Advertisement
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Přehled HW novinek z 22. týdne

    Přehled HW novinek z 22. týdne

    Slovanský Cyberpunk se představuje v drsném traileru

    Slovanský Cyberpunk přichází s řádnou ukázkou z hraní

    Xbox přichází s ukázkou svých es

    Vývoj Redfallu měl být od samého počátku problematický

    Black Mesa slaví zásadní úspěch

    Black Mesa slaví zásadní úspěch

    PAW Patrol World vyšle Tlapky za dobrodružstvím do otevřeného světa

    PAW Patrol World vyšle Tlapky za dobrodružstvím do otevřeného světa

    Přehled esport novinek ze 22. týdne

    Přehled esport novinek ze 22. týdne

  • Recenze
    Recenze System Shock – remake pro náročné

    Recenze System Shock – remake pro náročné

    Recenze The Lord of the Rings: Gollum – rozpolcený hrdina v zastaralém podání

    Recenze The Lord of the Rings: Gollum – rozpolcený hrdina v zastaralém podání

    TT Isle Of Man: Ride on the Edge 3

    Recenze TT Isle Of Man: Ride on the Edge 3

    Recenze The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom – opravdová legenda

    Recenze The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom – opravdová legenda

    Recenze The Last Case of Benedict Fox - detektivka s chapadly the last case of benedict fox 1

    Recenze The Last Case of Benedict Fox – detektivka s chapadly

    Recenze Age of Wonders 4 – revoluce na poli 4X her

    Recenze Age of Wonders 4 – revoluce na poli 4X her

    Recenze Redfall – prahnou po vaší krvi

    Recenze Redfall – prahnou po vaší krvi

  • Videa
    Zing Podcast #69: PlayStation Showcase

    Zing Podcast #69: PlayStation Showcase

    Zing Podcast #68: Zelda, Layers of Fear a Humanity

    Zing Podcast #68: Zelda, Layers of Fear a Humanity

    Zing Podcast #67: Budoucnost Xboxu a konzolových válek

    Zing Podcast #67: Budoucnost Xboxu a konzolových válek

    Zing Podcast #66: Jedi Survivor a Redfall

    Zing Podcast #66: Jedi Survivor a Redfall

    Zing Podcast #65: Burning Shores a vysoké nároky UE5 her

    Zing Podcast #65: Burning Shores a vysoké nároky UE5 her

    Zing Podcast #64: Síla upoutávek, Redfall ve 30 FPS a hry od Obsidianu

    Zing Podcast #64: Síla upoutávek, Redfall ve 30 FPS a hry od Obsidianu

    Zing Podcast #63: Strojové češtiny, Mario ve filmu a handheldy

    Zing Podcast #63: Strojové češtiny, Mario ve filmu a handheldy

    Sherlock Holmes The Awakened slaví na Kickstarteru úspěch

    Recenze Sherlock Holmes The Awakened – temná detektivka

    Zing Podcast #62: TLOU na PC, konec E3 a Lego 2K Drive

    Zing Podcast #62: TLOU na PC, konec E3 a Lego 2K Drive

  • Preview
    V naší hře postavíte auto od podvozku, říká vývojář LEGO 2K Drive Vehicle 4

    V naší hře postavíte auto od podvozku, říká vývojář LEGO 2K Drive

    Dojmy z hraní Last Epoch

    Dojmy z hraní Last Epoch

    Dojmy z hraní Street Fighter 6

    Dojmy z hraní Street Fighter 6

    Dojmy z hraní LEGO 2K Drive: Kostičkové závody bez omezení Environment 8

    Dojmy z hraní LEGO 2K Drive: Kostičkové závody bez omezení

    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Dojmy z hraní Inkulinati

  • Speciály
    Dojmy po dohrání příběhové kampaně Diablo IV

    Dojmy po dohrání příběhové kampaně Diablo IV

    Recenze Pán prstenů: Karetní hra

    Recenze Pán prstenů: Karetní hra

    Červnové hry

    Červnové hry: přehled & anketa

    Květnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Květnové ohlédnutí redakce

    Recenze deskové hry Pán Prstenů: Putování po Středozemi

    Recenze deskové hry Pán Prstenů: Putování po Středozemi

    Výherci soutěže o dárkové balíčky k The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

    Výherci soutěže o dárkové balíčky k The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

    Šéf týmu, který dělá překlad pro Disco Elysium: „Strojovku“ zvládne každý

    Šéf týmu, který dělá překlad pro Disco Elysium: „Strojovku“ zvládne každý

    Recenze deskové hry Kroniky Avelu: Nová dobrodružství

    Recenze deskové hry Kroniky Avelu: Nová dobrodružství

    Recenze deskové hry Belaad

    Recenze deskové hry Belaad

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Heureka
No Result
View All Result
  • Přihlásit
  • Registrace
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Přehled HW novinek z 22. týdne

    Přehled HW novinek z 22. týdne

    Slovanský Cyberpunk se představuje v drsném traileru

    Slovanský Cyberpunk přichází s řádnou ukázkou z hraní

    Xbox přichází s ukázkou svých es

    Vývoj Redfallu měl být od samého počátku problematický

    Black Mesa slaví zásadní úspěch

    Black Mesa slaví zásadní úspěch

    PAW Patrol World vyšle Tlapky za dobrodružstvím do otevřeného světa

    PAW Patrol World vyšle Tlapky za dobrodružstvím do otevřeného světa

    Přehled esport novinek ze 22. týdne

    Přehled esport novinek ze 22. týdne

  • Recenze
    Recenze System Shock – remake pro náročné

    Recenze System Shock – remake pro náročné

    Recenze The Lord of the Rings: Gollum – rozpolcený hrdina v zastaralém podání

    Recenze The Lord of the Rings: Gollum – rozpolcený hrdina v zastaralém podání

    TT Isle Of Man: Ride on the Edge 3

    Recenze TT Isle Of Man: Ride on the Edge 3

    Recenze The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom – opravdová legenda

    Recenze The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom – opravdová legenda

    Recenze The Last Case of Benedict Fox - detektivka s chapadly the last case of benedict fox 1

    Recenze The Last Case of Benedict Fox – detektivka s chapadly

    Recenze Age of Wonders 4 – revoluce na poli 4X her

    Recenze Age of Wonders 4 – revoluce na poli 4X her

    Recenze Redfall – prahnou po vaší krvi

    Recenze Redfall – prahnou po vaší krvi

  • Videa
    Zing Podcast #69: PlayStation Showcase

    Zing Podcast #69: PlayStation Showcase

    Zing Podcast #68: Zelda, Layers of Fear a Humanity

    Zing Podcast #68: Zelda, Layers of Fear a Humanity

    Zing Podcast #67: Budoucnost Xboxu a konzolových válek

    Zing Podcast #67: Budoucnost Xboxu a konzolových válek

    Zing Podcast #66: Jedi Survivor a Redfall

    Zing Podcast #66: Jedi Survivor a Redfall

    Zing Podcast #65: Burning Shores a vysoké nároky UE5 her

    Zing Podcast #65: Burning Shores a vysoké nároky UE5 her

    Zing Podcast #64: Síla upoutávek, Redfall ve 30 FPS a hry od Obsidianu

    Zing Podcast #64: Síla upoutávek, Redfall ve 30 FPS a hry od Obsidianu

    Zing Podcast #63: Strojové češtiny, Mario ve filmu a handheldy

    Zing Podcast #63: Strojové češtiny, Mario ve filmu a handheldy

    Sherlock Holmes The Awakened slaví na Kickstarteru úspěch

    Recenze Sherlock Holmes The Awakened – temná detektivka

    Zing Podcast #62: TLOU na PC, konec E3 a Lego 2K Drive

    Zing Podcast #62: TLOU na PC, konec E3 a Lego 2K Drive

  • Preview
    V naší hře postavíte auto od podvozku, říká vývojář LEGO 2K Drive Vehicle 4

    V naší hře postavíte auto od podvozku, říká vývojář LEGO 2K Drive

    Dojmy z hraní Last Epoch

    Dojmy z hraní Last Epoch

    Dojmy z hraní Street Fighter 6

    Dojmy z hraní Street Fighter 6

    Dojmy z hraní LEGO 2K Drive: Kostičkové závody bez omezení Environment 8

    Dojmy z hraní LEGO 2K Drive: Kostičkové závody bez omezení

    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Dojmy z hraní Inkulinati

  • Speciály
    Dojmy po dohrání příběhové kampaně Diablo IV

    Dojmy po dohrání příběhové kampaně Diablo IV

    Recenze Pán prstenů: Karetní hra

    Recenze Pán prstenů: Karetní hra

    Červnové hry

    Červnové hry: přehled & anketa

    Květnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Květnové ohlédnutí redakce

    Recenze deskové hry Pán Prstenů: Putování po Středozemi

    Recenze deskové hry Pán Prstenů: Putování po Středozemi

    Výherci soutěže o dárkové balíčky k The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

    Výherci soutěže o dárkové balíčky k The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

    Šéf týmu, který dělá překlad pro Disco Elysium: „Strojovku“ zvládne každý

    Šéf týmu, který dělá překlad pro Disco Elysium: „Strojovku“ zvládne každý

    Recenze deskové hry Kroniky Avelu: Nová dobrodružství

    Recenze deskové hry Kroniky Avelu: Nová dobrodružství

    Recenze deskové hry Belaad

    Recenze deskové hry Belaad

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Heureka
No Result
View All Result
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
No Result
View All Result

Čeští vývojáři v zahraničí: Antonín Tripes

Od Zaklínače po PUBG, další příběh úspěšného českého vývojáře.

Marek Černý autor: Marek Černý
28. 12. 2020
v sekci PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Speciály, Switch, X1, XSX
4
Čeští vývojáři v zahraničí: Antonín Tripes
Sdílet na FacebookTwitterRedditWhatsapp

Tonda začal s 2D i 3D animacemi už od mala, díky tomu mohl svou kariéru odstartovat hned ve Vatra Games.

Po třech letech přešel do CD Projektu.

Po necelém roce přešel na outsource a zároveň budoval vlastní studio.

Momentálně pracuje jak na své hře, tak v PUBG Corporation jako hlavní animátor.

Animace ses tehdy učil sám. Co tě pro to nadchlo?

Jako malý kluk jsem se zamiloval do kreslených filmů od Disney. Byl jsem fascinovaný iluzí pohybu a schopností animátorů vytrhnout lidi z jejich mentální rutiny a dovolit jim naplno hltat vše, co se před nimi právě odehrává, i když to často zdánlivě ani nedává smysl. Díky této zvědavosti a odhodlanosti jsem dokázal přesvědčit svoje rodiče, aby prodali jednoho koně a koupili mi počítač – ano, můj příběh nezačíná v garáži, ale spiš ve stodole. Ať už jsem od té doby dělal 2D nebo 3D, AAA blockbuster nebo vlastní hru, vždy to bylo přímo spojené s touhou proniknout hlouběji do principů, které stojí za tou velkou záhadou – co je to pohyb.

Po třech letech a třech studiích v Brně jsi se odstěhoval do Polska za CD Projektem. Jak jsi se k takové nabídce probojoval?

Ano, v CV mám uvedená 3 studia, nicméně jsem celou dobu seděl v tom stejném kanclu s těmi stejnými lidmi, pouze majitel a jméno společnosti se párkrát změnili. Měl jsem tam neskutečné štěstí pracovat s velmi talentovanými lidmi, kterým jsem mohl nahlédnout pod ruce a rychle se zorientovat ve světě vývoje počítačových her, od té doby jsem o sobě přestal přemýšlet jako o animátorovi a osvojil jsem si titul vývojář. S tímto mindsetem se člověku otevírají úplně jiné možnosti a CD Projekt přišel v tu správnou chvíli. Poslal jsem si přihlášku, na základě které mi poslali 6 hodinový animační test a když se jim výsledek líbil, tak mi dali na výběr, jestli chci pracovat na Witcher 3, anebo mít na starosti celé animační oddělení na menším mobilním projektu. Vybral jsem si druhou možnost, protože to byla zelená louka a mohl jsem si vyzkoušet definovat pipeliny, postupy, atd. Nabídka práce na Witcher 3 byla sice lákavá, ale zvolil jsem si možnost, ve které jsem se mohl víc realizovat a získat více zkušeností. Shodou okolností jsem se po pár měsících dostal i k práci na Witcher 3.

Čeští vývojáři v zahraničí: Antonín Tripes w3

Jak probíhala práce na Witcher 3?

Byl to naprosto úžasný pocit, když Head of Studio Adam Badowski jednou přišel do našeho kanclu a nabídl mi možnost podílet se přímo na stěžejním pohybu hlavní postavy Geralta. Byla to dokonalá příležitost, která mi dovolila ponořit se do studia pohybů z nových úhlů (dokonce jsem jednou donutil manželku hodinu běhat na zamrzlé louce) a zároveň jsem měl příležitost nasát informace z nejvyššího managementu. Abych ale stíhal práci na obou projektech, musel jsem vstávat ve 4:15, sednout na kolo a od 4:30 jsem už makal až do vecera, 6 dní v týdnu. Byla to krutá zima, ale rozhodně toho nelituji, dodnes vzpomínám na udivený výraz sekuriťaka, kterého jsem často budil, aby mi odemkl kancl.

Následně jsi dělal outsource pro Quantum Break, co ti vyhovovalo nejvíc na outsource oproti interní práci, a co naopak ti nejvíc chybělo?

S mindsetem vývojáře přichází i pokušení udělat vlastní hru a to se dělá těžko, když musíte svojich nejproduktivnějších 8 (často víc) hodin věnovat svému zaměstnavateli, a tak jsem se spojil s pár lidmi, kteří měli stejný cíl a začali jsme vyvíjet koncept Runnera (později Rocket Boots Mania). Nabídka na pozici Animation Director pro studio, které outsourcuje různorodé AAA projekty (včetně zmíněného Quantum Breaku) mi dovolila organizovat si čas dle svého a já tak mohl mít stabilní příjem a zároveň budovat vlastní studio. Nevýhodou externí spolupráce pro mě byla izolace od týmu / lidí, ale na druhou stranu jsem mohl trávit víc času s rodinou a také mě to výborně připravilo na současnou světovou situaci.

Čeští vývojáři v zahraničí: Antonín Tripes 112627

Po Quantum Break jsi začal se svou hrou Rocket Boots Mania, která je dnes už v Early Accessu. Odkud vzešel nápad na takový titul?

Jak už je asi zřejmé, vše, co dělám, je přímo spojené s pohybem a RBM (Rocket Boots Mania) není výjimkou. Je to 3D plošinovka v otevřeném světě naplněná až po okraj interakcemi, fyzikálními hříckami a hádankami. Vychází z původního konceptu „Runner“ – postavy, která běhá, skáče, dělá skluzy, salta a další parádičky. Tento koncept jsme během vývoje „naboostovali“ přidáním raketových bot a nyní můžete ve hře mimo jiné dokonce i létat. Hra je o maximální svobodě pohybu a vyzývá hráče ke kreativitě a pozornému vnímání svého okolí tak aby našel nejoptimálnější cestu do cíle za co nejkratší cas. Druhým pilířem, na kterém RBM stavíme, je komunita a proto už několik let každý den věnuji extra péči našemu Discord serveru, kam se během Early Accessu přihlásilo přes 1000 lidí a i po tech letech je zde úžasná a extrémně podporující úzka skupina lidí, kteří nás motivují dotáhnout RBM k jejímu potenciálu.

Čeští vývojáři v zahraničí: Antonín Tripes rocketbootsmania

Jaké máš další plány s Rocket Boots Mania?

Koncept, který jsme zvolili, postupem času osekali, vybrousili a nyní polishujeme nám nabízí hned několik směrů, kterými se můžeme vydat. Já osobně vidím obrovský potenciál v technologii ghostu (každý průběh úrovní se uploaduje na náš server) pro umožnění hry vice hráčů, bez potřeby složité serverové podpory. Největší plány jsou ovšem orientované na komunitu, přijde mi naprosto fascinující, že během toho co jsem byl na dovolené, 2 lidi sami vytvořili přes 20 úrovní a v současné chvíli všechny skiny (více než 40 modifikací vizuálu postav) bylo vytvořeno pouze naší komunitou. Nabušený level editor je samozřejmostí, ale myslím, že je potřeba tento přehršel kreativní energie plně využít a zakomponovat přímo do jádra RBM. V neposlední řadě bych velmi rád co nejdéle udržel naše stále 100% pozitivní hodnocení na Steamu 🙂

Už jsi přes rok v Nizozemsku jako hlavní animátor v PUBG Corporation. Jak vypadá tvůj běžný den v Amsterdamu a v kanceláři PUBG?

V případě, že 5 metrů od vás na jednu stranu sedí Brendan Greene a 5 metrů od vás na druhou stranu sedí „double-PhD researcher,“ tak žádný den není běžný. O našem projektu Prologue mohu říct jen tolik, co sděluje náš web a sice, že v týmu vývojářů a researcheru prozkoumáváme nové technologie a způsob vývoje her. Obecně v našem odvětví vývoje počítačových her dochází k velkému posunu a promíchání vývoje a výzkumu a já jsem měl velkou kliku, že jsem se dostal na tu pomyslnou hranu břitvy a mám možnost vést animační oddělení v jedné z největších společností s takto ambiciózním cílem. Co se týká Nizozemí nebojím se říct, že po letech cestování jsem v Amsterdamu našel svůj přístav a považuji ho nyní za svůj domov. Netvrdím, že se už nikam nepodívám, ale rozhodně vím, kam se chci velmi rád vracet.

Čeští vývojáři v zahraničí: Antonín Tripes at

Štítky: cesti vyvojari v zahranici
Předchozí článek

Trosečníkem na pustém ostrově ve hře zdarma na EGS

Další článek

Hry roku 2020 podle Zingu: Jakub Marušák

Související články

Čeští vývojáři v zahraničí: Slightly Mad Studios
Speciály

Čeští vývojáři v zahraničí: Slightly Mad Studios

před 2 roky
Čeští vývojáři v zahraničí: Jiří Baran
Speciály

Čeští vývojáři v zahraničí: Jiří Baran

před 2 roky
Čeští vývojáři v zahraničí: Martin Holas
Speciály

Čeští vývojáři v zahraničí: Martin Holas

před 2 roky
Další článek
Zajezděte si v autě ze Cyberpunku 2077 ve Forza Horizon 4

Hry roku 2020 podle Zingu: Jakub Marušák

avatar
  
smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
    wpdiscuz_captcharefresh
    2 Komentáře
    2 Odpovědi
    0 Sledovatelé
     
    Komentář s nejvíce reakcemi
    Nejzajímavější komentáře
    3 Autoři komentářů
    jaryncipGeralt z RivieAntonin Tripes Poslední komentující
    avatar
      
    smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
      wpdiscuz_captcharefresh
        Odběr komentářů  
      nejnovější nejstarší s největším počtem hlasů
      Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.
      jaryncip
      Komunita
      Level 37
      jaryncip
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      hustě no…

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      29. 12. 2020 16:45
      Geralt z Rivie
      Komunita
      Level 46
      Geralt z Rivie
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Konečně někdo kdo dělá s grafikou. grin Super rozhovor, díky za něj. Mohl by Tonda prozradit jestli zažil tak krutý crunche v CDPR jak se říká? grin

      Musíte být přihlášen10Musíte být přihlášen Odpověď
      28. 12. 2020 19:03
      Host
      Antonin Tripes
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Jsem rad, ze se rozhovor libil smile crunch v CDPR je velmi realna vec, presne jak se rika. Ja jsem se toho snazil vyuzit, protoze za to byl specialni bonus a takhle jsem nam s manzelkou vydelal na svatebni cestu grin

      Musíte být přihlášen10Musíte být přihlášen Odpověď
      29. 12. 2020 14:15
      Geralt z Rivie
      Komunita
      Level 46
      Geralt z Rivie
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Tak všechno zlé je pro něco dobré. grin A promiň jestli jsem spletl tvoje jméno. Nad textem se píše „Tonda“, tak jsem to použil. grin Ať se daří dál. smile

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      29. 12. 2020 14:36

      Naše zprávy můžete sledovat i zde:


      • Populární
      • Komentáře
      • Nejnovější
      Epic

      Epic nabízí hru zdarma

      1. 6. 2023
      Steam

      Aktivujte si zdarma na Steamu hru od autorů Life is Strange

      2. 6. 2023
      Dojmy po dohrání příběhové kampaně Diablo IV

      Dojmy po dohrání příběhové kampaně Diablo IV

      3. 6. 2023
      PlayStation Plus

      Červnová nabídka her v PlayStation Plus oficiálně představena

      31. 5. 2023
      Dojmy po dohrání příběhové kampaně Diablo IV

      Dojmy po dohrání příběhové kampaně Diablo IV

      28
      Diablo IV

      Diablo IV se již dnes dočká zveřejnění recenzí

      28
      Days Gone 2

      Days Gone 2 jsme už mohli touto dobou hrát

      23
      Tvůrci Diablo 4 přichází s ukázkou endgame obsahu

      Souhrn recenzí Diablo IV

      23
      Přehled HW novinek z 22. týdne

      Přehled HW novinek z 22. týdne

      4. 6. 2023
      Slovanský Cyberpunk se představuje v drsném traileru

      Slovanský Cyberpunk přichází s řádnou ukázkou z hraní

      4. 6. 2023
      Xbox přichází s ukázkou svých es

      Vývoj Redfallu měl být od samého počátku problematický

      4. 6. 2023
      Black Mesa slaví zásadní úspěch

      Black Mesa slaví zásadní úspěch

      4. 6. 2023

      Nejnovější komentáře

      • Andrew: Capcom se ptá fanoušků, jaké další remaky Resident Evil her chtějí
      • KrupisekUzasnejDen: Slovanský Cyberpunk přichází s řádnou ukázkou z hraní
      • Lenka: Dojmy po dohrání příběhové kampaně Diablo IV
      • Ondřej Zeman: Slovanský Cyberpunk přichází s řádnou ukázkou z hraní
      • KrupisekUzasnejDen: Slovanský Cyberpunk přichází s řádnou ukázkou z hraní
      • Ondřej Zeman: PAW Patrol World vyšle Tlapky za dobrodružstvím do otevřeného světa
      PS VR2

      Sony ukázala pět chystaných her pro PS VR2

      29. 5. 2023
      Tvůrci Gollum vysvětlují, proč si za elfštinu připlatíte

      Tvůrci Gollum mají pracovat na další hře z univerza Pána Prstenů

      29. 5. 2023
      Alan Wake 2 vyjde pouze digitálně

      Remedy představuje Sagu Anderson, jednu z hlavních postav hry Alan Wake 2

      2. 6. 2023
      Vývojáři Civilization a XCOMu propouští

      Vývojáři Civilization a XCOMu propouští

      3. 6. 2023
      Oblíbený prehistorický pokračovatel odkazu Stardew Valley byl stažen ze Steamu

      Oblíbený simulátor Roots of Pacha se po střetu vydavatele s tvůrci vrátil na Steam

      29. 5. 2023
      Crowdfundingová stránka Fig zavřela krám

      Crowdfundingová stránka Fig zavřela krám

      31. 5. 2023
      PlayStation Plus

      Červnová nabídka her v PlayStation Plus oficiálně představena

      31. 5. 2023

      O Zing.cz


      Zing je online magazín o počítačových a konzolových hrách plný herních novinek, recenzí a preview.


      Majitelem herního magazínu Zing.cz je agentura Grunex.

      Rubriky

      • 3DS
      • Android
      • Blogy čtenářů
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • iOS
      • Jednohubky
      • Linux
      • Mac
      • Novinky
      • PC
      • Playstation 3
      • Playstation 4
      • Playstation 5
      • Preview
      • Podcasty
      • Recenze
      • Soutěže
      • Speciály
      • Switch
      • Videa
      • Vita
      • Xbox 360
      • Xbox One
      • Xbox Series X

      © 2010-2023 Zing & Grunex

      • Redakce Zing
      • Advertising / Inzerce na Zing.cz
      • Zásady ochrany
      • Pravidla
      • Prohlášení o blozích
      • RSS kanál
      No Result
      View All Result
      • Novinky
      • Recenze
      • Videa
      • Preview
      • Speciály
      • Platforma
        • PC
        • PlayStation 4
        • Xbox One
        • PlayStation 5
        • Xbox Series X|S
        • Switch
      • Heureka
      • Přihlásit
      • Zaregistrovat se

      © 2010-2023 Zing & Grunex

      Vítejte zpátky!

      Přihlaste se ke svému účtu

      Zapomněli jste heslo? Zaregistrovat se

      Přidejte se do komunity Zing.cz!

      Vyplňte formulář níže a vytvořte si účet

      Všechna pole jsou povinná. Přihlásit se

      Obnovte si heslo

      Zapomněli jste své přihlašovací údaje? Uveďte svou přezdívku nebo email a my Vám je připomeneme zprávou zaslanou na emailovou adresu registrovanou k Vašemu účtu na Zingu.

      Přihlásit se
      wpDiscuz
      Comment Author Info
      E-mail pošlete uživateli

      Přesunout komentář