Před pár dny jsme měli možnost vyzkoušet betu nepříliš očekávané FPS Sniper Ghost Warrior 3, jejíž předchozí díly zůstaly ve stínu výraznější série Sniper Elite. V našem dnešním fotoseriálu vám v námi nafocených obrázcích mírně nastíníme některé herní lokace tohoto pomalu se blížícího díla.
Jedna kulka, jeden mrtvý
Po spuštění hry jsme se octli v kabině nepříliš vzhledného auta, které nás svou ovladatelností moc neohromilo. K tajné horské základně jsme jeli ze startovního bodu několik sekund, nakonec jsme jí našli hlavně za pomoci časem zapomenuté strážní věže, která se tyčila nad krajinou jako maják. V jeskyni jsme nalezli všechno potřebné. Následně jsme se vydali na naši první misi, která nás zavedla do srdce nepřáteli ovládaného území.
Cestou k cílovému bodu jsme na břehu řeky narazili na menší skupinku ozbrojenců, která nám nebyla schopná klást citelnější odpor. Po jejich eliminaci jsme opět nasedli do auta a jeli vstříc naší oběti skrze zatuchlé bažiny a mokřady, jenž se nám podařilo projet jen s vypjetím všech sil.
Nakonec naše auto uvízlo v jednom z méně předvídatelných míst. Jeho ztráta nás donutila jít dále pěšky. Po pár minutách jsme narazili na první známky přítomnosti nepřátel, osamělá chatka jimi byla doslova prošpikovaná. Naštěstí se nám jí podařilo obejít a dostat se nepozorovaně do budovy, ze které na ní bylo následně krásně vidět.
Střecha panelového domu se stala ideálním místem pro splnění úkolu. Během chvíli jsme díky vyvýšené pozici získali plnou kontrolu nad našim okolím. Nepřátelští ostřelovači neměli žádnou šanci. Ve finále se nám nakonec podařilo najít i muže, který byl od samého začátku cílem mise. Po jeho eliminaci jsme se vydali vstříc druhému nabízenému úkolu.
Druhý nabízený úkol nás vyslal na špionážní misi do komunikačního centra. Do málo střežené základny jsme pronikli během několika sekund, bez větších nepříjemností. Celá akce nám přišla díky toporné umělé inteligenci velmi jednoduchá, většinu dat jsme odeslali, aniž bychom spustili alarm či upoutali pozornost nepřátel.
Prezentovaná verze Sniper Ghost Warrior 3 nám ukazuje většinu herních mechanizmů. Prakticky tu před sebou máme ostřelovačského klona oblíbené série Far Cry, kterého trápí problematická optimalizace a nepříliš vydařená umělá inteligence. Snad se tvůrcům podaří do vydání jejich dílo vyladit natolik, aby bylo konkurenceschopné. Držíme jim palce.
Sniper: Ghost Warrior 3 vychází 4. dubna na PC, PlayStation 4 a Xbox One. Předobjednáte na Xzone.cz a GameExpre.sk.
Na to, že to dělá City Interactive to vypadá slušně.
Odpověď na komentář uživatele Mighty
Je to prece nej PM a Jarda by se moh urazit Ted to od neho bylo takove slabsi, ale minule to byla jizda, to mu snad i cevka praskla
Odpověď na komentář uživatele Lazy
Jarda ti posílá PM, no kluci teda …
Odpověď na komentář uživatele Lazy
pust to do světa
Odpověď na komentář uživatele Corvus
Jardo vetsiho tydyta jsem tady snad jeste nevidel to opravdu potrebujes psat PM a pak sa tady v diskuzi chovat jak nejvetsi slusnacek a chytrolin
declare:
Tak mozna trosku snazi, ale musi vedet ze jen openworld jim na AAA nestaci!
Odpověď na komentář uživatele declare
To je posledních pár příspěvků… ale zbytečně, to je fakt.
Odpověď na komentář uživatele Lazy
Taky věřím, že ten trend jde spíše opačně.
Já si osobně myslím, že právě CI o to trochu usiluje, nicméně ještě na to úplně nemají, i když já jim fandím.
Odpověď na komentář uživatele declare
Osobne si myslim ze hry se kradou cim dal min, uz jen kvuli siroke skale dostupnosti, rychle padajici cene a ruznym bundlum. Jinak CI nikdy na AAA ani nemirilo, hra jede na stejne vlne jako predchozi dily.
Mighty: Nic proti, ale podle mě si jeden z těch, kdo rád tyto žabomyší války rozpoutává. Ostatně s PCMR si v této diskuzi přišel ty a pak se tato diskuze stočila tam, kde je.
Od ostatních mám zase pocit, že vidí svět černobíle. Hry se kradou, lidi si ničeho neváží, nadávají na to, protože je to od CI apod. Já si rychle prošel diskuzi a nemám z toho takový pocit.
Hry se kradou, jako všechno. Nicméně stále je to velice výnosný byznys jinak by firmy nedávaly milióny dolarů na vývoj her.
Dle mého ani většina lidí netuší kdo jsou CI. Já si kupoval jejich hry ještě v pošetkách (hlavně verze , co jely na LithTechu) a prostě jsem je bral jako fajn střelnice, nic více nic méně.
Toto byla uzavřená beta, do které se mohl dostat téměř každý. Věřím, že většina názorů je postavena na hraní z bety. I já jsem si ho udělal na základě toho a jak jsem psal, audiovizuální stránka hry je prostě průměrná, místy podprůměrná. U RPG jsem schopen pochopit nedostatky v grafice, ale u FPS je to jedno z esenciálních měřítek kvality. Pokud CI míří z budgetu do AAA, tak hold musí zamakat o něco více.
Neberu nikomu názor, jen reaguji jakožto děláte i vy.
Nakonci ma byt kvuli hrám, ne pc
Jedna a ta samá písnička Konzole vs Pc. . každej ma něco…ja osobne jsem PCčkář zkoušel jsem hrat na konzoli a proste me to nevzalo, u me ma navrh Pc i kdyz se přiznám že nektere tituly jim závidím ale láska k počítačům je silnejsi nez abych vubec pomyslel na koupení konzole kvuli pc
Odpověď na komentář uživatele Mighty
Nikomu neprospejou, jen hází špinu na sebe.
Odpověď na komentář uživatele Corvus
Přesně tak, 10 let bude nadávat na to co vychází ale stejně hraje dál, jak řikáš, hejtí z videí na ytube nebo si počká na ošetřenou verzi . .
MORTHSIR: PCMR – já s tomu prostě pořád směju, jak říkáš – PC kidi proti konzolím no. . a komu tím prospějou
Odpověď na komentář uživatele Corvus
V tom prípade jsi rozumný clovek…jak sem si myslel už dávno.
Odpověď na komentář uživatele
Mě osobně by zase nesměla konzole domů přes práh, stejně jako televize. A taktéž se do konzolistů nijak netrefuji a nevytahuji například to, že původem PC hry se s dalšími díly staly prioritní pro konzole a PCčkáři pak čekají zda vůbec vznikne PC verze jejich oblíbené série. A když, tak zda nebude mít zprasené ovládání a menu. Ono to je totiž o inteligenci a ne o tom, kdo to vymyslel. Můj názor. Mám tolik fištrónu, abych se do konzolistů netrefoval. . taky proč bych to dělal. Podle mě je to prostě imbecilní hláška používaná konzolisty mdlého rozumu. Asi tak…