ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
  • Recenze
    Recenze The Medium

    Recenze The Medium

    Ohlédnutí za 20 lety série Hitman

    Recenze HITMAN 3

    Recenze Sunlight

    Recenze Sunlight

    Recenze knihy Assassin’s Creed – 2 500 let historie

    Recenze knihy Assassin’s Creed – 2 500 let historie

    Recenze Yakuza: Like a Dragon

    Recenze Yakuza: Like a Dragon

    Recenze Devil May Cry 5: Special Edition

    Recenze Devil May Cry 5: Special Edition

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Video: Recenze Demon’s Souls

  • Videa
    Videohry překonávají filmy i sport, Terminátor ve Fortnite

    Videohry překonávají filmy i sport, Terminátor ve Fortnite

    Xbox představil nový ovladač, vznikající hra ze světa Star Wars

    Xbox představil nový ovladač, vznikající hra ze světa Star Wars

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Nová oblast v Cyberpunku, konec prodeje PS4

    Nová oblast v Cyberpunku, konec prodeje PS4

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Další neoficiální PS5 kryty, údajné koncepty z Elden Ring

    Další neoficiální PS5 kryty, údajné koncepty z Elden Ring

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Sony stáhla C77 z PS Store, Steam láme rekordy

    Sony stáhla C77 z PS Store, Steam láme rekordy

    Zing Podcast #21: hry roku

    Zing Podcast #21: hry roku

  • Preview
    Dojmy z hraní King Arthur: Knight’s Tale

    Dojmy z hraní King Arthur: Knight’s Tale

    Dojmy z hraní Hitman III

    Dojmy z hraní Hitman III

    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Preview Humankind

    Preview Humankind

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

    Dojmy z hraní Ghost of Tsushima: Legends

    Dojmy z hraní Ghost of Tsushima: Legends

    Dojmy z hraní Baldur’s Gate 3

    Dojmy z hraní Baldur’s Gate 3

    Rozšíření pro Cyberpunk budou odhaleny poměrně brzy

    Preview Cyberpunk 2077

  • Speciály
    Čeští vývojáři v zahraničí: Adam Slavík

    Čeští vývojáři v zahraničí: Adam Slavík

    Hráli jste? The Legend of Zelda: Ocarina of Time

    Hráli jste? The Legend of Zelda: Ocarina of Time

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Ohlédnutí za 20 lety série Hitman

    Ohlédnutí za 20 lety série Hitman

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Zavřel

    Výsledky hlasování čtenářů o nejočekávanější hře roku 2021

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Videoherní rok 2020: čísla a trendy

    Videoherní rok 2020: čísla a trendy

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jan Urbančík

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jan Urbančík

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Zavřel

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jakub Žežule

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
  • Přihlásit
  • Registrace
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
  • Recenze
    Recenze The Medium

    Recenze The Medium

    Ohlédnutí za 20 lety série Hitman

    Recenze HITMAN 3

    Recenze Sunlight

    Recenze Sunlight

    Recenze knihy Assassin’s Creed – 2 500 let historie

    Recenze knihy Assassin’s Creed – 2 500 let historie

    Recenze Yakuza: Like a Dragon

    Recenze Yakuza: Like a Dragon

    Recenze Devil May Cry 5: Special Edition

    Recenze Devil May Cry 5: Special Edition

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Video: Recenze Demon’s Souls

  • Videa
    Videohry překonávají filmy i sport, Terminátor ve Fortnite

    Videohry překonávají filmy i sport, Terminátor ve Fortnite

    Xbox představil nový ovladač, vznikající hra ze světa Star Wars

    Xbox představil nový ovladač, vznikající hra ze světa Star Wars

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Nová oblast v Cyberpunku, konec prodeje PS4

    Nová oblast v Cyberpunku, konec prodeje PS4

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Další neoficiální PS5 kryty, údajné koncepty z Elden Ring

    Další neoficiální PS5 kryty, údajné koncepty z Elden Ring

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Sony stáhla C77 z PS Store, Steam láme rekordy

    Sony stáhla C77 z PS Store, Steam láme rekordy

    Zing Podcast #21: hry roku

    Zing Podcast #21: hry roku

  • Preview
    Dojmy z hraní King Arthur: Knight’s Tale

    Dojmy z hraní King Arthur: Knight’s Tale

    Dojmy z hraní Hitman III

    Dojmy z hraní Hitman III

    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Preview Humankind

    Preview Humankind

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

    Dojmy z hraní Ghost of Tsushima: Legends

    Dojmy z hraní Ghost of Tsushima: Legends

    Dojmy z hraní Baldur’s Gate 3

    Dojmy z hraní Baldur’s Gate 3

    Rozšíření pro Cyberpunk budou odhaleny poměrně brzy

    Preview Cyberpunk 2077

  • Speciály
    Čeští vývojáři v zahraničí: Adam Slavík

    Čeští vývojáři v zahraničí: Adam Slavík

    Hráli jste? The Legend of Zelda: Ocarina of Time

    Hráli jste? The Legend of Zelda: Ocarina of Time

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Ohlédnutí za 20 lety série Hitman

    Ohlédnutí za 20 lety série Hitman

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Zavřel

    Výsledky hlasování čtenářů o nejočekávanější hře roku 2021

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Videoherní rok 2020: čísla a trendy

    Videoherní rok 2020: čísla a trendy

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jan Urbančík

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jan Urbančík

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Zavřel

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jakub Žežule

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
No Result
View All Result

Rozhovor s tvůrci Clandestine

Ondřej Zeman autor: Ondřej Zeman
17. 1. 2015
v sekci Speciály
2
Rozhovor s tvůrci Clandestine 1293 clandestine
Sdílet na FacebookTwitterRedditWhatsapp Odebírat Youtube

Co vás nejvíce inspirovalo k vytvoření Clandestine?

Není náhoda, že je hra zasazená do roku 1996. V tomto roce totiž přišel do kin první Mission: Impossible. Celkově je hra velice inspirována špionážními filmy z devadesátých let, jako jsou Sneakers nebo Spy Game, které měly znatelný nádech období po studené válce, které jsme chtěli zachytit naplno i ve hře. Naším původním záměrem bylo vytvořit hru, která by byla o 2D řízení, stavění a chodu světové špionážní sítě, ale jak se naše studio s časem rozrůstalo v průběhu vývoje, uvědomili jsme si, že 2D hra by nevyužila plně potenciálu našeho týmu. Při hledání nového směru jsme se rozhodli pro co-op, ale chtěli jsme přinést něco nového a unikátního do světa kooperativních her. Po hodinách důkladného dumání a čekání na nápad jsme nakonec přišli s asymetrickou hack-and-spy akcí.

 

1 z 2
- +
Rozhovor s tvůrci Clandestine 104430
Rozhovor s tvůrci Clandestine 104428

1.

2.

První titul, který jste vydali, bylo strategické RPG, jenž dostalo velmi kladnou odezvu. Proč jste přešli na jiný žánr?

Naši společnost nejdřív tvořilo několik lidí s vášní pro RPG. Právě proto byl náš první projekt Expenditions: Conquistador strategickým RPG. U Clandestine jsme se však rozhodli pro jiný kurz. K němu nás motivovaly různé aspekty.

V první řadě si zakládáme na tom, že nejsme jen herní vývojáři, ale i fanoušci her. Jako fanoušky nás fascinuje mnoho herních žánrů. Jednou nás prostě napadlo, že bychom chtěli vytvořit asymetrický kooperační titul, který by měl být perfektní špionážní hrou. Tvorba Clandestine tím pádem byl jen další logický krok. Jednoduše jsme věděli, že se se svým nápad musíme posunout o krok dál.

Navíc nám odchod od tahově založených RPG her dal nové perspektivy a inspiraci – nemluvě o zkušenosti s naší technikou a enginem, který chceme využít i v budoucích projektech. Rozhodně se časem chceme vrátit i k RPG žánru.

Proč jste si vybrali období po studené válce?

Myslíme si, že téma Studené války je ve špionážním žánru příliš časté.  Je to doba, kdy proti sobě stál Východ se Západem. Pro ty, kteří se na této etapě dějin podíleli, bylo toto období velice černobílé. Pro nás je období po studené válce o dost zajímavější etapou pro špionáž. Je to totiž doba, kdy hranice nebyly tak zřetelné a nikdy jste nevěděli, kdo je váš skutečný nepřítel.  Náš příběh se točí kolem speciální jednotky vytvořené z lidí, kteří pracují jak pro CIA, tak i pro FSB. Rozhodli jsme se upustit od oblíbeného stereotypu MY vs. ONI. Zaměřili jsme se tak na špionáž jako takovou. Jsou tu totiž i jiné skupiny, které nebyly tak extrémně vidět a právě o nich je náš příběh.

Zároveň jsme se chtěli vyhnout všudypřítomného internetu a technologiím pro získávání informací, které jsou k dispozici v současnosti. Internet se začal rozvíjet až v polovině devadesátých let, byl převážně užíván v soukromých a vládních firmách, veřejnost k němu neměla takový přístup jako v současnosti.

V této době už sice existovala celosvětová síť a „mobilní telefony“, ale vyskytovaly se velice zřídka (popravdě v této době byly ještě populární telefony v autech a pagery). Smartphony, jak je známe, dnes byly v této době prakticky sci-fi.

 

1 z 2
- +
Rozhovor s tvůrci Clandestine 104417
Rozhovor s tvůrci Clandestine 104416

1.

2.

Příběh by se měl odehrávat po celé Evropě? Navštívíme ve hře i Prahu nebo jiná místa v České republice?

Příběh se odehrává napříč celou Evropou, Severní Amerikou a Ruskem. Do Prahy nebo do České republiky se však nepodíváme. Nicméně vám můžu prozradit, že jedna z našich důležitých vedlejších postav se narodila v Československu v průběhu studené války.

Hackovací systém je velice sofistikovaný. Bylo obtížné vytvořit takový mechanismus?

V mnoha směrech dělá tento systém z Cladestine prakticky dvě hry. Jak stealth hru (hranou za špióna), tak hackovací hru (hranou za hackera). Nejdůležitější věcí pro nás bylo udělat hackovací systém, tak aby byl na úrovni plnohodnotné hry. Je to lepší než minihra, která by po čase nudila kvůli svému častému opakování. Šlo docela o výzvu, ale ta největší spočívala v systému kombinace obou hráčů pro nutnou spolupráci.

 

1 z 2
- +
Rozhovor s tvůrci Clandestine 104415
Rozhovor s tvůrci Clandestine 104414

1.

2.

Chování AI je občas podivné. Chápu, že jsem zatím měl možnost hrát pouze prvotní verzi hry, ale i tak se obávám toho, že AI nedopadne jako v mnoha jiných stealth titulech. Jaký je váš nápad na finální AI?

Vytvoření AI pro stealth hru je docela složitý proces, důležité jsou dvě věci, aby AI dostala všechny informace, co potřebuje a aby na tyto informace uvěřitelně reagovala. První část je nejtěžší, ale zjistit, zda jste ji udělali správně, nemůžete, aniž byste nedokončili část druhou. Převážně jsme se soustředili na vstupní systémy (které se nazývají AI stimul). Ten obsahuje simulaci zvuku, visuální identifikaci a šíření informací.

Teď, když jsme měli vše udělané, a naši animátoři měli čas na vytvoření potřebných animaci, jsme konečně mohli začít pracovat na tom, jak bude AI reagovat na všechny naše vstupní informace. Je to dosti složité, avšak postup je pak o dost rychlejší. Naši Early Access hráči budou moci sledovat náš postup při pilování AI, mezi každým updatem to půjde poznat.

Když se podíváme na samotné hraní, nevypadá hra za hackera až moc nudně, oproti tomu, co dostane hráč, který bude v akci?

Opravdu záleží na tom, jaký druh hráče jste nebo jakou náladu při hraní máte. Zábava je přeci jen hodně relativní pojem, proto moc často nepoužíváme slovo zábava pro popis herní zkušenosti. Pokud vás zajímá strategické řízení zásob, průzkum, precizní komunikace a hlídání zad vašich přátel, když jsou v nesnázích, tak pro vás bude hra za hackera velice plodnou zkušeností. Máme spoustu hráčů, kteří dávají přednost tomuto, než akčnímu průchodu za špióna. Hacker je podpůrný charakter a tím pádem je jeho herní role celkově zaměřena na podporu. Lokalizuje nepřátele, zjišťuje informace a předává je svému partnerovi.

Jsou prostě hráči, kterým se zdá tato role více zábavná. Skvělé na celku je, že asymetrický co-op styl dělá tuto hru různorodou. Takže i kdybyste nikdy nehráli za hackera, stále vytěžíte maximum z naší odvedené práce.

Musím také zmínit, že máme pár majoritních vychytávek  pro hackera, které byly v Early Access verzi zablokované. Ty jsou zahrnuty v tzv. „Systém Admin Enemy“, který přidá element nebezpečí při pohledu do sítě, také více přímých cest jak ovlivňovat herní svět, jako je hackování elektrických sítí, nebo ovládání tlakových systémů, jenž jsou určeny k vytváření „nehod“.

Jak se vám líbí spolupráce s komunitou na Steamu?

Komunita je úžasná. Jako malá Indie společnost máme možnost sdílet naši hru s hráči a následně dostávat odezvu.  Je to pro nás jedna z největších výzev. Naslouchat naší komunitě, diskutovat s hráči a poučit se z jejich zkušenosti s hrou, je to, o čem by měl celý Steam Early Access vlastně být. Na našem komunitním fóru jsme velice aktivní. Když hráč přidá komentář (odezvu) jde to přímo k našim herním designérům, kreativnímu řediteli, týmu, co se stará o zkušenosti lidí, nebo programátorům, kteří odpovídají a dávají hráčům lepší náhled do vývojového procesu jako celku.

Jaké jsou vaše další plány po dokončení Clandestine?

Po dokončení Clandestine se chceme vrátit k RPG žánru. Už nyní máme ve vývoji pár konceptů. Prozatím ale nejsme připraveni oznámit nic zásadního.

• Více informací se o Clandestine dočtete v preview s dojmy z hraní

Štítky: clandestinelogic artists
Předchozí článek

The Pale Emperor – návrat Mistra 1/2

Další článek

Pozvánka na PragoFFest 2015

Související články

Rozhovor s tvůrci Clandestine 1907 viking
Recenze

Expeditions: Viking – obstojná výprava na sever

před 4 roky
Rozhovor s tvůrci Clandestine 1772 viking
Preview

Expeditions: Viking – čerstvé dojmy z vikingského tažení

před 4 roky
Rozhovor s tvůrci Clandestine 1510 clandestine
Recenze

Clandestine – kooperační béčko

před 5 roky
Další článek
Rozhovor s tvůrci Clandestine 25460 prago ffest

Pozvánka na PragoFFest 2015

avatar
  
smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
    wpdiscuz_captcharefresh
    2 Komentáře
    0 Odpovědi
    0 Sledovatelé
     
    Komentář s nejvíce reakcemi
    Nejzajímavější komentáře
    2 Autoři komentářů
    stuntmanChepa Poslední komentující
    avatar
      
    smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
      wpdiscuz_captcharefresh
        Odběr komentářů  
      nejnovější nejstarší s největším počtem hlasů
      Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.
      stuntman
      Komunita
      Level 38
      stuntman
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Zaujímavý rozhovor s kvalitným prekladom. :thumbup: :-) Snáď takýchto článkov na zingu bude viac. :-)

      Nejak sa začínam zaujímať o Clandestine, to kvôli tebe ThainDegu. :-D :-D :-D

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      19. 1. 2015 10:50
      Chepa
      Komunita
      Level 50
      Chepa
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Pěkný překlad a good rozhovor :) :D

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      17. 1. 2015 15:47

      Naše zprávy můžete sledovat i zde:

      • Populární
      • Komentáře
      • Nejnovější
      Cyberpunk 2077 dostal patch 1.1

      Cyberpunk 2077 dostal patch 1.1

      22. 1. 2021
      Třetí díl galaktické strategie zdarma na EGS

      Třetí díl galaktické strategie zdarma na EGS

      21. 1. 2021
      Kdy se dočkáme představení DLC pro Cyberpunk 2077 a podíl digitálních kopií

      Patch 1.1 pro Cyberpunk 2077 může poškodit uloženou pozici

      23. 1. 2021
      Ohlédnutí za 20 lety série Hitman

      Recenze HITMAN 3

      23. 1. 2021
      Cyberpunk 2077 dostal patch 1.1

      Cyberpunk 2077 dostal patch 1.1

      88
      Kdy se dočkáme představení DLC pro Cyberpunk 2077 a podíl digitálních kopií

      Patch 1.1 pro Cyberpunk 2077 může poškodit uloženou pozici

      73
      Naughty Dog na fantasy bohužel nepracuje

      Naughty Dog na fantasy bohužel nepracuje

      58
      The Last of Us Part II je nejoceňovanější hrou všech dob

      The Last of Us Part II je nejoceňovanější hrou všech dob

      45
      Microsoft má vyšší příjmy díky své herní divizi

      Microsoft má vyšší příjmy díky své herní divizi

      27. 1. 2021
      Oznámeny únorové PlayStation Plus tituly

      Oznámeny únorové PlayStation Plus tituly

      27. 1. 2021
      Souhrn recenzí The Medium

      Souhrn recenzí The Medium

      27. 1. 2021
      Recenze The Medium

      Recenze The Medium

      27. 1. 2021

      Nejnovější komentáře

      • Spinder: Microsoft má vyšší příjmy díky své herní divizi
      • Fabioozo86: The Last of Us Part II je nejoceňovanější hrou všech dob
      • Fletcher Hill: Oznámeny únorové PlayStation Plus tituly
      • Dakh 666: Recenze The Medium
      • Dakh 666: Recenze The Medium
      • Dakh 666: Oznámeny únorové PlayStation Plus tituly
      Cyberpunk 2077 dostal patch 1.1

      Cyberpunk 2077 dostal patch 1.1

      22. 1. 2021
      Zde můžete od 23:00 sledovat Resident Evil Showcase

      Zde můžete od 23:00 sledovat Resident Evil Showcase

      21. 1. 2021
      Druhý vývojářský deníček na Skyblivion se zaměřuje na questy a prostředí

      Druhý vývojářský deníček na Skyblivion se zaměřuje na questy a prostředí

      22. 1. 2021
      Metal při boji ve Werewolf: The Apocalypse – Earthblood

      Metal při boji ve Werewolf: The Apocalypse – Earthblood

      24. 1. 2021
      Naughty Dog na fantasy bohužel nepracuje

      Naughty Dog na fantasy bohužel nepracuje

      22. 1. 2021
      Bloober Team představuje 9 faktů o The Medium

      Bloober Team představuje 9 faktů o The Medium

      24. 1. 2021
      Do Civilization VI přibude Vietnam

      Do Civilization VI přibude Vietnam

      21. 1. 2021

      O Zing.cz


      Zing je magazín o počítačových a konzolových hrách plný herních novinek, recenzí a preview.


      Herní magazín Zing.cz pro Vás připravujeme ve spolupráci s herním obchodem Xzone.cz. Přijďte si vybrat svou hru nebo tričko.

      Rubriky

      • 3DS
      • Android
      • Blogy čtenářů
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • iOS
      • Jednohubky
      • Linux
      • Mac
      • Novinky
      • PC
      • Playstation 3
      • Playstation 4
      • Playstation 5
      • Preview
      • Podcasty
      • Recenze
      • Soutěže
      • Speciály
      • Switch
      • Videa
      • Vita
      • Xbox 360
      • Xbox One
      • Xbox Series X

      © 2010-2021 Zing s.r.o.

      • Redakce Zing
      • Advertising / Inzerce na Zing.cz
      • Zásady ochrany
      • Pravidla
      • Prohlášení o blozích
      • RSS kanál
      No Result
      View All Result
      • Novinky
      • Recenze
      • Videa
      • Preview
      • Speciály
      • Platforma
        • PC
        • PlayStation 4
        • Xbox One
        • PlayStation 5
        • Xbox Series X|S
        • Switch
      • Fórum
      • Přihlásit
      • Zaregistrovat se

      © 2010-2020 Xzone s.r.o.

      Vítejte zpátky!

      Přihlaste se ke svému účtu

      Zapomněli jste heslo? Zaregistrovat se

      Přidejte se do komunity Zing.cz!

      Vyplňte formulář níže a vytvořte si účet

      Všechna pole jsou povinná. Přihlásit se

      Obnovte si heslo

      Zapomněli jste své přihlašovací údaje? Uveďte svou přezdívku nebo email a my Vám je připomeneme zprávou zaslanou na emailovou adresu registrovanou k Vašemu účtu na Zingu.

      Přihlásit se
      wpDiscuz
      Comment Author Info
      E-mail pošlete uživateli

      Přesunout komentář