ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
  • Recenze
    Recenze Sunlight

    Recenze Sunlight

    Recenze knihy Assassin’s Creed – 2 500 let historie

    Recenze knihy Assassin’s Creed – 2 500 let historie

    Recenze Yakuza: Like a Dragon

    Recenze Yakuza: Like a Dragon

    Recenze Devil May Cry 5: Special Edition

    Recenze Devil May Cry 5: Special Edition

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Recenze Beyond Blue

    Recenze Beyond Blue

    Recenze Nioh 2 DLC 2 & 3

    Recenze Nioh 2 DLC 2 & 3

  • Videa
    Xbox představil nový ovladač, vznikající hra ze světa Star Wars

    Xbox představil nový ovladač, vznikající hra ze světa Star Wars

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Nová oblast v Cyberpunku, konec prodeje PS4

    Nová oblast v Cyberpunku, konec prodeje PS4

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Další neoficiální PS5 kryty, údajné koncepty z Elden Ring

    Další neoficiální PS5 kryty, údajné koncepty z Elden Ring

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Sony stáhla C77 z PS Store, Steam láme rekordy

    Sony stáhla C77 z PS Store, Steam láme rekordy

    Zing Podcast #21: hry roku

    Zing Podcast #21: hry roku

    Souhrn recenzí na Cyberpunk 2077, nálož her zdarma

    Souhrn recenzí na Cyberpunk 2077, nálož her zdarma

  • Preview
    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Preview Humankind

    Preview Humankind

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

    Dojmy z hraní Ghost of Tsushima: Legends

    Dojmy z hraní Ghost of Tsushima: Legends

    Dojmy z hraní Baldur’s Gate 3

    Dojmy z hraní Baldur’s Gate 3

    Rozšíření pro Cyberpunk budou odhaleny poměrně brzy

    Preview Cyberpunk 2077

    Dojmy z hraní Call of Duty: Black Ops Cold War

    Dojmy z hraní Call of Duty: Black Ops Cold War

    Obrázky ze Scarlet Nexus a start Captaina Tsubasy

    Vývojáři o Scarlet Nexus a gameplay ukázky

  • Speciály
    Hráli jste? The Legend of Zelda: Ocarina of Time

    Hráli jste? The Legend of Zelda: Ocarina of Time

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Ohlédnutí za 20 lety série Hitman

    Ohlédnutí za 20 lety série Hitman

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Zavřel

    Výsledky hlasování čtenářů o nejočekávanější hře roku 2021

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Videoherní rok 2020: čísla a trendy

    Videoherní rok 2020: čísla a trendy

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jan Urbančík

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jan Urbančík

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Zavřel

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jakub Žežule

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Pritula

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Pritula

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
  • Přihlásit
  • Registrace
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
  • Recenze
    Recenze Sunlight

    Recenze Sunlight

    Recenze knihy Assassin’s Creed – 2 500 let historie

    Recenze knihy Assassin’s Creed – 2 500 let historie

    Recenze Yakuza: Like a Dragon

    Recenze Yakuza: Like a Dragon

    Recenze Devil May Cry 5: Special Edition

    Recenze Devil May Cry 5: Special Edition

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Recenze Beyond Blue

    Recenze Beyond Blue

    Recenze Nioh 2 DLC 2 & 3

    Recenze Nioh 2 DLC 2 & 3

  • Videa
    Xbox představil nový ovladač, vznikající hra ze světa Star Wars

    Xbox představil nový ovladač, vznikající hra ze světa Star Wars

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Nová oblast v Cyberpunku, konec prodeje PS4

    Nová oblast v Cyberpunku, konec prodeje PS4

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Další neoficiální PS5 kryty, údajné koncepty z Elden Ring

    Další neoficiální PS5 kryty, údajné koncepty z Elden Ring

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Sony stáhla C77 z PS Store, Steam láme rekordy

    Sony stáhla C77 z PS Store, Steam láme rekordy

    Zing Podcast #21: hry roku

    Zing Podcast #21: hry roku

    Souhrn recenzí na Cyberpunk 2077, nálož her zdarma

    Souhrn recenzí na Cyberpunk 2077, nálož her zdarma

  • Preview
    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Preview Humankind

    Preview Humankind

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

    Dojmy z hraní Ghost of Tsushima: Legends

    Dojmy z hraní Ghost of Tsushima: Legends

    Dojmy z hraní Baldur’s Gate 3

    Dojmy z hraní Baldur’s Gate 3

    Rozšíření pro Cyberpunk budou odhaleny poměrně brzy

    Preview Cyberpunk 2077

    Dojmy z hraní Call of Duty: Black Ops Cold War

    Dojmy z hraní Call of Duty: Black Ops Cold War

    Obrázky ze Scarlet Nexus a start Captaina Tsubasy

    Vývojáři o Scarlet Nexus a gameplay ukázky

  • Speciály
    Hráli jste? The Legend of Zelda: Ocarina of Time

    Hráli jste? The Legend of Zelda: Ocarina of Time

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Ohlédnutí za 20 lety série Hitman

    Ohlédnutí za 20 lety série Hitman

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Zavřel

    Výsledky hlasování čtenářů o nejočekávanější hře roku 2021

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Videoherní rok 2020: čísla a trendy

    Videoherní rok 2020: čísla a trendy

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jan Urbančík

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jan Urbančík

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Zavřel

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jakub Žežule

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Pritula

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Pritula

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
No Result
View All Result

Recenze MotoGP 18

Velkohubá prohlášení proti technologické realitě.

Michal Jonáš autor: Michal Jonáš
7. 6. 2018
v sekci PC, PlayStation 4, Recenze, X1
3
Recenze MotoGP 18
Sdílet na FacebookTwitterRedditWhatsapp Odebírat Youtube

MotoGP až jako poslední z herních sérií od Milestone už definitivně opustila starou platformu svých tvůrců, aby se završil totální přechod na nový Unreal Engine 4, jenž bude do budoucna pohánět všechny milánské tituly. Jako první jej minulý rok dostal krosový bratříček MXGP3: The Official Motocross Videogame, potom letošní nová značka Gravel a s ročním zpožděním jako poslední nové MotoGP 18. Italští tvůrci totiž vydávají své hry div ne po desítkách, takže převod u minulého MotoGP 17 ještě nestihli dokončit a vydali ho jako svůj poslední titul ještě na svém starém enginu. Jsem ale přesvědčený, že stará a osvědčená platforma sedmnáctku zachránila, protože se z ní loni vyklubal nejlepší MotoGP titul od Milestone vůbec.

  • Vychází na: PC (testovaná verze), PS4, Xbox One
  • Datum vydání: 7. června 2018
  • Žánr: Závody
  • Engine: Unreal Engine 4
  • Česká lokalizace: Ne

Navíc si dostatečně dobře vzpomínám na proklamace studia, jak nový „motor“ pozvedne prvního pána na holení v podobě třetího MXGP, nicméně nakonec to je v celku ještě horší hra než druhý díl, jenž taky nebyl žádný div světa. A proto jsem se stejným despektem přistupoval i k novému MotoGP 18, protože za prvé je to prvotní hra své řady postavená na nové technologii, jež pro rychle se pohybující závodní hry není vyloženě vhodná. A za druhé jsou v Miláně prostě patlalové, kteří raději vydávají herní zmetky skoro každý měsíc, než by se svým dítkům raději více a déle věnovali. Nadto si s novým enginem úplně nerozumí, a aby jej do her vůbec rozchodili, často musí dělat velké kompromisy zejména po grafické stránce, což bohužel platí i pro MotoGP 18.

 

1 z 4
- +
Recenze MotoGP 18 motogp18 40
Recenze MotoGP 18 motogp18 43
Recenze MotoGP 18 motogp18 45
Recenze MotoGP 18 motogp18 46

1.

2.

3.

4.

Pět v jednom

Na pořádné hry prostě Italům nezbývá čas. Jen si vezměte, že jenom letos má Milestone dokonce pět her (Monster Energy Supercross, Gravel, MotoGP 18, MXGP Pro a podzimní Ride 3) v jednom jediném roce, což je asi nový světový rekord v produktivitě! Není náhodou, že to jsou většinou motocyklové hry. Ano, vývojáři mají jeden univerzální mustr, na nějž rychle bastlí jeden titul za druhým, pouze s minimálními úpravami podle licence či stylu. Tudíž ani MotoGP 18 není zbrusu novou hrou dělanou od píky, ale jen spíše kosmeticky upravená konverze sedmnáctky na nový engine.

„Prezentace je od minula občerstvená a styl nabídek má úplně jiný ráz.“

MotoGP 18 se návazně věnuje současné sezóně MotoGP, Moto2, Moto3 a Red Bull MotoGP Rookies Cupu. Tyto čtyři kubatury jsou i v minulém dílu. Kariéra v MotoGP 17 ovšem začínala ve druhé třetině zkrácené sezóny Rookies Cupu, takže jste před přestupem do cirkusu MotoGP absolvovali jen dva poslední podniky. Osmnáctka už kariéru začíná drobným novým rozšířením, kdy už zajedete plný ročník nováčkovského poháru se sedmi podniky od Jerezu po Aragon. Jinak je závodní kariérní režim v malinko obměněné prezentaci a podobě převzat z minulého roku, ovšem již bez té druhé samostatné manažerské části, kdy jste si kromě závodění řídili i vlastní tým.

 

1 z 4
- +
Recenze MotoGP 18 motogp18 48
Recenze MotoGP 18 motogp18 49
Recenze MotoGP 18 motogp18 39
Recenze MotoGP 18 motogp18 16

1.

2.

3.

4.

Nové i staré dohromady

Unreal Engine zcela poprvé v sérii konečně dovolil MotoGP řadě postoupit do extra třídy závodních her už jen tím, že menu lze ovládat myší a nastavení grafiky se přesunulo z mimoherního spouštěče přímo do prostředí hry. Taktéž prezentace je od minula opět občerstvená a styl nabídek má úplně jiný ráz, nicméně i přes proklamace tvůrců, že mají všechna představovací videa okruhů nově natočená, jsem zjistil, že znovu již potřetí použili stejné záběry jako dříve, pouze k nim dostříhali něco nového materiálu. Taktéž mapky tratí před těmito úryvky jsou zcela shodné s MotoGP 17.

Editor vlastního jezdce se alespoň dočkal nové várky dosti ohyzdných ksichtů a já osobně beru jako silně diskriminační omezení maximálního věku na 38 let (do kterých se už jako vetchý stařec nevejdu), přitom minule to šlo až do 44 roků! Když jsem si v editoru poté nemohl vybrat ani mé oblíbené číslo 76, tak jsem měl sto chutí na Italy podat stížnost k soudu pro lidská práva ve Štrasburku. Ale abych špagetám jen nekřivdil, musím uznat, že tvorbu jezdců a okruhů vzali fakt od píky. Už před pár lety si pro sedmnáctku v domácím Mugellu rozbalili malý fotolab a pořídili snímky všech zúčastněných jezdců. Ani bych neměl za zlé, kdyby tento materiál znovu použili.

Studio ovšem minulý rok v Jerezu, Le Mans, Mugellu a Barceloně opravdu nafotilo a naskenovalo ve 3D tváře všech závodníků, takže všech 110 jezdců napříč všemi kubaturami má ehm, zbrusu nové ksichty. Po kariéře se ale znovu ubíralo, protože Milestone si pro MotoGP 17 zaplatil pouze jednorázovou licenci na těch suprových 76 slavných jmen historie, kterážto v osmnáctce už nejsou. I proto je celkový počet jezdců zmenšený o 77 tváři. Zase tu ale máme 3 české zástupce v MotoGP, trojce a Rookies Cupu.

„Pro dosažení mety 60 FPS tvůrci museli udělat ústupky v kvalitě grafiky.“

Podobně i ohledně lokací se autoři chlubí kompletně novým nasnímáním a 3D skenem ze stativu i dronu. Moc ale nevěřím, že se takto věnovali úplně všem tratím, nicméně minimálně ty evropské opravdu znovu natočili, i když okruhy prostě jen mohli okopírovat z minulých dílů. Pravda, až na nový thajský Buriran, jenž má v sérii premiéru, takže oproti předchůdci celkový počet okruhů o jeden narostl na 19 lokací, Brno nevyjímaje. Jestli se i přes můj pesimistický úvod stále domníváte, že se nové snímky a modely dobře projevily na grafické stránce, nemůžete se více plést. Bohužel, ale po zkušenostech s MXGP 3 se to dalo čekat, grafika MotoGP 18 je o dost horší než minulý díl na starém enginu, který po obrazové stránce docela překvapil.

 

1 z 4
- +
Recenze MotoGP 18 motogp18 17
Recenze MotoGP 18 motogp18 18
Recenze MotoGP 18 motogp18 19
Recenze MotoGP 18 motogp18 05

1.

2.

3.

4.

Levně koupit, draze prodat

Trvalým problémem Italů je jejich neschopnost z moderních nástrojů dostat to nejlepší. Nejsou to zkrátka žádní dobří programátoři. A kvůli omezení nákladů (protože obecně jsou rádi za tisíce prodaných kusů) si nezaplatili žádný pořádný servis ze strany Epic Games a tak se v tom trochu plácají. Navíc na důkladné školení ani nemají čas. A proč si Italové vlastně zvolili tento střílečkový engine, když se na rychlé závodní hry moc nehodí? Mají totiž ďábelský podnikatelský plán, který je ani moc nestojí. Unreal se samozřejmě dá skvěle zpropagovat jako mocný a moderní nástroj a méně znalí zákazníci tak nějak předpokládají, že když si na něm zahrají třeba Thiefa, tak cokoli jiného bude stejně skvělé.

Unreal je ale v kompletním balíku, včetně přístupu ke zdrojovému kódu v C++, zadarmo a jeho licencování pro komerční uživatele není vůbec drahé. Podle tržeb si Epic nárokuje obecně 5 % z hrubého příjmu produktu s jeho enginem, což je pro malá studia typu Milestone velmi výhodné. Když zjistili, že své staré jádro už nedokážou zmodernizovat, právě proto šáhli po Unrealu, i když se na něm z automobilových her osvědčila snad jen arénová Rocket League. Jenže pro dosažení mety 60 FPS musejí tvůrci vždy udělat ústupky v kvalitě grafiky, což se podepsalo i na MotoGP 18.

„Velkou novinkou je opuštění 5 předvoleb obtížnosti jezdců.“

Ta samá lokace je v MotoGP 17 výrazně barevnější, ostřejší a méně rozostřená, přičemž i jezdci jsou detailnější a nemají tak rozplizlé reklamy a loga. Navíc má MotoGP 18 viditelně užší FOV (nejde nastavit) a blízké okolí kolem trati působí až odpudivě. Snad jen povrch je mnohem jemnější než minule, jinak je to úplně stejně jako u posledních dvou MXGP her sešup dolů. Abyste se dostali nad obrazovou úroveň MotoGP 17, musíte si naškálovat rozlišení o maximálních 200 % výše, pak je obrázek už docela košer, zase to ale nerozdýchá ani jinak spolehlivá GeForce GTX1080.

 

1 z 4
- +
Recenze MotoGP 18 motogp18 07
Recenze MotoGP 18 motogp18 11
Recenze MotoGP 18 motogp18 12
Recenze MotoGP 18 motogp18 13

1.

2.

3.

4.

Řízení bez výhrad

Velkým žroutem je alokování výkonu pro počítání fyziky, v níž se za poslední léta v MotoGP sérii vývojáři dost zlepšili. Solidní jízdní model byl s drobnými nuancemi převzat z minulého roku včetně všech tří režimů ovládání, od asistovaného po profi zcela bez asistencí. Nyní motorky obecně účinněji brzdí, pročež jsem si mohl oproti sedmnáctce dovolit posunout brzdné body. Na druhou stranu rychleji sjíždí pneumatiky, a pokud si navolíte delší distance (minimum jsou znovu 3 kola), ke konci závodu se už můžete dost klouzat. Taktéž pozoruji větší účinek změny těžiště polohou těla na zatáčení, kdy se nyní vyplatí experimentovat s různými styly vyklánění.

Vláček až 32 jezdců je nově výrazně kompaktnější než dříve, protože tvůrci kapánek přidali na výhodě vzduchového pytle s důrazem na dvě nejnižší kubatury, kde v reálu pomoc nižšího odporu vzduchu nutně potřebujete. Velkou novinkou, kterou obzvláště vítám, je opuštění 5 předvoleb obtížnosti umělých jezdců. Jejich rychlost si čerstvě nastavíte zcela přesně na stupnici od 0 do 120 % v poměru k časům na kolo, kdy 100 % je čas ideální stopy průměru výkonů motocyklů z dané kubatury.

Kde se všude jezdí

No, vidíte, v tom rozčilení bych málem zapomněl nakouknout do kolonky závodních režimů, kterážto mne také trochu zarmoutila. Když přejdu povinnosti typu časovky, jedné velké ceny a šampionátu, tak přibyl nový režim interaktivního tutoriálu se třemi lekcemi, jenž kupodivu není vůbec špatný. Plníte v něm různé a postupně náročnější úkoly podobně jako v autoškole Gran Turisma, přičemž si dovedu přestavit, že hlavně pro nováčky to může být dobrá zábava. Jenže na druhou stranu tvůrci z výkonových důvodů zmíněných výše vypustili zřejmě nadobro režim rozdělené obrazovky. Jediný multiplayer je tak internetový, ale o něm vám nic nepovím, protože jsem ani jednou nepotkal žádnou seanci, ani se ke mně nikdo nikdy nepřipojil.

 

1 z 4
- +
Recenze MotoGP 18 motogp18 40
Recenze MotoGP 18 motogp18 41
Recenze MotoGP 18 motogp18 42
Recenze MotoGP 18 motogp18 38

1.

2.

3.

4.

Když už jsme u toho utahování opasku, tak zmizela také třetí nejvzdálenější kamera zpoza jezdce, takže nám zůstávají dvě bližší + spíše nepoužitelné pohledy za řídítky a čistý náhled z první osoby, jenž je ale nyní zbytečně snížený, takže kamera deset čísel nad vozovkou nedává žádný rozhled. Nakonec mám ale dobrou zprávu, protože Sony si už nezaplatila exkluzivní virtuální šampionát MotoGP eSports Championship, takže jej tvůrci plánují později spustit již na všechny velké platformy (PC, PS4 a Xbox One, pozdější Switch verze ostrouhá).

Co jsem očekával, to jsem dostal. Přesun na modernější engine stál a stojí tvůrce i jejich hry stále hodně bolesti a odříkání, takže se kvalitativní a obsahové degradaci po MXGP ani podruhé nevyhnuli. I přesto je ale MotoGP 18 stále jednou z těch lepších her studia, nicméně pokud vlastníte minulý a lepší ročník, je pořízení nové osmnáctky celkem zbytečné.

Recenze MotoGP 18 lynx grunex ultragamer 2018 zing new

Nejnovější PC hry testujeme na výkonném počítači LYNX Grunex UltraGamer 2018.

Recenze

MotoGP 18

6 Hodnocení

Jakkoli MotoGP 18 v portfoliu svých tvůrců patří k tomu lepšímu a určitě není ani žádný propadák, jako bylo třetí MXGP, etalon v podobě minulého ročníku pokořit nedokázala.

Líbí se nám

  • přesné nastavení obtížnosti
  • praktický a zábavný tutoriál
  • plný mistrák Rookies Cupu
  • lepší práce s těžištěm a slipstreamem

Vadí nám

  • chybějící herní režimy
  • užší nabídka jezdců
  • horší grafika
  • stále stejná videa tratí

Kritéria hodnocení

  • Šest 0
Štítky: MotoGP 18
Předchozí článek

Poslední DLC pro Gravel

Další článek

Noelle Silva a Asta z ​Black Clover: Quartet Knights

Související články

Recenze MotoGP 18 158418
Novinky

MotoGP 18 v gameplay traileru

před 3 roky
Recenze MotoGP 18 158423
Novinky

První záběry a datum vydání hry MotoGP 18

před 3 roky
Recenze MotoGP 18 158419
Novinky

Do zákulisí vývoje MotoGP 18

před 3 roky
Další článek
Noelle Silva a Asta z ​Black Clover: Quartet Knights

Noelle Silva a Asta z ​Black Clover: Quartet Knights

avatar
  
smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
    wpdiscuz_captcharefresh
    3 Komentáře
    0 Odpovědi
    0 Sledovatelé
     
    Komentář s nejvíce reakcemi
    Nejzajímavější komentáře
    3 Autoři komentářů
    SedllYDraperAnciabl Poslední komentující
    avatar
      
    smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
      wpdiscuz_captcharefresh
        Odběr komentářů  
      nejnovější nejstarší s největším počtem hlasů
      Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.
      SedllY
      Komunita
      Level 28
      SedllY
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Jak rád bych si koupil nějakou pořádnou hru s motorkama a nejde to.. grin

      Musíte být přihlášen1-1Musíte být přihlášen Odpověď
      7. 6. 2018 16:41
      Draper
      Komunita
      Level 42
      Draper
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Takže legendy tam nejsou letos vůbec?

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      7. 6. 2018 13:11
      Anciabl
      Komunita
      Level 52
      Anciabl
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Milestone je pro mě největší odpad na herní scéně s hodně velkým náskokem.

      Musíte být přihlášen3-3Musíte být přihlášen Odpověď
      7. 6. 2018 12:21

      Naše zprávy můžete sledovat i zde:

      • Populární
      • Komentáře
      • Nejnovější
      Hvězdné války zdarma na Epic Games Store

      Hvězdné války zdarma na Epic Games Store

      14. 1. 2021
      Zdrcující kritika C77 na starých konzolích

      Aktualizováno: Jason Schreier odkrývá zákulisí vývoje a vydání Cyberpunku 2077

      16. 1. 2021
      Vyzvedněte si Little Nightmares zdarma

      Vyzvedněte si Little Nightmares zdarma

      13. 1. 2021
      Spoluzakladatel CD Projektu vysvětluje stav Cyberpunku 2077 na PS4 a Xbox One

      Spoluzakladatel CD Projektu vysvětluje stav Cyberpunku 2077 na PS4 a Xbox One

      13. 1. 2021
      Zdrcující kritika C77 na starých konzolích

      Aktualizováno: Jason Schreier odkrývá zákulisí vývoje a vydání Cyberpunku 2077

      167
      Spoluzakladatel CD Projektu vysvětluje stav Cyberpunku 2077 na PS4 a Xbox One

      Spoluzakladatel CD Projektu vysvětluje stav Cyberpunku 2077 na PS4 a Xbox One

      87
      Seriál The Last of Us má nového režiséra

      Seriál The Last of Us má nového režiséra

      53
      Dojmy z hraní Hitman III

      Dojmy z hraní Hitman III

      21
      Recenze Sunlight

      Recenze Sunlight

      20. 1. 2021
      Green Hell – Spirits of Amazonia na konci ledna

      Green Hell – Spirits of Amazonia na konci ledna

      20. 1. 2021
      Two Point Hospital dostane na konzolích JUMBO edici

      Two Point Hospital dostane na konzolích JUMBO edici

      20. 1. 2021
      Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning dorazí na Switch

      Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning dorazí na Switch

      20. 1. 2021

      Nejnovější komentáře

      • jgfghhhgg: Aktualizováno: Jason Schreier odkrývá zákulisí vývoje a vydání Cyberpunku 2077
      • jgfghhhgg: Aktualizováno: Jason Schreier odkrývá zákulisí vývoje a vydání Cyberpunku 2077
      • jgfghhhgg: Aktualizováno: Jason Schreier odkrývá zákulisí vývoje a vydání Cyberpunku 2077
      • Raymy: F1 2020 zpomalila Artema Markelova
      • Marek Tvrdý: F1 2020 zpomalila Artema Markelova
      • Raymy: F1 2020 zpomalila Artema Markelova
      Subnautica: Below Zero zřejmě na více platformách

      Subnautica: Below Zero zřejmě na více platformách

      19. 1. 2021
      Curse of the Dead Gods brzy v plné verzi

      Curse of the Dead Gods brzy v plné verzi

      17. 1. 2021
      Zahrajte si bezplatný prolog k Figment 2: Creed Valley

      Zahrajte si bezplatný prolog k Figment 2: Creed Valley

      18. 1. 2021
      Build & Discover: America – strategie založená na historii Ameriky

      Build & Discover: America – strategie založená na historii Ameriky

      14. 1. 2021
      The Elder Scrolls Online – Gates of Oblivion se představí později

      The Elder Scrolls Online – Gates of Oblivion se představí později

      15. 1. 2021
      The Medium v hrané upoutávce

      The Medium v hrané upoutávce

      15. 1. 2021
      Returnal představuje arzenál

      Returnal představuje arzenál

      14. 1. 2021

      O Zing.cz


      Zing je magazín o počítačových a konzolových hrách plný herních novinek, recenzí a preview.


      Herní magazín Zing.cz pro Vás připravujeme ve spolupráci s herním obchodem Xzone.cz. Přijďte si vybrat svou hru nebo tričko.

      Rubriky

      • 3DS
      • Android
      • Blogy čtenářů
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • iOS
      • Jednohubky
      • Linux
      • Mac
      • Novinky
      • PC
      • Playstation 3
      • Playstation 4
      • Playstation 5
      • Preview
      • Podcasty
      • Recenze
      • Soutěže
      • Speciály
      • Switch
      • Videa
      • Vita
      • Xbox 360
      • Xbox One
      • Xbox Series X

      © 2010-2020 Zing s.r.o.

      • Redakce Zing
      • Advertising / Inzerce na Zing.cz
      • Zásady ochrany
      • Pravidla
      • Prohlášení o blozích
      • RSS kanál
      No Result
      View All Result
      • Novinky
      • Recenze
      • Videa
      • Preview
      • Speciály
      • Platforma
        • PC
        • PlayStation 4
        • Xbox One
        • PlayStation 5
        • Xbox Series X|S
        • Switch
      • Fórum
      • Přihlásit
      • Zaregistrovat se

      © 2010-2020 Xzone s.r.o.

      Vítejte zpátky!

      Přihlaste se ke svému účtu

      Zapomněli jste heslo? Zaregistrovat se

      Přidejte se do komunity Zing.cz!

      Vyplňte formulář níže a vytvořte si účet

      Všechna pole jsou povinná. Přihlásit se

      Obnovte si heslo

      Zapomněli jste své přihlašovací údaje? Uveďte svou přezdívku nebo email a my Vám je připomeneme zprávou zaslanou na emailovou adresu registrovanou k Vašemu účtu na Zingu.

      Přihlásit se
      wpDiscuz
      Comment Author Info
      E-mail pošlete uživateli

      Přesunout komentář