První novinkou je nejnižší obtížnost a především mód Instinct, který na těch vyšších můžete vypnout. Tento mód vám propůjčí množství unikátních schopností, mezi které patří např. rentgenové vidění, znázornění možných cest a nepřátel, zvýraznění využitelných předmětů v prostředí, zesílení některých klasických schopností a možná i bullet-time efekt během přestřelek. Mód se pak doplňuje během hraní tichým postupem a stealth killy.
Herní mechaniky budou zahrnovat následující:
– Agent 47 je nyní více atletický a více toho vydrží. Nedělá mu problém šplhání ani další akrobatické pohyby a la Assassin’s Creed
– do hry byl integrován systém krytí, který v sobě zahrnuje i živé štíty
– přidána schopnost schovávat se v tmavých místech
– hra je stále uzpůsobena tak, abyste mohli za celou dobu zabít pouze své cíle
– hra má lehký noirový nádech
– hudba je nyní dynamická a přizpůsobuje se situaci
– hráči budou moci mnohem více využít prostředí pro zpacifikování svých nepřátel – lustry, elektrická vedení, chabě postavené stavby aj.
– herní engine Glacier 2 byl podstatně vylepšen, stále ale zahrnuje schopnost bez problémů zobrazit desítky, ne-li stovky postav najednou
– detailní grafika, nový systém světel a stínů, přechody mezi interiéry a exteriéry bez nahrávacích obrazovek
Titul má velmi old-schoolový nádech a vrací se k původním dílům série. Agent 47 je nyní na útěku, hledán policií. V předváděčce bylo možné vidět knihovnu, kde si náš hrdina našel dočasné útočiště. Ta je však brzy přepadena speciálními jednotkami. Vývojáři popisují tři možnosti, jak uniknout:
1) Agent 47 vezme telefonní kabel a uškrtí nejbližšího vojáka. Poté vezme jeho zbraň a využije dalšího nešťastníka jako živý štít. S ním se vydá k únikovému východu na střeše. Jakmile vojáci začnou střílet, hráč se schová za knižní poličky a všechny postřílí z krytu. Poté pokračuje k východu.
2) Agent 47 vezme telefonní kabel a uškrtí nejbližšího vojáka. Poté vezme jeho uniformu a opatrně projde celou budovou až k únikovému východu.
3) Agent 47 se proplíží kolem všech stráží s využitím interaktivního prostředí a krytů, poté vypne v budově proud a unikne na střechu.
Je zkrátka cítit, že se vrací starý dobrý Hitman a my jen doufáme, že bude stejně propracovaný, jako legendární začátek série. Teď už chceme jen nějakou pořádnou ukázku.
Nemám slov. Hitman je zkrátka zpět. Jsem zvědavý jestli bude opět tak dobrý jako dříve. Snad z toho neudělají jen bezduchou střílečku.
nádhera
zatím to vypadá fakt krutopřísně
Těším se na „plešouna“
Pecka
Vypadá to výborně – a ještě lepší že ten Instinct jde vyponout
Co dodat ? Bomba
Z dědečka hitmana takhle udělat sama fishera . . no nevim nevim : -//
Nádhera… Škoda že zbývá ještě tolik času…
Krása