ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
  • Recenze
    Recenze The Medium

    Recenze The Medium

    Ohlédnutí za 20 lety série Hitman

    Recenze HITMAN 3

    Recenze Sunlight

    Recenze Sunlight

    Recenze knihy Assassin’s Creed – 2 500 let historie

    Recenze knihy Assassin’s Creed – 2 500 let historie

    Recenze Yakuza: Like a Dragon

    Recenze Yakuza: Like a Dragon

    Recenze Devil May Cry 5: Special Edition

    Recenze Devil May Cry 5: Special Edition

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Video: Recenze Demon’s Souls

  • Videa
    Videohry překonávají filmy i sport, Terminátor ve Fortnite

    Videohry překonávají filmy i sport, Terminátor ve Fortnite

    Xbox představil nový ovladač, vznikající hra ze světa Star Wars

    Xbox představil nový ovladač, vznikající hra ze světa Star Wars

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Nová oblast v Cyberpunku, konec prodeje PS4

    Nová oblast v Cyberpunku, konec prodeje PS4

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Další neoficiální PS5 kryty, údajné koncepty z Elden Ring

    Další neoficiální PS5 kryty, údajné koncepty z Elden Ring

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Sony stáhla C77 z PS Store, Steam láme rekordy

    Sony stáhla C77 z PS Store, Steam láme rekordy

    Zing Podcast #21: hry roku

    Zing Podcast #21: hry roku

  • Preview
    Dojmy z hraní King Arthur: Knight’s Tale

    Dojmy z hraní King Arthur: Knight’s Tale

    Dojmy z hraní Hitman III

    Dojmy z hraní Hitman III

    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Preview Humankind

    Preview Humankind

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

    Dojmy z hraní Ghost of Tsushima: Legends

    Dojmy z hraní Ghost of Tsushima: Legends

    Dojmy z hraní Baldur’s Gate 3

    Dojmy z hraní Baldur’s Gate 3

    Rozšíření pro Cyberpunk budou odhaleny poměrně brzy

    Preview Cyberpunk 2077

  • Speciály
    Čeští vývojáři v zahraničí: Adam Slavík

    Čeští vývojáři v zahraničí: Adam Slavík

    Hráli jste? The Legend of Zelda: Ocarina of Time

    Hráli jste? The Legend of Zelda: Ocarina of Time

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Ohlédnutí za 20 lety série Hitman

    Ohlédnutí za 20 lety série Hitman

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Zavřel

    Výsledky hlasování čtenářů o nejočekávanější hře roku 2021

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Videoherní rok 2020: čísla a trendy

    Videoherní rok 2020: čísla a trendy

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jan Urbančík

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jan Urbančík

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Zavřel

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jakub Žežule

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
  • Přihlásit
  • Registrace
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
  • Recenze
    Recenze The Medium

    Recenze The Medium

    Ohlédnutí za 20 lety série Hitman

    Recenze HITMAN 3

    Recenze Sunlight

    Recenze Sunlight

    Recenze knihy Assassin’s Creed – 2 500 let historie

    Recenze knihy Assassin’s Creed – 2 500 let historie

    Recenze Yakuza: Like a Dragon

    Recenze Yakuza: Like a Dragon

    Recenze Devil May Cry 5: Special Edition

    Recenze Devil May Cry 5: Special Edition

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Video: Recenze Demon’s Souls

  • Videa
    Videohry překonávají filmy i sport, Terminátor ve Fortnite

    Videohry překonávají filmy i sport, Terminátor ve Fortnite

    Xbox představil nový ovladač, vznikající hra ze světa Star Wars

    Xbox představil nový ovladač, vznikající hra ze světa Star Wars

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Nová oblast v Cyberpunku, konec prodeje PS4

    Nová oblast v Cyberpunku, konec prodeje PS4

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Další neoficiální PS5 kryty, údajné koncepty z Elden Ring

    Další neoficiální PS5 kryty, údajné koncepty z Elden Ring

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Sony stáhla C77 z PS Store, Steam láme rekordy

    Sony stáhla C77 z PS Store, Steam láme rekordy

    Zing Podcast #21: hry roku

    Zing Podcast #21: hry roku

  • Preview
    Dojmy z hraní King Arthur: Knight’s Tale

    Dojmy z hraní King Arthur: Knight’s Tale

    Dojmy z hraní Hitman III

    Dojmy z hraní Hitman III

    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Preview Humankind

    Preview Humankind

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

    Dojmy z hraní Ghost of Tsushima: Legends

    Dojmy z hraní Ghost of Tsushima: Legends

    Dojmy z hraní Baldur’s Gate 3

    Dojmy z hraní Baldur’s Gate 3

    Rozšíření pro Cyberpunk budou odhaleny poměrně brzy

    Preview Cyberpunk 2077

  • Speciály
    Čeští vývojáři v zahraničí: Adam Slavík

    Čeští vývojáři v zahraničí: Adam Slavík

    Hráli jste? The Legend of Zelda: Ocarina of Time

    Hráli jste? The Legend of Zelda: Ocarina of Time

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Ohlédnutí za 20 lety série Hitman

    Ohlédnutí za 20 lety série Hitman

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Zavřel

    Výsledky hlasování čtenářů o nejočekávanější hře roku 2021

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Videoherní rok 2020: čísla a trendy

    Videoherní rok 2020: čísla a trendy

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jan Urbančík

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jan Urbančík

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Zavřel

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jakub Žežule

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
No Result
View All Result

Recenze MotoGP 19 – stále ve stejné stopě

Elektrické motorky a chytračka Anna.

Michal Jonáš autor: Michal Jonáš
8. 6. 2019
v sekci PC, PlayStation 4, Recenze, Switch, X1
6
Recenze MotoGP 19 – stále ve stejné stopě
Sdílet na FacebookTwitterRedditWhatsapp Odebírat Youtube

Jak já se na ty italské chlapíky šikovné vždycky těším, co nového a božího si na nás vždy přichystají! A nejlepší na těchto vývojářích z milánského studia Milestone je, že na jejich špičkové hry nemusíme nijak dlouho čekat. Průměrně co pár měsíců nás každoročně neúnavně zásobují hodnotným herním materiálem, takže je stále co hrát. No, není to skvělé? Není!

Milestone drží licenci nejprestižnějšího motocyklového závodění již od roku 2007, takže zbrusu nové MotoGP 19 je jejich devátým titulem s touto značkou, přičemž aby toho nebylo málo, tak sedmým rokem tato série vychází každoročně. Minulý a dost nepovedený rok byl ve znamení přechodu na Unreal Engine 4, načež osmnáctka podle toho mála zkušeností také tak vypadala. MotoGP 19 je tedy druhou hrou svého jména na tomto externím enginu, takže bychom mohli očekávat, že už se tvůrci v jeho zažití posunuli někam dále.

  • Vyšlo na: PC (recenzovaná verze), PlayStation 4, Xbox One, Switch (27. 6.)
  • Datum vydání: června 2019
  • Žánr: závody
  • Česká lokalizace: ne

Dedikace od Amazonu

Já to ale vezmu trochu odzadu, protože letos prošel důkladnou modernizací hlavně multiplayer. Ovšem brzděte svoje nadšení, protože mulťák je to stále jen internetový, nad to pro pouhých 12 hráčů, když zbytek startovního pole alespoň obsadí umělí panáci. Tudíž od posledního ročníku číslo 17 na původním starém Milestone enginu i nadále chybí jakákoli forma gaučového domácího multiplayeru. Milestone si pro hru více hráčů čerstvě obstarali technologii GameLift od Amazonu, což je hosting pro dedikované servery, které hra premiérově podporuje.

Druhou větší novinkou pro multiplayer je režim Race Director, jenž je vhodný pro ty, kteří neradi závodí, ale rádi do toho druhým kecají. V rámci online závodní seance se v tomto režimu stanete ředitelem závodu a stanovíte si vlastní pravidla jízdy a i při závodě budete mít jako vrchní komisař rozhodující slovo např. nad penalizacemi. Tímto režimem si totiž tvůrci připravují půdu pro start dalšího ročníku mezinárodního MotoGP eSport šampionátu. Navíc již není omezený pouze na PS4, ale přístupný i skrze ostatní platformy vyjma Switche.

V kůži legend

Když plynule navážeme klasickými offline režimy jízdy, tak za prvé zmizela kolonka interaktivních tutoriálů, která se loni docela povedla, přičemž počítám, že se jako velká novinka v mírně obměněné podobě objeví zase za rok. To, co bylo jen převzato z minula, telegraficky shrnu: je to časovka, rychlý závod a roční šampionát za jednu z dostupných kubatur od Red Bull Rookies Cupu po MotoGP. Opět se budu opakovat, když potvrdím, že po obsahové stránce nelze již několikátým rokem MotoGP sérii nic vytknout. Takže jsem moc rád, že se po čtyřech letech vrací režim historických výzev Historical Challenges, který je oproti svému staršímu sourozenci v MotoGP 15 ještě rozsáhlejší.

V tomto módu najdete obří počet 60 různých jízd, které jsou vždy inspirovány nějakou skutečnou a zajímavou událostí z historie motocyklového okruhového závodění od roku 1993 po současnost. Některé úkoly jsou věnovány rivalitě jezdců, zatímco jiné slavným hrdinům nedávné minulosti i současnosti. Krom toho, že tyto kratší výzvy jsou nesmírně zábavné a rozmanité, protože vždy jedete sami kus historie MotoGP, tak jsou i špičkově podané, kdy každý jeden úkol uvozuje dosti podrobný popisek, co se tehdy událo, proč to vstoupilo do historie, a co tedy máte za zadání. A k tomu všemu tvůrci shromáždili parádní autentické filmové videoklipy, takže vše vidíte pěkně názorně.

Posledním herním režimem je rozsahem ještě širší kariéra za vlastního jezdce, jehož si na úplném začátku vytvoříte v dosti odbytém editoru, z něhož vždy vyleze dosti ohyzdný jezdec a dokonce na přání i jezdkyně. Naprosto zbytečně se kariéra dělí na standardní a profesionální, kdy se všechny pomůcky zakážou, což je ale možnost, kterou si můžete sami navolit i v té standardní verzi. Opět lze debutovat malorážkami v Rookies Cupu či v Moto2, nebo se klidně vrhnete rovnou do královské kubatury MotoGP. V případě všech nižších tříd s dobrými výsledky postupujete do té následující, ale to jsou všechno již známá fakta z minulých ročníků.

„Lokace jsou až na pár drobností takřka stejné co loni.“

Kariérní omáčka okolo závodění se od minula krapet zdrcla, protože celé rozhraní mezi závody působí střídměji a jednodušeji, jelikož byl úplně vypuštěn tabulkový kalendář, emailový klient i herní web s výpisem zpráviček ze sociálních sítí. Místo toho slouží nová část tiskových zpráv a příjemně funguje i rozdělování zkušenostních bodíků za testování do vývoje motocyklu, což je také věc, která se v různé podobě již dříve objevila.

 

1 z 6
- +
Recenze MotoGP 19 – stále ve stejné stopě 27
Recenze MotoGP 19 – stále ve stejné stopě 26
Recenze MotoGP 19 – stále ve stejné stopě 25
Recenze MotoGP 19 – stále ve stejné stopě 24
Recenze MotoGP 19 – stále ve stejné stopě 23
Recenze MotoGP 19 – stále ve stejné stopě 22

1.

2.

3.

4.

5.

6.

Nová elektrika

Pokud započítáme stroje z historických výzev, tak hra naprosto exceluje v nabídce kubatur. Nové MotoE, tradiční Moto2, Moto3, MotoGP, KTMka 250 ccm z Rookies Cupu, staré pětistovky a čtyřtakty – to jsou všechny dostupné třídy ve hře, která jich v minulosti nikdy tolik neměla. Šíleně upištěné elektrické motocykly jsou novou kubaturou, ale jako mnoho jiných funkcí se s nimi tvůrci nijak nepárali. Elektrická vozidla mají z principu díky rekuperaci a odporu vinutí elektromotoru velký brzdící moment, takže skoro vůbec nemusí používat klasické třecí brzdy. Tady se nic takového neprojevilo, protože elektro motorky dostaly jen vlastní design, polepy a zvuky, přičemž jezdí a brzdí stejně jako slabší kubatury se spalovacími agregáty. Nějakou simulaci vyšší hmotnosti či rekuperace tvůrci vůbec nepřipravili.

Pro všechny třídy hra nabízí bezmála 177 reálných jezdců od roku 1993 do současnosti, přičemž mé veteránské srdce zaplesalo nad takovými ikonami, jako jsou např. Max Biaggi, Mick Doohan, Kevin Schwantz (od roku 1990, kdy se v Brně pěkně vysekal, má na okruhu před stoupáním vlastní zatáčku) a Wayne Rainey. Já bych se toho napříště klidně nebál a zabrousil více do historie, třeba až k největší superhvězdě všech dob Giacomo Agostinimu. Samozřejmě ve hře najdete i českou stopu díky trojici jezdců Filip Salač, Jakub Kornfeil a Karel Abrahám, a samozřejmě okruh v Brně.

Další tratě jako bonus

Tratí současného mistráku je jinak stejně jako minule, tedy 19, a na startovním roštu může být také staré známé číslo až 32 jezdců. Kvůli historickým výzvám ale dostanete malý bonus v podobě dalších trojice okruhů od Doningtonu přes Lagunu Seca až ke Catalunyi. Jako historické bych je v žádném případě nenazýval, ale každá lokace navíc dobrá, ne? Ohledně fyziky se také prakticky nic nezměnilo, protože fyzický model studio již léta prostě jen znovu používá z minulých dílu, takže je tu opět to rozdělení na normální a profi jízdní model. A opět je ten druhý pouze náchylnější na smyk (nyní nově zejména na highsidery), jinak jsou shodné. Jedinou drobnou změnou je celkem citelné utlumení brzdného účinku, takže nyní musíte dříve brzdit. Brzdné body jsou tak na metr stejné jako v MotoGP 17.

Závodí se znovu od tří kol výše, počasí je pouze přednastavené (jasno, mraky, mokro, déšť, náhodné) a z minulého ročníku byla dále převzata grafika semaforů, nahrávací obrazovky tratí již bez těch tolikráte opakovaných video pohlednic a dokonce i celé objekty a assety na okruzích. Což jinými slovy znamená, že lokace jsou až na pár drobností takřka stejné co loni, přičemž to samé platí i o průměrné až podprůměrné grafice, která šla s novým enginem minulý rok rapidně dolů.

Při přímém porovnání s MotoGP 18 jsem postřehl rozdíl pouze v lepší ostrosti vzdálenějších textur ve prospěch novinky, zatímco textury v blízké vzdálenosti postihlo dost brutální rozmazání, takže pár metrů kolem vás prostředí vypadá ještě hůř než v ročníku 18. A to MotoGP 18 vypadá také strašně. Na konzolích (zejména těch slabších) je obrázek ještě daleko horší, vzdálenější jezdce hra ani nezobrazuje a snímkování se občas zasekává.

Je stále vidět, že aby tvůrci vůbec udrželi trvalých 60 snímků, musí k tomu dělat obrovské ústupky. Přitom, že to s Unreal enginem v závodech jde úplně v pohodě, ukazuje aktuální Assetto Corsa Competizione, jež nejen dobře vypadá, ale přitom se stále slušně hýbe. Ale to je asi jediná závodní hra postavená na Unrealu, jež vypadá k světu. Kolikrát jsem pozoroval dočítání diváků na tribunách, dále když vyjedete mimo trať, tak nezanecháte ani stopu, a stále nechápu, proč již není v pozastavené jízdě možnost nastavení grafiky, když to ještě minule šlo??? Průjezd boxy je automatický, což bych ještě překousl, ale on se jezdec často sám omlátí o mantinely v užších zatáčkách. Např. čisté projetí první zatáčky na výjezdu z boxové uličky na Red Bull Ringu je pro hru doslova nadherný úkol!

 

1 z 6
- +
Recenze MotoGP 19 – stále ve stejné stopě 19
Recenze MotoGP 19 – stále ve stejné stopě 18
Recenze MotoGP 19 – stále ve stejné stopě 17
Recenze MotoGP 19 – stále ve stejné stopě 16
Recenze MotoGP 19 – stále ve stejné stopě 15
Recenze MotoGP 19 – stále ve stejné stopě 14

1.

2.

3.

4.

5.

6.

Inteligentka Anička

Tvůrci ostatně lákají na prý revoluční umělou inteligenci počítačových závodníků A.N.N.A. (Artifical Neural Network Agent), která využívá přes dva roky vyvíjený model neurálních sítí od italského specialisty Orobix z Bergama, které leží jen 50 km od kanceláří Milestone v Miláně. Rozdíl oproti klasické předprogramované AI má být v tom, že chování a jízda není celkově počítaná podle programu, ale podle strojového učení v reálném čase. Samozřejmě A.N.N.A. musela z něčeho vycházet, jinak v první zatáčce prvního závodu jela stále rovně, dokud sebou nepráskla o zem. Prvotní učení zabralo sedm měsíců, když každý den A.N.N.A. na serverech absolvovala 200.000 závodů na všech tratích.

„Od minulého MotoGP 18 se zapracovalo na drobných nuancích při jízdě.”

Ten obrovský počet jízd byl právě kvůli učení, v Orobixu jí říkají Fáze prozkoumávání. A.N.N.A. se musela postupně naučit nejrychlejší stopu pro každý okruh a každý unikátní motocykl doslova od píky. Na startu měla v kódu pouze schválně vyšší rychlosti jednotlivých sektorů a časovou osu s danými úhly zatáčení, a tak na první jízdu stále vyjížděla ven. Díky učení si ale pro další průjezd zapamatovala, že musí rychlost snížit (kroky se dělaly po 1 km/h). Podobně se naučila, že když zvolí jiný nájezd (nejrychlejší stopu okruhu), tak nemusí před apexem tolik brzdit a v závěru může dříve akcelerovat. To už se dělo v druhé fázi učení zvané Fáze zužitkování, takže podle vývojářů se průjezd okruhem AI naučila prakticky sama. Po těch sedmi měsících se prý časy na kolo přiblížily časům skutečných jezdců.

Toto všechno beru, ale při závodě nějaké neurální sítě ani nepoznáte. Přijde mi to podobné jako s tím slavný microsoftím cloudem u Crackdownu 3. Velkohubá prohlášení o revoluční technologii, která změní svět her, a jak to dopadlo, všichni víme. Navíc Milestone je firma, které nevěřím ani nos mezi očima, protože nedávno přece vytrubovali, jak se v MXGP dynamicky mění povrch, přitom to byla pouze předpočítaná cesta.

Jediné, co uznávám, je jistá různorodost závodní stopy v balíku jezdců, kdy se AI jezdci chovají velmi podobně těm živým, také s různou agresivitou, rychlostí a talentem. A.N.N.A. se pak ukáže v dobrém světle v situacích, kde jsem v jednom kole závodníka podjel vnitřkem zatáčky, načež v dalším kole ten samý protivník stejnou zatáčku více zavřel i za cenu zpomalení, takže jsem se pod něj již nemohl dostat. Jinak abych byl upřímný, nijak velký přínos nové technologie nevidím, pročež bych daleko více ocenil, kdyby se v Milestone např. grafice a fyzice věnovali především, aby se jezdci nemlátili o mantinely a tvůrci netříštili čas a své síly na takovéto spíše marketingové vějičky.

 

1 z 6
- +
Recenze MotoGP 19 – stále ve stejné stopě 7
Recenze MotoGP 19 – stále ve stejné stopě 04 1
Recenze MotoGP 19 – stále ve stejné stopě 05 1
Recenze MotoGP 19 – stále ve stejné stopě 08 1
Recenze MotoGP 19 – stále ve stejné stopě 09
Recenze MotoGP 19 – stále ve stejné stopě 11

1.

2.

3.

4.

5.

6.

Na druhou stranu ale kvituji, že se od minula zapracovalo na drobných nuancích při jízdě, které asi většina hráčů nepozná, ale ti, kteří na silnějších motocyklech jezdí, to jistě ocení. Animace řazení a brzdění jsou viditelnější a zmáčknutí páček už nemá takové zpoždění. Parádní je cukání při rychlém řazení přes quickshifter bez vymáčknutí spojky, pokud si navolíte manuální řazení. A naprosto boží je cukání při ztrátě přilnavosti zadní gumy, jak se zakusuje do povrchu, přičemž nastupující smyk lze s trochou cviku i na Pro nastavení jízdy zábavně ukočírovat. Animace jezdců jsou na dnešní dobu výborné, ještě by to ale chtělo fest zamakat na té fyzice, pánové a dámy z Milestone.

Od minula také zůstalo to praktické přesné nastavení úrovně obtížnosti nyní od 20 do 120 %, přičemž 100 % má odpovídat průměrnému času kvalifikace z minulé reálné sezóny. Stále se nemění ani absence jakéhokoli vlivu pádu na funkčnost motorky, nicméně alespoň nástrojový panel (palubní deska) při externích pohledech doznal občerstvení a nový design. Nakonec zmíním podstatně rozšířený editor vlastních návrhů helem, polepů, reklam a startovních čísel, ovšem já bych raději podstatně lepší editor postavy, který je nadále příšerný a nic neumí.

I s novým ročníkem nadále platí, že zdaleka nejlepším dílem je dva roky starý MotoGP 17. Novinka se zařazuje do dlouhého pole průměrných závodníků, kdy sice od minulého roku ještě více nahustila obsah (který ale tvůrci jindy záměrně vypouštějí), ale technicky je to na Unrealu zas a znova velká bída. Tím nejpovedenějším na celé hře je bohužel nikoli jízda samotná (ta je roky vesměs stejná, sice pohodlná na řízení, ale arkádová jak řemen), ale prezentace, která s nově sestříhanými a natočenými videi, snímky okruhů z dronu, pěknými animacemi jezdců a povedenými karikaturami závodníků vypadá moc dobře. Jenže v tom hlavním, na závodních okruzích a v plné jízdě, se hra již druhý rok vůbec nikam neposouvá.

Hru koupíte na Xzone.cz a GameExpres.sk.

Recenze MotoGP 19 – stále ve stejné stopě lynx pc banner 2019 zing transparent

Nejnovější PC hry testujeme na výkonném počítači LYNX Grunex UltraGamer 2019+.

Recenze

MotoGP 19

6 Hodnocení

Opakování z minulého roku: znovu obsahově nabušená hra s výtečnou prezentací, ale na okruzích veleprůměrná arkáda s mnoha nedodělky, které jinde neuvidíte.

Líbí se nám

  • vylepšené animace
  • dedikované servery
  • špičková prezentace
  • zábavný režim výzev je zpět
  • mnoho motorek, tříd, jezdců i režimů

Vadí nám

  • technické chyby
  • zastaralá grafika
  • arkádová (ne)fyzika
  • hrozný editor postavy
  • chybí offline multiplayer

Kritéria hodnocení

  • Šest 0
Štítky: MotoGP 19
Předchozí článek

RPG Elden Ring od FromSoftware předčasně odhaleno

Další článek

Možný únik podoby standardní krabicové verze Cyberpunku 2077 slibuje nálož bonusů

Související články

Milestone ohlásili MotoGP 20
Novinky

Startuje sezóna MotoGP 20

před 9 měsíci
Kdo vyhrál MotoGP 19?
Soutěž

Kdo vyhrál MotoGP 19?

před 2 roky
MotoGP 19 v launch traileru
Novinky

MotoGP 19 v launch traileru

před 2 roky
Další článek
Cyberpunk 2077 bude na E3 pro veřejnost i média

Možný únik podoby standardní krabicové verze Cyberpunku 2077 slibuje nálož bonusů

avatar
  
smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
    wpdiscuz_captcharefresh
    3 Komentáře
    3 Odpovědi
    0 Sledovatelé
     
    Komentář s nejvíce reakcemi
    Nejzajímavější komentáře
    4 Autoři komentářů
    WheelmanVersyMichal JonášAdamoK Poslední komentující
    avatar
      
    smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
      wpdiscuz_captcharefresh
        Odběr komentářů  
      nejnovější nejstarší s největším počtem hlasů
      Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.
      Wheelman
      Host
      Wheelman
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Jak se připojit do online hry? Vždy mě to hodí jen do pozice diváka…

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      18. 6. 2019 20:59
      Adamo. K
      Komunita
      Level 34
      Adamo. K
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Je fakt, ze s grafikou by mohli uz neco udelat. Vim, ze je to delane pro co nejvetsi skupinu hracu, co maji i low end sestavy, ale prece jenom je uz rok 2019. A ty komiksove, malovane postavy si mohli taky odpustit, vzdyt je to ofiko hra prece.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      9. 6. 2019 7:21
      Michal Jonáš
      Autor
      Level 48
      Michal Jonáš
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Mně se třeba ty karikatury moc líbí.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      9. 6. 2019 8:11
      Tomas Versa
      Komunita
      Level 23
      Tomas Versa
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Jezdils onboard pohlad ,to je otázka na recezenta? cool

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      8. 6. 2019 21:55
      Michal Jonáš
      Autor
      Level 48
      Michal Jonáš
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Prakticky furt, a pro dokonalou simulaci si k hraní ještě navlíknu motorkářskou přilbu, rukavice a pustím si proti sobě větrák na max.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      9. 6. 2019 8:10
      Tomas Versa
      Komunita
      Level 23
      Tomas Versa
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Tak to má byt,velká pochvala! wink

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      9. 6. 2019 13:40

      Naše zprávy můžete sledovat i zde:

      • Populární
      • Komentáře
      • Nejnovější
      Cyberpunk 2077 dostal patch 1.1

      Cyberpunk 2077 dostal patch 1.1

      22. 1. 2021
      Třetí díl galaktické strategie zdarma na EGS

      Třetí díl galaktické strategie zdarma na EGS

      21. 1. 2021
      Oznámeny únorové PlayStation Plus tituly

      Oznámeny únorové PlayStation Plus tituly

      27. 1. 2021
      Kdy se dočkáme představení DLC pro Cyberpunk 2077 a podíl digitálních kopií

      Patch 1.1 pro Cyberpunk 2077 může poškodit uloženou pozici

      23. 1. 2021
      Cyberpunk 2077 dostal patch 1.1

      Cyberpunk 2077 dostal patch 1.1

      88
      Kdy se dočkáme představení DLC pro Cyberpunk 2077 a podíl digitálních kopií

      Patch 1.1 pro Cyberpunk 2077 může poškodit uloženou pozici

      73
      Naughty Dog na fantasy bohužel nepracuje

      Naughty Dog na fantasy bohužel nepracuje

      58
      The Last of Us Part II je nejoceňovanější hrou všech dob

      The Last of Us Part II je nejoceňovanější hrou všech dob

      46
      Vyšla plná verze kreativní stavebnice Main Assembly

      Vyšla plná verze kreativní stavebnice Main Assembly

      28. 1. 2021
      ACC dostalo trať Imola i na konzolích

      ACC dostalo trať Imola i na konzolích

      28. 1. 2021
      The Lord of the Rings: Gollum odložena

      The Lord of the Rings: Gollum odložena

      28. 1. 2021
      EA zakládá nové studio pracující na další SKATE hře

      EA zakládá nové studio pracující na další SKATE hře

      28. 1. 2021

      Nejnovější komentáře

      • Juraj Jaanosheek: Souhrn recenzí The Medium
      • comanche_: Oznámeny únorové PlayStation Plus tituly
      • Alonsy: Nové Knights of the Old Republic je údajně ve vývoji
      • Alonsy: LEGO Star Wars: The Skywalker Saga nabídne 300 hratelných postav
      • Mr.sugar: Recenze The Medium
      • Alonsy: Biomutant má datum vydání
      Předobjednávky a finální demo pro System Shock remake v únoru

      Předobjednávky a finální demo pro System Shock remake v únoru

      25. 1. 2021
      Balan Wonderworld prozrazuje termín dema

      Balan Wonderworld prozrazuje termín dema

      21. 1. 2021
      Resident Evil: Infinite Darkness po událostech RE 4

      Resident Evil: Infinite Darkness po událostech RE 4

      21. 1. 2021
      Genshin Impact dostane update 1.3

      Genshin Impact dostane update 1.3

      23. 1. 2021
      Pracují Vicarious Visions na remaku Diabla II?

      Pracují Vicarious Visions na remaku Diabla II?

      24. 1. 2021
      Kdy se dočkáme představení DLC pro Cyberpunk 2077 a podíl digitálních kopií

      Patch 1.1 pro Cyberpunk 2077 může poškodit uloženou pozici

      23. 1. 2021
      První DLC do Immortals Fenyx Rising za pár dní

      První DLC do Immortals Fenyx Rising za pár dní

      26. 1. 2021

      O Zing.cz


      Zing je magazín o počítačových a konzolových hrách plný herních novinek, recenzí a preview.


      Herní magazín Zing.cz pro Vás připravujeme ve spolupráci s herním obchodem Xzone.cz. Přijďte si vybrat svou hru nebo tričko.

      Rubriky

      • 3DS
      • Android
      • Blogy čtenářů
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • iOS
      • Jednohubky
      • Linux
      • Mac
      • Novinky
      • PC
      • Playstation 3
      • Playstation 4
      • Playstation 5
      • Preview
      • Podcasty
      • Recenze
      • Soutěže
      • Speciály
      • Switch
      • Videa
      • Vita
      • Xbox 360
      • Xbox One
      • Xbox Series X

      © 2010-2021 Zing s.r.o.

      • Redakce Zing
      • Advertising / Inzerce na Zing.cz
      • Zásady ochrany
      • Pravidla
      • Prohlášení o blozích
      • RSS kanál
      No Result
      View All Result
      • Novinky
      • Recenze
      • Videa
      • Preview
      • Speciály
      • Platforma
        • PC
        • PlayStation 4
        • Xbox One
        • PlayStation 5
        • Xbox Series X|S
        • Switch
      • Fórum
      • Přihlásit
      • Zaregistrovat se

      © 2010-2020 Xzone s.r.o.

      Vítejte zpátky!

      Přihlaste se ke svému účtu

      Zapomněli jste heslo? Zaregistrovat se

      Přidejte se do komunity Zing.cz!

      Vyplňte formulář níže a vytvořte si účet

      Všechna pole jsou povinná. Přihlásit se

      Obnovte si heslo

      Zapomněli jste své přihlašovací údaje? Uveďte svou přezdívku nebo email a my Vám je připomeneme zprávou zaslanou na emailovou adresu registrovanou k Vašemu účtu na Zingu.

      Přihlásit se
      wpDiscuz
      Comment Author Info
      E-mail pošlete uživateli

      Přesunout komentář