Days Gone je zajímavý případ, jelikož vnímání této hry prošlo ze strany recenzentů i veřejnosti poměrně bouřlivým vývojem. Začalo to již na E3 2016, kde všem docela vzala dech ukázka, prezentující obrovskou záplavu zombií, valících se na hráče jako lavina (a silně připomínajících film World War Z z roku 2013). Vypadalo to podstatně filmověji a děsivěji, než jak jsme byli hordy zombií zvyklí vídat ve hrách do té doby. Jak se ale blížilo vydání hry, novější příběhové upoutávky působily jako jedno velké klišé, takže se mnozí začali obávat průměrného a předvídatelného příběhu.
To se po vydání hry v dubnu 2019 do jisté míry potvrdilo, stejně jako přítomnost určitých vyloženě herních klišé, spojených s repetitivními aktivitami v otevřeném světě. Nejvíc ale hře uškodil technický stav v době vydání pro PS4 konzole, kdy starší modely vyloženě nestíhaly streamovat (nahrávat) nepřátele při rychlé jízdě krajinou na motorce, kromě jiného. O několik patchů později se ale hra postavila na nohy a kdo dohrál příběh dál, odhalil i jeho docela zajímavý postupný odklon od klišé směrem k něčemu zajímavějšímu, kdy i hratelnost začne v pozdějších fázích hry nečekaně rozkvétat (nástup hord a lepší arzenál). Že se hra nakonec stala oblíbeným černým koněm stáje PlayStation dokazuje i nedávná petice za její (údajně zrušené) pokračování. Jak si tedy vede Days Gone v roce 2021 ve vylepšené verzi pro PC?
- Platforma: PC (recenzovaná verze), PS4, PS5
- Datum vydání: 18. 5. 2021
- Výrobce: Bend Studio (USA)
- Žánr: Příběhová Open World Survival akce
- Česká lokalizace: ano (titulky)
- Multiplayer: ne
- Dat ke stažení: 70 GB
- Herní doba: 50+ hodin
- Přístupnost: 18+
- Prodejní verze: digitální
- Cena: 1270 Kč (Steam)
Martin Zavřel: test PC verze
Jelikož jsem hru za poslední roky dohrál několikrát, k PC verzi jsem přistupoval opravdu spíše se zájmem o to, kterak tato platforma hře sluší. Jak se dalo předpokládat, vyšší nastavení detailů či rozlišení (případně ultra-wide zobrazení) pohromadě s vyšší plynulostí nádherné krajině oregonských lesů a hor jednoznačně prospělo, ale byl jsem příjemně překvapený také tím, jak detailně (až fotorealisticky) působí detaily na postavách, především oblečení a výbava hlavního hrdiny vypadají úžasně. Přestože nepodporuje ray tracing, dynamické nasvětlování v interiérech a povedená práce se speciálními efekty výborně podtrhují atmosféru hry, která díky tomu často působí opravdu filmovým (mimořádně atmosférickým) dojmem.
Jednoznačně největším kladem PC verze hry je ale způsob, jakým funguje nastavování grafiky. Je to natolik užitečné a působivé, že bych si moc přál, aby se z toho stal standard, podle nějž budou fungovat všechny graficky náročnější PC hry do budoucna. Rozsáhlé menu s nastavováním grafických detailů si totiž můžete pustit přímo během hraní, přičemž všechny prováděné změny uvidíte v reálném čase přímo na hře samotné, běžící v pozadí položek menu. Ale to ještě pořád není všechno: navíc máte během nastavování zobrazený vpravo nahoře číselný benchmark, který vám rovnou ukazuje také vliv vámi prováděných změn na průměrné fps hodnoty, vytížení GPU a další údaje. Máte tak k dispozici velmi rychlý a zároveň velmi přehledný způsob, jak si dynamicky odladit nastavení grafiky a výkonu hry přesně dle vašich potřeb. Na mém stroji (i7-9700F, 16GB DDR4, RTX 2070 Super) hra při nastavení nejvyšších možných detailů běží ve 4K zhruba na 50fps.
Jednoznačně největším kladem PC verze hry je způsob nastavování grafiky.
Klíčové pro konverze konzolových her na PC je také ovládání, které u mnoha (obzvláště těch japonských) titulů v minulosti nedopadlo příliš dobře. Naštěstí Days Gone není ten případ, hra se na klávesnici a myši ovládá velmi dobře. Navíc máte možnost si ovládání zcela přizpůsobit na taková tlačítka, která uznáte za vhodná. Někomu ale může vadit citelně konzolové menu například pro výběr zbraní nebo předmětů, které prozrazuje svoje původní zaměření na výběr analogovými páčkami. Část hráčů si také stěžuje na „mrtvou zónu“ myši, díky které je pohyb registrován až od určitého okamžiku (řešením ale může být nastavení vyšší DPI). V obou případech jde nicméně o problémy, které nejspíš budou vadit (nebo si jich vůbec všimnou) jen minoritě uživatelů.
Unlocked framerate a super-widescreen podpora jsou samozřejmostí, stejně jako FOV slider, který má také citelný dopad na výkon vašeho hardware. Během hraní jsem si nevšiml žádných zásadních bugů nebo technických problémů. V závislosti na vašem nastavení grafiky by mohl pomalý harddisk způsobit určité zadrhávání v souvislosti se streamováním (nahráváním) herního prostředí, ale pokud máte SSD, nemusíte se ničeho takového bát. A pokud ne, mělo by pomoci snížení grafických detailů. Bohužel určité zadrhávání je někdy možné pozorovat také v souvislosti s přizpůsobováním samotné rychlosti (ne plynulosti) hry v některých situacích, což můžete vidět podrobně rozebrané ve videu největších odborníků v oboru, Digital Foundry níže. Také v jejich případě jde ale o celkově pochvalné zhodnocení stavu hry na PC:
Pokud jde o moje dojmy ze hry samotné, víceméně jsem je shrnul v úvodním odstavci: hra má relativně pomalý rozjezd, který navíc teatrálně recykluje všemožná žánrová klišé. Jakmile se ale dostanete hlouběji do příběhu, narazíte na mnohem zajímavější pasáže (starý šerif, snažící se ochránit svou komunitu před další krvavou válkou… nebo třeba odhalení nových mutací monster) a také hratelnost se stane zábavnější, jakmile máte více vylepšeného vybavení (zbraně i motorku) a narazíte na nové protivníky. Boje s hordami přijdou do hry docela pozdě, ale jsou velký zážitek. PC verze nicméně obsahuje DLC „Výzva“, takže je možné vyzkoušet i hordy okamžitě.
Jelikož už jsem hru v minulosti dohrál několikrát, chtěl jsem pro účely recenze dojmy od někoho, kdo si ji letos užil poprvé – velká část redakce je tento měsíc místo hraní čehokoliv zasekaná závěrečnými zkouškami ve školách, ale shodou okolností Days Gone před pár týdny poprvé dohrál kolega a přestože se jednalo o konzolovou verzi, jeho zhodnocení hry samotné je myslím dostatečně relevantní:
Jakub Žežule: zhodnocení samotné hry v roce 2021
Days Gone jsem dohrál před měsícem na Playstationu 5. S jejím pořízením jsem dlouho otálel, dílem kvůli vlažnému přijetí kritiky, dílem proto, že technická stránka hry neměla na Playstation 4 úplně nejlepší pověst. A dobře jsem udělal. Pocit z hraní Days Gone v 60 fps je totiž skvělý. Ovládání motorky s pomocí joypadu bych dokonce přirovnal k podobně opojnému pocitu, jaký se dostaví při houpání se mezi mrakodrapy v nejmenované hře, kterou nedoporučuje devět z deseti arachnofobů.
Další věc je obtížnost. Jelikož i na tu si hodně lidí stěžovalo, vybral jsem si stupeň Survival I, který do hry přišel až v rámci patche. Kromě toho, že Survival více nutí hráče šetřit municí a prozkoumávat svět ve snaze sehnat náboje a další suroviny, zároveň minimalizuje HUD a znemožňuje Fast Travel. Je to zkrátka mnohem více vtahující herní režim, díky kterému jsem u Days Gone mnohem více přemýšlel a během jízdy nepopsatelně krásnou oregonskou krajinou si vychutnával příjemně melancholický soundtrack. Vypíchnout musím i změny počasí a jeho vliv na okolní terén, které tu jsou naprosto ohromující.
Je to zkrátka mnohem více vtahující herní režim.
Osobně nekladu Days Gone do stejného ranku jako The Legend of Zelda: BotW, Red Dead Redemption 2 anebo Ghost of Tsushima (ten se na zmíněnou královskou dvojici podle mého názoru téměř dotahuje). Ale získal si mě daleko víc než například produkce Ubisoftu. Logika děje a některých scén je sice děravá jak řešeto, ale postavy jsem si díky dobře napsaným dialogům oblíbil a jejich osudy mě zajímaly až do samého konce.
Svět Days Gone je i z dnešního ,,next-genového“ pohledu až neuvěřitelně detailní, což je rozhodně dobře, neboť průzkum opuštěných míst se tu rozhodně vyplatí. Kromě toho musím zdůraznit, že denní/noční cyklus tu hraje nečekaně zásadní roli, čímž mi hra trochu připomínala Dying Light. Rovněž skutečnost, že v Days Gone můžete skupiny nepřátel poštvat proti sobě, anebo že vám sem tam některý z nich omylem zachrání život, možná někomu dá vzpomenout na tituly jako Far Cry, tady to však funguje mnohem lépe a dá se s tím zajímavě pracovat.
Ze hry je stále cítit jistá nedodělanost, jako když postavy mluví přes sebe, anebo když musíte nejprve opustit kemp, protože jinak vám jeden z místních chytráků prostě nezavolá, že s vámi nutně potřebuje mluvit. Anebo když dostanete příděl zkušenostních bodů za odškrtnutý ,,quest“, který sestával z pouhého filmečku. Fanfára, gratulace! To však nic nemění na tom, že Days Gone je špičková AAA hra, která se mezi ostatní produkcí Sony nemá vůbec za co stydět. Zájemci o příběhové tituly s krásnou grafikou by si jí neměli nechat ujít.
Recenze
Days Gone
Days Gone se jako lehce starší hra s otevřeným světem nevyhnula jisté porci vycpávek či repetitivnosti a její příběh opakuje skoro všechna tradiční klišé zombie žánru. Toulání nádhernou krajinou na vaší postupně vylepšované motorce si vás ale nakonec získá, stejně jako silné herecké výkony či adrenalinové boje s hordami zombií. PC verze přitom dostatečně pečlivě řeší nastavení ovládání i výkonu.
Líbí se nám
- Výpravný příběh
- Nádherná krajina, detailní postavy
- Pestrý mix plížení a divoké akce
- Boje s hordami
- Přehledné nastavení ovládání a grafiky
- Herecké výkony, mimika
- Líbivý soundtrack
- Vtahující vyšší obtížnost
- České titulky
Vadí nám
- Obzvláště zpočátku příběhová klišé
- Určitá porce vycpávek a repetitivnosti
Hra mě zajímá čím dál víc. Je hra uzpůsobená na taktický boj a je tam dost míst a způsobů práce s vybavením který eliminuje tu šílenou početní převahu zombíí ? (Střechy, pasti apod ) Nebo je to jen tupá přestřelka v nějakých kempech kde se dá i potichu plížit než se to po*ere ?
Disappointed Face Palm GIF from Disappointed GIFs
Když nerozumíš otázce tak na ni nereaguj ty ukřivděnej, egoistickej kašpare
Na tzv. ,,Hordy“ jsem používal každou zbraň, nástrahu a trik co byl po ruce. Kempy lidských nepřátel anebo menší skupiny zombíků se dají vyčistit pomocí zbraní jednoho bídkáka po druhém. Ale různé taktiky se dají použít i tam. Doporučuji ten survival, víc to na hráče v tomto ohledu tlačí.
Zní to čím dál líp díky
To drzeni E u vseho je peknej vopruz. Stahl sem z torrentu abych neudelal stejnou chybu jak s horizon zero dawn a jeste teda ze sem to nekoupil…
Překvapuje mě, kolik lidí na PC ani v roce 2021 nemá/nepoužívá gamepad od xboxu. A to píšu jako celoživotní PCčkář, který by konzoli (doslova) nechtěl ani zadarmo (a kdybych jí vyhrál, věnuji jí kamarádce). V době, kdy je 70% herní produkce vyvíjeno pro ovládání pohodlným gamepadem s nějakým „držením éčka“ fakt neobstojíš. Kor u akčních adventur, kde je pohodlnost mít vše v ruce na cca 15 cm absolutní po-ho-dlí-čko. Osobně hraju 90% her na PC s xbox ovladačem už nějakých 12 let a nikdy bych to pohodlí už za myš a klávesnici nevyměnil. Snad jen u tahovek a i tam je to na pohodu, jak dokázal Xcom a Divinity.
Presne tak.Ale to nevysvetlis detem a pubescentum hrbicí se u klavesnice a maleho monitoru.Zkuseni a dospeli hraci hraji zasadne s Xboxovym ci jinym kvalitnim gamepadem na 2 metrovem OLEDu v pohodlne sedaci souprave apod.
jo jdu parit dotu na gamepadu ty dospelaku
Tyto kraviny starsi hraci vubec nehraji.To je naprosta ztrata casu.
@rin stun:
Jestli ti je opravdu tolik, kolik ve svých komentářích tvrdíš že ti je, tak je mi tě upřímně líto.
Tyhle tvoje výplody jsou totiž hodné jedině těch věkových kategorií, do kterých se tu nesutále navážíš.
„Opravdovým“ a „starým“ hráčům je totiž úplně jedno na čem hrají ostatní, protože neexistuje žádná „jediná správná“ cesta jak hrát hry a stejně tak není hraní ČEHOKOLIV ztráta času, dokud to toho člověka baví.
Lidé, kteří nemají mozeček o velikosti nedozrálého zrna pšenice, totiž ví, že to jak a co se ostatní rozhodnou hrát nijak neovlivňuje jejich vlastní zážitek.
Case in point – můj otec, kterému je kolem té tebou tolik obdivované padesátky si v klidu hraje World of Tanks na 144 Hz monitoru a ejhle není dítě ani pubescent.
Dite bez si hrat Fortnite apod kokotinky pro tvoji vekovou kategorii.
Přesně jsi mě popsal, jen teda nehraju na PC, ale většinou na konzoli. 77 palcová OLED TV + XSEX a PS5, velká pohovka + si nechám masírovat nohy.
Hraju od svych 6 let. Tedy uz nejakych 30 let. Hraju na pc na normalnim 28″ monitoru+klavesnice a mys. Gamepad, konkretne ten xboxovy mam ale jsem schopen na tom hrat max plosinovky a bojovky. Days gone by me zabilo. Mam doma konzoli ale hral jsem jen jednu hru a tu jsem nedohral. Ale za onech 30 let hrani se povazuji za hrace a opravdu k tomu sedacku a 2m telku nepotrebuju. Vse mam ale proste konzole mi sloizi jako prehravac bluray filmu a tim to konci
jsem a budu pc hrac. I kdyz pred cca 14 dny jsem na gamepadu dohral Spongeboba a tam mi gamepad nevadil 
Tak napsat že : “ Zkušení a dospělí hráči hrají zasadně s Xboxovym či jinym kvalitním gamepadem a bla bla bla“ může pouze debil. Gratulace
On nenaráží na druh ovládání, ale na několikavteřinové potvrzení akce, které je potřeba udělat podržením E, potažmo čtverečku na PS. Také mi to při hraní vadilo…
Mimochodem, měl jsem obavy jak budu na klávesnici zvládat ovládání motorky, ale díky vyššímu frameratu je to bez problémů. No a míření myší je úplně jiná liga…
Tady výjimečně nesouhlasím, u her jako days gone nebo call of duty používat ovladač? Tak to sorry jako
Verze pro PS4 nebyla repetitivní, verze pro PC je. Naopak PC verze nemá fps dropy a tolik bugů. Hra se tedy za 2 roky zhoršila o jeden bod, tohle fakt už smrdí. Days Gone na PS4 mělo mít 7/10 a pak by PC verze s 8/10 dávala smysl. Tady je přesně vidět to přestřelené hodnocení. Hra se na PS4 při hordách nedala hrát, ale 9/10.
Podívej se na jména obou recenzí a pak si dej facku.
Stačí si přečíst tento článek, zejména tohle: Jak se ale blížilo vydání hry, novější příběhové upoutávky působily jako jedno velké klišé, takže se mnozí začali obávat průměrného a předvídatelného příběhu.
To se po vydání hry v dubnu 2019 do jisté míry potvrdilo, stejně jako přítomnost určitých vyloženě herních klišé, spojených s repetitivními aktivitami v otevřeném světě. Nejvíc ale hře uškodil technický stav v době vydání pro PS4 konzole, kdy starší modely vyloženě nestíhaly streamovat (nahrávat) nepřátele při rychlé jízdě krajinou na motorce.
Hra rozbitá, v určitých pasážích nehratelná, ale autor dá 9/10. Někde technický stav je zahrnut v hodnocení, někde ne. V roce 2019 na PS4 byla hra originální, dnes je pro PC již klišovitá. Já souhlasím s touto recenzí pro PC, přijde mi jako totální shit ta předešlá recenze pro PS4. Je to stejné jak dát CP 77 10/10, když ho pak hráči na PS4 a XO nemůžou hrát jak se jim to seká.
Facky si dávají ženy, takže to přenechám tobě. Nevím, co jsi tím co píšeš chtěl říct, ale pořád to jsou recenze pod jedním webem, takže jsou nějaká jména irelevantní.
Jestli si nepochopil co tím myslím tak nemá smysl ani se pokoušet to vysvětlit tak tě můžu jen odkázat na komentář dole od redaktora.
Myslím, že ta ironie z toho mého komentáře přímo září, ale bohužel, né všem je přáno ji poznat. Ano, psal to jiný člověk, který absolutně v hodnocení ignoroval špatný stav hry na PS4.
V dubnu 2019 byl na Zingu nejen jiný tým, ale také jiné vedení, takže nemohu dost dobře vysvětlit jejich tehdejší rozhodnutí. Troufám si ale říct, že od té doby se magazín posunul dobrým směrem – minimálně po stránce návštěvnosti, která vzrostla skoro čtyřnásobně.
Jinak argument, že hry zastarávají a co bylo v roce 2019 super, nemusí už být tak super v roce 2021, když jsme to mezitím třeba viděli v desítkách jiných her, je myslím validní. A jak už jsme si tu mnohokrát ukázali v článcích, kde stejnou hru hodnotilo několik členů redakce, lidé jsou různí a mají různé názory. Nefunguje to tak, že by všichni dostali nějak hromadně nařízeno, co si o každé hře mají myslet a jakou jí mají dát známku. Každopádně v tomto případě se pořád bavíme o pouhých 10% rozdílu v hodnocení.
P.S. C77 má citelně odlišná hodnocení na různých platformách, na což jsme upozorňovali i v době jeho vydání.
Jak jsem psal, já souhlasím s recenzí 8/10 pro PC verzi, i jsem za jedno s tím, že magazín jde dobrým směrem. Jen jakožto čtenář Zingu již osmým rokem mi to prostě nedá. Sice je nové vedení, ale pořád je to jeden magazín. Klidně sem můžete napsat, jak byste hodnotil verzi pro PS4 vy v den vydání.
Buď je hra klišovitá na obou platformách, nebo na žádné, nejde aby na jedné ano a na druhé ne, to je prostě nesmysl. Nepřijde mi validní hodnotit totéž hru jen na jiné platformě jinak, podle toho že vyšla o dva roky déle. Jak sám víte, recenze těm hrám zvedají prodeje, takže těch 10 % může udělat velký rozdíl. Jinak se hra prodává když má 9, jinak když má 7.
Když to shrnu, tak takhle to vypadá, jakoby tu hru vývojáři vlastně zhoršili. Což v časovém rozpětí 2 let a výkonnější platformě vypadá smutně.
CP77 všude kromě Vortexu desítky, ale nikdo nějak nebral v potaz, že všem na PS4 a XO to běží totálně na hovno. Jaký na ně asi musí budit pocit ta recenze, co dává hře 10/10? Myslím, že je to k zamyšlení.
Jak bych hodnotil v roce 2019 na PS4 Days Gone já, to mohu klidně prozradit: dal bych osmičku, stejně jako letos. Na PS4 Pro jsem tenkrát neměl s technickým stavem hry problém a co jsem o hře napsal tento týden, to jsem si myslel i tenkrát po jejím prvním dohrání. PC verze je modernizovaná po technické stránce, což by měla být s ohledem na rok a platformu samozřejmost.
C77 nemá „všude desítky“, Metacritic jasně ukazuje velký rozdíl mezi recenzemi na různých platformách. Já tenkrát o C77 psal, že dle mého hra zaslouží devítku na nových platformách, sedmičku na starých a trojku před patchem. Patřím k těm, kterým hodně učarovala estetika Night City a příběh i postavy v něm, s klidem mohu prohlásit, že jsem v tomhle žánru (noir cyberpunk?) nic lepšího nehrál od dob Deus Ex.
U CP77 jsem bral v potaz recenze českých magazínů, kde snad jedinej Vortex dal myslím 6. Recenze by myslím měla zahrnovat stav hry na většině platforem, ne že vezmu PS5, kde hra běží v pohodě, dám 9-10/10 a jsem v klidu. Na dalších dvou platformách je hra ve stavu tak na 3-4/10, ale to se nebere v potaz.
Proto máte v recenzi označené, na jaké vznikala platformě, abyste se podle toho mohl orientovat. Takhle fungují úplně všechny profesionální herní magazíny na světě.
Možná jsme mohli „pro legraci“ vydat ještě dodatečnou recenzi na staré PS4 nebo X1, ale tam by to prostě dostalo tu sedmičku (nebo trojku před patchem), což jsme tenkrát opakovaně zmiňovali.
Tak ale když se zamyslíte, tak většina lidí při vydání té recenze měla PS4 nebo XO, takže jim ta recenze ve výsledku vlastně nic moc neřekne. Na PS5 to vypadá takhle, dáváme 10/10, ale PS4 verzi si už musíte vyzkoušet sami. Jako jasný, CP77 byl extrém, ale je to možné poučení do budoucna.
To jsi si ještě nevšiml že když je hra jen na PS tak má vysoké hodnocení bez ohledu na to jak je dobrá?
Myslíte celosvětově, na Metacritic a tak? Na tom možná něco bude
Všiml no, ale to není problematika jen jednoho webu. Zrovna Days Gone má novinářské hodnocení 71% a uživatelské 83 na MTC. Těch 70% bych tomu dal taky.
Ano, pokud bych hrál na staré PS4 před patchem, bylo by 70% zřejmě na místě.
Tak jsme doma. To jsem rád. Hlavně kromě prvního D1 patche jsou pro recenzi další patche už poměrně irelevantní. V den vydání ta hra má běžet výborně.
Bohužel to že hra v den vydání má běžet výborně už není praxe poslední půl dekády.
Tak třeba RE 8 úplně v pohodě, Hitman 3 taky, Mass Effect běží si myslím taky dobře. Ale jinak je to pravda no. Jak říkám, není validní říkat, že po nějakém patchy co je x týdnů po vydání hry, je hra už v pořádku a brát na to nějaký ohled při recenzi hry. Prostě CP77 vydali tak jak ho vydali, takže 4/10 na oldgen a nas*at.
Moc pěkná recenze, srovnání verzí a zmínění technických záležitostí vítám 👍
Kdypak se i Sony utká se syndromem Master Chiefa ? Obecně platilo že hry , které byly vynášené na konzolích do nebes docela u PC hráčů propadaly a lepší grafika herní klišé v konkurenci s PC tituly už moc nezachraňovala .
Tak mám za sebou 2-3 hodinky hraní a musím říct, že chápu ty všerůzné recenze, ať už teď nebo když hra vyšla poprvé na konzole. Celkově bych řekl, že nejde o nic extra. Zatím to na mě působí jako takový Far Cry se zombíky a lepším příběhem, taková fajn 7 nebo 8. Ale chápu, že se najdou i tací, kteří by tomu navalili i víc. Ti se najdou vždy.
PC port se celkem povedl, akorát mi místy přijde hra rozmazaná. Ty herecké výkony a mimika jsou v hlavní lince na jedničku, ale když jde o vedlejší úkoly, tak je to hrůza. Týpek huláká a jeho postava jenom stojí, kouká do nikam a otevírá pusu. Často se mi stává, že pustím nějaký záznam, do toho mi začne někdo volat z vysílačky a teď koho mám poslouchat? Nikoho, protože nejde ani jednomu rozumět, když mluví přes sebe. Taky by bylo fajn, kdybych nemusel při každé interakci držet E. Až moc se tam toho drží.
Za těch 30-40$ je to ale dobrý kup, ale klidně bych počkal na slevu.
Čím víc postupuješ příběhem, tím je ta hra lepší. Alespoň já jsem to tak měl.
Ten příběh na tom vypadá nejlíp, tak je možné, že to bude největší tahoun. Snad ten gameplay bude taky lepší.
To je jak se Zaklínačem 3 … když jsem ho poprvé spustil, tak jsem nechápal co a jak byla to pro mě nuda … po 100 hodinách, když jsem se loučil s Regisem, tak jsem brečel jak malá želva a litoval, že to končí
jednou 9 pak 8.
Zajímavé 
Dva různí lidé, na dvou různých platformách, ve dvou různých letech… dali dvě různá hodnocení. Nepřijde mi to jako velká záhada
Tukane, zdatně konkuruješ cypovi a 1234. A to je co říct…
Ty, Corvusi, ses na mile pred nama
Proč? Vyjádřil jsem slušně svůj názor na hodnocení DG pro PS4, které se mi prostě na 9 nezdá. Myslím, že tvoje zdejší občasné mystifikace a hoaxy jsou pořád ještě dál než toto.
Opět si hraješ na inteligenta a opět jsi z toho vyšel jako blbec. To chce talent
Podívej se, co jsi před chvílí napsal a potom si dej facku.
Ty inteligente. 
Skvělý port