ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Podívejte se detailně na Chaos Dwarfs pro Total War: Warhammer 3

    Tvůrci Total War: Warhammer 3 přichází s ukázkou dalšího legendárního lorda

    S hordami se v Diplomacy is Not an Option střetnete už v listopadu

    S hordami se v Diplomacy is Not an Option střetnete už v listopadu

    Strhující simulátor vandalství SLUDGE LIFE se dočká pokračování

    Strhující simulátor vandalství SLUDGE LIFE se dočká pokračování

    Dalším remakem bude nejspíš Resident Evil 5 (spoilery pro RE4 Remake)

    Dalším remakem bude nejspíš Resident Evil 5 (spoilery pro RE4 Remake)

    Všechny nové informace o remaku Resident Evil 4 a porovnání s originálem

    Jak vypadá a běží Resident Evil 4 Remake

    Surviving Mars

    Vyšla česká lokalizace pro hru Surviving Mars

  • Recenze
    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Recenze remaku Resident Evil 4 – triumfální návrat

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Supercross

    Recenze Monster Energy Supercross 6

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Dojmy z hraní The Settlers

    Recenze The Settlers: New Allies – simulátor čekání

  • Videa
    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Prohlédněte si oficiální screenshoty z remaku Dead Space

    Technický rozbor Dead Space (PS5 a PC)

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Videorecenze Dead Space

    Videorecenze Dead Space

  • Preview
    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Sherlock Holmes The Awakened slaví na Kickstarteru úspěch

    Dojmy z hraní Sherlock Holmes The Awakened

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Warhammer 40K: Rogue Trader vám dá možnost rozhodnout o osudu vesmíru

    Dojmy z hraní Warhammer 40,000 Rogue Trader

    Dojmy z hraní: Bulánci

    Dojmy z hraní: Bulánci

  • Speciály
    Nejvýdělečnější hry na Steamu ze 47. týdne

    Rozhovor s překladatelem Red Dead Redemption 2

    Recenze deskové hry Zombicide: Zelená horda

    Recenze deskové hry Zombicide: Zelená horda

    The Last of Us

    Recenze první sezóny seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Všechny nové informace o remaku Resident Evil 4 a porovnání s originálem

    Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Březnové hry

    Březnové hry: přehled & anketa

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
  • Přihlásit
  • Registrace
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Podívejte se detailně na Chaos Dwarfs pro Total War: Warhammer 3

    Tvůrci Total War: Warhammer 3 přichází s ukázkou dalšího legendárního lorda

    S hordami se v Diplomacy is Not an Option střetnete už v listopadu

    S hordami se v Diplomacy is Not an Option střetnete už v listopadu

    Strhující simulátor vandalství SLUDGE LIFE se dočká pokračování

    Strhující simulátor vandalství SLUDGE LIFE se dočká pokračování

    Dalším remakem bude nejspíš Resident Evil 5 (spoilery pro RE4 Remake)

    Dalším remakem bude nejspíš Resident Evil 5 (spoilery pro RE4 Remake)

    Všechny nové informace o remaku Resident Evil 4 a porovnání s originálem

    Jak vypadá a běží Resident Evil 4 Remake

    Surviving Mars

    Vyšla česká lokalizace pro hru Surviving Mars

  • Recenze
    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Recenze remaku Resident Evil 4 – triumfální návrat

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Supercross

    Recenze Monster Energy Supercross 6

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Dojmy z hraní The Settlers

    Recenze The Settlers: New Allies – simulátor čekání

  • Videa
    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Prohlédněte si oficiální screenshoty z remaku Dead Space

    Technický rozbor Dead Space (PS5 a PC)

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Videorecenze Dead Space

    Videorecenze Dead Space

  • Preview
    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Sherlock Holmes The Awakened slaví na Kickstarteru úspěch

    Dojmy z hraní Sherlock Holmes The Awakened

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Warhammer 40K: Rogue Trader vám dá možnost rozhodnout o osudu vesmíru

    Dojmy z hraní Warhammer 40,000 Rogue Trader

    Dojmy z hraní: Bulánci

    Dojmy z hraní: Bulánci

  • Speciály
    Nejvýdělečnější hry na Steamu ze 47. týdne

    Rozhovor s překladatelem Red Dead Redemption 2

    Recenze deskové hry Zombicide: Zelená horda

    Recenze deskové hry Zombicide: Zelená horda

    The Last of Us

    Recenze první sezóny seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Všechny nové informace o remaku Resident Evil 4 a porovnání s originálem

    Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Březnové hry

    Březnové hry: přehled & anketa

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
No Result
View All Result

Rozhovor s Jindrou Rohlíkem o Branách Skeldalu 3: 7 mágů

Ondřej Zeman autor: Ondřej Zeman
24. 6. 2016
v sekci Speciály
11
Rozhovor s Jindrou Rohlíkem o Branách Skeldalu 3: 7 mágů 1668 7 magu
Sdílet na FacebookTwitterRedditWhatsapp

Česká herní scéna nám pomalu ale jistě expanduje. Dnes vyzpovídáme jednoho z jejich nejvýraznějších členů; Jindru Rohlíka, který v současnosti stojí za novým dílem kultovních Bran Skeldalu. Jaké novinky jeho projekt přináší a co říká na soudobou českou herní scénu, se dočtete v našem rozhovoru.

Nezapomeňte, že na Xzone.cz a GameExpres.sk pro vás máme vlastní edici hry Brány Skeldalu: 7 mágů. Samotná krabička má podobu knihy, v níž si můžete prolistovat původní 56-stránkový artbook, který není nikde jinde k dostání, povídání o hře od tvůrců a ještě před spuštěním hry tak nasát atmosféru světa Skeldalu. Dále v ní najdete vloženou textilní mapu herního světa ve formátu A4 a oboustrannou záložku do knížky (která skvěle padne do té, kterou napsal sám duchovní otec hry a právě přichází na trh).

 

1 z 1
- +
Rozhovor s Jindrou Rohlíkem o Branách Skeldalu 3: 7 mágů 125038

1.

Jak jste se poprvé dostal ke hrám? A co vás vlastně dovedlo k tomu, abyste se stal herním vývojářem?

Pokud vím, byly to hlavně herny v maringotkách a také v Parku Kultury a Oddechu Julia Fučíka. Automaty za dvě koruny a několik minut štěstí. Také konzole Atari s Pongem. Později, to už se začalo lámat moje odhodlání věnovat se hrám, také osmibitové Atari 130XE. Hry se mi líbily a chtěl jsem si zkusit, jaké to je, je dělat. A už jsem u toho zůstal.

Jaké byly reakce vašeho okolí na to, že jste se chtěl stát tvůrcem počítačových her? Pomáhal vám ve vašich začátcích někdo nebo jste na celou situaci zůstal osamocen jako jiní nezávislí tvůrci?

Pomohl mi otec. Ten mě v tom podporoval a to jak morálně, tak finančně. Jinak to byla jiná doba. Neměl jsem se od koho učit, zdroje na internetu nebyly, protože popravdě nebyl ani internet (přesněji nebyl rozšířen mezi obyčejné lidi – pamatuji se, že ještě na ČVUT se rozdávaly školní emaily až od třetího ročníku – zřejmě podle hesla, že nebudou plýtvat emailem na někoho, kdo nesložil „malou státnici“).

Kdy vás poprvé napadlo stvořit vlastní univerzum?

Já jsem si nějaké základy začal dělat už s druhým dílem (Pátý učedník). Nakreslil jsem si celý svět a stvořil nějaké legendy. Více jsem to začal propracovávat ale až s tvorbou románů (hlavně Brány Skeldalu ale i Země bez zákona).

Která knižní či herní díla vás při tvorbě vašeho vesmíru a her nejvíce inspirovala?

Chtělo by se mi říct, že při tvorbě vesmíru asi žádná, ale asi by to nebyla tak docela pravda. Asi by se to dalo říct tak, že tu není žádná vůdčí myšlenka, ale na určitých místech by se vlivy daly rozpoznat. Například Terry Pratchett, Nekonečný příběh, westernové knihy zapomenutých spisovatelů, Tolkien a mnoho dalších, na něž si už nevzpomenu.

 

1 z 1
- +
Rozhovor s Jindrou Rohlíkem o Branách Skeldalu 3: 7 mágů 117598

1.

Proč jste se po úspěchu s prvním dílem Bran Skeldalu rozhodl vytvořit jejich pokračování ve značně odlišném stylu? Nepovažujete tento krok nyní za chybný?

Vůbec ne. Podívejte se, jaké hodnocení hra posbírala třeba na Metacritics. Navíc mě adventury vždycky bavily – jak v Branách Skeldalu, tak i v Sedmi mázích. Jediné, čeho na Pátém učedníkovi lituji, je, že jsem si nebyl schopen pohlídat grafické zpracování.

Poslední díl Bran Skeldalu se v očích komunity moc nepovedl, na plnohodnotného nástupce vašeho prvního titulu čekali hráči prakticky osmnáct dlouhých let. Proč jste se rozhodl k Branám Skeldalu znovu vrátit?

Popravdě nevím, co máte na mysli. A vlastně ani který díl máte na mysli. Druhý díl měl dobrá hodnocení (ve světě lepší než u nás – viz výše). Příznivci jedničky sice reagovali na změnu žánru negativně, ale hra si našla jiné příznivce. Rozhodně tak není možné říct, že se hra nepovedla. Třetí díl kritika chválí (opět na Metacritics najdete průměr 90%), na Google Play průměr 4,3 hvězdy, což odpovídá 86% (sráží nás jen to, že to někomu nejde spustit, nikoliv zábava) a na Steamu zatím pro Early Access verzi přepočteno 77%.

Jak dlouho trvalo sepsání příběhu k Branám Skeldalu 3: 7 mágů? Jsou v něm postavy a zápletka na stejně vysoké úrovni jako ve vašich knihách?

Román Brány Skeldalu jsem psal osm let a kdo ví, možná i víc (nemám poznačený začátek). Nepsal jsem každý den, samozřejmě, bylo to s většími či menšími přestávkami. Zemi bez zákona jsem psal i s úpravami podle editora komplet asi tři měsíce. Pokud se týká hry, je to úplně jiný druh práce. Ve hře jsem se snažil být minimalistický, protože těžiště zábavy jsem nespatřoval ve vyprávění příběhu. Nechtěl jsem, aby dialogy, které mají formu chatu, zdržovaly do těch částí, které zábavné jsou.

 

1 z 1
- +
Rozhovor s Jindrou Rohlíkem o Branách Skeldalu 3: 7 mágů 117599

1.

Brány Skeldalu 3: 7 mágů disponují jako celek řadou zajímavých inovativních prvků. Jak vás například napadl aspekt hudební magie? Byla tvorba jednotlivých podpůrných skladeb náročná?

Jak mě to napadlo, už si nepamatuji. Ten nápad jsem nosil v hlavě dlouho a jenom čekal, až dostanu příležitost ho někde použít. Jako v případě realizace každého doopravdy nového nápadu to bylo o zkoušení, hledání nových cest a zahazování starých.

Najdou si skalní fanoušci prvních Bran Skeldalu v novém pokračování něco, co by jim připomnělo staré dobré časy?

Myslím si, že starých dobrých časů je tam spousta 🙂 Město Caredbar, kde můžete rozpoznat mnohde i stejná tvar ulic, ale vlastně celý tvar ostrova viditelný na velké mapě. Také živlovou magii, tahový systém soubojů. Všeobecně dost cílíme na příznivce jedničky.

Vyhovuje vám jako nezávislému vývojáři Early Access? Pomáhá komunita při vývoji PC verze nebo je spíše na vedlejší koleji?

Když byl Early Access ještě novinkou, muselo to být nejspíš fantastické, alespoň podle vyprávění lidí, kteří tu vlnu chytli hned zkraje. I teď je to velmi účinný nástroj, jak získat zpětnou vazbu, i když ho mnoho vývojářů používá hlavně proto, aby zabránili negativním recenzím. Vždycky můžou říct „ale hele, ta hra ještě není hotová, kritizovat ji není fér“ a recenzenti hru raději nechají být. Takto některé hry v EA setrvávají už dlouhá léta a myslím, že většina z nich z něj ani vyjít nehodlá. Není tu tlak. Tak na to je to dobré. Kromě toho ani nemusíte dokončit hru, abyste z ní měli peníze.

Jak se finální verze Brán Skeldalu 3: 7 mágů lišit od té v předběžném přístupu?

Hru jsme uzpůsobili počítačům. Dodali jsme do ní mnoho klávesových zkratek a řádně je otestovali. Změnili jsme shadery a hra podstatně lépe vypadá. Udělali jsme na hudu více místa (odsunutím mapy stranou). Zobrazujeme více ze statistik na stránce charakteristik. Dále jsme na základě připomínek balancovali, například ekonomiku v druhé části hry, účinek kouzel (třeba Akcelerace už není tak ultimátní, zato Rauš začal být konečně použitelný atd.).

Pokud se PC verze Brán Skeldalu 3: 7 mágů vydaří, dočkáme se časem pokračování?

Nic takového neplánujeme, ale nikdy neříkej nikdy.

Krom tvorby her se aktivně věnujete také psaní knih. Co se dle vašeho názoru lépe propaguje knihy nebo hry?

Není v tom dle mého rozdíl. Lépe se propagují výjimečné nápady a to přesahuje hranice média.

Najdete si ve vašem nabitém dni občas chvíli i na hraní her? Které vás například v posledních letech zaujaly nejvíce?

Zaklínač 3. Myslím si, že by se od teď už měly RPG dělat jenom tímto způsobem 🙂

Co si myslíte o současné české herní scéně? Jsou nedávno vydané tituly českých autorů stejně kvalitní jako na počátku vaší kariery?

Jsou mnohem kvalitnější. Je to skoro neuvěřitelné, co se s českou herní scénou stalo. Nejenom, že jsou české hry na světové úrovni, ale v některých oblastech dokonce ukazují směr.

Čeho byste v budoucnu v rámci her a knih ještě rád dosáhl?

Stabilně fungující studio, které trvale roste. To bych považoval za výrazný úspěch. Kdyby to studio udělalo Skeldal čtyřku jako Zaklínače 3, vůbec bych se nezlobil 🙂

Děkujeme za rozhovor.

Štítky: brány skeldalu: sedm mágůnapoleon games
Předchozí článek

15 minut z Escape from Tarkov

Další článek

Velké slevy na hry pro Nintendo 3DS

Související články

Brány Skeldalu 3: 7 mágů 1672 brany
Recenze

Brány Skeldalu 3: 7 mágů

před 7 roky
Brány Skeldalu 3: 7 mágů 1672 brany
Recenze

Brány Skeldalu 3: 7 mágů

před 7 roky
Brány Skeldalu pro mobily až v polovině března 29947 brany
Novinky

Brány Skeldalu pro mobily až v polovině března

před 7 roky
Další článek
Velké slevy na hry pro Nintendo 3DS 32370 zelda

Velké slevy na hry pro Nintendo 3DS

avatar
  
smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
    wpdiscuz_captcharefresh
    11 Komentáře
    0 Odpovědi
    0 Sledovatelé
     
    Komentář s nejvíce reakcemi
    Nejzajímavější komentáře
    9 Autoři komentářů
    ThainDeguCorvuswitcherrrcajteekaneeSlim50 Poslední komentující
    avatar
      
    smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
      wpdiscuz_captcharefresh
        Odběr komentářů  
      nejnovější nejstarší s největším počtem hlasů
      Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.
      Ondřej Zeman
      Autor
      Level 53
      Ondřej Zeman
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele

      No rozhovor jsem dělal s Rohlíkem, lépe řečeno tento vývojář se takto v korespondenci i podepisoval.

      cajteekanee: Blackhole mělo úspěch maximálně u lokálních hráčů, ve světě to byla prakticky další tuctovka, které věnovalo pozornost jen určité procento hráčů a recenzentů.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      25. 6. 2016 10:19
      Corvus
      Komunita
      Level 51
      Corvus
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Pěkný rozhovor, díky za něj. Brány mám objednané na Xzone ;-)

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      25. 6. 2016 8:45
      witcherrr
      Komunita
      Level 39
      witcherrr
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Jo Indie hry v rámci EU nejspíš úspěch mají, ale jinak tu nemáme skoro nic. :)

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      24. 6. 2016 23:25
      cajteekanee
      Komunita
      Level 30
      cajteekanee
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Blackhole mělo úspech, jak říkal fallanga, hry od Amanity jako Samorost a MAchinárium.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      24. 6. 2016 20:59
      witcherrr
      Komunita
      Level 39
      witcherrr
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Armu bych bral asi jako jedinou, možná proto že je ve svém písečku jediná. Mafia už dávno není česká, KC a ostatní ani nevyšli. . a zbytek jsou indii hry většinou. Takže fakt nevím. . :D

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      24. 6. 2016 16:28
      Slim50
      Komunita
      Level 38
      Slim50
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      S tou světovou úrovní bych to taky nepřeháněl :D

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      24. 6. 2016 15:42
      fallanga
      Komunita
      Level 45
      fallanga
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele

      Mohli by jsme třeba dodat i hry od Amanity, které jsou hodně úspěšné v Japonsku.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      24. 6. 2016 15:40
      Beeda2004
      Komunita
      Level 42
      Beeda2004
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      alesekmoravec: jeste myslim arma, ale vetsinou co sem cetl je to znamy spis po evrope nez po svete, v americe uz je toho znamyho mnohem min

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      24. 6. 2016 15:26
      alesekmoravec
      Komunita
      Level 22
      alesekmoravec
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele witcherrr

      Mafia, Kingdom Come, Medieval a Space Engineers, ETS, ATS…

      Je spousta světoznámých českých her.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      24. 6. 2016 15:22
      witcherrr
      Komunita
      Level 39
      witcherrr
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      České hry jsou na světové úrovni, které. . ?

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      24. 6. 2016 15:15
      Bargud
      Komunita
      Level 39
      Bargud
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Už Jindřich Skeldal, ne? :-)

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      24. 6. 2016 15:14

      Naše zprávy můžete sledovat i zde:


      • Populární
      • Komentáře
      • Nejnovější
      Far Cry 5

      Far Cry 5 je aktuálně k dispozici zdarma

      24. 3. 2023
      Rozhovor s překladatelem Red Dead Redemption 2

      Čeština do Red Dead Redemption 2 je přístupná všem

      25. 3. 2023
      zdarma

      Aktivujte si zdarma horor s českou lokalizací

      20. 3. 2023
      Steam

      Aktivujte si zdarma na Steamu vtipnou hru od Devolveru

      24. 3. 2023
      Atomic Heart

      Atomic Heart dostane plnohodnotnou českou lokalizaci

      95
      Rozhovor s překladatelem Red Dead Redemption 2

      Čeština do Red Dead Redemption 2 je přístupná všem

      58
      Video průvodce školou v Hogwarts Legacy

      Pouze 25 % hráčů se podařilo pokořit Hogwarts Legacy

      24
      Herní obchod Xzone mění své logo

      Herní obchod Xzone mění své logo

      24
      Nejvýdělečnější hry na Steamu ze 47. týdne

      Rozhovor s překladatelem Red Dead Redemption 2

      26. 3. 2023
      Podívejte se detailně na Chaos Dwarfs pro Total War: Warhammer 3

      Tvůrci Total War: Warhammer 3 přichází s ukázkou dalšího legendárního lorda

      26. 3. 2023
      S hordami se v Diplomacy is Not an Option střetnete už v listopadu

      S hordami se v Diplomacy is Not an Option střetnete už v listopadu

      26. 3. 2023
      Strhující simulátor vandalství SLUDGE LIFE se dočká pokračování

      Strhující simulátor vandalství SLUDGE LIFE se dočká pokračování

      26. 3. 2023

      Nejnovější komentáře

      • elcig: Rozhovor s překladatelem Red Dead Redemption 2
      • Josef Murcek: Dalším remakem bude nejspíš Resident Evil 5 (spoilery pro RE4 Remake)
      • Josef Murcek: Dalším remakem bude nejspíš Resident Evil 5 (spoilery pro RE4 Remake)
      • Jendus: Rozhovor s překladatelem Red Dead Redemption 2
      • Barcas: Dalším remakem bude nejspíš Resident Evil 5 (spoilery pro RE4 Remake)
      • iToast: Rozhovor s překladatelem Red Dead Redemption 2
      THQ Nordic přichází s ukázkou her pro PAX East 2023

      THQ Nordic přichází s ukázkou her pro PAX East 2023

      21. 3. 2023
      Taktické RPG Miasma Chronicles má datum vydání

      Taktické RPG Miasma Chronicles má datum vydání

      21. 3. 2023
      Storyteller vás nechá psát vlastní příběhy

      Storyteller vás nechá psát vlastní příběhy

      20. 3. 2023
      Nejvyšší tržby měl i loni Tencent, PlayStation se přibližuje

      Nejvyšší tržby měl i loni Tencent, PlayStation se přibližuje

      24. 3. 2023
      Redfall původně vznikal i na PS5, Microsoft vývoj zastavil

      Redfall původně vznikal i na PS5, Microsoft vývoj zastavil

      23. 3. 2023
      zdarma

      Aktivujte si zdarma horor s českou lokalizací

      20. 3. 2023
      Crash Team Rumble

      Crash Team Rumble obdržel přesné datum vydání

      21. 3. 2023

      O Zing.cz


      Zing je online magazín o počítačových a konzolových hrách plný herních novinek, recenzí a preview.


      Majitelem herního magazínu Zing.cz je agentura Grunex.

      Rubriky

      • 3DS
      • Android
      • Blogy čtenářů
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • iOS
      • Jednohubky
      • Linux
      • Mac
      • Novinky
      • PC
      • Playstation 3
      • Playstation 4
      • Playstation 5
      • Preview
      • Podcasty
      • Recenze
      • Soutěže
      • Speciály
      • Switch
      • Videa
      • Vita
      • Xbox 360
      • Xbox One
      • Xbox Series X

      © 2010-2023 Zing & Grunex

      • Redakce Zing
      • Advertising / Inzerce na Zing.cz
      • Zásady ochrany
      • Pravidla
      • Prohlášení o blozích
      • RSS kanál
      No Result
      View All Result
      • Novinky
      • Recenze
      • Videa
      • Preview
      • Speciály
      • Platforma
        • PC
        • PlayStation 4
        • Xbox One
        • PlayStation 5
        • Xbox Series X|S
        • Switch
      • Fórum
      • Přihlásit
      • Zaregistrovat se

      © 2010-2022 Zing & Grunex

      Vítejte zpátky!

      Přihlaste se ke svému účtu

      Zapomněli jste heslo? Zaregistrovat se

      Přidejte se do komunity Zing.cz!

      Vyplňte formulář níže a vytvořte si účet

      Všechna pole jsou povinná. Přihlásit se

      Obnovte si heslo

      Zapomněli jste své přihlašovací údaje? Uveďte svou přezdívku nebo email a my Vám je připomeneme zprávou zaslanou na emailovou adresu registrovanou k Vašemu účtu na Zingu.

      Přihlásit se
      wpDiscuz
      Comment Author Info
      E-mail pošlete uživateli

      Přesunout komentář