Jako každý rok vám přinášíme souhrn s programem tiskových konferencí jednotlivých společností v rámci největšího herního svátku na světě. E3 buší na dveře, každý den se objevují nové úniky a my zvědavě očekáváme, co vše nám vydavatelé a vývojáři předvedou letos v Los Angeles. Microsoft má velmi nabitý program, zatímco Electronic Arts vsadila netradičně na streamy ze svých her a Sony kupodivu E3 kompletně vynechá a bude nás o svých exkluzivitách pro PlayStation 4 informovat jindy. No a Ubisoftu, tomu tradičně předčasně unikají informace…
- Electronic Arts – 8. června, 18:30
- Microsoft – 9. června, 22:00
- Bethesda – 10. června, 2:30
- Devolver Digital – 10. června, 4:00
- PC Gaming Show – 10. června, 19:00
- Ubisoft – 10. června, 22:00
- Square Enix – 11. června, 3:00
- Nintendo – 11. června, 18:00
Všechny tiskové konference budete moci sledovat živě na Zing.cz.
Electronic Arts
- Datum: 8. června, 18:30
Společnost Electronic Arts v Los Angeles před začátkem E3 opět uspořádá své již tradiční EA Play. Tentokrát ale nenabídne svým fanouškům tiskovou konferencí, nýbrž několik streamů. Každý živý přenos bude zaměřen na konkrétní hru. Bohužel se nebude mluvit o nových Need for Speed, dalších Plants vs. Zombies a dokonce ani o novinkách pro Anthem. Přesto NFS a nové PvZ v letošním roce vyjdou.
- 18:30 – Star Wars Jedi: Fallen Order
- 19:00 – Apex Legends (druhá sezóna)
- 19:30 – Battlefield V (nové rozšíření)
- 20:00 – FIFA 20
- 20:30 – Madden NFL 20
- 21:00 – The Sims 4 (nové rozšíření).
Microsoft
- Datum: 9. června, 22:00
Microsoft má letos volné ruce a ideální šanci představit vše, co může. Sony totiž letos E3 vynechá, čehož bude chtít americká společnost jistě využít. Je dost pravděpodobné, že se bude mluvit o nové generaci Xboxu. Co ale očekáváme, tak jsou nové ukázky z Gears 5, Halo Infinite a plošinovky Ori and the Will of the Wisps.
Co by rozhodně nepřekvapilo jsou alespoň náznaky projektů, na nichž pracují studia jako inXile (tvůrci Wasteland 2), Obsidian (The Outer Worlds), Ninja Theory (Hellblade), Playground Games (Forza Horizon), Turn 10 Studios (Forza Motorsport), Mojang (Minecraft), Rare (Sea of Thieves), Undead Labs (State of Decay) nebo úplně nové studio The Initiative, kde pracuje bývalý šéf vývoje Tomb Raider se zkušenými lidmi (autoři God of War, Uncharted…) na zbrusu nové hře.
Celkem má Microsoft ukázat 14 first-party titulů a jistojistě se bude mluvit i o hrách třetích stran, například o Cyberpunku 2077 od CD Projektu RED.
Bethesda
- Datum: 10. června, 2:30
Bethesda zaměří svou tiskovou konferenci na Doom Eternal. Čas se ale jistě najde i na Wolfenstein: Youngblood, mobilní The Elder Scrolls: Blades, plánovaná rozšíření pro Fallout 76 nebo na něco nového, mluví se o The Evil Within 3, což by jistě potěšilo fanoušky hororu. Na druhou stranu je jisté, že se neukáže The Elder Scrolls 6 a Starfield
Devolver Digital
- Datum: 10. června, 4:00
Od Devolver Digital můžeme očekávat další praštěnou tiskovku, která nás nad ránem možná pořádně probere se svým specifickým humorem. Konečně by mohl přijít na řadu Serious Sam 4: Planet Badass.
PC Gaming Show
- Datum: 10. června, 19:00
Letošní PC Gaming Show sponzoruje Epic Games, který má odhalit řadu dalších exkluzivit pro svůj obchod. PC Gaming Show se zúčastní studia Annapurna Interactive, Chucklefish, Digital Extremes, Digital Uppercut, E-WIN, Fatshark, Fellow Traveller, Frontier Developments, Funcom, Modus Games, Paradox Interactive, Perfect World Entertainment, Raw Fury, Rebellion, Re-Logic a Tripwire Interactive.
Ubisoft
- Datum: 10. června, 22:00
Ubisoft má dlouhodobě problémy udržet tajemství a spoustu informací nám vykecají úniky předčasně. Přesto ale u Ubisoftu víme pouze o Watch Dogs Legion, Ghost Recon Breakpoint a o rozšíření pro stávající tituly jako je Rainbow Six Siege, For Honor a The Crew 2. Co by potěšilo, tak je rozhodně oznámení návratu Splinter Cella se Samem Fisherem, nový Rayman nebo pokračování Switch exkluzivity Mario + Rabbids Kingdom Battle.
Ze seznamu si můžeme vyškrtnout Beyond Good and Evil 2 a pirátské Skull a Bones. Druhá jmenovaná hra byla odložena a dorazí nejdříve v dubnu 2020. Beyond očekáváme ještě později.
Square Enix
- Datum: 11. června, 3:00
Určitě semnou bude dost lidí souhlasit, že chceme vidět Marvel’s Avengers od Crystal Dynamics, stejně tak Dying Light 2 od polského Techlandu. Poté by mohlo dojít na novou epizodu Life is Strange 2, dodatek pro Kingdom Hearts 3 a Dragon Quest Builders 2. Zapomenout nemůžeme ani na tajemný projekt Outriders, jenž je nejspíš střílečkou od People Can Fly, kteří stojí za poměrně oblíbenou hrou Bulletstorm z roku 2011.
Nintendo
- Datum: 11. června, 18:00
Nintendo původně v seznamu být nemělo, nemá totiž tradiční tiskovou konferenci. Místo ní bude vysílat nový díl pořadu Nintendo Direct, kde se pravděpodobně dozvíme novinky o Animal Crossing a Pokémon Sword a Shield.
To neni pravda , Kdyz si koupim napriklad hru fifu na pc nebo neco od ubi prodat to nejde a jako jestli nekdo vi ja tak at mi poradi to bych rad vedel jak …. Kdyby clovek mohl koupit a nasledne prodat , maji to ovsem dobre osetrene to se musi uznat ,,, protoze by ztraceli zisky ,,,,, kdyz me to prestane bavit kopie zanikne na hnusnem steamu a podobne ,kdezto pokud bych mohl naslednou kopiji prodat nekomu jinemu tak v tomto momente prichazeji o penize jo v americe to neresi protoze pro ne 30-60 e nic neni jinak by kradli taky Jasne ze se to lehko rekne tomu kdo ty penize ma … a navic mam pravo prodat svoji kopiii …. ubi si to nakrade zpet na mikro a zlodejna to je veskere mikrotransakce vcetne lootboxu Me prijde ze lidi jsou opravdu tak pitomi a proste vrazi penize za polygon
Tady se bavíme o bazarovém prodeji na konzoli…na pc nemůžeš prodávat hry…to nejde…
no to ano, ale pak at se nikdo nedivi ze na ps 4 a x si lide kupuji hry kdyz je muzou nasledne prodat
A zase console wars? Já si myslím že každý PC pirát by měl být Konzolistům vděčný za to že hru vývojářům zaplatí. Každý být zloděj máme akorát Indie tituli. A vysmivat se někomu že prodává hry do bazaru nebo je tam kupuje není cool. Je to alternativa pro někoho kdo by nerad zjistil že po 5letech hraní vlastně ukradnul hry v hdnotě 70tisic. Pokud není někdo ochotný zaplatit plnou cenu ale není ochotný ani krást nelze mu nic vyčítat. A chlapci, pokud se chlubitite stahováním počítám že už máte slušně nakradeno když to berete jako normální věc se kterou se chlubite veřejně. Na chlubeni to ale není. Akorát tím všem ukazujete že jste chudáci s minimální mzdou v kapse co si hraní nemůžou vůbec dovolit. A to naprosto pomijim morální stránku věci, která vám ale stejně vůbec nic neříká když se nestydíte za to že loupíte se stejným úspěchem jako naše oblíbená menšina.
By mě zajímalo kolik kriklounu kteří tady hazou špínu nás epic si claimnulo ty free hry co rozdávají
Třeba já… Subnautica to byla… dlouho jsem takhle nelitoval svého rozhodnutí :/
Jo Square Enix, kdybych věděl že ukážou nový Deus Ex tak bych se na konferenci aj těšil.
Novinka, reakce v diskuzi : Epic je na hovno bé bé bé , cunsolové hry nebudou mít sony prezentaci
Pak proč se lidé stydí patřit mezi hráče. Samý nevkusný nolifere či jiný škaredý zoufalec, který neumí být vděčný a užívat si samotné hraní, já jsem moder, takže hraju na pc, až budu chtít hrát day one, a mít 2 hoďky na hraní, pořídím si cuntsoli, epic tu je a bude, steam hold není jediný tečka.
Tak jasně,že Epic tu je a bude a že Steam tu není jediný,problém je v tom,že Epic tu taky není jediný,tak proč hry dávat jen tam ?
Vůbec bych se nedivil kdyby bylo teď v červnu na E3 v L.A oznámeno The Sims 5 při streamu firmy EA xD
kéž by, na nový díl čekám už pár let. sims 3 mám rád, ale čtyřka mne moc nechytla.
To jsme dva. Mě také Sims čtyřka nezaujala, spousty věcí v tomto poslodním díle co jsem zaznamenal při prvním hraní mě dost naštvalo jako například pár variací světů jen v jednom sousedství. To není zdaleka všechno. Ve hře nejsou používatelná vozidla natož pohotovostní vozidla nebo Školní bus. Jako jasně, EA se zalíbila hráčům TS4 novou lepší grafikou nebo FPS módem pro simíky. Jenomže samotná hra mě vůbec nechytla stejně jako tebe. Nejvíc mě mrzí že EA vyvinula pro TS4 herní světy co vypadají jako hybrid mezi TS2 a TS3, možná ani to ne. Dnes už můžu schutí říci že systém herních světů ve čtyřce mi do dnes připadá nerealistický.
Nevím, co vám tak šíleně moc vadí, mě třeba netrápí, že mám EPIC Store a navíc nekup to za 10e nebo kolik bylo za Heavy Rain a Beyond. Já to beru jen jako zatím hodně malá konkurence Steamu a jen čekám, až nějak překopou ten Store
Podívám se asi jenom na Microsoft a Ubisoft, zbytek mě buď moc nezajímá a nebo je v debilní čas. Tyhle 2 tiskovky budou beztak nejlepší. Zbytek pak jistí novinky na Zingu. Jinak Sony mě nasrala že tam nebude, ale co už, věřim že si to vyžehlí na Gamescomu, PS Experience nebo nějaké jiné akci. Jo a PC Gaming Show bude největší shitfest, jestli budu mít chuť se zasmát tak se na to možná podívám xD
Mimochodem tenhle jízdní řád je super! Je to pěkně přehledný a je tady všechno důležitý.
Novinky o Pokémon Sword and Shield se dozvíme již zítra v 15:00 CEST z Pokémon direct
EA,MS,Bethesda,PC gaming,Ubisoft zbytek ze záznamu,neboť nejsou pro mne tolik důležité
Mám to podobně až na Bethesdu.
Ale jediná životně důležitá konference pro mě je Microsoft. Zbytek bych nemusel vidět. Jen na to kouknu, protože možná nebudu mít co dělat.
BTW na autora:
taky by nebylo špatné tu doplnit https://www.e3expo.com/e3-coliseum
Ja osobne by sem sa s príchodem nových konzol nedivil keby PC zaniklo co sa týka her tá cena má byt tušim okolo 600 eur a slubujú 60 fps v 4 k to nemám vážne dúvod kupovat PC Za 1400 eur.
ježiši.
Víš o tom že pc může běžět nad 60 fps ? A dá se na něm dělat prakticky cokoliv. PC má pořád více + oproti jakékoliv konzoli.
Upřímně jediná opravdová výhoda konzolí jsou exkluzivky a to už končí protože Microsoft už hází vše na Windows 10 a Xbox a Playstation na to také začíná přicházet. Víceméně je dneska už více exkluzivek na pc jak na konzolích
Playstation na to nedlabe, nedávno říkal že bude stále vydávat hry jen pro jejich systém…A jestli narážíš na Detroit, Heavy Rain a Beyond tak Quantum Dream nikdy nebylo studio který spadá pod Sony a Death Stranding byla od začátku bráno jako časová exkluzivita…
PC nezanikne nikdy,to se neboj
Zanik nehrozi jak konzolim, tak ani PC hrani. PC tu ma sve misto, stejne tak konzole. Jedine co mi vadi, ze kvuli hrani dobrych her musim investovat do ruzneho HW. Obavam se, ze ani s prichodem sluzeb typu Stadia se nic nevyresi, protoze i kdyby vse bylo petfektne streamovane, zas budeme resit predplatne onech sluzeb.
Je vážně smutné a paradoxní, že lepší vizi budoucnosti PC hraní slibuje spíš konference Microsoftu než akce vyloženě nazvaná PC Gaming Show (i když vhodnější název bude asi PC „look at so many ways how Epic is gonna screw us all“ Gaming Show). Jestli dokáže Microsoft dostatečně prezentovat a prosadit nedávno zmíněnou Spencerovu vizi, že by hráči měli mít na výběr, v jakém obchodě si tu kterou hru koupí, a nevrazí do toho nějaké velké „ale“, znamenalo by to pro PC hráče jednu z nejvíce příznivých změn na trhu posledních let.
Na druhou stranu, PC Gaming Show slibuje oznámení exkluzivity pro Epic Store pro každou druhou prezentovanou hru. To je samo o sobě strašná představa, ale aspoň by mohla být zábava při pohledu na všechny ty nervózní úsměvy a nicneříkající vyjádření snažící se navodit dojem, že je všechno v pořádku, že jsou všichni z Epicu nadšení, že ho mají hráči jenom rádi a že jde právě o hráče a ne o ty peníze, které koncový zákazník stejně nikdy nijak nepocítí. To si zase všichni ti autoři sestřihů nejtrapnějších momentů z E3 smlsnou
Je škoda, že i přesto jak skoro všichni nemusíme Epic, tak očekávám, že na konferenci nezabučí ani živáček a všichni budou jásat a tleskat.
Ale tak co, tak to zpirátím To bych potom taky jásal
Ale souhlasím. To je paradox jak svině. Kde to jsme.
Já doufám že EPIC umře co nejdřív Vše co vychází na Epic stejně pirátím, protože nehodlám podporovat firmu která tak ojebává.
Nechcete jít diskutovat radši na Pirate Bay? x) Je mi fakt zle z PC hráčů.
tak si vem Kinedryl, když že tohle tak zasáhlo. Další Sony fanboy pro kterého je vše ostatní špatné a nedopřeje nikomu nic, protože ho to nezajímá.
To není pravda, jenom bych dal facku těm co kradou hry a ještě se s tím chlubí na netu jak jsou strašně rozumní. Jo a taky mi vadí že PC komunita na hry pořád jenom nadává a nic jinýho neumí. Jestli se tě to dotklo tak sorry, samozřejmě vím že všichni nejsou takoví, třeba ani ty ne, ale přijde mi že drtivá většina jo když vidim ty komentáře.
Jo a ještě furt nadávají na konzole že zpomalují herní průmysl, že na nich nejde hrát, že jsou konzolisti casualové a tak podobně.
Jasné Kokotnikov tak vrať všechny cuntsolové hry cos někomu prodal, a pak si můžeš dovolit něco pindat o kradení, nolifere.
Dík za skvělej příklad PCčkáře. xD
Tak on je celkově takový trochu *bzum* *bzum* asi. Nelze ho brát vážně.
Souhlasím, že chlubit se pirátstvím není zrovna něco co by pirát měl dělat. Pirátství je špatné, nelegální, ale chodit a chvástat se „Hele, to jsem ukradl!“ To je trochu…na hlavu.
Vlastně ono se to ani nemá brát jako krádež. Je to přestupek nebo trestní čin, nevím jak bych to jinak přeložil, ale rozdíl je v tom, že při krádeži bereš něco někoho, co mu pak bude chybět. Např. když ukradnu 1ks zelí od zelináře. Zelinář si předtím objednal 10kusů zelí od dodavatele, zaplatil za 10 zelí s tím že vydělá například 200kč za všechno prodané zelí, jenomže ty mu ukradneš to 1 a už mu chybí v rozpočtu a prodělává.
Se hrama je to jiné. Vývojář nezaplatí dodavateli za určitý počet kusů. Stačí mu stisknout CTRL + C a má novou kopii. Může jich mít kolik chce. Žádné prodělávání nemůže nastat, protože není ani naplánovaný žádný výdělek. Je to tak laicky řečeno. Když tu hru „ukradneš“ nebo vytvoříš kopii, nikomu nic nechybí.
Samozřejmě v téhle době, kdy je lepší pro uživatele hru zpirátit než za ní zaplatit a podpořit tak proti-uživatelské praktiky, bude takových lidí přibývat. Jako není to dobrá činnost, ale jsou k tomu dobré důvody. Jak jinak chceš vyjádřit nesouhlas s tím co velké společnosti dělají? Napíšeš jim e-mail? Tweet? Dopis? Takové věci jsou jim u zádele. Peníze a veřejný image. Na tom jim nejvíce záleží. Jasně potom, můžeš říct „Tak hru nekupuj a hotovo.“ No… to se snadno řekne. Hype okolo hry, třeba je to i hra z tvé oblíbené série. Ale jelikož na PC je dnes pirátství neuvěřitelně jednoduché, proč toho nevyužít? Na konzolích by to dopadlo stejně, kdyby to bylo taky tak jednoduché.
To že komunita na hry jen nadává je úplně v pořádku. Ani bych se nedivil. Ubisoft vydává furt ty samé hry, kopíruje mechaniky z jedné do druhé. EA cpe mikrotransakce kam se dá, lootboxy kdo ví jak ještě skončí. Hry jako služba je taky pěkná sračka. Bethesda vydá nedodělanou hru, Todd pak řekne „My věděli, že to nedopadne dobře, ale i tak jsme ji vydali “ Jako co mám na to jiného říct? „Super, další sračka na světě, už se nemůžu dočkat až si ji zahraju a zase podpořím další kokotinu co si vymyslela parta buzerantů při zasedačce aby měli více peněz.“ A pak ti řeknou, že potřebujou peníze aby vydávali lepší hry to jsou kecy staré Blažkové.
My na hry nadáváme, protože máme důvody. Furt jsme nějak ojebáváni. Ať už kvůli DRM nebo těch mikrotransakci, lootboxů, špatné optimalizace, exkluzivit třetí strany.
Však se taky na nás vždycky sralo. Potom přišel Gaben, udělal Steam a najednou pirátství kleslo, lidi začali kupovat hry, vývojáři přestali nesnášet PC komunitu a hle jak se dařilo. A proč? Protože všechno bylo uživatelsky přístupné, zdarma, nízké ceny, kravinky jako achievmenty, cloud savy atd.
Jako já věřím, že většina konzolistů tohle asi nechápe, protože tohle nezažili, a žijí v jiném prostředí, ale takhle to aspoň vidím já, co strávil prvních pár let na PC, pak skočil na pár let na PS1 a 2 a pak se vrátil na PC, kde trávím všechen čas posledních 15let a nehodlá nic měnit. Za tu dobu člověk postřehne jak to kde vypadá, naučí se něčemu co ostatní třeba nezajímá, protože je to… no nezajímá, nemají důvod proč by mělo.
No a k tomu brzdění herního průmyslu. Proč by to nemohla být pravda? Hry jsou dnes vytvářeny pro hardware co vyšel před 5-6 lety. Všechny hry musí být optimalizovány pro tak starý hardware. Vývojáři nechtějí dělat rozdíly. Někteří za to dostanou zaplaceno, někteří si ten rozdíl udělat dovolí, ale potom zase Microsoft nebo Sony by nebyli spokojení. A nebo Microsoft nebo Sony zaplatí za to, aby to vypadalo tak a tak na tam té a tam té platformě. Doporučuji shlédnout tohle video https://www.youtube.com/watch?v=3kBuD-aVVQs o downgradech.
A pokud si můžu drbnout… Za poslední měsíc jsem viděl minimálně 5 her co jsou zatím pouze na PC, ale ty hry jsou primárně tvořeny pro konzole, gamepad. Na klávesnicích se ty hry ovládají strašně i přesto, že by to šlo. Klávesnice a myš jsou tady priorita, ale tyhle případy na to kašlou a opravdu, ty hry by se dalo velice snadno ovládat na klávesnici a myši. Ale jelikož vývojář je líný, tak na to sere, vydělá co může a hodí to na konzole a pak možná někdy v budoucnu na tom zapracuje. A ne, nejsou to sportovní nebo závodní hry. Jedno bych přirovnal k PC Building Simulatoru, druhé třeba k Zaklínači a zbytek je takový mišmaš.
Byste si měli zahrát Star Citizen, optimalizace nic extra, ale vizuálně je to to nejhezčí a nejdetailnější co jsem v posledních několika letech viděl. A proč? Protože je hra dělaná jen na PC. Troufám si říct, že ta hra bude další Crysis. Má velký potenciál.
A že jsou konzolisti casualové. Jako já je tak označuji, protože provoz PC vyžaduje více než zapojení kabelů, strčení CD do mechaniky a vyvalení se třeba na gauči. Ke konzoli může přijít naprostý blb a zahrát si co chce. Na PC potřebuješ použít trochu mozek. Samozřejmě nevím jestli bych zase nazval PC komunitu Hardcore, ačkoliv když někdo stráví roky hraním WoW nebo Star Craftu nebo LoLka nebo CoD nebo CSka a pak se třeba dostane do nějakých turnajů… to už byl nazval hardcore. Prostě se kompletně něčemu oddat. Třeba i samotnému hraní. Ať máš třeba jakýkoli volný čas, vždycky jdeš hrát a hraješ dokud můžeš. Nebo „Chceš navštívit babičku?“ „Ne, raději jdu hrát.“ Takže i konzolista může být hardcore hráč. Samozřejmě to trochu hraničí se závislostí, ale pokud si schopný si řict: „Teď ne.“ a opravdu přestaneš, tak bych řek, že jsi ok.. Já jen používám to označení kvůli přístupnosti stroje. Nevím jak ostatní.
Kur*a to jsem se rozepsal.
Kurňa, v tomhle je velký rozdíl. Když si koupíš hru a pak ji prodáš, je to tvůj majetek. To udělat můžeš, ale nesrovnávej to se stahováním nelegální verze hry. V tom je kurňa rozdíl. To rovnou můžeš nadávat, že když si koupím nové auto, za pět let ho prodám, tak okrádám automobilku. Vždyť to auto je moje, stejně jako hra samotná, tak si s tím můžu dělat, co chci.
Ty jseš dobrý vocas ? Epic sám řekl že si nebude nárokovat exkluzivitu pokud Steam nebude okrádat herní studia o 30 %
A ty si dobrý ocas, jestli tomu věříš a nevidíš, že to je pouze PR kec sloužící k tomu, aby Epic vypadal dobře.
epic umre zaroven se smrti fortnite, minecraftu to trvalo nejakejch 10 let, uvidime, jak dlouhe deti vydrzi na fortnite, odhaduju to zhruba na stejnou dobu…
Fortnite nevydrží 10 let ani omylem
Takové pecky tam budou a všechny exkluzivně na Epicu ?
Už i autoři zingu jsou jako circlejerk hlasatele ze r/gaming.
Já jsem na tohle asi moc starej, ale je to další store, kterej má peníze a chce další peníze vydělat, whoopty fuckin doo. Ale vy všichni děláte jako kdyby vám zabili rodinu.