ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Přehled HW novinek z 41. týdne

    Přehled HW novinek z 26. týdne

    Crypt of the Necrodancer dostalo po 5 letech nový update

    Crypt of the Necrodancer dostalo po 5 letech nový update

    Akční RPG Alaloth: Champions of the Four Kingdoms vstoupilo do předběžného přístupu

    Akční RPG Alaloth: Champions of the Four Kingdoms vstoupilo do předběžného přístupu

    Metalová tvorba mimozemských zvuků v Marvel’s Guardians of the Galaxy

    Metalová tvorba mimozemských zvuků v Marvel’s Guardians of the Galaxy

    Přehled novinek z Japonska 26. týdne

    Přehled novinek z Japonska 26. týdne

    Nintendo Switch Online rozšířeno o další hry

    Nintendo Switch Online rozšířeno o další hry

  • Recenze
    Recenze AI The Somnium Files – nirvanA Initiative – záhadná detektivka

    Recenze AI The Somnium Files – nirvanA Initiative – záhadná detektivka

    Recenze Fire Emblem Warriors: Three Hopes – hra o trůny

    Recenze Fire Emblem Warriors: Three Hopes – hra o trůny

    Recenze Starship Troopers: Terran Command – jedinej dobrej brouk je mrtvej brouk

    Recenze Starship Troopers: Terran Command – jedinej dobrej brouk je mrtvej brouk

    Recenze The Elders Scrolls Online: High Isle

    Recenze The Elders Scrolls Online: High Isle

    Recenze Mario Strikers: Battle League

    Recenze Mario Strikers: Battle League

    Recenze hororu The Quarry – mezi filmem a hrou

    Recenze hororu The Quarry – mezi filmem a hrou

    Citizen Sleeper má datum vydání, dorazí rovnou do Game Passu

    Recenze Citizen Sleeper – kvalitní literatura a zábavná deskovka

  • Videa
    Zing Podcast #44: To nejlepší z červnových herních akcí

    Zing Podcast #44: To nejlepší z červnových herních akcí

    Zing Podcast #43: Game Access 2022, The Callisto Protocol a dojmy z The Quarry

    Zing Podcast #43: Game Access 2022, The Callisto Protocol a dojmy z The Quarry

    Zing Podcast #42: Nově oznámené hry a Vampire The Masquerade – Swansong

    Zing Podcast #42: Nově oznámené hry a Vampire The Masquerade – Swansong

    Zing Podcast #41: Silent Hill, Alan Wake a letní konference

    Zing Podcast #41: Silent Hill, Alan Wake a letní konference

    Zing Podcast #40: Grunex, Mafia prequel a Fortnite

    Zing Podcast #40: Grunex, Mafia prequel a Fortnite

    Zing Podcast #39: Upíři, změna PlayStation Plus a nové LEGO Star Wars

    Zing Podcast #39: Upíři, změna PlayStation Plus a nové LEGO Star Wars

    Zing Podcast #38: Kauza kolem Gran Turisma 7 a dojmy z březnových her

    Zing Podcast #38: Kauza kolem Gran Turisma 7 a dojmy z březnových her

    Recenze Kirby and the Forgotten Land – zábava pro každého

    Recenze Kirby and the Forgotten Land – zábava pro každého

    Zing Podcast #37: Výlet do Bradavic a duchovní nástupce Until Dawn

    Zing Podcast #37: Výlet do Bradavic a duchovní nástupce Until Dawn

  • Preview
    Battlefield 2042 Season 1: Zero Hour – důvod k návratu?

    Battlefield 2042 Season 1: Zero Hour – důvod k návratu?

    Dojmy z hraní Midnight Fight Express

    Dojmy z hraní Midnight Fight Express

    Dojmy z hraní Metal: Hellsinger

    Dojmy z hraní Metal: Hellsinger

    Dojmy z hraní Fire Emblem Warriors: Three Hopes

    Dojmy z hraní Fire Emblem Warriors: Three Hopes

    Dojmy z hraní Space Punks open bety

    Dojmy z hraní Space Punks open bety

    Dojmy z hraní sci-fi hororu Ripout

    Dojmy z hraní sci-fi hororu Ripout

    Dojmy z hraní Diablo Immortal

    Dojmy z hraní Diablo Immortal

    Dojmy z hraní The Quarry

    Dojmy z hraní The Quarry

    Dojmy z hraní V Rising

    Dojmy z hraní V Rising

  • Speciály
    Červencové hry: přehled & anketa

    Červencové hry: přehled & anketa

    Červnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Červnové ohlédnutí redakce

    Reportáž z Prague Champs

    Reportáž z Prague Champs

    Červnové hry: přehled & anketa

    Červnové hry: přehled & anketa

    Květnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Květnové ohlédnutí redakce

    game access 22

    Game Access 22 – dojmy z her

    Game Access 22 – Reportáž

    Game Access 22 – Reportáž

    Květnové hry: přehled & anketa

    Květnové hry: přehled & anketa

    Dubnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Dubnové ohlédnutí redakce

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
  • Přihlásit
  • Registrace
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Přehled HW novinek z 41. týdne

    Přehled HW novinek z 26. týdne

    Crypt of the Necrodancer dostalo po 5 letech nový update

    Crypt of the Necrodancer dostalo po 5 letech nový update

    Akční RPG Alaloth: Champions of the Four Kingdoms vstoupilo do předběžného přístupu

    Akční RPG Alaloth: Champions of the Four Kingdoms vstoupilo do předběžného přístupu

    Metalová tvorba mimozemských zvuků v Marvel’s Guardians of the Galaxy

    Metalová tvorba mimozemských zvuků v Marvel’s Guardians of the Galaxy

    Přehled novinek z Japonska 26. týdne

    Přehled novinek z Japonska 26. týdne

    Nintendo Switch Online rozšířeno o další hry

    Nintendo Switch Online rozšířeno o další hry

  • Recenze
    Recenze AI The Somnium Files – nirvanA Initiative – záhadná detektivka

    Recenze AI The Somnium Files – nirvanA Initiative – záhadná detektivka

    Recenze Fire Emblem Warriors: Three Hopes – hra o trůny

    Recenze Fire Emblem Warriors: Three Hopes – hra o trůny

    Recenze Starship Troopers: Terran Command – jedinej dobrej brouk je mrtvej brouk

    Recenze Starship Troopers: Terran Command – jedinej dobrej brouk je mrtvej brouk

    Recenze The Elders Scrolls Online: High Isle

    Recenze The Elders Scrolls Online: High Isle

    Recenze Mario Strikers: Battle League

    Recenze Mario Strikers: Battle League

    Recenze hororu The Quarry – mezi filmem a hrou

    Recenze hororu The Quarry – mezi filmem a hrou

    Citizen Sleeper má datum vydání, dorazí rovnou do Game Passu

    Recenze Citizen Sleeper – kvalitní literatura a zábavná deskovka

  • Videa
    Zing Podcast #44: To nejlepší z červnových herních akcí

    Zing Podcast #44: To nejlepší z červnových herních akcí

    Zing Podcast #43: Game Access 2022, The Callisto Protocol a dojmy z The Quarry

    Zing Podcast #43: Game Access 2022, The Callisto Protocol a dojmy z The Quarry

    Zing Podcast #42: Nově oznámené hry a Vampire The Masquerade – Swansong

    Zing Podcast #42: Nově oznámené hry a Vampire The Masquerade – Swansong

    Zing Podcast #41: Silent Hill, Alan Wake a letní konference

    Zing Podcast #41: Silent Hill, Alan Wake a letní konference

    Zing Podcast #40: Grunex, Mafia prequel a Fortnite

    Zing Podcast #40: Grunex, Mafia prequel a Fortnite

    Zing Podcast #39: Upíři, změna PlayStation Plus a nové LEGO Star Wars

    Zing Podcast #39: Upíři, změna PlayStation Plus a nové LEGO Star Wars

    Zing Podcast #38: Kauza kolem Gran Turisma 7 a dojmy z březnových her

    Zing Podcast #38: Kauza kolem Gran Turisma 7 a dojmy z březnových her

    Recenze Kirby and the Forgotten Land – zábava pro každého

    Recenze Kirby and the Forgotten Land – zábava pro každého

    Zing Podcast #37: Výlet do Bradavic a duchovní nástupce Until Dawn

    Zing Podcast #37: Výlet do Bradavic a duchovní nástupce Until Dawn

  • Preview
    Battlefield 2042 Season 1: Zero Hour – důvod k návratu?

    Battlefield 2042 Season 1: Zero Hour – důvod k návratu?

    Dojmy z hraní Midnight Fight Express

    Dojmy z hraní Midnight Fight Express

    Dojmy z hraní Metal: Hellsinger

    Dojmy z hraní Metal: Hellsinger

    Dojmy z hraní Fire Emblem Warriors: Three Hopes

    Dojmy z hraní Fire Emblem Warriors: Three Hopes

    Dojmy z hraní Space Punks open bety

    Dojmy z hraní Space Punks open bety

    Dojmy z hraní sci-fi hororu Ripout

    Dojmy z hraní sci-fi hororu Ripout

    Dojmy z hraní Diablo Immortal

    Dojmy z hraní Diablo Immortal

    Dojmy z hraní The Quarry

    Dojmy z hraní The Quarry

    Dojmy z hraní V Rising

    Dojmy z hraní V Rising

  • Speciály
    Červencové hry: přehled & anketa

    Červencové hry: přehled & anketa

    Červnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Červnové ohlédnutí redakce

    Reportáž z Prague Champs

    Reportáž z Prague Champs

    Červnové hry: přehled & anketa

    Červnové hry: přehled & anketa

    Květnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Květnové ohlédnutí redakce

    game access 22

    Game Access 22 – dojmy z her

    Game Access 22 – Reportáž

    Game Access 22 – Reportáž

    Květnové hry: přehled & anketa

    Květnové hry: přehled & anketa

    Dubnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Dubnové ohlédnutí redakce

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
No Result
View All Result

Technologie v Dragon Age 2 – osvětlení a DirectX 11

Martin Cvrček autor: Martin Cvrček
7. 3. 2011
v sekci Speciály
12
Technologie v Dragon Age 2 – osvětlení a DirectX 11 251 dragon age2 technologie
Sdílet na FacebookTwitterRedditWhatsapp

Jak to tak vypadá, BioWare udělalo v rámci Dragon Age II obrovský pokrok. V první řadě jde o DirectX 11 efekty, ale i bez nich vypadá hra vážně skvěle, a to jak na PC, tak i na konzolích. Navíc se tvůrcům podařilo zachovat jedinečný grafický styl, bez kterého by to ani nebylo Dragon Age. Ale asi bude nejlepší probrat každý důležitý prvek jeden po druhém.

Klíčové nasvětlení

Správné nasvětlení hraje nesmírně důležitou roli. Hra může být sebevíc detailní a propracovaná, textury mohou být v tom největším rozlišení, ale jakmile je to všechno špatně osvětlené, veškerá krása jde do kytek. BioWare strávilo spoustu času vývojem nové osvětlovací techniky i určování, který styl by hře padl nejlépe, a zatím je to rozhodně vidět.

 

1 z 2
- +
Technologie v Dragon Age 2 – osvětlení a DirectX 11 33581
Technologie v Dragon Age 2 – osvětlení a DirectX 11 33582

1.

2.

Klíč je vlastně v tom, že světlo odrážející se na celé scéně je vlastně zároveň celkové osvětlení té určité scény, což částečně simuluje skutečnost. Ideálním příkladem nového přístupu jsou třeba pasáže v jeskyních. Různými prasklinami a trhlinami procházejí tenké světelné paprsky, které rozptylují světlo celé scény, čímž všechno působí realističtějším a uhlazenějším dojmem. Zároveň to přispívá i k navození patřičné atmosféry, a to nejen v jeskyních, ale třeba i v různých chudinských čtvrtích, kdy jasné světlo kontrastující s všudypřítomným kouřem dělá neskutečné divy.

Kouzlo venkovního prostředí

BioWare zapracovalo i na tvorbě exteriérů. Tentokrát bylo důležité, aby každá větší lokace působila skutečně rozsáhlým a volným dojmem, čímž vývojáři dosahují především různým převýšením terénu, úzkými průhledy nebo specifickým zpracovaní nebe. Do možností herního enginu navíc přibyly funkce, které designérům dovolují snadněji vytvořit např. pohybující se vrstvy mraků nebo prosvítání paprsků slunce. A samozřejmě nesmí chybět ani voda, jež je díky novým možnostem enginu lépe osvětlovaná a zároveň disponuje přesnějším odrazem všech objektů. No a ještě tu je mlha, kterou nyní mohou v BioWare zpracovávat i ve vertikálních výškách, což pochopitelně umožňuje mnohem detailnější zpracování.

 

1 z 2
- +
Technologie v Dragon Age 2 – osvětlení a DirectX 11 33583
Technologie v Dragon Age 2 – osvětlení a DirectX 11 33584

1.

2.

I postavy zaslouží změnu

Co si budeme nalhávat, v prvním díle občas působily postavy spíš jako plastové panenky než skutečné osoby, což bylo způsobeno hlavně tím, že pro nehybné objekty a postavy fungovalo jiné nasvětlení. S tím je teď konec. BioWare dokázalo jejich technologii nasvícení tak vypilovat, že mezi osvětlením statických objektů a charakterů není téměř žádný rozdíl, a to ani v plynulém přechodu ze světla do stínu.

 

1 z 2
- +
Technologie v Dragon Age 2 – osvětlení a DirectX 11 33587
Technologie v Dragon Age 2 – osvětlení a DirectX 11 33586

1.

2.

Tak co ten DirectX?

Konečně se dostáváme k prvkům týkajících se různých verzí DirectX, především co se týče nejnovější jedenáctky. Hned ze začátku musíme oznámit pro někoho špatnou zprávu. Pokud na vašem PC nerozeběhnete DirectX 10 nebo novější verzi, můžete se rozloučit s nastavením nejvyšších detailů. Technologie jde zkrátka kupředu, což si BioWare uvědomuje a tak chce nabídnout hráčům s novým hardwarem něco navíc. To bereme, i když to skýtá určité omezení a zároveň je jasné, že konzole ani zdaleka nevyužijí všech grafických možností. Ale s tím se musí počítat.

 

1 z 2
- +
Technologie v Dragon Age 2 – osvětlení a DirectX 11 33588
Technologie v Dragon Age 2 – osvětlení a DirectX 11 33589

1.

2.

Jestli se ptáte, co vůbec DirectX 11 v Dragon Age II nabízí, jde především o lepší vyhlazování hran, které nyní lépe splývají s okolním prostředím. Ani osvětlení však nezůstalo pozadu, a zatímco starší verze DirectX podporují pouze 2-3 různé druhy dynamického osvětlení, DX11 jich může pojmout stovky. To lze využít např. při tvorbě efektů ohně nebo různých kouzel, kdy se zkrátka nahromadí spousta drobných světel tvořících jeden celek. Nic víc v tom není.

DirectX 11 se ale odráží i v kvalitě stínů. Příkladem budiž fireball, který když mrsknete na skupinu nepřátel, vrhá stín každý jednotlivec nezávisle na ostatních, což působí skvěle hlavně v interiérech. Určité zlepšení je vidět i při modelování terénu, především co se týče kvality textur. DirectX 11 dovoluje vytvořit skutečně mikroskopické detaily, které se hodí hlavně při modelování různých zdí nebo podlah.

 

1 z 2
- +
Technologie v Dragon Age 2 – osvětlení a DirectX 11 33590
Technologie v Dragon Age 2 – osvětlení a DirectX 11 33591

1.

2.

Poslední efekt, o němž se BioWare zmiňuje, je rozostření objektů v těsné blízkosti kamery, což dává obrazu mnohem větší hloubku. Nicméně, i když všechno zní dobře, většina efektů při nejvyšších detailech stejně pracuje pouze s DirectX 10, jedenáctka je tedy spíš takový bonus.

A to je celé, víc BioWare bohužel neprozradilo. Naštěstí už nebude moc dlouho trvat, a hru si budeme moct zkusit sami, a to již tento pátek, tedy 11. března, a to jak na PC, tak i Xboxu 360 a PlayStationu 3. Už zítra večer se však můžete těšit na podrobnou recenzi.

 

1 z 2
- +
Technologie v Dragon Age 2 – osvětlení a DirectX 11 33592
Technologie v Dragon Age 2 – osvětlení a DirectX 11 33593

1.

2.

Více informací se o Dragon Age 2 dozvíte z našeho dřívějšího zpravodajství.

Štítky: BioWaredragon age 2Electronic Arts
Předchozí článek

Top Spin 4 a Andre Agassi z 90. let

Další článek

EA odkládá akční RPG Kingdoms of Amalur

Související články

Nové Dragon Age ponese podtitul Dreadwolf
Novinky

Nové Dragon Age ponese podtitul Dreadwolf

před 1 měsícem
EA se prý nabízí ke koupi, zájem má mít i o sloučení
Novinky

EA se prý nabízí ke koupi, zájem má mít i o sloučení

před 1 měsícem
Battlefield 2042 je na Steamu druhou nejhůře hodnocenou hrou letošního roku
Novinky

Už 30 tisíc lidí podepsalo petici za vrácení peněz za Battlefield 2042

před 5 měsíci
Další článek
EA odkládá akční RPG Kingdoms of Amalur 3440 k odlozeni

EA odkládá akční RPG Kingdoms of Amalur

avatar
  
smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
    wpdiscuz_captcharefresh
    12 Komentáře
    0 Odpovědi
    0 Sledovatelé
     
    Komentář s nejvíce reakcemi
    Nejzajímavější komentáře
    11 Autoři komentářů
    CukrBeeda2004vernysRobert1106Miky Poslední komentující
    avatar
      
    smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
      wpdiscuz_captcharefresh
        Odběr komentářů  
      nejnovější nejstarší s největším počtem hlasů
      Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.
      Jan Rucker
      Komunita
      Level 28
      Jan Rucker
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Grafika je nádherná a to především kvůli schopnostem grafiků Bioware, kteří dokáži vše krásně vyjadřit a nepotřebují k tomu nějaké extra promakané enginy. Grafika Dragon Age 1 i 2 je pro mě naprosto dastačující.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      12. 3. 2011 16:21
      Beeda2004
      Komunita
      Level 41
      Beeda2004
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      pekny ale dx11 se jim zrovna moc nepovedlo a na ultra high se to kouse, a ne jenom mne pritom na high se to nijak moc nelisi a to jede plynule takze predpokladam ze to maji spatne optimalizovany

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      11. 3. 2011 9:12
      Jan Verner
      Komunita
      Level 31
      Jan Verner
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Správně, takhle to má být, líbí se mi jejich přístup a taky, že PC dostanou oproti konzolím něco navíc. Ono už v DX9/10 to bude vypadat lépe, než na konzolích, ale v DX11 přím famozně :-D

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      7. 3. 2011 23:46
      Robert1106
      Komunita
      Level 38
      Robert1106
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Implementacia DX11 neznamena okamzite brutalnu grafiku. Je to pouztie novsiej technologie. Mimochodom s trochou snahy sa da demo rozbehat aj s DX11 viz [ odkaz ] . Kto nevie kde je vidiet DX11 tak sa treba divat po kopcoch – tessalation, tiene a svetla.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      7. 3. 2011 21:37
      Michal Burian
      Komunita
      Level 53
      Michal Burian
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      DX11 je posledních 6 obrázků

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      7. 3. 2011 21:30
      wolflegion
      Komunita
      Level 31
      wolflegion
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      omg tohle ze je dx 11 ? no lol ! ! !

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      7. 3. 2011 21:17
      Flak88!
      Komunita
      Level 32
      Flak88!
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      tohle a dx11? ? vtipálci 8-)

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      7. 3. 2011 20:59
      Robert1106
      Komunita
      Level 38
      Robert1106
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Uz sa tesim, AMD sa implementacia DirectX 10 a 11 podarila.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      7. 3. 2011 19:49
      Xiao
      Komunita
      Level 21
      Xiao
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Amahara : Jojo, na to hodně her “pozapomnělo“ 8-)

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      7. 3. 2011 19:35
      Jan Kotrba
      Komunita
      Level 44
      Jan Kotrba
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Jo ale zbraně jim na zádech levitují furt ;-) .

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      7. 3. 2011 19:23
      XJ-0461 = Clank
      Komunita
      Level 4
      XJ-0461 = Clank
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Dragon Age asi díky vlně převážně positivních názorů koupím. První díl mě nějak moc neoslovil, ale tohle už je jiné. A DirectX 11 je třešňičkou na dortu. :D

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      7. 3. 2011 18:52
      Jirikovac
      Komunita
      Level 20
      Jirikovac
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Uz aby byla ta recenze :-)

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      7. 3. 2011 18:50

      Naše zprávy můžete sledovat i zde:


      • Populární
      • Komentáře
      • Nejnovější
      Unikla červencová nabídka PS Plus

      Unikla červencová nabídka PS Plus

      26. 6. 2022
      Tři hry zdarma na Epicu

      Tři hry zdarma na Epicu

      30. 6. 2022
      Červencové hry s PS Plus oficiálně odhaleny

      Červencové hry s PS Plus oficiálně odhaleny

      29. 6. 2022
      Na Steamu odstartoval letní výprodej

      Na Steamu odstartoval letní výprodej

      24. 6. 2022
      Kingdom Come: Deliverance prodalo 5 milionů kopií

      Kingdom Come: Deliverance prodalo 5 milionů kopií

      38
      Za chyby v Cyberpunku 2077 může externí firma s testery, tvrdí analýza

      Za chyby v Cyberpunku 2077 může externí firma s testery, tvrdí analýza

      27
      Dojmy z hraní Arma Reforger

      Dojmy z hraní Arma Reforger

      22
      Return to Monkey Island představil první gameplay

      Return to Monkey Island představil první gameplay

      11
      Přehled HW novinek z 41. týdne

      Přehled HW novinek z 26. týdne

      2. 7. 2022
      Crypt of the Necrodancer dostalo po 5 letech nový update

      Crypt of the Necrodancer dostalo po 5 letech nový update

      2. 7. 2022
      Akční RPG Alaloth: Champions of the Four Kingdoms vstoupilo do předběžného přístupu

      Akční RPG Alaloth: Champions of the Four Kingdoms vstoupilo do předběžného přístupu

      2. 7. 2022
      Metalová tvorba mimozemských zvuků v Marvel’s Guardians of the Galaxy

      Metalová tvorba mimozemských zvuků v Marvel’s Guardians of the Galaxy

      2. 7. 2022

      Nejnovější komentáře

      • Troglodyt: Příběhová upoutávka na horor The Chant
      • ROAN AJANS: Uncharted film v nové oficiální upoutávce
      • Hubert: Přehled novinek z Japonska 26. týdne
      • 23cicer: Sony oznamuje nové headsety a monitory
      • Stargat3: Přehled HW novinek z 26. týdne
      • CRYPT: Příběhová upoutávka na horor The Chant
      Recenze AI The Somnium Files – nirvanA Initiative – záhadná detektivka

      Recenze AI The Somnium Files – nirvanA Initiative – záhadná detektivka

      29. 6. 2022
      Patch 1.3 vám v Total War: Warhammer 3 značně usnadní život

      Patch 1.3 vám v Total War: Warhammer 3 značně usnadní život

      1. 7. 2022
      Představeny červencové Games with Gold

      Představeny červencové Games with Gold

      29. 6. 2022
      Červencové hry s PS Plus oficiálně odhaleny

      Červencové hry s PS Plus oficiálně odhaleny

      29. 6. 2022
      Dojmy z hraní Arma Reforger

      Dojmy z hraní Arma Reforger

      29. 6. 2022
      Kingdom Come: Deliverance prodalo 5 milionů kopií

      Kingdom Come: Deliverance prodalo 5 milionů kopií

      27. 6. 2022
      Akce Redfall v nové ukázce

      Akce Redfall v nové ukázce

      1. 7. 2022

      O Zing.cz


      Zing je online magazín o počítačových a konzolových hrách plný herních novinek, recenzí a preview


      Majitelem herního magazínu Zing.cz je agentura Grunex.

      Rubriky

      • 3DS
      • Android
      • Blogy čtenářů
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • iOS
      • Jednohubky
      • Linux
      • Mac
      • Novinky
      • PC
      • Playstation 3
      • Playstation 4
      • Playstation 5
      • Preview
      • Podcasty
      • Recenze
      • Soutěže
      • Speciály
      • Switch
      • Videa
      • Vita
      • Xbox 360
      • Xbox One
      • Xbox Series X

      © 2010-2022 Zing & Grunex

      • Redakce Zing
      • Advertising / Inzerce na Zing.cz
      • Zásady ochrany
      • Pravidla
      • Prohlášení o blozích
      • RSS kanál
      No Result
      View All Result
      • Novinky
      • Recenze
      • Videa
      • Preview
      • Speciály
      • Platforma
        • PC
        • PlayStation 4
        • Xbox One
        • PlayStation 5
        • Xbox Series X|S
        • Switch
      • Fórum
      • Přihlásit
      • Zaregistrovat se

      © 2010-2022 Zing & Grunex

      Vítejte zpátky!

      Přihlaste se ke svému účtu

      Zapomněli jste heslo? Zaregistrovat se

      Přidejte se do komunity Zing.cz!

      Vyplňte formulář níže a vytvořte si účet

      Všechna pole jsou povinná. Přihlásit se

      Obnovte si heslo

      Zapomněli jste své přihlašovací údaje? Uveďte svou přezdívku nebo email a my Vám je připomeneme zprávou zaslanou na emailovou adresu registrovanou k Vašemu účtu na Zingu.

      Přihlásit se
      wpDiscuz
      Comment Author Info
      E-mail pošlete uživateli

      Přesunout komentář