Venku začíná být konečně zase trochu obyvatelno. Jistě, tropy stále občas vystrčí své imaginární růžky, nicméně už to není tak hrozné, jako tomu bylo třeba v červnu či červenci. Jednoduše se tam dá žít, tím spíše, pokud člověk vyrazí někam do přírody, do lesů či hor. Kdyby ale zrovna počasí nevycházelo, tak hráči mohou alespoň vyrazit na výlet do přírody virtuální, a to třeba skrze nový lovecký titul Way of the Hunter, na němž pracovalo studio Nine Rocks Games, které je navíc sousedské, protože se nachází na Slovensku. Jenomže problémem trochu je, že právě ony výlety do přírody jsou jediným, kvůli čemuž tento projekt lze s čistým svědomím doporučit.
- Platforma: PC, PlayStation 5 (recenzovaná verze) a Xbox Series X/S
- Datum vydání: 16. srpna 2022
- Vývojář: Nine Rocks Games
- Žánr: Lovecký simulátor
- Česká lokalizace: Ano (titulky)
- Multiplayer: Ano (až pro 4 hráče)
- Dat ke stažení: 8,7 GB (PS5)
- Herní doba: zhruba 6 hodin (příběhová kampaň)
- Prodejní verze: Digitální i krabicová
- Cena: 39,99 eur ( zhruba 1 000 Kč) standardní verze / 54,99 eur (zhruba 1 375 Kč) elitní verze
Trampoty Rivera Knoxe
Simulátory, tím spíše ty lovecké, pravděpodobně nikdy nebudou patřit do nějakého herního mainstreamu, avšak svou věrnou fanouškovskou základnou jistě oplývají, kdy třeba takový theHunter: Call of the Wild dokázal, že se může jednat i o titul, který zaznamená opravdu slušný úspěch (ačkoliv neustálé updaty a patche hru často spíše kazí), jenž by určitě rádo Way of the Hunter napodobilo. Ačkoliv s poněkud jiným přístupem. Hra totiž až překvapivě dává velký důraz na příběh, který při prvním spuštění musíte chtě nechtě ochutnat, jelikož je třeba odehrát jeho určitou část, abyste byli vpuštěni do volného hraní a odemkly se vám další možnosti. Ale ono to ve skutečnosti vůbec nevadí.
Hra dává velký důraz na příběh.
Upřímně totiž mohu říct, že zrovna příběh byl jedním z největších hnacích motorů mého zdejšího snažení. Samozřejmě, v rámci různých komplexních vyprávění jiných titulů se jedná o opravdu prostinkou, někdy až banální báchorku o trampotách jedné rodiny a blízkých přátel, avšak z jejího podání, které se děje skrze variabilní úkoly, pár poněkud krkolomných cutscén, dialogových výměn či v rámci různých namluvených dopisů, mailů a rozpohybovaných komiksů, jsem měl jednoduše příjemný pocit z poněkud nenáročné, leč fungující a do jisté míry i hladivé povídky. A v některých případech jsem si vzpomněl i na mnou velice oblíbené Firewatch, což si myslím není špatná vizitka. Plus se zde dělá trochu legrace z různých módních kulinářských trendů či veganů, a to na mě funguje vždycky. Jen je tedy velká škoda, že tento příběh je dostupný pouze na jedné ze dvou přítomných map, přičemž ho zvládnete projít za 6 hodin i méně. O dodatečnou zábavu se nicméně postarají různé vedlejší mise, které se rozhodně netočí pouze kolem lovu.
Amerika ani Evropa se stydět nemusí
Každopádně ano, titul ve svém základu nabízí dvě rozlehlé lokace (výbavu si přenášíte). Jedna přináší údolí Nez Perce, inspirováno Severní Amerikou, zatímco druhá bude bližší srdci našince, jelikož je situována do Evropy, přesněji do Transylvánie. V obou případech se však dá tvrdit, že jejich zpracování se opravdu povedlo, jednotlivé regiony nabízí pěknou variabilitu, a v jejich rámci narazíte na mnoho opravdu malebných výhledů (trochu je kazí podoba nebe), které si budete užívat za doprovodu příjemně ozvučené přírody. Tudíž jak jsem zmínil na začátku, vycházky zdejší přírodou si člověk opravdu dokáže užít a lze u nich krásně vypnout. Jenom bych možná uvítal větší zaplnění z pohledu zajímavých míst.
Vycházky zdejší přírodou si člověk opravdu dokáže užít.
Navíc k prolezení jednotlivých zákoutí vybízí i zdejší systém průzkumu, kdy mapu odhalujete tím, že se po ní pohybujete, čímž odstraňujete zahalující mlžný opar. Během toulek pak narazíte na různé struktury či přírodní zajímavosti, mezi nimiž naleznete statické posedy, chatky (vždy je jedna hlavní, kde lze i vystavovat vypreparované trofeje, a několik vedlejších) či tábořiště (společně s chatkami slouží jako bod rychlého cestování, kdy v nich naleznete ještě mapky, označující různá zajímavá místa v oblasti). Kdyby vás ale přeci jen z toho virtuálního chození začaly bolet nohy, můžete využít i služeb jedné ze tří barevných variant džípu, který oplývá zjednodušeným, avšak funkčním jízdním modelem. Veškeré své zážitky lze navíc zvěčnit i za pomoci zabudovaného fotorežimu, který nabízí slušné množství možností.
Vysoká i ptáci
Vzhledem ale k tomu, že se jedná hlavně o titul lovecký, tak během vašich toulek samozřejmě kromě pohledné flóry narazíte i na nějakou tu faunu v podobě několika druhů zvěře, kdy se portfolio rozpíná od ptactva, přes kusy spárkaté až po dravce, přičemž počet to není vyloženě závratný, avšak určitě adekvátní. Každopádně každý typ této zvěře se pohybuje v různých částech mapy, kdy vám jeho hledání ulehčí nalézání zón potřeb (zóna odpočinku, jídla, pití…), které vám jasně říkají, co v okolí můžete očekávat. Kromě těchto zón však své hledání také můžete dělat za pomoci různých „dynamických“ indicií, jako jsou stopy či výkaly. Případně lze využít služeb některé ze zdejších vábniček.
Počet druhů zvěře není závratný, avšak adekvátní.
Nicméně jakmile konečně narazíte na váš vysněný kus či stádo (nejlepší kusy se objevují v regionech, v nichž potřebujete speciální povolení, které buď koupíte, případně získáte z úkolu), konečně dojde na onen vysněný moment rozvážného zamíření, zadržení dechu a v ideálním případě jednoho smrtícího výstřelu, abyste následně získali svou trofej, kterou buď prodáte, abyste měli finance na další výbavu, či vypreparujete a vystavíte ve zmíněných chatách. A přesně tady bohužel začínají nepříjemné problémy, které vám zážitek začnou výrazně kazit.
Zbytečný rozkol
Okamžitě totiž zjistíte, že pocit ze střelby je ve hře poněkud nemastný, neslaný, spíše tíhnoucí k arkádovosti. A to je v lovecké hře poměrně problém, jelikož právě ono střílení by mělo nabízet dostatečně velkou dávku adrenalinu a radosti při správném zásahu. Avšak to se zde v žádném případě nedostavilo. Navíc tomu ani příliš nepomáhá, že výběr zbraní je opravdu velice nudný a obyčejný. Ve skutečnosti tu totiž naleznete jenom tři brokovnice a několik pušek (ty se navíc chováním zase tolik neliší), čímž to hasne. Žádné luky, žádné kuše, žádné pistole, žádné zajímavější volby. A ani nabídka ostatních kusů výbavy není příliš bohatá, přičemž zde opět zcela chybí nějaké stany, přenosné posedy či jiné vychytávky. Zároveň mne stále mrzí, že tu nenalezneme ani kameru při dobře mířeném zásahu, protože něco podobného, jako má série Sniper Elite, by se zde opravdu velice vyjímalo. Nebo třeba zaimplementování loveckých sezón.
Pocit ze střelby je nemastný, neslaný.
A ono celkově lze o hře říct, že ačkoliv se označuje jako lovecký simulátor, tak nabízí poněkud zvláštní rozkol mezi arkádovostí a simulací, kdy se snaží o jakousi maximální přístupnost, leč poněkud neobratně a nešťastně. To znamená, že jsou ve hře například zabudovány různé systémy, na které si při lovu musíte dávat pozor, jako je směr a rychlost větru, pach, vaše viditelnost, energie zásahu či hluk, ale z nějakého zvláštního důvodu zde není třeba přítomna výdrž a neřeší se tu nákup nábojů nebo rozdílnost vytváření hluku podle terénu. Pochválit ale musím různé systémy, mezi něž patří úbytek zvěře v regionu podle toho, jestli lovíte samce či samice, získávání různých výhod skrze dělání jednotlivých úkonů, případně rozličný systém trofejí, díky nimž jsou jednotlivé kusy a jejich paroží či rohy vždy něčím zvláštní/unikátní, i třeba jen minimálně. A mezi povedené věci se jistě řadí i přehledná a povedená tabulka s informacemi o vašem úlovku a doprovodný ukazatel zásahu, který podrobně ukáže dráhu letu kulky, kdy si ho můžete i přetáčet. Ovšem dohromady to dává poněkud zvláštního kočkopsa, který sám ve skutečnosti příliš neví, na jakou stranu barikády se má přidat, a já jsem si během hraní několikrát klepal na čelo z tvůrčích rozhodnutí.
Ale aby byl výčet kompletní, tak z pohledu přístupnosti tu ještě naleznete speciální lovecký smysl, který vám zvýrazní jednotlivé stopy a dodá různé dodatečné informace, které vám ulehčí lov. Celé hraní posléze můžete podstupovat v rámci jedné ze čtyř úrovní obtížnosti, které se liší plachostí zvěře, a právě dostupností zmíněného pomocníku. Osobně mi ale přišlo, že hra je více uzpůsobena na hraní právě s pomocníky.
Špatně promazaný stroj
Navíc s tou plachostí zvěře nastává problém další. Tvůrci sice míří na realistické chování, avšak velice často dochází ke kiksům, které mají k realističnosti opravdu daleko. Hned několikrát se mi třeba stalo, že se stádo jelenců při procházení místní přírodou spawnulo jenom pár metrů ode mne, což samozřejmě vyústilo jejich okamžitým vyplašením. Ale někdy zase docházelo k tomu, že jsem byl u zvířete na metr, koukal jsem na něj, ono koukalo na mne, a nepohnulo se. Ani potom, co jsem do něj vystřelil. V jiných případech ale třeba místní zvěř běhala v kroužku kolem mne, případně pobíhala po stále stejné dráze, tam a zpátky. Kromě toho také příliš nechápu rozhodnutí, že veškerá zvěř před vámi ve všech situacích bude utíkat, a to včetně predátorů, jako jsou vlci, kteří by jinak mohli (a podle mého i měli), představovat hrozbu, která vás bude ohrožovat na životě (ve hře vás tak ohrožují akorát pády z výšek). No a skutečnost, že postřelený kus budete stopovat pouze za pomoci cákanců krve, jelikož za sebou nezanechává jiné stopy, taky nevidím jako poměrně šťastnou. Nehledě na to, že místní zvěř občas působí až podivně mrtvolným dojmem.
Zvířata se chovají zvláštně; běh hry je opravdu velice špatný.
Za některé výše zmíněné nesmysly pak jistě může i tristní stav hry. Nevím, jestli se jedná o specifikum PlayStation 5 verze, ale ta běhala opravdu velice špatně. Na denním pořádku během hraní bylo neustálé doskakování textur, obrovské propady FPS i v režimu výkonu (občas se díky nim v podstatě nedalo přesně střílet), velká plejáda vizuálních glitchů, zaseknutí nápisů pro akční tlačítko či kompletní pády celé hry. Navíc jsem neustále narážel na bugy, kdy se zvěř při běhu zasekávala (hlavně při pohybu do kopce), nemohl jsem získat svou kořist či jsem se sám zasekl o hranu textury stromu, z níž už jsem se běžným způsobem nedostal, tudíž bylo třeba využít potřeb rychlého cestování. Také ale nechybí opravdu velice toporné animace, prazvláštní lip-sync a mnohokrát zcela nereagující ovládání. Pomyslnou korunku tomu ale nasadilo zničení mé uložené pozice (bohužel zde není možnost více slotů). Kdyby se to stalo jednou, chápu, mohl být problém i na mé straně. Avšak se mi to stalo dvakrát, kdy podruhé jsem se již nacházel ke konci hry, což si asi dokážete představit, že nepotěší. A chyby se bohužel nevyhnuly ani českému překladu, kdy některé věty byly přeloženy špatně či neobratně, přičemž některé dokonce zůstaly kompletně bez překladu. Musím však zmínit, že autoři slibují Day 1 patch, tudíž se vaše zkušenost nakonec může lišit (pokud ano, k hodnocení si můžete připočíst jeden bod, případně pokud jste opravdu shovívaví, klidně i dva). Ale těch problémů bylo tolik, že v jejich kompletní vymizení snad ani nedoufám.
Smutný výsledek
A opravdu to člověka zamrzí, jelikož podobných povedených her je stále jako šafránu, kdy Way of the Hunter k tomu měl určitě alespoň trochu nakročeno a zdravý základ tam je. Výsledkem je však nakonec poněkud obyčejná lovecká „střílečka“, která při správné náladě a s přimhouřenýma očima stále dokáže nabídnout relativně příjemné chvíle rozjímání a lehké zábavy, ale s příliš velkou porcí zádrhelů.
Recenze
Way of the Hunter
Slovenský lovecký titul během svých světlých chvil nabízí příjemně strávené průzkumy rozlehlých a pěkně zpracovaných map, podtržené i možná trochu překvapivě zábavnou příběhovou kampaní. Žel každou tuto chvíli okamžitě zhyzdí opravdu špatně zvládnutý technický stav a poněkud zvláštní rozkol mezi arkádovostí a simulací, zanechávající z této šoulačky nepříjemnou pachuť.
Líbí se nám
- Pěkné a velké mapy
- Průzkum a procházení
- Překvapivě kompetentní příběhová kampaň
- Povedené informace ohledně zásahu
- Několik zajímavých mechanik
Vadí nám
- Žalostný stav (PS5)
- Toporné animace
- Malá nabídka výbavy
- Nemastný pocit ze střelby
- Spawnování a chování zvířat
update: včera vyšel update kde jednou z věcí kterou opravili bylo že se zvířata spawnovali před hráčem tzn. že pravděpodobně toto byl neduh konzolových verzí takže výtku že si autor recenze vymýšlí beru zpět..nicméně ostatní stále platí.
Můj první komentář jsem psal v době kdy jsem neměl přístup do hry teď mám nahráno přes 50 hodin a skutečně ověřeno. Recenzent si vymýšlí, když říká že se zvířata spawnují blízko něho jen chodil jako rambo a nevšiml si jich. Zvířata se ve skutečností spawnují dál než na 900 metrů..nevím na kolik přesně, ale 900 metrů je nejvetší vzdálenost na kterou jsem je zpozoroval dál to snad ani nejde s ohledem na kopce lesy atd. .
Vysoká má obecně špatný zrak takže pokuď se nehýbete a nebo nejste po větru tak je v pořádku že vás zvířata nevidí! (to jen potvrzuje to co jsem psal v prvním komentáři) ..taky záleží na obtížnosti na kterou hrajete na obtížnost „lovec“ na kterou hraji je to více méně v pořádku ve skutečnosti se liší kus od kusu a záleží na detailech, které ve hře samozřemě nelze simulovat.
Za 67 hodin které mám právě odehráno jsem viděl jediný vyložený zásek zvířete. Samozřejmě občas se zvířata otočí na pětikoruně apod. to je cena za open world s dynamickým pohybem zvířat. (v Call of the Wild je to mnohem horší) Ve hře je jeden kompromis to když zraníte zvíře…zvíře se vzdálí a nejde dál dokuď se nezmátoří a celé stádo s ním pobíhá na místě mimo jakoukoli zónu. Je to asi kompromis, protože normálně by se zvíře oddělilo od stáda..ve hře stádo funguje jako prvek který určuje kde zvířata budou.
Počet zvířat už teď je srovnatelný s Call of the wild je tam 30 kousků a autoři chtejí přidávat poddruhy (nevím kolik by recenzent chtěl aby tam bylo asi mu tam chybí veverky nebo zombíci).
S čím souhlasím je bug fest který se ve hře koná, ale to je asi neduch loveckých her v Call of the Wild to bylo na začátku stejné, možná o malinko lepší tady je to fakt jak v beta verzi. Bohužel.
To že množství hluku kterou postava vytváří se nemění v závisloti na terénu, bych také považoval za hrubku (snad to přidají) .
No a nakonec zvuk zbraní u nižších ráží odpovídá u větších chybí odezva v terénu která dělá zvuk výstřelu skutečným výstřelem, který vám tzv. zůstane v uších.
Vypadá to sice graficky velmi pěkně, ale hra neukázala nic čím by mě přiměla přejít z COTW, které má sice své neoddiskutovatelné chyby, ale pořád je to kvalitní zábava na dlouhé hodiny a procházky v malebné krajině
Ježiši tuhle recenzi snad namá cenu ani komentovat…pro autora tohoto pokusu o recenzi..rozhodnutí zda budou všechny zvířata před lovcem utíkat neudělali autoři hry, ale příroda!!! Myslím že lovecké hry by měli recenzovat ti kteří k tomu mají alespoň tak blízko aby věděli že predátoři v přírodě na člověka skutečně neutočí! a utíkají před ním (útočí jen ve vyjímečných případech..ochrana mláďat, hlad apod.) . Autor této recenze ať se prosím vrátí k recenzování Sniper Elite toho bude bavit víc..a nebo Cabela’s Dangerous Hunts z roku 2013 tuším že od stejných autorů jako Way of the Hunter..tam na něho predátoři budou útočit a i ten zpomalený zásah si užije
Děkuji za názor i zpětnou vazbu.
Jen se zeptám – a právě přesně tyto výjimečné případy, třeba už jen pro ozvláštnění lovu, autoři zabudovat nemohli? Jakýsi systém věku zvířat ve hře přítomen je, takže stačilo dodat třeba další kategorii pro vyložená mláďata a hle, máme na světě další zajímavou mechaniku.
No jo, ale to by byla vážně jen zbytečná práce navíc..to zvíře i když má mláďata tak si vždy vybere útěk pokuď má tu možnost a třeba u vlků se prakticky nikdy nestane aby se mládě dostalo do vaší blízkosti (jsou velice plaší)..navíc v době kdy zvířata vyvádějí mláďata není lovecká sezóna takže se lovit nesmí, proto tam asi mláďata nejsou a hlad? To už musí být saaaakra velký hlad aby vlci zaútočili a stačil by jeden výstřel do vzduchu a pravděpodobně by se rozprchli (nevím hádám..jak říkám je to jen teoretická možnost)
Hele, ale to přesně ukazuje že jste nepochopil o čem ta hra je..lovecké simulátory skutečně nejsou proto abychom se při nich báli, nebo se nějak akčně vyřádili na to jsou vážně jiné hry. A tan nemastný pocit ze střelby přesně odráží to jaká střelba ve skutečnosti je…ta rána ve hře je více méně autentická to že to v Call of Duty apod. přepalují podle preferencí hráčů na realitu nehledě je druhá věc.
Těší mě že sledujete komentáře u svých recenzí a nebojíte se ani odlišného názoru to cením..snad se poučíte…proto závěrem.
Na serveru hrej.cz třeba autor normálně přizná že se snažil o recenzi, ale hra ho nebavila, protože to není jeho šálek čaje a popsal svůj pohled na hru. To je jistě lepší řešení než napsat recenzi s nadpisem frustrující pobyt v přírodě která může potenciální příznivce odrazovat (víme všichni že spousta lidi čte jen nadpis a hodnocení a na základě toho si udělá obrázek) , když jste evidentně frustrovaný, protože vás tento žánr nebaví a chtěl by jste raději hrát jiný žánr..jenže nehrajete!! hrajete lovecký simulátor a nikdo z autorů nikdy netvrdil nic jiného.
Hru si koupím, protože mám k myslivosti a přírodě velmi blízko a chci podpořit slovenské vývojáře. Je velká škoda, že nezapracovali více prvků, které ostatní simulátory zcela opomíjejí. Kdybych hru tvořil já, udělám jí mnohem více skautsky/myslivecky edukativní. Např. jen taková prkotina jako poznávání bylin, stromů, rozsáhlá encyklopedie druhů flóry i fauny (stačí se podívat na Red Dead Redemption 2 a to to není lovecký simulátor). Houby se také nabízejí… Když už se člověk ze 70% pomalou chůzí poflakuje přírodou, naprosto nechápu PROČ si studio nenajme nějakého myslivce, skauta nebo milovníka přírody, který by jim tam tyhle věci zapracoval. Napsal texty, vyhledal ty správné druhy apod. Strašně moc se toho ve spojitosti s poznáváním přírody nabízí. Všichni tvůrci těchto simulátorů, nechávají hráče 70% času bloumat po krásné přírodě, kde se ale nedozví zhola nic… Fakt smutný… I v reálu jsou doslova všude informační tabule, co se v okolí nachází za flóru a faunu. Mimochodem další aspekt, který mě udivuje: slovenská hra zpracovává Ameriku? PROČ? Na Slovensku je bezpočet nádherných hor, divokých lesů a oblastí (nejen Tatry), které by šly do loveckého simulátoru zpracovat/převést a bylo by to podle mě 100x poutavější, než další US mapa, kterou má theHunter. Jasně, jsou tam Karpaty čili východ Slovenska, ale přesto… zase klasická US scenérie. Za mě je tahle hra strašně nevyužitý potenciál. Obrovská škoda…
Osobně by se mi právě ten větší důraz na myslivost opravdu líbil. Aby člověk v té hře nejen střílel zvěř, ale celkově se staral o svůj revír, kdy by plnil krmelce, řešil škodnou, dobu hájení či se celkově o les musel starat. To tady v lehkých náznacích je (sbírání vzorků v rámci příběhu a právě třeba vliv na zvěř z pohledu lovu samců či samic), ale jen letmo a povrchně, což je, jak píšete, velká škoda. Ale zase chápu, že tímto směrem se tvůrci asi ani nechtěli vydat, jelikož hra na mě opravdu dost působí jako „zamerikazovaný“ produkt, kdy si nejsem jist, že by tohle Američany zrovna bavilo. Leč třeba se mýlím.
Zároveň souhlasím, že zrovna u tohoto typu her je škoda, že se ignoruje flóra, která s faunou jde ruku v ruce.
Jeste ani nevysla. Potencial muze naplnit. Smer kazdopadne nastavili pro mne jako lovce IRL skvelej. K mape asi jen tolik, ze slovensko/cesko neni tak atraktivni svoji playerbase. Hlavne ne pri takhle specificke hre. Proto casto vidime mapy ktere jsou zajimave pro vetsi publikum. Preci jen ta hra na sebe musi vydelat. Uvidime co prinesou vyvojari v budoucnu ale myslim ze to jak hra vypada jiz ted pred vydanim, je velice slibne.
Jeste k vecen co by tam mohli byt a nejsou. Zbirani hub nebo poznavani drevin je sice fajn, ale tohle je hra simulujici lov. Ne simulator zbirani hub nebo neceho jineho. Takto by jsme mohli chtit aby tam pridali prvky mudrunneru protoze nekdo rad jezdi offroad a patri to k jeho myslivosti. Nebo simulator chatovani protoze pro mne je lovecka chata neoddelitelnou soucasti me myslivosti. Pokracovat se da furt dal. To co nam publisher a developeri slibili pri ohlaseni hry, splnili. Ja osobne jsem hodne nadsenej a nevim se dockat kam se tahle hra bude posouvat. Doufam ze ji vyvojari nezabiji jako COTW.
Jsem „na vážkách“ Slavík z Games dal 8/10. No nic koupím, pokud to nebude podle mé chuti pokusím se o refund.
Pane autore, je potreba si nastudovat o co vydavateli v dane hre jde a aspon nejake info od vydavatele… Absolutne jste se netrefil v zakladnich principech hry – loveckeho simulatoru. Tohle neni the hunter COTW – animal farming simulator Jde o hru ktera ma uplne jine publikum a cil. Uplne jste odignoroval nespocet detailu ktere tuhle hru delaji jedinecnou a velice dobre zobrazujici skutecny lov… Nazvat WOTH obycejnou loveckou strileckou je brutalni prestrel. Technicky stav je mnohem lepsi nez moje zkosenosti s COTW kde je bugle snad uplne vsechno a hra je venku nekolik let!
Z vaší recenze už jsem pomalu hru vracel na Steamu a z další recenze jsem se na hru začal pěkně těšit tak že jsem si z toho odnesl že na ty recenze už fakt seru
Opravdu velká dávka frustrace ze hry pochází z toho popisovaného špatného technického stavu, který pokaždé, když jsem se začínal bavit, onu zábavu okamžitě zatrhl. Takže pokud na PC bude situace lepší, případně následující patche to zvládnou opravit, určitě si fanoušek lovení zábavu ve hře najde.
Můžu mít otázku k tomuto „ačkoliv neustálé updaty a patche hru často spíše kazí“? Týká se to konkrétně theHunter? Já ho nedávno začal hrát úplně poprvé a baví mě, tak by mě jen zajímalo co se mohlo změnit k horšímu?
Ano, je to myšleno přímo k theHunter.
Expansive Worlds se těmi updaty povede sice opravit nějaký bug, ale nasledně se objeví několik dalších, případně občas dochází na různé změny v chování zvířat či jejich spawnování, které fanoušci úplně nevítají.
Plus se docela objevila klesající tendence kvality zpracování nových map v DLC. Pamatuji si třeba, že lov aligátorů v Mississippi byl pěknou myšlenkou, jejíž provedení úplně nefungovalo kvůli bugům.
Díky za info, zatím tam nemám tolik nahráno, tak jsem na žádný problémy ještě nenarazil, tak snad to tak zůstane co nejdýl