ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
  • Recenze
    Recenze knihy Assassin’s Creed – 2 500 let historie

    Recenze knihy Assassin’s Creed – 2 500 let historie

    Recenze Yakuza: Like a Dragon

    Recenze Yakuza: Like a Dragon

    Recenze Devil May Cry 5: Special Edition

    Recenze Devil May Cry 5: Special Edition

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Recenze Beyond Blue

    Recenze Beyond Blue

    Recenze Nioh 2 DLC 2 & 3

    Recenze Nioh 2 DLC 2 & 3

    Recenze Haven

    Recenze Haven

  • Videa
    Xbox představil nový ovladač, vznikající hra ze světa Star Wars

    Xbox představil nový ovladač, vznikající hra ze světa Star Wars

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Nová oblast v Cyberpunku, konec prodeje PS4

    Nová oblast v Cyberpunku, konec prodeje PS4

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Další neoficiální PS5 kryty, údajné koncepty z Elden Ring

    Další neoficiální PS5 kryty, údajné koncepty z Elden Ring

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Sony stáhla C77 z PS Store, Steam láme rekordy

    Sony stáhla C77 z PS Store, Steam láme rekordy

    Zing Podcast #21: hry roku

    Zing Podcast #21: hry roku

    Souhrn recenzí na Cyberpunk 2077, nálož her zdarma

    Souhrn recenzí na Cyberpunk 2077, nálož her zdarma

  • Preview
    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Preview Humankind

    Preview Humankind

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

    Dojmy z hraní Ghost of Tsushima: Legends

    Dojmy z hraní Ghost of Tsushima: Legends

    Dojmy z hraní Baldur’s Gate 3

    Dojmy z hraní Baldur’s Gate 3

    Rozšíření pro Cyberpunk budou odhaleny poměrně brzy

    Preview Cyberpunk 2077

    Dojmy z hraní Call of Duty: Black Ops Cold War

    Dojmy z hraní Call of Duty: Black Ops Cold War

    Obrázky ze Scarlet Nexus a start Captaina Tsubasy

    Vývojáři o Scarlet Nexus a gameplay ukázky

  • Speciály
    Hráli jste? The Legend of Zelda: Ocarina of Time

    Hráli jste? The Legend of Zelda: Ocarina of Time

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Ohlédnutí za 20 lety série Hitman

    Ohlédnutí za 20 lety série Hitman

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Zavřel

    Výsledky hlasování čtenářů o nejočekávanější hře roku 2021

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Videoherní rok 2020: čísla a trendy

    Videoherní rok 2020: čísla a trendy

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jan Urbančík

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jan Urbančík

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Zavřel

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jakub Žežule

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Pritula

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Pritula

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
  • Přihlásit
  • Registrace
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
  • Recenze
    Recenze knihy Assassin’s Creed – 2 500 let historie

    Recenze knihy Assassin’s Creed – 2 500 let historie

    Recenze Yakuza: Like a Dragon

    Recenze Yakuza: Like a Dragon

    Recenze Devil May Cry 5: Special Edition

    Recenze Devil May Cry 5: Special Edition

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Recenze Beyond Blue

    Recenze Beyond Blue

    Recenze Nioh 2 DLC 2 & 3

    Recenze Nioh 2 DLC 2 & 3

    Recenze Haven

    Recenze Haven

  • Videa
    Xbox představil nový ovladač, vznikající hra ze světa Star Wars

    Xbox představil nový ovladač, vznikající hra ze světa Star Wars

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Nová oblast v Cyberpunku, konec prodeje PS4

    Nová oblast v Cyberpunku, konec prodeje PS4

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Další neoficiální PS5 kryty, údajné koncepty z Elden Ring

    Další neoficiální PS5 kryty, údajné koncepty z Elden Ring

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Sony stáhla C77 z PS Store, Steam láme rekordy

    Sony stáhla C77 z PS Store, Steam láme rekordy

    Zing Podcast #21: hry roku

    Zing Podcast #21: hry roku

    Souhrn recenzí na Cyberpunk 2077, nálož her zdarma

    Souhrn recenzí na Cyberpunk 2077, nálož her zdarma

  • Preview
    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Preview Humankind

    Preview Humankind

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

    Dojmy z hraní Ghost of Tsushima: Legends

    Dojmy z hraní Ghost of Tsushima: Legends

    Dojmy z hraní Baldur’s Gate 3

    Dojmy z hraní Baldur’s Gate 3

    Rozšíření pro Cyberpunk budou odhaleny poměrně brzy

    Preview Cyberpunk 2077

    Dojmy z hraní Call of Duty: Black Ops Cold War

    Dojmy z hraní Call of Duty: Black Ops Cold War

    Obrázky ze Scarlet Nexus a start Captaina Tsubasy

    Vývojáři o Scarlet Nexus a gameplay ukázky

  • Speciály
    Hráli jste? The Legend of Zelda: Ocarina of Time

    Hráli jste? The Legend of Zelda: Ocarina of Time

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Ohlédnutí za 20 lety série Hitman

    Ohlédnutí za 20 lety série Hitman

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Zavřel

    Výsledky hlasování čtenářů o nejočekávanější hře roku 2021

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Videoherní rok 2020: čísla a trendy

    Videoherní rok 2020: čísla a trendy

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jan Urbančík

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jan Urbančík

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Zavřel

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jakub Žežule

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Pritula

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Pritula

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
No Result
View All Result

Take On Helicopters – Dojmy z preview verze

Martin Cvrček autor: Martin Cvrček
26. 9. 2011
v sekci Speciály
4
Take On Helicopters – Dojmy z preview verze 561 take on
Sdílet na FacebookTwitterRedditWhatsapp Odebírat Youtube

Ačkoliv jsem se s Take On Helicopters částečně seznámil přímo v sídle Bohemia Interactive a v community preview pro Armu II, teprve teď můžu na rovinu říct, že jsem hru hrál natolik, že si o ní můžu udělat pořádný a podložený názor. Buďte si jisti, že to není nijak negativní názor, ale nebudu předbíhat, hezky jedno po druhém.

Ke strojům

Preview verze rozhodně není žádná pseudo-demoverze, obsahuje toho skutečně dost. V první řadě kompletní město Seattle plus jednu mapu kolem ropné plošiny, dále řadu lehkých a středních vrtulníků, které jsou na vyzkoušení ve Free Flight módu, dvě samostatné mise, tři závodní scénáře, můj oblíbený editor, několik tréninkových misí a také multiplayer, jenž jsem ale z pochopitelných důvodů neměl možnost s nikým vyzkoušet.

Vrtulníky působí neuvěřitelně realistickým dojmem.

Ačkoliv nepopírám, že mě opět nejvíc zaujalo samotné město Seattle, budu se nejdřív věnovat vrtulníkům. Ty se od doby, kdy jsem hru na vlastní oči viděl naposled, zas tak moc nezměnily, a to je jenom dobře, protože už tehdy působily neuvěřitelně realistickým dojmem, což samozřejmě platí i teď. Připravte se na opravdu reálný pocit z létání, nic arkádového, prostě simulace se vším všudy. Pokud třeba s lehkým vrtulníkem začnete ve vysoké rychlosti prudce uhýbat na stranu, začne to s vaším strojem nepříjemně házet, resp. vám málem chcípne motor a musíte se hodně snažit, abyste se nevybourali. Něco podobného může nastat i v případě, že neudržujete dostatečný náklon. Věřte mi, vítr dokáže pilotovi pěkně znepříjemnit život, i v případě takové zdánlivé banality.

 

1 z 2
- +
Take On Helicopters – Dojmy z preview verze 49882
Take On Helicopters – Dojmy z preview verze 49885

1.

2.

Simulace, jak má být

U středních vrtulníků zase musíte dávat pozor na úroveň kolektivního ovládání, což dobře ukazuje modrý půlkruh na jednom z budíků, který vám neustále straší ve spodní části obrazovky. Ptáte se, co se stane, když se na nějakou kontrolu vybodnete? Vrtulník se jednoduše převrátí a začne padat k zemi. Hustý, co? Nicméně nebojte, několika pádům se nejspíš nevyhnete, ale základní principy a pravidla jdou zapamatovat poměrně snadno, zvlášť když je ovládání na klávesnici v mnoha ohledech shodné s ovládáním vrtulníků v Armě II. U Army ještě chvíli zůstanu, kromě civilních strojů nebo třeba zdravotnické helikoptéry totiž nabízí preview verze i pár armádních mašin, a to se vším, co k nim patří. Především tedy s možností odpalovat rakety a v případě notoricky známého Litle Bird střílet z kulometu. I v případě plné hry půjde jen o takový bonus za účelem blbnutí v multiplayeru, ale mě se armádní helikoptéry rozhodně zamlouvají.

Ve hře musíte dávat pozor na úroveň kolektivního ovládání. S bojovými vrtulníky si můžete dokonce i zastřílet.

Nějaké změny tu ale přeci jen jsou, a to především v rámci kabiny. Všechny potřebné páčky a tlačítka už nejsou znázorněny anonymními zelenými značkami, jako tomu bylo v případě mé návštěvy vývojářů, teď má každá možnost svoji vlastní ikonu. Nejnovější verze Community Preview koneckonců nabízí totéž. Jedna věc v kabině vrtulníku mě ale zaujala víc než všechno ostatní, a to rádio, v několika případech spíš iPhone položený na podlaze. Ten nabízí velké množství rozličných hudebních skladeb, z nichž si každý určitě vybere svoje, mě ale tato možnost zaujala z trochu jiného důvodu, a to že mezi skladbami lze narazit i na několik kousků ze soundtracku původní Operace Flashpoint, dnes pod názvem Arma: Cold War Assault. Každému, kdo jako já u staré OFP proseděl desítky, možná i stovky hodin, prostě musí ukápnout nostalgická slza. Kromě toho jde také o jasný důkaz, že Bohemia Interactive na svá stará díla v žádném případě nezapomíná, a to se minimálně z mého pohledu cení.

 

1 z 1
- +
Take On Helicopters – Dojmy z preview verze 44305

1.

V případě samotných vrtulníků mě ale potkal i jeden případ, kdy jsem byl trochu zklamán. Konkrétně jde o slibovaný propracovaný kolizní systém, kdy nějaká drobná srážka neznamená nutně výbuch viditelný na míle daleko. No, zatím teda znamená, protože destrukce není nijak zázračná, ve vyšších rychlostech stačí sebemenší kontakt s nějakým hmotným objektem a můžete dát sobě i vrtulníku sbohem, protože se prostě rozpadne a exploduje. Přistání už je na tom o něco lépe, spodek helikoptéry až na nějaké to zavrzání nebo občasné výstražné pípání vydrží vážně dost, ale stejně je škoda, že tak slibný prvek preview verze neobsahuje. Otázka je, jestli se toho vůbec dočkáme i v plné verzi.

Ve vyšších rychlostech stačí sebemenší kontakt s nějakým hmotným objektem a můžete dát sobě i vrtulníku sbohem.

Seattle ve vší parádě

Město, přesně zpracované podle skutečnosti, je vážně obrovské, buďte si jisti, že trvá hezkou chvíli, než se dostanete z jednoho konce města na druhý, a to nepočítám přilehlé venkovské čtvrti, vesničky v okolí a hustě zalesněné lesy. Centrum města obsahuje především řadu silnic, dálnic, železniční dráhu včetně rozsáhlého nádraží a hlavně spoustu paneláků a mrakodrapů, které i na nízké nastavení působí detailním dojmem a všechno se od nich odráží, podobně jako ve skutečnosti.

Ze vzduchu zkrátka vypadá město nádherně, úplně vás nutí k tomu nad ním jenom tak létat bez jakéhokoliv cíle, a co víc, není žádný problém přistát a porozhlédnout se po Seattlu ze země. Místa, kam v rámci misí přistát musíte, vypadají také dost propracovaně, nicméně na zbytku města je poznat, že jde zkrátka jen o takovou kulisu. Ideálním příkladem je třeba stálé zaplnění silnic auty a dalšími dopravními prostředky. Ze vzduchu to vypadá parádně, jakmile se ale vydáte přímo do ulic, zjistíte, že skrz auta můžete normálně procházet/projíždět a že se často respawnují na předem daných místech, třeba ze zdí. Je mi jasné, že to někomu může vadit, ale tohle není Arma, takže něco takového plně akceptuji. Rozhodně lepší než kdyby bylo město úplně prázdné. V tomto případě musíte mít na paměti, že jde prostě o simulátor vrtulníků, a na poměry žánru jde určitě o vítanou vychytávku.

 

1 z 2
- +
Take On Helicopters – Dojmy z preview verze 52381
Take On Helicopters – Dojmy z preview verze 52382

1.

2.

Staří známí

Jedna ze dvou zakomponovaných misí je přesně ta, se kterou jsem měl tu čest v Bohemia Interactive. Jde v ní o vyzvednutí tří žoldáků společnosti ION, hrající důležitou roli v DLC Arma II: Private Military Company, dva z kontraktorů jsou navíc jeho hlavní protagonisté, Brian Frost a Henry Asano. Úkolem mise je po nástupu žoldáků letět těsně nad zemí a pak pro jejich potřeby prudce přistát a následně opět odstartovat. Tentokrát jsem si naštěstí mohl misi užít od začátku do konce, ale upřímně, ten, kdo rozhodl, že bude do preview verze (a také do chystané veřejné betaverze) zakomponována právě tahle mise, musel být totální šílenec. I když si projdete trojici tréninkových scénářů, v nichž se naučíte vše od startu/přistání až po přímý let nebo základní ovládání, stejně můžete mít v této misi obrovské problémy, protože letět těsně nad vrcholky stromů a ještě často měnit směr, to chce spoustu tréninku, pro začátečníka je taková mise prakticky sebevražda a také pěkná otrava.

Druhá mise už je na tom naštěstí o něco lépe. V ní jde naopak o přepravu balíků na laně, přičemž zasednete do kokpitu jednoho ze středních vrtulníků. Z hlediska obtížnosti naštěstí nejde o nic příšerného, bohužel lano, na němž balíky převážíte, je dost zabugované, často z poloviny mizí a celkově působí nedodělaným dojmem. V tomto případě jde sice o drobnou chybu, ale i tak samozřejmě doufám, že už to v plné verzi neuvidím.

 

1 z 2
- +
Take On Helicopters – Dojmy z preview verze 52383
Take On Helicopters – Dojmy z preview verze 52384

1.

2.

Závod s časem

Kromě dvou scénářů jsem měl tu čest i s trojicí závodních misí, ve které je úkol jednoduchý. Proletět sadou červených kruhů v co nejkratším čase. Může se sice zdát, že je něco takového sranda, ale není, čas je totiž vážně neúprosný a kvůli několika zajímavě umístěným kruhům potřebuje člověk i notnou dávku přesnosti. Očividně tak jde o zábavu pro zkušenější piloty, ale i začátečník může na těchto misích skvěle trénovat, tedy pokud předem zapomene na nějaký skvělý čas.

A jak jen a tom editor? Z hlediska funkcí je editor na první pohled prakticky k nerozeznání od editoru v Armě II, ale pár změn tu přeci jen je, a to nová sada waypointů, ušitých přesně na míru létání s vrtulníky, takže především body trasy jako přistaň, nalož, vylož, létej v kruhu a další věci, které se v různých misích mohou určitě hodit. Žádné další významné změny jsem nezaznamenal, pokud tedy nepočítám techniku, kterou v Armě určitě nenajdete, v tomto případě to však neznamená, že by to bylo špatně, protože v případě editoru nějaké rozsáhlejší překopávání vážně nemá cenu, protože sám o sobě funguje bezchybně a není problém tvořit jednodušší, postupem času klidně i trochu komplikovanější scénáře.

 

1 z 1
- +
Take On Helicopters – Dojmy z preview verze 52380

1.

Co se mi ale moc nezamlouvá, je rozhraní editoru. Všechny důležité věci, jako jsou jednotky, body trasy, moduly, značky nebo spínače už nejsou přehledně umístěné vpravo, tentokrát je všechno namáčknuté v horní části obrazovky, a minimálně v nižším rozlišení je z toho pořádný nepřehledný guláš. Takhle teda ne. Buď nabídku roztáhnout víc do šířky nebo se hezky vrátit k tomu co je k vidění už od dob Operace Flashpoint. Znova říkám, editor jako takový funguje skvěle, ale současné UI není skvělé ani trochu.

Přistávací plocha v dohledu

Jak se dalo čekat, preview verze Take On Helicopters rozhodně není bez chyb. Zabugované lano v jedné misi je maličkost, nepřehledné UI v editoru už je o něco horší, samotná implementace výše popsané mise s žoldáky podle mě také není nejchytřejší volbou, a to jsem ještě nezmínil největší problém, a to že po loadingu uložené pozice mohou často nastat slušné potíže, třeba věčně zaseknutá kamera nebo neaktivní kruhy, jimiž musí člověk prolétat ve výcviku (hra na průlet zkrátka nereaguje a waypoint pořád drží na jednom místě). Kromě toho ale preview verze ukazuje, o jak obrovský titul jde. A to nejen z hlediska rozlohy města Seattle, každý herní prvek působí rozsáhlým, propracovaným a hlavně realistickým dojmem. Zkrátka, pokud si v Bohemia Interactive dají pozor na chyby, mohlo by jít o skutečnou revoluci v žánru, kterou žádný virtuální pilot nepohrdne. Kromě toho mám pocit, že i fanoušci předešlých her od Bohemia Interactive budou určitě nadšeni, a to z mnoha důvodů. Co víc můžeme chtít? Snad jen, aby Take On vyšlo dřív než za měsíc, ale aspoň mají vývojáři dostatek času na ladění chyb.

 

1 z 2
- +
Take On Helicopters – Dojmy z preview verze 52385
Take On Helicopters – Dojmy z preview verze 36024

1.

2.

Típání screenshotů z preview verze je bohužel zakázáno, v tomto ohledu se pravidlům vzepřít nemůžeme, vezměte tak zavděk aspoň několika obrázkům z Community Preview, kde lze vidět např. výše zmíněné provedení kabiny nebo UI editoru.

Štítky: Bohemia Interactivetake on helicopters
Předchozí článek

Gears of War 3 na vrcholu žebříčku

Další článek

Nvidia vypouští ovladače pro Battlefield 3

Související články

Bohemia Interactive uveřejnila výsledky za rok 2020
Novinky

Bohemia Interactive uveřejnila výsledky za rok 2020

před 4 dny
Bohemia Interactive pomáhá v boji s koronavirem
Novinky

Bohemia Interactive pomáhá v boji s koronavirem

před 6 měsíci
MicroProse znovu na scéně
Novinky

MicroProse znovu na scéně

před 7 měsíci
Další článek
Take On Helicopters – Dojmy z preview verze 7287 6825 bf

Nvidia vypouští ovladače pro Battlefield 3

avatar
  
smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
    wpdiscuz_captcharefresh
    4 Komentáře
    0 Odpovědi
    0 Sledovatelé
     
    Komentář s nejvíce reakcemi
    Nejzajímavější komentáře
    4 Autoři komentářů
    ChinoTheOnlyOnesoldierRaxllyPetasCzech Poslední komentující
    avatar
      
    smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
      wpdiscuz_captcharefresh
        Odběr komentářů  
      nejnovější nejstarší s největším počtem hlasů
      Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.
      ChinoTheOnlyOne
      Komunita
      Level 21
      ChinoTheOnlyOne
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Simulací není nikdy dost a do tohodle se určitě pustím hned co se rozhoupu na A-10 Warthog :-)

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      27. 9. 2011 1:32
      soldier
      Komunita
      Level 24
      soldier
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Tak na toto se fakt těším.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      26. 9. 2011 17:21
      Raxlly
      Komunita
      Level 39
      Raxlly
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Tahle hra je prostě boží. Už se jí nemůžu dočkat :lol:

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      26. 9. 2011 14:34
      PetasCzech
      Komunita
      Level 42
      PetasCzech
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Bojove helikoptery s realistickym ovladanim. V MP to musi byt zajimave, protoze v Arme uz jsem zazil par lidi, co dokazali naprosto nemozne veci. :-) A zprava o pritomnosti pisnicek z OFP, jezis, ty vzpominky. Aspon ze se BIS stale drzi te spravne nostalgie.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      26. 9. 2011 14:15

      Naše zprávy můžete sledovat i zde:

      • Populární
      • Komentáře
      • Nejnovější
      Hvězdné války zdarma na Epic Games Store

      Hvězdné války zdarma na Epic Games Store

      14. 1. 2021
      Zdrcující kritika C77 na starých konzolích

      Aktualizováno: Jason Schreier odkrývá zákulisí vývoje a vydání Cyberpunku 2077

      16. 1. 2021
      Vyzvedněte si Little Nightmares zdarma

      Vyzvedněte si Little Nightmares zdarma

      13. 1. 2021
      Budeme hrát v GTA VI za ženu?

      Budeme hrát v GTA VI za ženu?

      13. 1. 2021
      Zdrcující kritika C77 na starých konzolích

      Aktualizováno: Jason Schreier odkrývá zákulisí vývoje a vydání Cyberpunku 2077

      164
      Spoluzakladatel CD Projektu vysvětluje stav Cyberpunku 2077 na PS4 a Xbox One

      Spoluzakladatel CD Projektu vysvětluje stav Cyberpunku 2077 na PS4 a Xbox One

      87
      Seriál The Last of Us má nového režiséra

      Seriál The Last of Us má nového režiséra

      50
      Budeme hrát v GTA VI za ženu?

      Budeme hrát v GTA VI za ženu?

      40
      Hráli jste? The Legend of Zelda: Ocarina of Time

      Hráli jste? The Legend of Zelda: Ocarina of Time

      18. 1. 2021
      Vývoj druhého S.T.A.L.K.E.R.a jde dobře

      Vývoj druhého S.T.A.L.K.E.R.a jde dobře

      18. 1. 2021
      Videoherní průmysl překonává filmy i sporty

      Videoherní průmysl překonává filmy i sporty

      18. 1. 2021
      Ohlédnutí za 20 lety série Hitman

      Aktualizováno: Hitman 3 a přenos úrovní z předchozích dílů

      18. 1. 2021

      Nejnovější komentáře

      • Lesantom: Seriál The Last of Us má nového režiséra
      • Martin Zavřel: Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021
      • Jiří Neuberg: Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021
      • Martin Zavřel: Hráli jste? The Legend of Zelda: Ocarina of Time
      • Jiří Neuberg: Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021
      • El Scorpio: Hráli jste? The Legend of Zelda: Ocarina of Time
      Soudní spor mezi Epic Games a Applem pokračuje

      Soudní spor mezi Epic Games a Applem pokračuje

      16. 1. 2021
      New Pokémon Snap už v dubnu

      New Pokémon Snap už v dubnu

      15. 1. 2021
      Sony na CES 2021 oznámila časová okna pro vydání několika titulů

      Sony na CES 2021 oznámila časová okna pro vydání několika titulů

      12. 1. 2021
      Curse of the Dead Gods brzy v plné verzi

      Curse of the Dead Gods brzy v plné verzi

      17. 1. 2021
      The Shore přichází s datem vydání

      The Shore přichází s datem vydání

      18. 1. 2021
      Returnal představuje arzenál

      Returnal představuje arzenál

      14. 1. 2021
      Sedm fotek z nového Mortal Kombat filmu

      Sedm fotek z nového Mortal Kombat filmu

      17. 1. 2021

      O Zing.cz


      Zing je magazín o počítačových a konzolových hrách plný herních novinek, recenzí a preview.


      Herní magazín Zing.cz pro Vás připravujeme ve spolupráci s herním obchodem Xzone.cz. Přijďte si vybrat svou hru nebo tričko.

      Rubriky

      • 3DS
      • Android
      • Blogy čtenářů
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • iOS
      • Jednohubky
      • Linux
      • Mac
      • Novinky
      • PC
      • Playstation 3
      • Playstation 4
      • Playstation 5
      • Preview
      • Podcasty
      • Recenze
      • Soutěže
      • Speciály
      • Switch
      • Videa
      • Vita
      • Xbox 360
      • Xbox One
      • Xbox Series X

      © 2010-2020 Zing s.r.o.

      • Redakce Zing
      • Advertising / Inzerce na Zing.cz
      • Zásady ochrany
      • Pravidla
      • Prohlášení o blozích
      • RSS kanál
      No Result
      View All Result
      • Novinky
      • Recenze
      • Videa
      • Preview
      • Speciály
      • Platforma
        • PC
        • PlayStation 4
        • Xbox One
        • PlayStation 5
        • Xbox Series X|S
        • Switch
      • Fórum
      • Přihlásit
      • Zaregistrovat se

      © 2010-2020 Xzone s.r.o.

      Vítejte zpátky!

      Přihlaste se ke svému účtu

      Zapomněli jste heslo? Zaregistrovat se

      Přidejte se do komunity Zing.cz!

      Vyplňte formulář níže a vytvořte si účet

      Všechna pole jsou povinná. Přihlásit se

      Obnovte si heslo

      Zapomněli jste své přihlašovací údaje? Uveďte svou přezdívku nebo email a my Vám je připomeneme zprávou zaslanou na emailovou adresu registrovanou k Vašemu účtu na Zingu.

      Přihlásit se
      wpDiscuz
      Comment Author Info
      E-mail pošlete uživateli

      Přesunout komentář