První dobrá zpráva vyplívající z odpovědí je, že animační tým vývojářů pracuje na množství nových a vylepšených animacích, aby lépe seděly k dané akci všech postav. Zároveň se dočká změny i cestování skrz orbitální stanice určitých planet (Korriban, Belsavis, Hoth a další), kdy už nebude třeba procházet celou stanici pro přístup k lodi. Jak to ale bude s možností používat v prostorách vesmírných přístavů speedery, což fanoušci už delší dobu žádají, to pořád není jisté.
Dále můžeme očekávat i poskytnutí robustnějších LFG nástrojů, nové tance, taunty a další tzv. emotes, širší možnosti craftingu pro hráče na maximálním levelu, a možná, možná i nějaké minihry jako třeba partičku karetní hry Pazaak, i když to je pořád docela vzdálená budoucnost. My bychom ale něco takového rádi přivítali.
Nadšeni budou určitě i ti, co místo blasterů preferují světelné meče, protože BioWare plánuje přidat možnost porovnávat vlastnosti a hodnotu jednotlivých mečů i jejich vylepšení, jako je tomu třeba u oblečení. A pokud vám pořád dělá hlavu snížení výkonu ve Warzónách, PvP oblastech a dalších otevřenějších scénách, tak právě pro vás chystají tvůrci nové možnosti nastavení, třeba nové „very low“ nastavení shaderů, jež by měly výkon, především tedy počet FPS, znatelně vylepšit.
S čím se ale můžeme okamžitě rozloučit, je možnost získání jiné lodi než té, jíž vám hra automaticky přidělí v rámci příběhu a dané třídy. Jinak by to narušilo různé prvky příběhu i řadu cut-scén. Stejně tak se BioWare zatím staví trochu odmítavě k možnosti, aby i vaši AI společníci měli možnost sami sbírat kořist.
Všechny změny a novinky zní rozhodně slibně. Zbývá akorát otázka, kolik z nich můžeme čekat v rychle se blížícím patchi 1.2, a kolik až někdy později. Ale jak se říká, kdo si počká… A my osobně si moc rádi počkáme třeba na ty minihry. Přijít do nějakého baru, zasednout k pazaakovému stolu a pak shrábnout hromadu kreditů nebo se naopak vykecávat z prohry, to by bylo něco pro našeho pašeráka.
Drone: hoď jsem screenshot s fps při velké bitvě v open pvp na Ilumu, kde se do sebe pustí dvě plný opsy, jsem zvědavej na těch tvých 80 fps v tomhle případě Jinak radši mlč
drone: Si debil.
Co tady resite, me to pod 80 fps nejde, si kupte poradny pocitace a neplacte tu A ty 7970 grafiky mam taky v CF, tady je to hlavne o procaku panove a pameti atd
Refreshuji svůj mail kvůli betě GW2 …. . Old Republic není špatnej , ale zatím jsem nakrmen dost.
Musím uznat že kolísavej Framerate mě taky dost se*e, ale co se týče například zmíněnejch "dungů" (tady jsou to Operations – zvykněte si už) , jo zatím jsou jen dva to jo, (klíčový je to slovo zatím) v příštím velkým patchi má přibejt minimálně jeden. Crew skills toho po dovršení 50ky opravdu moc nenabízejí – ale jakmile padnou první unikátní recepty tak je to už o něčem jiným. Lidi k tomu pořád přirovnávaj WoWko (pravda ne tady v této diskusi – zatím) jako nějakou šablonu dokonalosti, ale asi si nepamatují jaký byly jeho začátky. . Jinými slovy – chce to prostě trochu času.
Jako obsolně nevěřim, že nějake Very Low pomůže. Navíc tam snad ani nejde poznat že k nějakému snížení dojde když menite mezi High a low detailama a na mojem PC to s FPS pohne tak o s 18 fps na 13 pri PvP na ilumu . Ta optimalizace je jeden s nejvetších failů celé hry!
A to že budou přidávat další emoce a zidličky a další kraviny to je vážne cool. Jako celej den se těším jak po prací lognu a sednu si na novou lavečku v kantině a budu mávat 4 hodiny na procházejí hráče okolo nebo tančit někde u tyčky…
Maj tam tísíce dalších problému a řeši tohle.
Mirror clasy nejsou Mirror.
Dungy maji na normal směšnou obtížnost a pak násludej Hard a Nightmare ale koho baví pořád chodit progresovat jeden dung dokola. Navíc pěkně zabugované
Crew skily v podstatě nic nenabízejí.
A to nemluvím o PvP warzonách ty jsou zabugované jak čert. 6vs10 a podobné srandy jsou docela běžné.
Tohle hergot přece všechno musí vědět… A takové vyjadření že je to problém jen 5% hráčů a to není pro nás důležíte si můžou strčit někam.
Ta hra má našlápnuto na Free 2 play do jednoho roka jestli se toho neujme někdo iteligentní! ! !
Přesně, tohle je prostě největší fail týhle hry, prostě to postavili na debilním nedodělaném enginu a nejhorší je, že to nechtěj přiznat a furt si stojej za svým, že problém je v našich počítačích, přitom v open pvp, kdy proti sobě stojej dvě plný opsy, mají kolem 5 fps i ti s grafikou Radeon 7970.
OMG no to je fakt super, snížení grafiky na very low mi opravdu pomůže když mám grafiku která by to měla zvládnout na high detaily ! ! ! Problém je v optimalizaci tý hry né v mý grafice !