Stejně jako v případě Dead Rising 3, i pro Ryse: Son of Rome od Cryteku chystáme samostatnou recenzi PC verze, která bude zaměřená na zhodnocení technické stránky. Není těžké uhodnout, že ta je ve srovnání s bídně portovanou zombie řezničinou o poznání lepší a Ryse se může pochlubit velmi působivým vizuálem a vcelku solidní optimalizací pro slabší sestavy. Jen voda by občas mohla vypadat lépe.
Více o PC verzi Ryse se dozvíte z chystané recenze, ještě před ní se však můžete podívat na sérii screenshotů natípanou především během prvních pěti kapitol hry.
Zrovna včera jsem to začal hrát a během 3 hodin jsem v polovině hry …místy je to stereotypní bojování a jediné co je tam výzva je udržet co nejvíc "hitů"…grafika je fakt parádní a můžu říct, že asi jedna z nejlepších her (po grafické stránce) , co jsem zatím hrál. Ještě by mi mohl k tomu zážitku asi monitor 4k v HD. . bohužel zatím nemám.
Tyhle QTE orgie římských rozměrů bohužel sebelepší grafika nezachrání.
Tady u ty hry je to opravdu promarnenej potencial. . mit lepsi pribeh a prolracovane herni mechaniky mohla to byt uplne jina pisnicka…
Tak low poly jsou všechny modely ve hrách. Mě osobně se třeba líbí víc grafika Ryse, ale to už je jenom otázka chuti.
Phill002: Jo nepopsal jsem to dobře. Jde o to že ve Vanishing of… je svět postavený většinou z low-poly objektů ale díky těm texturám to vypadá hezčí než to ve zkutečnosti je ale je to poznat až když se na to člověk zaměří. Oproti tomu je Ryse nesrovnatelně propracovanější a má složité modely ale díky texturám to pořád nevypadá dobře a působí to jako kreslený a celkově hodně umělí i když je to to nejlepší co se dá hrát. Tak si pak představte jak by vypadalo Ryse kdyby bylo postavené tak jako je Vanishing.
Machine78: Taky jsem nepochopil co tím přesně myslí. Asi mluví o tom, že Vanishing má skenovaný textury, jenom nechápu co myslí tím že je to low-poly.
Sice pekne… Ale subojovy system je brutalny stereotyp… Uplna nuda po chvile… a nepriatelia maju asi 2-3 druhy skinov
skylines-? ? ?
Je to hezký ale pořád je tam vidět ta kreslenost takže to hubu neotevře ani kdyby to bylo dvojnásobně propracovanější protože to vždy bude kreslený i když na herní grafiku je to dobrý. Chtělo by to reálné textury jako jsou místy třeba ve Vanishing of Eathen Carter kde svět i když by se dal nazvat low-poly tak díky tomu vypadá velmi dobře i když zkušené oko to snadno prohlédne. Si představte jak by pak vypadalo tohle
Graficky jednoznačně jedna z nejhezčích (ne-li nejhezčí) her současnosti. .
kez by byl i gameplay na takovy urovni, jako je ta grafika…
Nic moc kvalita. Na pc to vypadá daleko líp. Asi špatný program na focení ze hry.