Samotné vývojové části Star Wars: The Old Republic se v BioWare věnovalo 30 lidí. Dále 75 designerů, 80 inženýrů, 10 zvukařů, 140 umělců, 280 QA, 10 lidí lokalizaci a dalších 40 zaměstnanců dohlíželo na vývoj.
Nutno podotknout, že do seznamu výše nebyli zahrnuti herci, kteří namluvili jednotlivé postavy ve hře. Podle dostupných informací BioWare využilo více než 331 herců, kteří namluvili více než 4094 postav – více než všechny BioWare hry dohromady.
Není tedy divu, že SW: The Old Republic zřejmě stálo neuvěřitelných 200 milionů amerických dolarů.
tudiiik zrovna questení je na týhle hře supr, pěkný rozhovory, cutscény a těch questů jak píšeš tam oproti wowku tolik není.
hraju tu hru měsíc a musim říct že me teda dost zklamala protože jde o těžkej stereotip neustále se mi opakují questy tipu zabij 10 těhle týpků, potom zab dalších 30 tamtěch a tak pořát dokola no prostě vopruz ještě jsem ani nedoexpil 50 lv a uz mě ta hra vubec nebaví já osobně jí dávám 7/10 a rozhodně si myslím že těch peněz za tuhle hru byla škoda…
Finch182: Ono to zase tak od věci není. Když se podíváš na desinice žánrů "sci-fi" a fantasy, tak zjistíš, že SW jsou de facto fantasy z "budoucnosti" (i když… A long time ago in galaxy far far away … říká něco jiného, ale víte, jak to myslím) .
matyz a star wars je fantasy? :D:Da grafika ako u wow na mmo sa mi nechce verit tomu ze mas 18 a tato hra je pre starsich a pre ludi, ktory rozumeju anglicky. Rozhovory a pribeh su skvele, ze je niekto traged a necita to, jeho problem, nech si zahra force unleashed. Ale inak po spusteni legacy bonusov to vypada tak ze expit plnohodne sa musi len prva postava a u altoch staci spravit storyline
MaTyZ : Na způsob Gta máš APB pokud neznáš.
Na BlackOpsech přes 500. A je jasný kde se flákali a použili jenom Ctrl+C a +V a kde opravdu makali.
snad nás spasí GW2 …SWTOR mě bavil 2 měsíce end game pokulhával …ještě počkám , ale fealing hry se my na několika místech dost ztrácel. Mezerník se škvaří s každou novou postavou jak odklikávám rozhovory…to měli investovat do pořádneho open-worldu a lítacích mountů a velkého počtu pvp bitev to lidi baví. Každej svět pěkně udělanej , ale ve výsledku jen velká místnost obehnaná skálou nebo jinou překažkou s texturou nebe…to mě osobně začalo nudit už u druhé postavy kolem lvlu 45. Dungeony/flashpointy jsou fajn ty mě baví hlavně ty první zase škoda ztráty pocitu , že se startují z jednoho místa a ne z místa na lokáci…hold není to u těch mmo jednoduchý
200 milionů dolarů , stovky lidí a výsledek je tohle [ odkaz ]
Nepoblily by jste se stoho ?
MaTyZ: MMO jsou závislé na komunitách a proto si nemůžou dovolit engine ala GTA4 protože by to né každý rozjel.
Já nevim kdy ty návrháři her neboj jak si řikaj, pochopějí že Fantasy mmorpg už je dost…Co třeba něco na způsob GTA: mmorpg s velkou mapou třeba jako ve WoW a grafikou jako GTA4….
Myslim že škoda skillu lidí pro tuto hru…