Advertisement
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Představuje se „klasický“ Sonic s podtitulem Superstars

    Představuje se „klasický“ Sonic s podtitulem Superstars

    Tvůrci FPS Witchfire přichází s novou ukázkou z hraní

    Witchfire míří do předběžného přístupu

    Zaklínač

    Třetí série Zaklínače se pochlubila první plnohodnotnou ukázkou

    Path of Exile 2 se po dvou letech hlásí o slovo

    Path of Exile 2 se po dvou letech hlásí o slovo

    Ubisoft oznámil 2D Prince z Persie

    Ubisoft oznámil 2D Prince z Persie

    Mortal Kombat 1

    Mortal Kombat 1 na premiérových záběrech z hraní

  • Recenze
    Recenze System Shock – remake pro náročné

    Recenze System Shock – remake pro náročné

    Recenze The Lord of the Rings: Gollum – rozpolcený hrdina v zastaralém podání

    Recenze The Lord of the Rings: Gollum – rozpolcený hrdina v zastaralém podání

    TT Isle Of Man: Ride on the Edge 3

    Recenze TT Isle Of Man: Ride on the Edge 3

    Recenze The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom – opravdová legenda

    Recenze The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom – opravdová legenda

    Recenze The Last Case of Benedict Fox - detektivka s chapadly the last case of benedict fox 1

    Recenze The Last Case of Benedict Fox – detektivka s chapadly

    Recenze Age of Wonders 4 – revoluce na poli 4X her

    Recenze Age of Wonders 4 – revoluce na poli 4X her

    Recenze Redfall – prahnou po vaší krvi

    Recenze Redfall – prahnou po vaší krvi

  • Videa
    Zing Podcast #70: Diablo IV a Game Access

    Zing Podcast #70: Diablo IV a Game Access

    Zing Podcast #69: PlayStation Showcase

    Zing Podcast #69: PlayStation Showcase

    Zing Podcast #68: Zelda, Layers of Fear a Humanity

    Zing Podcast #68: Zelda, Layers of Fear a Humanity

    Zing Podcast #67: Budoucnost Xboxu a konzolových válek

    Zing Podcast #67: Budoucnost Xboxu a konzolových válek

    Zing Podcast #66: Jedi Survivor a Redfall

    Zing Podcast #66: Jedi Survivor a Redfall

    Zing Podcast #65: Burning Shores a vysoké nároky UE5 her

    Zing Podcast #65: Burning Shores a vysoké nároky UE5 her

    Zing Podcast #64: Síla upoutávek, Redfall ve 30 FPS a hry od Obsidianu

    Zing Podcast #64: Síla upoutávek, Redfall ve 30 FPS a hry od Obsidianu

    Zing Podcast #63: Strojové češtiny, Mario ve filmu a handheldy

    Zing Podcast #63: Strojové češtiny, Mario ve filmu a handheldy

    Sherlock Holmes The Awakened slaví na Kickstarteru úspěch

    Recenze Sherlock Holmes The Awakened – temná detektivka

  • Preview
    V naší hře postavíte auto od podvozku, říká vývojář LEGO 2K Drive Vehicle 4

    V naší hře postavíte auto od podvozku, říká vývojář LEGO 2K Drive

    Dojmy z hraní Last Epoch

    Dojmy z hraní Last Epoch

    Dojmy z hraní Street Fighter 6

    Dojmy z hraní Street Fighter 6

    Dojmy z hraní LEGO 2K Drive: Kostičkové závody bez omezení Environment 8

    Dojmy z hraní LEGO 2K Drive: Kostičkové závody bez omezení

    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Dojmy z hraní Inkulinati

  • Speciály
    Game Access 23

    Game Access 23 – dojmy z her

    Letošní Summer Game Fest má nabídnout až 4 velká oznámení

    Kalendář červnových herních akcí

    Game Access Conference ’23 – Reportáž

    Game Access Conference ’23 – Reportáž

    Dojmy z hraní Diablo IV – tři autoři, tři platformy

    Dojmy z hraní Diablo IV – tři autoři, tři platformy

    Dojmy po dohrání příběhové kampaně Diablo IV

    Dojmy po dohrání příběhové kampaně Diablo IV

    Recenze Pán prstenů: Karetní hra

    Recenze Pán prstenů: Karetní hra

    Červnové hry

    Červnové hry: přehled & anketa

    Květnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Květnové ohlédnutí redakce

    Recenze deskové hry Pán Prstenů: Putování po Středozemi

    Recenze deskové hry Pán Prstenů: Putování po Středozemi

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Heureka
No Result
View All Result
  • Přihlásit
  • Registrace
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Představuje se „klasický“ Sonic s podtitulem Superstars

    Představuje se „klasický“ Sonic s podtitulem Superstars

    Tvůrci FPS Witchfire přichází s novou ukázkou z hraní

    Witchfire míří do předběžného přístupu

    Zaklínač

    Třetí série Zaklínače se pochlubila první plnohodnotnou ukázkou

    Path of Exile 2 se po dvou letech hlásí o slovo

    Path of Exile 2 se po dvou letech hlásí o slovo

    Ubisoft oznámil 2D Prince z Persie

    Ubisoft oznámil 2D Prince z Persie

    Mortal Kombat 1

    Mortal Kombat 1 na premiérových záběrech z hraní

  • Recenze
    Recenze System Shock – remake pro náročné

    Recenze System Shock – remake pro náročné

    Recenze The Lord of the Rings: Gollum – rozpolcený hrdina v zastaralém podání

    Recenze The Lord of the Rings: Gollum – rozpolcený hrdina v zastaralém podání

    TT Isle Of Man: Ride on the Edge 3

    Recenze TT Isle Of Man: Ride on the Edge 3

    Recenze The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom – opravdová legenda

    Recenze The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom – opravdová legenda

    Recenze The Last Case of Benedict Fox - detektivka s chapadly the last case of benedict fox 1

    Recenze The Last Case of Benedict Fox – detektivka s chapadly

    Recenze Age of Wonders 4 – revoluce na poli 4X her

    Recenze Age of Wonders 4 – revoluce na poli 4X her

    Recenze Redfall – prahnou po vaší krvi

    Recenze Redfall – prahnou po vaší krvi

  • Videa
    Zing Podcast #70: Diablo IV a Game Access

    Zing Podcast #70: Diablo IV a Game Access

    Zing Podcast #69: PlayStation Showcase

    Zing Podcast #69: PlayStation Showcase

    Zing Podcast #68: Zelda, Layers of Fear a Humanity

    Zing Podcast #68: Zelda, Layers of Fear a Humanity

    Zing Podcast #67: Budoucnost Xboxu a konzolových válek

    Zing Podcast #67: Budoucnost Xboxu a konzolových válek

    Zing Podcast #66: Jedi Survivor a Redfall

    Zing Podcast #66: Jedi Survivor a Redfall

    Zing Podcast #65: Burning Shores a vysoké nároky UE5 her

    Zing Podcast #65: Burning Shores a vysoké nároky UE5 her

    Zing Podcast #64: Síla upoutávek, Redfall ve 30 FPS a hry od Obsidianu

    Zing Podcast #64: Síla upoutávek, Redfall ve 30 FPS a hry od Obsidianu

    Zing Podcast #63: Strojové češtiny, Mario ve filmu a handheldy

    Zing Podcast #63: Strojové češtiny, Mario ve filmu a handheldy

    Sherlock Holmes The Awakened slaví na Kickstarteru úspěch

    Recenze Sherlock Holmes The Awakened – temná detektivka

  • Preview
    V naší hře postavíte auto od podvozku, říká vývojář LEGO 2K Drive Vehicle 4

    V naší hře postavíte auto od podvozku, říká vývojář LEGO 2K Drive

    Dojmy z hraní Last Epoch

    Dojmy z hraní Last Epoch

    Dojmy z hraní Street Fighter 6

    Dojmy z hraní Street Fighter 6

    Dojmy z hraní LEGO 2K Drive: Kostičkové závody bez omezení Environment 8

    Dojmy z hraní LEGO 2K Drive: Kostičkové závody bez omezení

    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Dojmy z hraní Inkulinati

  • Speciály
    Game Access 23

    Game Access 23 – dojmy z her

    Letošní Summer Game Fest má nabídnout až 4 velká oznámení

    Kalendář červnových herních akcí

    Game Access Conference ’23 – Reportáž

    Game Access Conference ’23 – Reportáž

    Dojmy z hraní Diablo IV – tři autoři, tři platformy

    Dojmy z hraní Diablo IV – tři autoři, tři platformy

    Dojmy po dohrání příběhové kampaně Diablo IV

    Dojmy po dohrání příběhové kampaně Diablo IV

    Recenze Pán prstenů: Karetní hra

    Recenze Pán prstenů: Karetní hra

    Červnové hry

    Červnové hry: přehled & anketa

    Květnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Květnové ohlédnutí redakce

    Recenze deskové hry Pán Prstenů: Putování po Středozemi

    Recenze deskové hry Pán Prstenů: Putování po Středozemi

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Heureka
No Result
View All Result
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
No Result
View All Result

Drawn to Death – ručně malované, totálně šílené

Filip Němec autor: Filip Němec
24. 5. 2017
v sekci Recenze
1
Drawn to Death – ručně malované, totálně šílené 1920 drawn to death
Sdílet na FacebookTwitterRedditWhatsapp

Velmi obdivuji indie vývojáře, kteří v rámci svého jednočlenného „týmu“ dokáží vytvořit skvělou hru vyznačující se povedenou hratelností, je zábavná, dobře vyvážená a ještě ke všemu hezky vypadá. Drawn to Death je totiž jasným příkladem toho, že pokud skvěle ovládáte jeden ze zmíněných aspektů úspěšné hry, není automatické, že jste schopni podobně kvalitně vytvořit i zbytek.

David Jaffe je zvučné jméno, ostatně aby také ne, když stojí za hrami jako je Twisted Metal nebo sérií God of War. Jaffe se rozhodl vytvořit si vlastní hru a finálním produktem je právě Drawn to Death, což je směsice absolutní šíleností a multiplayerového zážitku. Ve výsledku je však hra především onou absolutní šíleností, která by mohla některým specificky vyhraněným hráčům přeci jen imponovat, většina herního rybníčku však bude namísto nemilosrdného mačkání tlačítka Share, jen aby si udělala screenhot ze svého skvělého skóre, nemilosrdně poklepávat na čelo, jak jen mohlo něco takového vzniknout.

Co tedy Drawn to Death vlastně je? Jde o čistě multiplayerovou akční střílečku z pohledu třetí osoby, která staví na třech zásadních pilířích – extravagantnímu vizuálu, unikátních postavách a nezvykle široké paletě zbraní. To zní takto na papíře ale poměrně dobře, že? Drawn to Death je bohužel ukázkovým příkladem nešťastného provedení jinak vcelku dobrého nápadu. Nemohu popřít, že se najdou hráči, kteří si i přesto hru oblíbí a na určitou dobu je dokáže zaujmout, rád bych ale takový exemplář hráče, který si absolutně neváží svého času a nervů, chtěl vidět na vlastní oči.

Domina se žraločí hlavou nebo plesnivý myšák s motorovou pilou?

Že hra sází především na extravaganci a odlišení se je zřejmé na první pohled. Podtrhují to samozřejmě i hratelné postavy, kterých je půl tuctu a rozhodně jde o snad nejvíce vzájemně se odlišující šestici, kterou v herním světě můžete najít. Postavy se neliší jen bláznivým vizuálem, ale také schopnostmi, které jsou ještě daleko více šokující. Každý charakter nabízí sobě vlastní unikátní pohyby, zvláštní schopnosti a také speciální útoky. Kupříkladu Alan, kterého většinou uvidíte s motorovou pilou a plesnivě zelenou hlavou myšáka, disponuje automatickou regenerací zdraví, může se na krátký čas kompletně zneviditelnit a jeho speciální útok Flying Death dokáže zabít hned několik nepřátel najednou. Tím se dostáváme bohužel k první velké slabině hratelných postav, kterou je žalostná nevyváženost. Alan je už z výčtu jasným favoritem, protože jsou tu postavy, které jsou právě oproti němu slabé prakticky ve všech ostatních ohledech. V prvních hodinách jsem si myslel, že jsem pouze zatím nepřišel na všechny možné strategie a způsoby, jak jednotlivé postavy využít, opak je bohužel pravdou. Ostatně, pokud se dostanete do souboje už se zkušenými hráči, některé postavy jednoduše nepotkáte, protože jejich schopnosti jsou ve frenetické akci, kterou multiplayer Drawn to Death nabízí, prakticky k ničemu.

„Pokud chcete hru ovládnout tak, abyste v ní byli alespoň průměrní, rezervujte si ve svém herním rozvrhu desítky a desítky hodin.“

Není to však jediná slabina, která se postav a jejich vlastností týká. Každý charakter z naší šestice má kromě již zmíněných speciálních pohybů, vlastností a útoku také tzv. výhody a nevýhody, které se vztahují na ostatní postavy. Zůstaňme u dobře známého plesnivého myšáka Alana, který svou motorovou pilou, což je jeden z jeho speciálních útoků, dokáže uštědřit dvojité poškození, avšak pouze pokud proti němu stojí postava ďábelského Diabla. Naproti tomu Alanovu neviditelnost jako jediná prohlédne Cyborgula. Nemusíte být zrovna Steven Hawking, abyste si alespoň zhruba spočítali, že tu vzniká velké množství kombinací postav, které mohou vzájemně svést nerovný boj, což zní v první chvíli dobře, avšak po jaké době si jste schopni zapamatovat všechny tyto speciální vlastnosti a v litém boji si je včas vybavit? Nejsou to však jen tyto „výhody a nevýhody“ jednotlivých postav. Alan má v součtu celkem deset unikátních schopností, speciálních útoků a dalších specifikací, které se hodí do pomalé a strategické karetní hry nebo tahového RPG, ale rozhodně ne do rychlé akční řežby.

 

1 z 3
- +
Drawn to Death – ručně malované, totálně šílené 144618
Drawn to Death – ručně malované, totálně šílené 144617
Drawn to Death – ručně malované, totálně šílené 144616

1.

2.

3.

Hlavním problémem tohoto schématu speciálních vlastností není nejenom to, že jich je zbytečně moc, ale protože nenabízí žádný systém, který by hráči pomohl při jejich rozeznávání a používání. Většina podobných her, vzpomeňme například na povedený Overwatch, nabízí pomůcku v podobě kámen-nůžky-papír systému, kdy jednotlivé výhody a nevýhody působí ihned logicky a i při rychlé hratelnosti je dokážete využít. Drawn to Death však v tomto směru prohrává nejen díky jejich velkému množství, ale také extrémní nevyváženosti, která z toho všeho dělá ještě větší nepořádek. Pokud tedy chcete hru ovládnout tak, abyste v ní byli alespoň průměrní, rezervujte si ve svém herním rozvrhu desítky a desítky hodin.

Od lodní kotvy až po ze zad vyrůstajícího basketbalistu

Je zcela bez překvapení, že i arzenál zbraní překypuje extravagancí a nechutnou brutalitou. Hra nabízí celkem 26 zbraní, což je rozhodně slušná nadílka a disponuje nejrůznějšími druhy železa od brokovnic až po samopaly a odstřelovací pušky. Většina zbraní se samozřejmě vymyká zajetým kolejím, ať už svým vzezřením, tak i způsobem používáním a střelivem.

Zbraně však trpí stejným problémem jako postavy, i arzenál je totiž trestuhodně nevyvážený. U postav by se dalo ještě argumentovat tím, že s určitou postavou, která vypadá na papíře slabší, lze vyvinout nějakou super úžasnou techniku boje díky její jedinečné vlastnosti, avšak u zbraní už se na nic vymluvit nelze. Jednoduše pokud některá ze zbraní dává menší poškození než jiná, je k ničemu. Kupříkladu Star Laser 3000 je v současnou chvíli zdaleka nejvíce oblíbenou zbraní, a pokud ho vyměníte za zbraň podobného kalibru, okamžitě poznáte diametrální rozdíl v míře poškození, které zbraň dokáže protivníkovi uštědřit. Souvisejícím problémem je i fakt, že každá z postav má netradičně velké množství životů, dost často se tak hratelnost zvrhne v prachsprosté nahánění ostatních hráčů, protože při běžném několikasekundovém střetu se jednoduše nedokážete vzájemně zabít.

Z papíru arénu neuděláš

Signifikantní vizuální zpracování mělo zcela určitě sloužit jako zábavné odlišení a do určité míry jistě i jako umění. V tomto ohledu záleží silně na preferencích každého hráče, nicméně ačkoli samotný nápad mi rozhodně nepřipadne špatný, výsledek mě jednoduše neuchvátil. Svět totiž působí nejen jako by byl namalovaný ručně propiskou na školní sešit, ale bohužel i jako by byl vyroben z papíru. Ve výsledku tak každá mapa představuje něco, co vypadá jako nedodělaný školní projekt z kartonu, který je polepen počmáraným papírem. Herní svět působí mrtvě a bez života, postrádá jakoukoli pestrost a je jednoduše obyčejný.

Tomu nepřidávají ani arény, kterých je celkem sedm a přestože se vzájemně poměrně dost odlišují a díky malé velikosti si je lze překvapivě rychle zapamatovat, nenabízí jednoduše nic zajímavého. Je samozřejmě otázkou, jestli se dá vůbec z ingrediencí jako je propiska a školní sešit vytvořit něco vizuálně působivého, já však bohužel v tomto směru necítím absolutně žádné nutkání u hry zůstávat.

 

1 z 3
- +
Drawn to Death – ručně malované, totálně šílené 144613
Drawn to Death – ručně malované, totálně šílené 144612
Drawn to Death – ručně malované, totálně šílené 144611

1.

2.

3.

Kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde

Drawn to Death je příkladnou ukázkou titulu, který je tak netradiční, že je vcelku jednoduché ho poměrně rychle shodit. Jak už jsem psal výše, přiznávám, že jsou aspekty, které jsou bez diskusí na hře špatné a stejně tak jsou věci, které se mohou někomu líbit a někomu ne. Bohužel prvně zmíněného je vše daleko více a nejde o malé věci, nad kterými by bylo možné mávnout rukou.

„Hra od vydání dostala hned několik opravných patchů, přesto i nadále můžete narazit na chyby, které nelze označit zrovna za malé či bezvýznamné.“

Kapitolou samou pro sebe jsou nejrůznější bugy, kterými je hra prošpikovaná. Poměrně často jsem měl problémy vůbec se připojit do hry, popřípadě její hledání trvalo dlouhé minuty. Mnohokrát jsem také zažil, že se nepřátelé z ničeho nic začali vznášet ve vzduchu a poletovali po mapě bez možnosti je sestřelit. Jindy se zase chyby týkaly mě samotného, kdy se moje postava zasekávala o objekty a jednou jsem byl nucen opustit hru, protože jsem zůstal zaseknutý ve zdi.

Nutno podotknout, že mnoho z těchto problémů několik dní před napsáním této recenze úspěšně zmizelo, bohužel i teď se čas od času objeví problémy s připojením do hry nebo podivným chováním ostatních hráčů. Komplikace jsem měl kupodivu také s ovládáním, kdy bylo potřeba častokrát tlačítko zmáčknout vícekrát, aby se vůbec něco stalo. Pokud jste se dostali do betatestování, podobných a dalších bugů jste mohli potkat opravdu hodně, o to mrzutější je, že i po ostrém vydání hry se jich objevovalo více, než byste čekali. Hra od vydání dostala hned několik opravných patchů, přesto i nadále můžete narazit na chyby, které nelze označit zrovna za malé či bezvýznamné.

Hratelnost samotnou však sráží na kolena i další věci. Jak už bylo napsáno, je zcela evidentní, že v jádru dobrý nápad vyčpěl a výsledné provedení zanechává jen zápach nefunkčnosti. Už samotné ovládání dává jasně najevo, že ne vše je doladěno tak, jak by mělo. Zaměřování je velmi kostrbaté a ani po mnoha hodinách se vám nedostane pod kůži. Protože je Drawn to Death rychlou a frenetickou akcí, je třeba mířit a pohybovat se zároveň, což nedostatky ovládání ještě více prohlubuje. Nespolehlivé zaměřování se totiž kombinuje s pohybem postav, které někdy připomíná spíše klouzání po povrchu. Situace je o to horší, že hra vás směřuje k tomu, že máte využívat všech svých akrobatických schopností, postavy totiž mohou v rámci možností běhat po zdech nebo se hákem přitáhnout na vyvýšená prostranství, v praxi to však připomíná snahu o zlomení si pravého palce. Skok je totiž namapován na tlačítko X, takže neustále přehmatáváte z analogu pro míření na tlačítko pro skok, což je u velmi rychlé a akční hry opravdu problém, který by se, jak sami asi uznáte, ve hrách jako je Battleborn či Overwatch nestal.

 

1 z 3
- +
Drawn to Death – ručně malované, totálně šílené 144608
Drawn to Death – ručně malované, totálně šílené 144607
Drawn to Death – ručně malované, totálně šílené 144606

1.

2.

3.

Narazíte pak i na už drobnější prohřešky, jako je ne úplně šťastný interface, kdy je někdy obtížné zjistit vůbec, kolik vám zbývá nábojů, či podobné podstatné informace a o moc lépe na tom není ani hlavní nabídka a další menu. Zcela zřejmá je stylizace do počmáraného školního sešitu, ve kterém se celá hra odehrává, bude vám ale sakra dlouho trvat, než se v nabídkách hry zorientujete. Na podivné pachuti neuberou ani mikrotransakce, které přidávají nové skiny nebo i zbraně, ale nepůsobí jako něco, co by vám dalo protihodnotu, za kterou je hráč schopen utratit své peníze.

„Váš průvodce ve formě žabáka s patřičně prořízlými ústy nevynechá jedinou možnost, aby vám dal najevo, jak bezvýznamným kusem ničeho jste.“

Nechci však, aby se recenze zvrhla na jednostranné plivání. Drawn to Death má i své dobré stránky, ty se však krčí pod tíhou všech jejích nedostatků. Pokud vás zrovna neobtěžují bugy nebo se nevztekáte nad tím, jak trestuhodně dlouho trvá, než někoho zabijete, můžete se přistihnout, jak si užíváte rychlou a zábavnou akci, jenž lze někdy označit i za chytlavou záležitost. Obávám se však, že hra nemá tolik co nabídnout, aby dokázala hráče upoutat na delší dobu, což je, jak jistě sami uznáte, alfa a omega každé multiplayerové hry. Zatímco postavy a zbraně lze považovat rozhodně za originální, sráží je jejich trestuhodná nevyváženost, co se týče herních režimů, zde bohužel o nějaké originalitě nemůže být řeč. Najdete zde nejrůznější variace na klasický Team Deathmatch či obvyklé „všichni proti všem“, jediným náznakem originality je tak režim Organ Donor, který je ale velmi podobný například Kill Confirmed ze série Call of Duty. Jediný rozdíl tak spočívá v tom, že namísto známek sbíráte srdce vašich padlých nepřátel. Hru tak do jisté míry zachraňuje neustálá nadsázka a vtipkování, jehož terčem jste především vy. Váš průvodce ve formě žabáka s patřičně prořízlými ústy nevynechá jedinou možnost, aby vám dal najevo, jak bezvýznamným kusem ničeho jste.

Přitom ne vše je na hře špatné. Jak už jsem naznačil, i přes všechny zmíněné chyby můžete dospět ke vcelku zábavné hratelnosti a sem tam narazíte i na svěží nádech něčeho nového a originálního, jako je například výběr místa, kde se zrodíte po vaší smrti. Namísto klasického výběru z respawn pointů, si můžete po omezenou dobu vybrat jakékoli místo na mapě, do kterého následně mrštíte vaše papírové alter ego. Bohužel ani hrstka dobrých nápadů nevyváží náruč plnou chyb a kopce promarněných příležitostí. Alespoň že hra byla zdarma v rámci PS Plus.

Recenze

Drawn to Death – ručně malované, totálně šílené

4 Hodnocení

Přestože existuje šance, že se Drawn to Death někomu strefí do hledáčku, pro většinu hráčů půjde o obyčejný herní zážitek plný chyb a nedodělků. Ještě že hra byla v nabídce PS Plus, později by totiž hráči mohli hořce litovat, za co utratili své peníze.

Líbí se nám

  • snaha o odlišení se
  • občas zajímavé nápady

Vadí nám

  • nevyvážené postavy a zbraně
  • až příliš matoucí kombinace schopností postav
  • bugy a technické problémy
  • nedoladěné ovládání
  • špatné namapování tlačítek

Kritéria hodnocení

  • Hodnocení hry 0
Štítky: drawn to deathSony
Předchozí článek

Šťavnaté detaily o Mario + Rabbids Kingdom Battle

Další článek

Dohrál jsem Zaklínače 3…po druhé

Související články

Days of Play
Novinky

Na PlayStationu odstartovala velká slevová akce Days of Play

před 4 dny
PlayStation
Novinky

PlayStation se v Evropě prodává čtyřikrát lépe než Xbox

před 2 týdny
PlayStation
Novinky

PlayStation zahájil expanzi na poli live-service her

před 2 týdny
Další článek
Dohrál jsem Zaklínače 3...po druhé 13269

Dohrál jsem Zaklínače 3...po druhé

avatar
  
smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
    wpdiscuz_captcharefresh
    1 Komentáře
    0 Odpovědi
    0 Sledovatelé
     
    Komentář s nejvíce reakcemi
    Nejzajímavější komentáře
    1 Autoři komentářů
    Alfajk Poslední komentující
    avatar
      
    smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
      wpdiscuz_captcharefresh
        Odběr komentářů  
      nejnovější nejstarší s největším počtem hlasů
      Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.
      Alfajk
      Komunita
      Level 50
      Alfajk
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      20 minut jsem hral tutorial, potom 10 minut cekal, nez to spoji prvni quick match a nasledne dostal disconnect v pulce boje…zadarmo drahy :nah:

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      24. 5. 2017 16:17

      Naše zprávy můžete sledovat i zde:


      • Populární
      • Komentáře
      • Nejnovější
      Steam

      Aktivujte si zdarma na Steamu historickou strategii

      6. 6. 2023
      Epic

      Epic nabízí hru zdarma

      1. 6. 2023
      Steam

      Aktivujte si zdarma na Steamu hru od autorů Life is Strange

      2. 6. 2023
      Dojmy po dohrání příběhové kampaně Diablo IV

      Dojmy po dohrání příběhové kampaně Diablo IV

      3. 6. 2023
      Dojmy po dohrání příběhové kampaně Diablo IV

      Dojmy po dohrání příběhové kampaně Diablo IV

      32
      Marvel's Spider-Man 2

      Marvel’s Spider-Man 2 nabídne dvakrát větší herní svět než předchozí díl

      29
      Diablo IV má být přístupné pro hráče s různými bariérami

      Diablo IV obdrželo řádný update zaměřený na balanci

      22
      Postal

      Podle autorů série Postal jsou stránky jako G2A horší než pirátství

      20
      Představuje se „klasický“ Sonic s podtitulem Superstars

      Představuje se „klasický“ Sonic s podtitulem Superstars

      8. 6. 2023
      Tvůrci FPS Witchfire přichází s novou ukázkou z hraní

      Witchfire míří do předběžného přístupu

      8. 6. 2023
      Zaklínač

      Třetí série Zaklínače se pochlubila první plnohodnotnou ukázkou

      8. 6. 2023
      Path of Exile 2 se po dvou letech hlásí o slovo

      Path of Exile 2 se po dvou letech hlásí o slovo

      8. 6. 2023

      Nejnovější komentáře

      • OnDrAAA: Ubisoft oznámil 2D Prince z Persie
      • TrueT: Třetí série Zaklínače se pochlubila první plnohodnotnou ukázkou
      • KrupisekUzasnejDen: Unikla cena rozšíření Phantom Liberty pro Cyberpunk 2077
      • TrueT: Ubisoft oznámil 2D Prince z Persie
      • Mustafa: Unikla cena rozšíření Phantom Liberty pro Cyberpunk 2077
      • Jmeno: Unikla cena rozšíření Phantom Liberty pro Cyberpunk 2077
      Představena Deluxe edice Layers of Fear

      Představena Deluxe edice Layers of Fear

      2. 6. 2023
      Přehled HW novinek z 22. týdne

      Přehled HW novinek z 22. týdne

      4. 6. 2023
      Postal

      Podle autorů série Postal jsou stránky jako G2A horší než pirátství

      6. 6. 2023
      Assassin's Creed Nexus

      Ubisoft láká na připravovaný Assassin’s Creed Nexus

      5. 6. 2023
      Strategie Norland se ukazuje v přehledovém traileru

      Strategie Norland se ukazuje v přehledovém traileru

      8. 6. 2023
      Jagged Alliance 3 odhaluje příběh

      Tvůrci Jagged Alliance 3 prezentují, proč se na něj mají fandové série těšit

      8. 6. 2023
      Amnesia: The Bunker

      Očekávaný horor Amnesia: The Bunker je venku

      6. 6. 2023

      O Zing.cz


      Zing je online magazín o počítačových a konzolových hrách plný herních novinek, recenzí a preview.


      Majitelem herního magazínu Zing.cz je agentura Grunex.

      Rubriky

      • 3DS
      • Android
      • Blogy čtenářů
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • iOS
      • Jednohubky
      • Linux
      • Mac
      • Novinky
      • PC
      • Playstation 3
      • Playstation 4
      • Playstation 5
      • Preview
      • Podcasty
      • Recenze
      • Soutěže
      • Speciály
      • Switch
      • Videa
      • Vita
      • Xbox 360
      • Xbox One
      • Xbox Series X

      © 2010-2023 Zing & Grunex

      • Redakce Zing
      • Advertising / Inzerce na Zing.cz
      • Zásady ochrany
      • Pravidla
      • Prohlášení o blozích
      • RSS kanál
      No Result
      View All Result
      • Novinky
      • Recenze
      • Videa
      • Preview
      • Speciály
      • Platforma
        • PC
        • PlayStation 4
        • Xbox One
        • PlayStation 5
        • Xbox Series X|S
        • Switch
      • Heureka
      • Přihlásit
      • Zaregistrovat se

      © 2010-2023 Zing & Grunex

      Vítejte zpátky!

      Přihlaste se ke svému účtu

      Zapomněli jste heslo? Zaregistrovat se

      Přidejte se do komunity Zing.cz!

      Vyplňte formulář níže a vytvořte si účet

      Všechna pole jsou povinná. Přihlásit se

      Obnovte si heslo

      Zapomněli jste své přihlašovací údaje? Uveďte svou přezdívku nebo email a my Vám je připomeneme zprávou zaslanou na emailovou adresu registrovanou k Vašemu účtu na Zingu.

      Přihlásit se
      wpDiscuz
      Comment Author Info
      E-mail pošlete uživateli

      Přesunout komentář