ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
  • Recenze
    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Recenze Persona 5 Strikers

    Recenze – Märchen Forest: Mylne and the Forest Gift

    Recenze – Märchen Forest: Mylne and the Forest Gift

    Recenze Little Nightmares II

    Recenze Little Nightmares II

    Recenze Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age – Definitive Edition

    Recenze Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age – Definitive Edition

    Recenze Werewolf: The Apocalypse – Earthblood

    Recenze Werewolf: The Apocalypse – Earthblood

    HW Test: Arctis 9 Wireless herní headset

    HW Test: Arctis 9 Wireless herní headset

    Recenze The Medium

    Recenze The Medium

  • Videa
    Diablo II se vrací, Mortal Kombat upoutávka na film

    Diablo II se vrací, Mortal Kombat upoutávka na film

    Nový mód do Cyberpunk 2077, CD Projekt napadli hackeři

    Nový mód do Cyberpunk 2077, CD Projekt napadli hackeři

    Nový Battlefield, česká hororovka

    Nový Battlefield, česká hororovka

    Zing Podcast #24: Byznys & hry

    Zing Podcast #24: Byznys & hry

    Elon Musk hýbe s akciemi CDPR, PS Plus tituly na únor

    Elon Musk hýbe s akciemi CDPR, PS Plus tituly na únor

    Videohry překonávají filmy i sport, Terminátor ve Fortnite

    Videohry překonávají filmy i sport, Terminátor ve Fortnite

    Xbox představil nový ovladač, vznikající hra ze světa Star Wars

    Xbox představil nový ovladač, vznikající hra ze světa Star Wars

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Nová oblast v Cyberpunku, konec prodeje PS4

    Nová oblast v Cyberpunku, konec prodeje PS4

  • Preview
    Dojmy z hraní retrostřílečky HROT

    Dojmy z hraní retrostřílečky HROT

    Dojmy z hraní Nebuchadnezzar

    Dojmy z hraní Nebuchadnezzar

    Dojmy z hraní Resident Evil RE:Verse

    Dojmy z hraní Resident Evil RE:Verse

    Dojmy z hraní King Arthur: Knight’s Tale

    Dojmy z hraní King Arthur: Knight’s Tale

    Dojmy z hraní Hitman III

    Dojmy z hraní Hitman III

    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Preview Humankind

    Preview Humankind

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

  • Speciály
    Čeští vývojáři v zahraničí: Pavel Černohous

    Čeští vývojáři v zahraničí: Pavel Černohous

    Nyrthos - rozhovor s vývojáři zing clanek welcome 1140x570

    Anketa: jaký obsah na Zingu preferujete?

    Zing Podcast #25: Únorové hry

    Zing Podcast #25: Únorové hry

    Přehledně o nedostatku hardwaru

    Přehledně o nedostatku hardwaru

    Resident Evil VII: Biohazard

    Resident Evil pro nováčky – kde nejlépe začít?

    Čeští vývojáři v zahraničí: Simona Bílková

    Čeští vývojáři v zahraničí: Simona Bílková

    Zing Podcast #24: Byznys & hry

    Zing Podcast #24: Byznys & hry

    Osobnosti herního průmyslu: Yoko Taro

    Osobnosti herního průmyslu: Yoko Taro

    Únorové herní menu

    Únorové herní menu

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
  • Přihlásit
  • Registrace
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
  • Recenze
    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Recenze Persona 5 Strikers

    Recenze – Märchen Forest: Mylne and the Forest Gift

    Recenze – Märchen Forest: Mylne and the Forest Gift

    Recenze Little Nightmares II

    Recenze Little Nightmares II

    Recenze Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age – Definitive Edition

    Recenze Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age – Definitive Edition

    Recenze Werewolf: The Apocalypse – Earthblood

    Recenze Werewolf: The Apocalypse – Earthblood

    HW Test: Arctis 9 Wireless herní headset

    HW Test: Arctis 9 Wireless herní headset

    Recenze The Medium

    Recenze The Medium

  • Videa
    Diablo II se vrací, Mortal Kombat upoutávka na film

    Diablo II se vrací, Mortal Kombat upoutávka na film

    Nový mód do Cyberpunk 2077, CD Projekt napadli hackeři

    Nový mód do Cyberpunk 2077, CD Projekt napadli hackeři

    Nový Battlefield, česká hororovka

    Nový Battlefield, česká hororovka

    Zing Podcast #24: Byznys & hry

    Zing Podcast #24: Byznys & hry

    Elon Musk hýbe s akciemi CDPR, PS Plus tituly na únor

    Elon Musk hýbe s akciemi CDPR, PS Plus tituly na únor

    Videohry překonávají filmy i sport, Terminátor ve Fortnite

    Videohry překonávají filmy i sport, Terminátor ve Fortnite

    Xbox představil nový ovladač, vznikající hra ze světa Star Wars

    Xbox představil nový ovladač, vznikající hra ze světa Star Wars

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Nová oblast v Cyberpunku, konec prodeje PS4

    Nová oblast v Cyberpunku, konec prodeje PS4

  • Preview
    Dojmy z hraní retrostřílečky HROT

    Dojmy z hraní retrostřílečky HROT

    Dojmy z hraní Nebuchadnezzar

    Dojmy z hraní Nebuchadnezzar

    Dojmy z hraní Resident Evil RE:Verse

    Dojmy z hraní Resident Evil RE:Verse

    Dojmy z hraní King Arthur: Knight’s Tale

    Dojmy z hraní King Arthur: Knight’s Tale

    Dojmy z hraní Hitman III

    Dojmy z hraní Hitman III

    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Preview Humankind

    Preview Humankind

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

  • Speciály
    Čeští vývojáři v zahraničí: Pavel Černohous

    Čeští vývojáři v zahraničí: Pavel Černohous

    Nyrthos - rozhovor s vývojáři zing clanek welcome 1140x570

    Anketa: jaký obsah na Zingu preferujete?

    Zing Podcast #25: Únorové hry

    Zing Podcast #25: Únorové hry

    Přehledně o nedostatku hardwaru

    Přehledně o nedostatku hardwaru

    Resident Evil VII: Biohazard

    Resident Evil pro nováčky – kde nejlépe začít?

    Čeští vývojáři v zahraničí: Simona Bílková

    Čeští vývojáři v zahraničí: Simona Bílková

    Zing Podcast #24: Byznys & hry

    Zing Podcast #24: Byznys & hry

    Osobnosti herního průmyslu: Yoko Taro

    Osobnosti herního průmyslu: Yoko Taro

    Únorové herní menu

    Únorové herní menu

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
No Result
View All Result

Nyrthos – rozhovor s vývojáři

Daniel Kremser autor: Daniel Kremser
8. 2. 2012
v sekci Speciály
2
Nyrthos - rozhovor s vývojáři 705 wallpaper 3 800x600
Sdílet na FacebookTwitterRedditWhatsapp Odebírat Youtube

Jen tak pro pořádek se na začátek sluší uvést, že Nyrthos je old-school RPG s kupou zajímavých funkcí vyvíjené pražským studiem BeerDeer Games pro PC a s optimalizací pro iOS a Android.

Za poskytnuté informace a vstřícnost patří dík spoluzakladateli BeerDeer Games Martinu Jelínkovi, který nám ochotně poskytl všechny odpovědi a v nejbližší době se můžete těšit i na preview s náloží dalších informací z osobního setkání.

 

1 z 2
- +
Nyrthos - rozhovor s vývojáři 59842
Nyrthos - rozhovor s vývojáři 59843

1.

2.

Zing: Na webu uvádíte zkušenosti s aplikacemi ve flashi, konzultační aktivity nebo tvorbu webových stránek. Co vás tedy přimělo přejít od těchto činností rovnou k založení herního studia a vývoji poměrně obsáhlé hry?

Martin Jelínek: Zjednodušeně řečeno, koho by do konce života bavilo nonstop dělat flashové prezentace a triviální prohlížečové hříčky? Jediné opravdové aktivum v životě člověka je čas, a z práce na zakázku jsme po nějaké době neměli dostatečně silný pocit seberealizace. Dozrála tedy doba na náš pokus ovládnout svět! Na Nyrthosu již nějakou dobu pracujeme, ale až odnedávna se mu věnujeme fulltime.

Jedná se o čistě nezávislý projekt, který financujete z vlastní kapsy, nebo se vám pro Nyrthos podařilo nadchnout nějakého investora?

V současné době financujeme projekt z vlastní kapsy, respektive víceméně jen naším časem. V našem věku už to sice trochu zavání, ale stále to jde. Zvlášť v našich končinách není jednoduché získat investora pro projekt takového typu. Člověk se sice musí uskromnit, ale pocit z tvorby a z absolutní kontroly nad vlastním projektem to více než vynahrazuje.

Uvažovali jste někdy o tom, že byste komunitě prodávali alpha verzi hry podobně jako to dělal Mojang nebo momentálně Keen Software?

Uvažovali a uvažujeme. Vzhledem k charakteru hry a tomu, jak ji plánujeme do budoucna dále vyvíjet a neustále updatovat, se tahle možnost sama nabízí. Nějaká forma průběžného příjmu by nám umožnila se na některé věci více soustředit. Z reakcí komunity je vidět, že by byli ochotni nám takovýmto způsobem „pomoci“. Konkrétní rozhodnutí ale zatím nepadlo.

 

 

1 z 2
- +
Nyrthos - rozhovor s vývojáři 59844
Nyrthos - rozhovor s vývojáři 59845

1.

2.

Jak jsem pochopil z volně dostupných informací, hra poběží ve flashi. Proč zrovna tato volba a ne třeba dnes hodně populární Unity engine?

V době, kdy jsme s vývojem začínali, byl Unity engine ještě v plenkách a Flash de facto jedinou volbou. I když měl a má své výhody, psát v něm projekt takovéhoto rozsahu není jednoduchá záležitost a po cestě jsme narazili na celou řadu nepříjemných omezení, kvůli některým bylo nutné dokonce přepsat zásadní části kódu.

V současnosti se pravděpodobně i z důvodu tlaku konkurence tato platforma docela slibně vyvíjí. (právě experimentujeme s novým 3D frameworkem) Uvidíme tedy, co se bude do budoucna dít, a nevylučujeme žádné možnosti.

V jakém stádiu vývoje se momentálně nacházíte? Můžeme se popřípadě v nejbližší době těšit na video ze hry? Věřím, že konkrétní obrázek si momentálně udělá jen málokdo.

Chtěli jsme hru „pouze“ oznámit a utrousit pár slov tu a tam s tím, že se uvidí, jestli náš koncept někoho zaujme. Reakce médií i hráčů nás moc příjemně překvapila, ale také zaskočila. Nyní připravujeme update webu s další rundou informací o hře a teaser trailer (ve kterém už budete mít možnost vidět hru v pohybu). Tím doufejme hráčům přiblížíme, co přesně mají od Nyrthosu očekávat.

V současné době je implementována veškerá základní funkcionalita, ladíme grafiku, zašlapáváme bugy a do toho experimentujeme se zmiňovaným Stage 3D. Pokud ho použijeme, vývoj to sice trochu protáhne, ale již nyní je jasně vidět, že by to stálo za to.

 

1 z 2
- +
Nyrthos - rozhovor s vývojáři 59846
Nyrthos - rozhovor s vývojáři 59847

1.

2.

Slibujete opravdu mnoho možností a zajímavý herní svět. Jak náročný je vývoj takového projektu, popřípadě kolik lidí se na vývoji podílí?

Vývoj samozřejmě náročný je, ale práce na něčem co člověka extrémně baví, je ultramotivační faktor. Vždy je třeba přemýšlet univerzálně. Pokud se něco naprogramuje, je nutné mít možnost to využívat pro široké spektrum věcí s minimální nutností úprav.

Díky tomuto přístupu máme ve hře relativně široké množství featur a do budoucna systém, který nám umožní na současných základních kamenech stavět další věci. Zároveň je také pružný a lehce se přizpůsobuje rozličným situacím. Jelikož hru vyvíjíme ve dvou a zbytek lidí dělá na Nyrthosu pouze externě, je to opravdu potřeba.

Jaká je hlavní myšlenka hry? Odkazujete na Diablo a Gothic, co přesně byste tedy chtěli z těchto her do Nyrthosu přenést? Na webu mluvíte o tom, že mnohem více než jen hra, bude Nyrthos živoucí svět. Takže jak jste na tom s multiplayerovou složkou?

V případě bojové složky je hlavní inspirací právě série Diablo. U Gothicu jsme se pak inspirovali u systému „učení se“ novým schopnostem pomocí sbírání předmětů. Obecně využíváme spoustu nápadů a mechanik z ostatních her a médií.

Co se týče multiplayerové složky – zpočátku bude hra „massive singleplayer“. Svět se bude vyvíjet hlavně na základě rozhodnutí hráčské komunity, nicméně „pobíhání s kamarády“ prozatím nečekejte.

Prozradíte něco konkrétnějšího o příběhu hry? Bude si jej třeba hráč vytvářet sám?

S updatem našeho webu se otevře i kronika Nyrthosu a umožníme vám nahlížet hlouběji a hlouběji do jeho historie, tu tedy nechám ještě chvíli odpočívat.

Ve hře platí, že minulost a současnost je daná. Na tom jsou založena určitá pravidla a následný vývoj bude založen na tom, jak budou hráči rozhodovat.

 

1 z 2
- +
Nyrthos - rozhovor s vývojáři 59848
Nyrthos - rozhovor s vývojáři 59849

1.

2.

Nyrthos určitě vyniká zajímavým výtvarným zpracováním. Dělali jste si grafiku sami nebo spolupracujete s externími umělci? Čím se výtvarná stránka hry inspiruje?

Všechny vizuály – statická grafika, animace, web a ostatní materiály jsou dílem jednoho člověka. Inspirací jsou jednoznačně „stará“ izometrická RPG. Ohledně výtvarné stránky hry máme velmi pozitivní ohlasy. Je vidět, že spousta lidí si chce od všudypřítomného 3D a komiksových postaviček trochu odpočinout.

Na hudební stránce pak spolupracujeme s Matůšem Širokým, který se podílel na áčkových titulech jako je Mafia 2.

Mezi plánovanými platformami uvádíte i smartphony a tablety. Uvažovali jste, nebo dokonce plánujete využít možnosti geocachingu?

Mutiplatformita celého projektu je velmi vzrušující záležitost a je to jedna z věcí, na kterou se zaměřujeme. Její hlavní podstatou je ale hlavně perfektní optimalizace pro přenosná zařízení.  Geocaching využít neplánujeme, respektive nikdy jsme o tom nepřemýšleli.

Podle anglicky směřovaných stránek bych předpokládal, že hru kromě Česka směřujete i do zahraničí. Jak to tady bude s lokalizací?

Vzhledem k velikosti našeho studia musíme zpočátku cílit tím největším směrem, a tím je anglicky mluvící, respektive rozumějící obecenstvo. S lokalizací ale počítáme od začátku a hra je na ni velmi dobře připravena. Do budoucna bychom rádi nabídli možnost přepnout do jiných jazyků, mezi kterými už „z principu“ nebude chybět ani čeština.

 

 

1 z 1
- +
Nyrthos - rozhovor s vývojáři 59841

1.

Slibujete betu někdy z kraje letošního roku. Znáte už přesnější termín?

Beta je plánována na první kvartál letošního roku a rozběhne se tak brzy, jak jen budeme s první verzí spokojeni. Přesný termín ještě může ovlivnit vícero věcí, proto ho zatím neuvedeme.

Působíte jako velice příjemní chlapíci a nemohl jsem si nevšimnout vašeho přístupu ke komunitě. Plánujete třeba přejímat i nápady fanoušků hry nebo pro ně pořádat nějaké akce?

Byli jsme překvapení, kolik lidí se nám po prvních zveřejněných zmínkách o hře přihlásilo s nabídkou nějaké formy spolupráce. Osobně každý e-mail prohlížíme a pokud se najde někdo opravdu zajímavý, udržujeme s ním kontakt. Nějak takhle jsme například našli fanoušky až v Brazílii.

Jednoznačně ano, jedna taková miniakce již proběhla a pokud bude možnost a zájem, rádi si to zopakujeme.

Chcete závěrem něco vzkázat čtenářům Zingu?

Děkujeme, že jste dočetli až sem! 🙂

Štítky: beerdeer gamesnyrthos
Předchozí článek

Mass Effect 3 podpoří aplikace na iOS

Další článek

True Crime žije, jmenuje se Sleeping Dogs

Související články

K dispozici není žádný obsah
Další článek
Nyrthos - rozhovor s vývojáři 9842 xglh0m

True Crime žije, jmenuje se Sleeping Dogs

avatar
  
smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
    wpdiscuz_captcharefresh
    2 Komentáře
    0 Odpovědi
    0 Sledovatelé
     
    Komentář s nejvíce reakcemi
    Nejzajímavější komentáře
    1 Autoři komentářů
    Core Poslední komentující
    avatar
      
    smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
      wpdiscuz_captcharefresh
        Odběr komentářů  
      nejnovější nejstarší s největším počtem hlasů
      Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.
      Core
      Komunita
      Level 27
      Core
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      …ještě jsem zapoměl, vedle geniální grafické stránky se moc těším na hudbu. Už aby byla ukázka.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      8. 2. 2012 19:04
      Core
      Komunita
      Level 27
      Core
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Absolutní pecka! Tohle je u mě nejočekávanější gamesa. Miluju klasická ISO RPG postavená na Infinity enginu a tohle se sakra povedlo. Díky MOC autorům. Nemohu se dočkat! ! !

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      8. 2. 2012 19:03

      Naše zprávy můžete sledovat i zde:

      • Populární
      • Komentáře
      • Nejnovější
      Diablo II Resurrected: oficiální upoutávka

      Diablo II Resurrected: oficiální upoutávka

      19. 2. 2021
      Sony nabídne zdarma hru Ratchet & Clank

      Sony nabídne zdarma hru Ratchet & Clank

      23. 2. 2021
      Smutné nahlédnutí do zákulisí Techlandu a vývoje Dying Light 2

      Smutné nahlédnutí do zákulisí Techlandu a vývoje Dying Light 2

      23. 2. 2021
      Necenzurovaná upoutávka na film Mortal Kombat

      Necenzurovaná upoutávka na film Mortal Kombat

      18. 2. 2021
      Sony plánuje více her na PC, počínaje Days Gone na jaře

      Sony plánuje více her na PC, počínaje Days Gone na jaře

      57
      Nyrthos - rozhovor s vývojáři zing clanek welcome 1140x570

      Anketa: jaký obsah na Zingu preferujete?

      51
      Nová analýza prošetřuje analogové páčky u ovladače DualSense

      Nová analýza prošetřuje analogové páčky u ovladače DualSense

      43
      Smutné nahlédnutí do zákulisí Techlandu a vývoje Dying Light 2

      Smutné nahlédnutí do zákulisí Techlandu a vývoje Dying Light 2

      42
      Remake System Shocku dostal finální demo a nový trailer

      Remake System Shocku dostal finální demo a nový trailer

      25. 2. 2021
      Gotický horor zdarma na Epic Games Store

      Gotický horor zdarma na Epic Games Store

      25. 2. 2021
      Upoutávka na film Army of the Dead

      Upoutávka na film Army of the Dead

      25. 2. 2021
      Acer Predator X35 – prémiový monitor za prémiovou cenu

      Acer Predator X35 – prémiový monitor za prémiovou cenu

      25. 2. 2021

      Nejnovější komentáře

      • cryog: Henry Cavill láká na nový projekt, indicie vedou k Mass Effectu
      • Limec: Demo Outriders již můžete stahovat
      • Kamoi: Nový trailer na NieR Replicant
      • zinga: Sony plánuje více her na PC, počínaje Days Gone na jaře
      • Rackler: Demo Outriders již můžete stahovat
      • zinga: Sony plánuje více her na PC, počínaje Days Gone na jaře
      Čeští vývojáři v zahraničí: Pavel Černohous

      Čeští vývojáři v zahraničí: Pavel Černohous

      22. 2. 2021
      Gran Turismo 7 odloženo

      Gran Turismo 7 odloženo

      23. 2. 2021
      Valheim oslovil více než 4 miliony hráčů

      Valheim oslovil více než 4 miliony hráčů

      25. 2. 2021
      EA dokončilo akvizici Codemasters

      EA dokončilo akvizici Codemasters

      22. 2. 2021
      Bungie se omlouvá za neúmyslný nacistický slogan v Destiny 2

      Bungie se omlouvá za neúmyslný nacistický slogan v Destiny 2

      21. 2. 2021
      Diablo II se vrací, Mortal Kombat upoutávka na film

      Diablo II se vrací, Mortal Kombat upoutávka na film

      21. 2. 2021
      PlayStation State of Play můžete od 23:00 sledovat zde

      PlayStation State of Play můžete od 23:00 sledovat zde

      25. 2. 2021

      O Zing.cz


      Zing je magazín o počítačových a konzolových hrách plný herních novinek, recenzí a preview.


      Herní magazín Zing.cz pro Vás připravujeme ve spolupráci s herním obchodem Xzone.cz. Přijďte si vybrat svou hru nebo tričko.

      Rubriky

      • 3DS
      • Android
      • Blogy čtenářů
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • iOS
      • Jednohubky
      • Linux
      • Mac
      • Novinky
      • PC
      • Playstation 3
      • Playstation 4
      • Playstation 5
      • Preview
      • Podcasty
      • Recenze
      • Soutěže
      • Speciály
      • Switch
      • Videa
      • Vita
      • Xbox 360
      • Xbox One
      • Xbox Series X

      © 2010-2021 Zing s.r.o.

      • Redakce Zing
      • Advertising / Inzerce na Zing.cz
      • Zásady ochrany
      • Pravidla
      • Prohlášení o blozích
      • RSS kanál
      No Result
      View All Result
      • Novinky
      • Recenze
      • Videa
      • Preview
      • Speciály
      • Platforma
        • PC
        • PlayStation 4
        • Xbox One
        • PlayStation 5
        • Xbox Series X|S
        • Switch
      • Fórum
      • Přihlásit
      • Zaregistrovat se

      © 2010-2020 Xzone s.r.o.

      Vítejte zpátky!

      Přihlaste se ke svému účtu

      Zapomněli jste heslo? Zaregistrovat se

      Přidejte se do komunity Zing.cz!

      Vyplňte formulář níže a vytvořte si účet

      Všechna pole jsou povinná. Přihlásit se

      Obnovte si heslo

      Zapomněli jste své přihlašovací údaje? Uveďte svou přezdívku nebo email a my Vám je připomeneme zprávou zaslanou na emailovou adresu registrovanou k Vašemu účtu na Zingu.

      Přihlásit se
      wpDiscuz
      Comment Author Info
      E-mail pošlete uživateli

      Přesunout komentář