

      Sony nabídne zdarma hru Ratchet & Clank

      23. 2. 2021
      Diablo II Resurrected: oficiální upoutávka

      Diablo II Resurrected: oficiální upoutávka

      19. 2. 2021
      Smutné nahlédnutí do zákulisí Techlandu a vývoje Dying Light 2

      Smutné nahlédnutí do zákulisí Techlandu a vývoje Dying Light 2

      23. 2. 2021
      Nová analýza prošetřuje analogové páčky u ovladače DualSense

      Nová analýza prošetřuje analogové páčky u ovladače DualSense

      21. 2. 2021
      Sony plánuje více her na PC, počínaje Days Gone na jaře

      Sony plánuje více her na PC, počínaje Days Gone na jaře

      57
      Assassin’s Creed: Rogue – za každého počasí zing clanek welcome 1140x570

      Anketa: jaký obsah na Zingu preferujete?

      51
      Nová analýza prošetřuje analogové páčky u ovladače DualSense

      Nová analýza prošetřuje analogové páčky u ovladače DualSense

      43
      Smutné nahlédnutí do zákulisí Techlandu a vývoje Dying Light 2

      Smutné nahlédnutí do zákulisí Techlandu a vývoje Dying Light 2

      43
      Následující měsíce se službou EA Play

      Následující měsíce se službou EA Play

      26. 2. 2021
      Oznámeny nové hry ze série Pokémon

      Oznámeny nové hry ze série Pokémon

      26. 2. 2021
      Sony Japan Studio končí

      Sony Japan Studio končí

      26. 2. 2021
      HW Test: myš Rival 3 Wireless

      HW Test: myš Rival 3 Wireless

      26. 2. 2021

      Nejnovější komentáře

      • Tukan: Potvrzeno: březnové hry v PlayStation Plus
      • Tukan: Potvrzeno: březnové hry v PlayStation Plus
      • skylines: Galerie a stručné dojmy z dema Outriders
      • Jerry: Předobjednávky a finální demo pro System Shock remake v únoru
      • El Scorpio: Sony Japan Studio končí
      • Ria Kon: Galerie a stručné dojmy z dema Outriders
      Vývoj vylepšené verze hry Anthem byl zastaven

      Vývoj vylepšené verze hry Anthem byl zastaven

      24. 2. 2021
      Diablo II se vrací, Mortal Kombat upoutávka na film

      Diablo II se vrací, Mortal Kombat upoutávka na film

      21. 2. 2021
      Čeští vývojáři v zahraničí: Pavel Černohous

      Čeští vývojáři v zahraničí: Pavel Černohous

      22. 2. 2021
      FFVII Remake – nová epizoda, next-gen verze

      FFVII Remake – nová epizoda, next-gen verze

      26. 2. 2021
      Assassin’s Creed: Rogue – za každého počasí zing clanek welcome 1140x570

      Anketa: jaký obsah na Zingu preferujete?

      21. 2. 2021
      Další ukázky a oznámení ze včerejšího State of Play

      Další ukázky a oznámení ze včerejšího State of Play

      26. 2. 2021
      6 minut působivých záběrů z Diablo II Resurrected

      6 minut působivých záběrů z Diablo II Resurrected

      20. 2. 2021

      O Zing.cz


      Zing je magazín o počítačových a konzolových hrách plný herních novinek, recenzí a preview.


      Herní magazín Zing.cz pro Vás připravujeme ve spolupráci s herním obchodem Xzone.cz. Přijďte si vybrat svou hru nebo tričko.

      Rubriky

      • 3DS
      • Android
      • Blogy čtenářů
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • iOS
      • Jednohubky
      • Linux
      • Mac
      • Novinky
      • PC
      • Playstation 3
      • Playstation 4
      • Playstation 5
      • Preview
      • Podcasty
      • Recenze
      • Soutěže
      • Speciály
      • Switch
      • Videa
      • Vita
      • Xbox 360
      • Xbox One
      • Xbox Series X

      © 2010-2021 Zing s.r.o.

      • Redakce Zing
      • Advertising / Inzerce na Zing.cz
      • Zásady ochrany
      • Pravidla
      • Prohlášení o blozích
      • RSS kanál
      No Result
      View All Result
      • Novinky
      • Recenze
      • Videa
      • Preview
      • Speciály
      • Platforma
        • PC
        • PlayStation 4
        • Xbox One
        • PlayStation 5
        • Xbox Series X|S
        • Switch
      • Fórum
      • Přihlásit
      • Zaregistrovat se

      © 2010-2020 Xzone s.r.o.

      Vítejte zpátky!

      Přihlaste se ke svému účtu

      Zapomněli jste heslo? Zaregistrovat se

      Přidejte se do komunity Zing.cz!

      Vyplňte formulář níže a vytvořte si účet

      Všechna pole jsou povinná. Přihlásit se

      Obnovte si heslo

      Zapomněli jste své přihlašovací údaje? Uveďte svou přezdívku nebo email a my Vám je připomeneme zprávou zaslanou na emailovou adresu registrovanou k Vašemu účtu na Zingu.

      Přihlásit se
      wpDiscuz
      Comment Author Info
      E-mail pošlete uživateli

      Přesunout komentář