Jelikož podle některých studií není akčních co-op strategií nikdy dost, rozhodli se vývojáři z Fatshark vytvořit svůj vlastní mlýnek na maso. V něm se utká parta pěti post-apokalyptických hrdinů s hordami mutantů. Jak tvůrcům jejich stroj na mrtvoly pracuje, se dočtete níže.
Aréna smrti
Podobně jako v oblíbených MOBA titulech, i zde budete bránit jeden zásadní bod, před kterým je řada méně výrazných stanovišť bránících jeho zničení. Tento nelehký úkol budete muset splnit v kůži jednoho z osmi válečníků lačnících po krvi méněcenných obyvatelů pustiny. Bod, který se snažíte chránit, je totiž raketové silo vysílající do nepřátelských vesnic a měst vysmáté výbušné dárečky. Čím víc hlavic odpálíte, tím většímu odporu budete muset čelit.
Bloodsports.TV vám nabídne prozatím přesně šest map, na kterých se bude obrana raketového sila odehrávat. Každá z map má svůj unikátní tvar a styl. Tvůrci tímto způsobem zřejmě vynahrazují jejich značně omezený počet.
Osm statečných
Jak již bylo řečeno, na bojiště budete moci nastoupit za jednoho z osmi válečníků. U každé třídy jsou dva udatní rekové, na které může padnout vaše volba. Každé z povolání má jasný RPG nádech. Narazíme na tanka, healera, střelce a slayera. Za mapu je možné vždy dosáhnout až dvacáté úrovně, při postupu si můžete vylepšit vždy jeden ze skillů, popřípadě si koupit v obchodě jeden z řady předmětů, jenž vám hra nabídne. Peníze na ně získáte díky zabíjení nepřátel.
Tank na sebe dokáže plně upoutat pozornost nepřátel. Mimo to, také vydrží velké množství poškození, takže protivníci se na něm udrží skutečně dlouho. Díky této postavě nejsou její společníci rušeni při krvavé práci. Tou se například zabývá slayer, jehož jedinou kratochvílí je lázeň v krvi post-apokalyptických monster. Je to prakticky nezastavitelný stroj na zabíjení, kterého nezastaví ani tužší bossové. Boj na dálku a kontrolu svého cíle naopak plně ovládá střelec, který je díky plošným útokům a pastem velmi výrazným členem družiny. Nejzásadnější je však healer, který všechny své přátele drží nad vodou i v těch nejhorších možných situacích. Bez něj by se žádný z hrdinů nedožil dalšího dne.
Chudý příbuzný
Při hraní Bloodsports. TV jsem narazil jen na pár menších bugů, které však byly tak nepatrné, že pravděpodobně ani nestojí za zmínku. Od budoucího hraní mě však odradila skutečná nevýraznost a rychle nastupující stereotyp. Ten je vyvolán hlavně hodně strohou paletou nepřátel, nedostatkem kvalitních herních tříd a takřka nulovým postupem, který by měl být právě u takového typu her jako je Bloodsports. TV na slušné úrovni. Problém je, že není. A aby toho hra neměla málo, je kolem ní prozatím ne moc příjemná komunita.
Neschopná konkurence
Abych řekl pravdu, Bloodsports.TV není až na pár markantních detailů prakticky ničím výjimečný. Jedná se o hodně průměrný titul, kterému by mohli bez problému konkurovat i modifikace z WarcCaftu 3 či StarCraftu 2. Což pro hru jako takovou není moc dobrá vizitka. Schází zde i smysluplný postup, jenž by hráče udržel u Bloodsports.TV na delší dobu. Nekonečné vlny nepřátel bez výraznějšího zlepšení charakteru prostě nejsou zábavné. Jediná věc, která by vás u tohoto díla mohla upoutat, by možná byla parta přátel, ale ani s nimi to není sázka na jistotu.
Bloodsports.TV koupíte na Steamu za 9,99€.
Hráno na sestavě: OS: Windows 7 (64bit) Minimální požadavky: OS: Windows Vista, Windows 7, Windows 8 Doporučené požadavky: OS: Windows 7 |
Recenze
Bloodsports.TV – podívaná pro vyvolené
Hra jako taková si rozhodně najde své fanoušky. Jelikož ale konkurenčních titulů není zrovna málo, slušelo by jí to více asi ve free-to-play sekci, kde by možná dokonce do určité míry vynikla. Platit ale za něco, co je v jiných variantách zadarmo, není prostě zcela ideální.
Líbí se nám
- postapokalyptické bitvy
- kooperace
- vcelku vydařené postavy
Vadí nám
- stereotyp
- takřka nulový postup
- hodně slabý celek
Lootmaster: ja nekde dostal pristup do pre release bety: ale nijak me to nezaujalo je to jen tupy mlaceni monster v dota stylu
Flestr: Tohle kritizování si měl začít pod recenze, které si to fakt zasloužily, nějakej Bloodsport, na to sere pes, tady na zingu se ale stává, že průměrný hry dostávají 9/10 nebo hra s 30fps lockem dostane v pohodě 10/10, protože konzolisti rychle přijmuli 30fps lock za standard i když ve skutečnosti je to sotva hratelný a hlavně je to směšné v roce 2015 mít 30 fps a to ještě s fps dropy, tam je potřeba trochu té kritiky, ne tady.
Fallanga: Recenze by podle mně měla být objektivní ve smyslu že recenzent má ke hře přistupovat bez nějakých apriorních domněnek. Subjektivní má být ve smyslu, aby recenze nebyla jen marketing krabička faktů, ale aby se to také dalo číst. Přepsat strojně info umí snad kdokoliv. Ne kdokoliv by ovšem měl dělat recenzenta. Také se od recenzenta očekává trochu "moudrosti", aby se vyhnul takovým lets play klišé jo to se mi líbí, hmmm dobra hra, které ty vytykáš, a aby byla rozumně subjektivní a ne iracionální balast. To jen k tvé výtce, nesnažím se urazit autora, toto šlo k tvému argumentu. Možná že subjektivní informace není tolik informativní jako čistá fakta, ale recenzuje se hra a ne vysavač proboha.
to Flestr: Já vás chápu. Každopádně každému vyhovuje jiný styl psaní. Nelze se zavděčit všem.
Flestr: Recenze má být objektivní. Těžko se něco dozvíš z věty typu: "Osobně se mi příběh líbil, ale ne každému sedne". Nebo: "Hratelnost se mi zdála dobrá, ale záleží na hráči".
Aha takže proto abych mohl vyjádřit něco co se mi nelíbí, musím sám něco psát? Takže když nebudu spokojený s bankovními službami mé banky v pátek odpoledne, tak bych měl udělat vlastní banku abych měl právo si stěžovat? Nebo když mi v pekárně dají hnusný chleba, tak si mám udělat vlastní pekárnu a až potom říct že je hnusný? Mnoho lidi by si mělo uvědomit, že rozhodně ne vždy člověk musí být expert v oboru, aby mohl něco kritizovat. Ale k recenzi.
Recenze se mi nelíbí proto, že vypadá jako ze zadního obalu hry, naprosto banální informace, které jsou pro žánr must have, takže automaticky počítám, že tam budou. Říkáš že to je recenze a ne popis. V čem se ta tvá recenze liší od marketingového popisku? Podle mně leda tak v tom, že na marketingový popis by nenapsali negativa a verdikt. Pokud podle tebe hra si nezaslouží ani jednu čistou a4, má vůbec smysl ji recenzovat, když si hráči ty "detaily" může najít sám? Vyhledal jsem si steam výtah, abych ho porovnal s tvou recenzí, a dokonce mám pocit že v tom malém rámečku jsem se dozvědel více informací než u tvé recenze. Ve hře je prý 90 itemů, jak fungují, jaký na tebe mají dojem, působí na tebe vybalancovaně? Co postavy, zdají se OP, jsou skutečně OP. Drop in drop out mp, to nemají ostatní, scaling obtížnosti atd… Tohle za mě není recenze, je to plytké podání faktů, podle mě recenze má být subjektivní vyjádření dojmu hry, z recenze jsem si neodnesl tvé dojmy, jenom snad že je to nuda suché, ale kdybych chtěl tenhle druh informací, tak si jednoduše přečtu steam overview, a nemusím když to vemu relativně číst zbytek tvé recenze, která je teď zase ona v porovnání s overviewem nepodstatná. Ale vidím že se to lidem líbí, ja osobně jsem proti téhle twitterové modě zkracování, a rád si přečtu dělší recenze, které je radost číst (zářným příkladem je Mikoláš Tuček, Lukáš Grygar, jejichž recenze jsou umělěckým dílem) . Pokud je ale tento obsah chtějí zdejší čtenáři, gratuluju za dobře mířenou práci.
Ono není lehké psát recenze. Zabere to hodně času, jak hraní, tak i psaní. Prostě dávám hrám prostor podle toho, jak si to zaslouží. Přeci nebudu rozepisovat každý Zbytečný detail, když si jej hráč může najít sám. O čem by pak hry byly, kdyby nedávaly prostor k tomu, aby je člověk určitým způsobem objevoval a poznával. Toto není popis, ale recenze, zaměřuji se tedy na Zásadní aspekty hry, ne na každý nepodstatný detail, který hra nabízí. Nemůžu sednout každému
Flestr: máš možnost taky napsat recenzi jak to dělá spousta dalších, když se ti tato nelíbí tak napiš dle sebea publikuj ji na blogu
TD píše velmi kvalitní recenze. Stručné, věcné, nechodí okolo horké kaše, jak se říká. Takový formát mi vyhovuje více než číst zdlouhavé recenze, které píše třeba Vávra.
Nikdy jsem o této hře neslyšel a asi už ani neuslyším jak tak koukám
Nikde není dáno, jaký rozsah musí recenze mít. Navíc tohle je menší hra, takže umělé natahování recenze nemá smysl.
Tohle je teď na zingu považováno za recenzi?