ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    seznam nejlepší herních vydavatelů roku 2022

    Podívejte se na seznam nejlepší herních vydavatelů roku 2022

    Přehled HW novinek z 41. týdne

    Přehled HW novinek z 12. týdne

    Budovatelská strategie Park Beyond obdržela datum vydání

    Budovatelská strategie Park Beyond obdržela datum vydání

    Dying Light 2

    Dying Light 2 se dočká přepracovaného soubojového systému i příběhového rozšíření

    Planet Zoo dostane balíček s tropickou tématikou

    Planet Zoo dostane balíček s tropickou tématikou

    The Last of Us Part I

    PC verze The Last of Us Part I v další ukázce

  • Recenze
    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Recenze remaku Resident Evil 4 – triumfální návrat

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Supercross

    Recenze Monster Energy Supercross 6

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Dojmy z hraní The Settlers

    Recenze The Settlers: New Allies – simulátor čekání

  • Videa
    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Prohlédněte si oficiální screenshoty z remaku Dead Space

    Technický rozbor Dead Space (PS5 a PC)

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Videorecenze Dead Space

    Videorecenze Dead Space

  • Preview
    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Sherlock Holmes The Awakened slaví na Kickstarteru úspěch

    Dojmy z hraní Sherlock Holmes The Awakened

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Warhammer 40K: Rogue Trader vám dá možnost rozhodnout o osudu vesmíru

    Dojmy z hraní Warhammer 40,000 Rogue Trader

    Dojmy z hraní: Bulánci

    Dojmy z hraní: Bulánci

  • Speciály
    Recenze deskové hry Zombicide: Zelená horda

    Recenze deskové hry Zombicide: Zelená horda

    The Last of Us

    Recenze první sezóny seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Všechny nové informace o remaku Resident Evil 4 a porovnání s originálem

    Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Březnové hry

    Březnové hry: přehled & anketa

    Únorové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Únorové ohlédnutí redakce

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
  • Přihlásit
  • Registrace
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    seznam nejlepší herních vydavatelů roku 2022

    Podívejte se na seznam nejlepší herních vydavatelů roku 2022

    Přehled HW novinek z 41. týdne

    Přehled HW novinek z 12. týdne

    Budovatelská strategie Park Beyond obdržela datum vydání

    Budovatelská strategie Park Beyond obdržela datum vydání

    Dying Light 2

    Dying Light 2 se dočká přepracovaného soubojového systému i příběhového rozšíření

    Planet Zoo dostane balíček s tropickou tématikou

    Planet Zoo dostane balíček s tropickou tématikou

    The Last of Us Part I

    PC verze The Last of Us Part I v další ukázce

  • Recenze
    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Recenze remaku Resident Evil 4 – triumfální návrat

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Supercross

    Recenze Monster Energy Supercross 6

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Dojmy z hraní The Settlers

    Recenze The Settlers: New Allies – simulátor čekání

  • Videa
    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Prohlédněte si oficiální screenshoty z remaku Dead Space

    Technický rozbor Dead Space (PS5 a PC)

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Videorecenze Dead Space

    Videorecenze Dead Space

  • Preview
    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Sherlock Holmes The Awakened slaví na Kickstarteru úspěch

    Dojmy z hraní Sherlock Holmes The Awakened

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Warhammer 40K: Rogue Trader vám dá možnost rozhodnout o osudu vesmíru

    Dojmy z hraní Warhammer 40,000 Rogue Trader

    Dojmy z hraní: Bulánci

    Dojmy z hraní: Bulánci

  • Speciály
    Recenze deskové hry Zombicide: Zelená horda

    Recenze deskové hry Zombicide: Zelená horda

    The Last of Us

    Recenze první sezóny seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Všechny nové informace o remaku Resident Evil 4 a porovnání s originálem

    Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Březnové hry

    Březnové hry: přehled & anketa

    Únorové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Únorové ohlédnutí redakce

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
No Result
View All Result

Otevřený rozhovor s tvůrci American Truck Simulatoru

Marek Tvrdý autor: Marek Tvrdý
9. 3. 2016
v sekci Speciály
20
Otevřený rozhovor s tvůrci American Truck Simulatoru 1585 ats
Sdílet na FacebookTwitterRedditWhatsapp

Je tomu rok, co jsme se sešli s tvůrci simulátorů tahačů a udělali s nimi velký rozhovor. Nyní zde máme pokračování, které přinášíme s lehkým zpožděním, protože obsahovalo mnoho dodnes nezveřejnitelných informací.

Na rozhovor jsem si sedl nejen s Michalem Turečkem, který byl již minule velice sdílný. Ale tentokrát jsem měl možnost si otevřeně popovídat dokonce se samotným zakladatelem studia, Pavlem Šeborem. A proto jsem rovnou navázal na minulý rozhovor a kladl otázky, které minule zůstaly lehce nezodpovězené.

Rozhovor jsme rozdělili na dvě části, první díl pojednává o paralelním vývoji ETS2 a ATS, distribuci hry, prodejích, interiérech, návěsech, skinech a nových kamionech. Druhý díl pojednává o mapách, jejich tvorbě a plánech do budoucna, dále o sněhu, konzolových a mobilních verzích, multiplayeru a autobusech.

Jak je to s paralelním vývojem ATS a ETS2?

Jeden programátorský tým pracuje na věcech, které se vyvíjí pro některou z her. Jedna hra prorazí nějaký nápad a ten se pak třeba prosadí i do té druhé. Například v ATS jsou nově policejní vozy. A tým bude nyní pracovat na jejich převedení do ETS2, kde bude udělat nové modely pro 10 evropských zemí. S tím souvisí úprava nastavení, aby nám ti policajti nejezdili přes hranice do cizí země. Okolní vozidla jsou řešena podobně jako v sérii GTA, kde auta vznikají před hráčem a zanikají za ním. Tudíž je třeba vyřešit, aby těsně před hranicí nevznikl český policejní vůz, který by pak přejel hranici. V tuto chvíli jsme schopni řešit třeba konkrétní typy vozidel na určitých místech. Například limuzíny ve městech. Dříve jezdily i po okrskách v Nevadě, ale teď už jezdí jen v městských oblastech. Jenže tohle nelze aplikovat na policii, protože policie jezdí i mimo města. Jedná se o úpravu nastavení umělé inteligence policie, což vyžaduje další vývoj.

 

1 z 1
- +
Otevřený rozhovor s tvůrci American Truck Simulatoru 100240

1.

Takže jaké jsou chystané novinky v ETS2?

Pro Euro Truck Simulator 2 nyní vyvíjíme nový systém tuningu disku kol, protože dříve bylo kolo ve hře v kuse včetně gumy jako jeden objekt. Před rokem se to rozdělilo na dvě části: kovovou a gumovou část. A nyní chystáme rozdělit onu kovovou část na 4 menší, které bude možné měnit samostatně. A posléze toto doděláme pak i do ATS.

Naopak American Truck Simulatoru máme nový systém nastavení obtížnosti vykládky, kdy je ve hře ukázáno několik pozic, kde je možné náklad dopravit. ETS2 se dá říci, že je celé v lehčí obtížnosti. A jakmile to čas dovolí, tak bychom se rádi vrátili k ETS2 a dodělali možnost obtížnější varianty vykládání, protože je to dosti žádané našimi fanoušky. Nové mapy stavěné pro ETS2 jsou již stavěny s ohledem na více možností vykládky.

Naopak spousta nováčků používá místo vykládky jen Enter, kterým se jednoduše náklad odpojí a hráč může zase jet a užívat si krajinu a pocit z jízdy. Snažíme se takto vyjít vstříc všem.

A kdy se dostane úprava interiéru do ATS?

Úprava interiéru byla funkce, která vyšla jako placené DLC do ETS2, které není součástí Legendární edice ETS2, protože vznikla v době jejího vydání. Hra nyní díky tomu podporuje a umožňuje umístit do kabiny vlaječky, figurky a podobně. Modeři si dokonce dodělali i stopařku a další. Částečně tohle šlo modovat i bez tohoto DLC. Ale to přináší například fyziku těch objektů.

Rádi bychom přinesli tuto funkci i pro ATS. Ale zde jsme zjistili, že v Americe toto není povoleno a na sklo se nic lepit nesmí. A my se teď musíme rozhodnout, zda tohle dovolíme, nebo se budeme držet toho, že v Americe vlastně v praxi není.

Jak moc do detailu tedy simulace kabiny jde?

Nejsme schopní držet se naprosto přesně simulace. Každý výrobce má například jinak řešenou navigaci, dokonce občas i jinak v rámci modelů jedné značky. Někteří hardcore fanoušci nám píšou požadavky, že tam chtějí funkce, které mají některé konkrétní modely. Mercedes má pomocníka na brždění, Volvo zase asistenta na řazení, které pomocí GPS pomáhá s řazením kvůli úsporám paliva. Ale my nejsme schopni podporovat úplně každou vychytávku, kterou kde který tahač má. Stále hledáme ten poměr mezi hrou a simulací.

Máme od tvrdých kamioňáků kritiku za to, že to není dostatečně přesně simulátor. Ale zase máme na stejnou věc velmi pozitivní zpětnou vazbu od běžných hráčů. Ale je pravdou, že když s nějakou vychytávkou vyjdeme vstříc tomu tvrdému jádru, tak oni nám pak udělají propagaci a protlačí hru mezi další lidi. Nicméně takovou funkci využije skutečně strašně malá část hráčů a proto neustále hledáme onen balanc mezi tím, co se ještě vyplatí do hry dávat a co už ne.

 

1 z 1
- +
Otevřený rozhovor s tvůrci American Truck Simulatoru 120163

1.

Budeme v ATS zase platit za skiny kamionů?

V tuto chvíli nechystáme placené skiny do ATS, kde u každého trucku už teď máme 10 unikátních skinů včetně těch uměleckých, které jsou u ETS2 zpoplatněné. Pro ten teď zvažujeme připravit turecký, maďarský a holandský paintjob.

Podle toho se zdá, že v Turecku se hra docela prodává. Jak to tedy vlastně je s prodeji?

Co se týče TOP10 regionů, kde se nejvíce prodává ETS2, tak první je Německo, druhá je překvapivě Amerika, za ní následuje Francie, Anglie, severské státy (kdyby se sečetly dohromady, tak jsou na prvním místě), Kanada, Holandsko a uzavírá to Turecko s Brazílií. Rusko má také spoustu kopií. Češi jsou do nějakého 20. místa, což není vůbec špatné.

V minulém rozhovoru jsme řešili typy návěsů. Jak jste si s nimi poradili v ATS?

Když jsme stavěli mapu, tak se našly místa, hlavně téčkové křižovatky, kde měla problém projet hlavně AI. Tak jsme to chtěli vyřešit tím, že trošičku ty návěsy zkrátíme. Jenže to okamžitě ze screenshotů poznali fanoušci a zkritizovali to. Tak jsme museli upravit AI a některé křižovatky, aby to vše fungovalo. Dneska máme ve hře ty úplně nejdelší možné návěsy, ale i nějaké ty krátké. Takže je tam mix nákladů a díky větší variabilitě nájezdů je to zajímavější. Navíc v Americe se neřeší délka celé soupravy, jako v Evropě, ale pouze délka návěsu. A proto v Americe mají mega sleepery a velké tahače s čumákem. Jenže jak vjede takový kolos do našeho města, tak už má občas trochu problém. Ale testeři s tím neměli problém a proto jsme to nechali.

 

1 z 1
- +
Otevřený rozhovor s tvůrci American Truck Simulatoru 118052

1.

A co možnost grafické úpravy návěsů?

Co se vlastních návěsů týče, tak jejich „převlékání“ je na seznamů přání. Ostatně občas se nám ozve nějaká firma, že by chtěli své logo dát do hry. Jenže pokud do hry dáte třeba DHL, tak už její konkurence chtít nebude a může to být problém. Takže zatím tohle čeká na zpracování. Na druhou stranu už máme smlouvu s firmou Schwarzmüller, výrobcem návěsů, dokonce je máme namodelované, ale ještě nemáme herní prvek, jak by se měnily návěsy.

V případě ATS jste změnili systém distribuce. Proč?

Co se distribuce týče, tak máme zpracovanou podporu modů pro Steam Workshop. Je to docela robusně postavená platforma s definovanými API. Asi největším modem je ProMod, kvůli kterému musí hráči často používat starší verzi hry, aby to vůbec fungovalo. Ale s podporou bude možné provozovat hru v několika verzích podle toho, jak to potřebují mody.

Workshop je teď velký důvod, proč migrujeme čistě na Steam. Dlouhé roky jsme se bránili přejít na Steam, protože nějaký řidič koupí na benzince hru a ta by pak instalovala nějaký podivný software, který chce pořád cosi aktualizovat a otravuje. Jenže naprogramovat DLC systém a neustále řešit verzování a aktualizace je strašně pracné a tudíž časově náročné. A tohle všechno snadno řeší Steam a my se můžeme věnovat jiným věcem. V tuto chvíli ATS nemáme v DRM free verzi, ale je možné, že časem něco takového připravíme.

Pojďme se podívat na tahače v ATS. Kolik jich teď máte?

Postavené auta jsou 4. Původně jsme vydali dvě, třetí vyšlo krátce nato. Problém je v licencích a proto jsme Volvo museli přestat ukazovat na snímcích ze hry, ač jsme je již dříve ukázali. Jenže i skupina PACCAR, která nám licencovala ty zveřejnitelné kamiony, nám to neulehčila. Zastupuje totiž Kenworth i Peterbilt. A ty dvě firmy jsou poněkud konkurenční proti sobě a proto chtějí mít ve hře jen to aktuálně nejlepší. A z toho důvodu byly hned po vydání dostupné jen dva kamiony, Kenworth T 680 a Peterbilt 579, a třetí, legendární Kenworth W900 se třemi variantami kabiny, byl do hry přidán v polovině února. A další auta budou přibývat. Další je na řadě Peterbilt 389.

 

1 z 1
- +
Otevřený rozhovor s tvůrci American Truck Simulatoru 118350

1.

Kolik času zabere tvorba takového tahače?

Na každém modelu tahače strávíme asi půl roku. U jednoho Iveca pro ETS2 jsme dokonce naměřili 11 měsíců. Pochopitelně na tom nedělá celá firma, ale nejprve nějaký modelář udělá kostru, potom grafici musí namalovat skiny, pak animátoři řešit všechny pohyblivé části a samozřejmě se průběžně musí řešit kompatibilita s přídavnými součástkami.

Kolik tedy plánujete tahačů do budoucnosti a kolik budou stát?

Za každého výrobce tahačů, který se objeví ve hře, bude alespoň jeden či dva kamiony zdarma. Pokud bude nějaký speciál, jako odtahovka či desetikolka, pak bude placené DLC.

Paradoxně celá hra je vlastně složená z DLC. Každý stát je technicky DLC. Sice je zadarmo, ale je to samostatně stažitelný modul, tedy DLC. A můžeme tak prodávat specifickým zákazníkům specifické kombinace. Třeba jen jednu zemi a jen jeden kamion Volvo a taková edice bude třeba pro Volvo, která klíče třeba bude rozdávat na nějaké prezentaci. A do takové speciální verze pak budeme moci třeba umístit i speciální textury s logem firmy a podobně.

V ETS2 jsme měli ze začátku spoustu neoficiálních kamionů, ale to pak způsobilo velké problémy se sháněním licencí. A proto tohle nechceme opakovat pro ATS. U ETS2 se nám díky fanouškům samy ozvaly firmy Iveco a DAF, že chtějí být ve hře taky. A ozvalo se Volvo, že ve hře být nechce. Ale po další komunikaci se svými fanoušky pak zjistili, že tam vlastně být chtějí. Bohužel u kamionů nelze koupit nějak snadno práva jako na písničku. Jezdíme na akce, kde se předvádí kamiony, a zkoušíme sehnat kontakty.

 

1 z 1
- +
Otevřený rozhovor s tvůrci American Truck Simulatoru 118352

1.

Pokračování rozhovoru naleznete zde.

Štítky: American Truck SimulatorEuro Truck Simulator 2SCS Software
Předchozí článek

Mirage: Arcane Warfare od tvůrců Chivalry bude víc barevné a s magií

Další článek

Xbox One a PC hráči šesté Forzy si proti sobě nezahrajou

Související články

Humble Bundle
Novinky

Humble Bundle nabízí výhodný balíček obsahující 72 her

před 3 týdny
American Truck Simulator
Novinky

American Truck Simulator se rozroste o další stát

před 2 měsíci
Vydejte se na výlet do historie s českým studiem SCS Software
Novinky

Vydejte se na výlet do historie s českým studiem SCS Software

před 4 měsíci
Další článek
Xbox One a PC hráči šesté Forzy si proti sobě nezahrajou 31010 forza

Xbox One a PC hráči šesté Forzy si proti sobě nezahrajou

avatar
  
smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
    wpdiscuz_captcharefresh
    20 Komentáře
    0 Odpovědi
    0 Sledovatelé
     
    Komentář s nejvíce reakcemi
    Nejzajímavější komentáře
    11 Autoři komentářů
    PC CZLootmasterRaymyMartasZLACzechNeverEnd Poslední komentující
    avatar
      
    smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
      wpdiscuz_captcharefresh
        Odběr komentářů  
      nejnovější nejstarší s největším počtem hlasů
      Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.
      PC CZ
      Komunita
      Level 20
      PC CZ
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Mohli by už konečně udělat nový engine. Jak jsem o tom psal ve své recenzi, zde na Zingu, American Truck Simulator za ostatními automobilovými hrami značně zaostává, pořád mám pocit že hraju GTA. Není to bohužel fotorealistické. Je pravda že to zase běhá na všem, ale ta omalovánková a absence vyhlazování hran mi docela dost vadí… Přece jen máme rok 2016 a takový Project Cars, Asseto Corsa nebo Forza či Gran Tourismo jsou graficky jinde… Jinak policie mě zklamala, protože jsem čekal že vás prostě zastaví, ale je to jen o tom že tam jsou policejní autíčka :( žádný že se za vás zavěsí policajti, začnou houkat, a předjedou před vás abyste zastavili :( No a absence kamionů je sakra problém, prostě ty tři se hrozně rychle ojezdí… je to škoda, protože mi celkově ATS příjde o něco méně monotonní nežli ETS 2. Je to rozmanitější…jenže zkrátka graficky velmi zastaralé… :(

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      12. 3. 2016 23:34
      Lootmaster
      Komunita
      Level 50
      Lootmaster
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Také volám po konzolové verzi :D

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      12. 3. 2016 20:09
      Raymy
      Komunita
      Level 29
      Raymy
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Ja bych chtel aby to bylo i na ps4/x-one. Hral jsem kdysi 18 WoS a pak ETS a neskutecnej relax. Zakazky na dlouhy vzdalenosti, pusteny radio a bylo. :) Ted to na ps4 resim kombinaci The Crew + Spotify.

      Dotaz na ty co hraji ATS – jak dlouho vam trva prejet mapu? Jde mi o predstavu budouci velikosti a prani si dlouhatanske jizdy Chicago -> Los Angeles alias slavna Route 66 :)

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      12. 3. 2016 7:05
      MartasZLA
      Komunita
      Level 39
      MartasZLA
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Jasně my nikam neutečem :-)

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      11. 3. 2016 21:34
      CzechNeverEnd
      Komunita
      Level 46
      CzechNeverEnd
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Miky: Článek vem čert, hlavně ať se uzdravíš :thumbup: .

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      11. 3. 2016 19:19
      Michal Burian
      Komunita
      Level 53
      Michal Burian
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Z důvodu mojí nemoci je článek odložen, snad se dám během víkendu dohromady a vydám ho.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      11. 3. 2016 17:16
      CzechNeverEnd
      Komunita
      Level 46
      CzechNeverEnd
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Miky: Ale to je napsaný i v článku, takže pohoda :) :thumbup: .

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      11. 3. 2016 7:44
      kuluark
      Komunita
      Level 1
      kuluark
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Není problém sehnat i teď PC Gamer dlc, jeden Rus to předělal do módu, takže si to může každý stáhnout :) sám jsem to dnes testoval :)

      Jenom se o tom neví na internetu moc

      [ odkaz ]

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      10. 3. 2016 20:18
      Michal Burian
      Komunita
      Level 53
      Michal Burian
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Omlouvám se, ale pokračování rozhovoru bude až zítra.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      10. 3. 2016 18:48
      MartasZLA
      Komunita
      Level 39
      MartasZLA
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Tak snad to jen u teorie zůstane i když DLC pro PC Gamer mě v tom moc neutvrdilo.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      10. 3. 2016 15:33
      Marek Tvrdý
      Autor
      Level 46
      Marek Tvrdý
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      MartasZLA – na jednu stranu to chápu. Sám jsem takto sháněl helmy do Mass Effect 2, které mměl pouze americký Dr. Pepper a člověk musel mít kód z víčka této limonády. Na druhou stranu ten příklad s Volvo byl jen taková teoretická úvaha.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      10. 3. 2016 14:53
      CzechNeverEnd
      Komunita
      Level 46
      CzechNeverEnd
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Marek: Na tu druhou část sem dost zvědavej! :)

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      10. 3. 2016 11:59
      MartasZLA
      Komunita
      Level 39
      MartasZLA
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Zde je to DLC: [ odkaz ] Mě se ho podařilo sehnat není to nic extra ale osobně by mě pěkně žralo kdybych neměl ve hře všechno.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      10. 3. 2016 10:33
      Marek Tvrdý
      Autor
      Level 46
      Marek Tvrdý
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      MartasZLA – co to bylo za DLC od PCGameru?

      CzechNeverEnd – bylo skvělé být přímo ve studiu a otevřeně si povídat s tvůrci. Jsem rád, že se vám rozhovor líbí. A druhá část je ještě zajímavější.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      10. 3. 2016 10:16
      CzechNeverEnd
      Komunita
      Level 46
      CzechNeverEnd
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Super článek, rozhovory s SCS mam nejradši :) :thumbup: .

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      10. 3. 2016 8:00

      Naše zprávy můžete sledovat i zde:


      • Populární
      • Komentáře
      • Nejnovější
      Far Cry 5

      Far Cry 5 je aktuálně k dispozici zdarma

      24. 3. 2023
      Anno 1800 představuje expanzi New World Rising

      Anno 1800 je dostupné zdarma

      18. 3. 2023
      zdarma

      Aktivujte si zdarma horor s českou lokalizací

      20. 3. 2023
      Epic

      Epic nabízí hru zdarma

      23. 3. 2023
      Atomic Heart

      Atomic Heart dostane plnohodnotnou českou lokalizaci

      95
      Rozhovor s překladatelem Red Dead Redemption 2

      Čeština do Red Dead Redemption 2 je přístupná všem

      57
      Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

      Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

      43
      Video průvodce školou v Hogwarts Legacy

      Pouze 25 % hráčů se podařilo pokořit Hogwarts Legacy

      24
      seznam nejlepší herních vydavatelů roku 2022

      Podívejte se na seznam nejlepší herních vydavatelů roku 2022

      26. 3. 2023
      Přehled HW novinek z 41. týdne

      Přehled HW novinek z 12. týdne

      25. 3. 2023
      Budovatelská strategie Park Beyond obdržela datum vydání

      Budovatelská strategie Park Beyond obdržela datum vydání

      25. 3. 2023
      Dying Light 2

      Dying Light 2 se dočká přepracovaného soubojového systému i příběhového rozšíření

      25. 3. 2023

      Nejnovější komentáře

      • Horizont událostí: Diablo IV spustilo preload otevřené bety
      • Jendus: Čeština do Red Dead Redemption 2 je přístupná všem
      • Jendus: Čeština do Red Dead Redemption 2 je přístupná všem
      • Darksteel: Returnal si již nyní můžete zahrát v češtině
      • Jmeno: The Last Case of Benedict Fox cílí na fanoušky Oriho a Lovecrafta
      • blacklanner: Čeština do Red Dead Redemption 2 je přístupná všem
      Nový tým studia Respawn pomůže zlepšovat Apex Legends

      Nový tým studia Respawn pomůže zlepšovat Apex Legends

      22. 3. 2023
      Alan Wake 2 vyjde letos, ujišťuje Remedy

      Alan Wake 2 vyjde letos, ujišťuje Remedy

      21. 3. 2023
      Valve si mělo zaregistrovat ochrannou známku pro Counter-Strike 2

      Valve si mělo zaregistrovat ochrannou známku pro Counter-Strike 2

      20. 3. 2023
      Lords of the Fallen

      Lords of the Fallen v nové ukázce láká na Unreal Engine 5

      23. 3. 2023
      Men of War 2 vám dává možnost si jej otestovat

      Men of War 2 vám dává možnost si jej otestovat

      25. 3. 2023
      Horizon Forbidden West: Burning Shores

      Horizon Forbidden West: Burning Shores ukázalo nový trailer

      22. 3. 2023
      Do Marvel’s Midnight Suns dorazil Morbius

      Do Marvel’s Midnight Suns dorazil Morbius

      22. 3. 2023

      O Zing.cz


      Zing je online magazín o počítačových a konzolových hrách plný herních novinek, recenzí a preview.


      Majitelem herního magazínu Zing.cz je agentura Grunex.

      Rubriky

      • 3DS
      • Android
      • Blogy čtenářů
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • iOS
      • Jednohubky
      • Linux
      • Mac
      • Novinky
      • PC
      • Playstation 3
      • Playstation 4
      • Playstation 5
      • Preview
      • Podcasty
      • Recenze
      • Soutěže
      • Speciály
      • Switch
      • Videa
      • Vita
      • Xbox 360
      • Xbox One
      • Xbox Series X

      © 2010-2023 Zing & Grunex

      • Redakce Zing
      • Advertising / Inzerce na Zing.cz
      • Zásady ochrany
      • Pravidla
      • Prohlášení o blozích
      • RSS kanál
      No Result
      View All Result
      • Novinky
      • Recenze
      • Videa
      • Preview
      • Speciály
      • Platforma
        • PC
        • PlayStation 4
        • Xbox One
        • PlayStation 5
        • Xbox Series X|S
        • Switch
      • Fórum
      • Přihlásit
      • Zaregistrovat se

      © 2010-2022 Zing & Grunex

      Vítejte zpátky!

      Přihlaste se ke svému účtu

      Zapomněli jste heslo? Zaregistrovat se

      Přidejte se do komunity Zing.cz!

      Vyplňte formulář níže a vytvořte si účet

      Všechna pole jsou povinná. Přihlásit se

      Obnovte si heslo

      Zapomněli jste své přihlašovací údaje? Uveďte svou přezdívku nebo email a my Vám je připomeneme zprávou zaslanou na emailovou adresu registrovanou k Vašemu účtu na Zingu.

      Přihlásit se
      wpDiscuz
      Comment Author Info
      E-mail pošlete uživateli

      Přesunout komentář