Ústředním motivem třetího dílu má samozřejmě být boj za nezávislost a Americká revoluce, samotný konflikt má však být mnohem zamotanější. Rozhodně tu je z čeho čerpat, říká Malley.
„Zatímco Altair je hnán vpřed povinností a Ezio pomstou, Connor je muž z lidu. Jeho cílem je potlačovat bezpráví všude, kde ho vidí. Jeho příběh začíná snahou o nalezení místa pod sluncem pro jeho lid, brzy je ale zavlečen do revoluce a pravěkého boje mezi asasíny a templáry,“ řekl Alexander Hutchinson z Ubisoftu.
Mnozí fanoušci vyjadřovali obavy z nudného historického období a absence zábavného lezení po budovách, Ubisoft nás ale již poněkolikáté přesvědčuje, že ve třetím dílu opravdová zábava teprve začne. Navíc nás čeká značně nestabilní příběh plný zrady a nečekaných událostí.
„V Severní Americe zůstala spousta lidí, kteří zůstali věrní Británii, takže byly mnohé americké rodiny psychicky roztrženy. Například syn Bena Franklina se přidal k Britům a s otcem již téměř nepromluvil,“ dodal Malley.
„Obě strany konfliktu měly mezi spojenci rodilé Američany, stejně tak mnoho amerických kolonistů žilo v lese a změnilo svůj způsob života. Právě tření mezi původními Brity a novými americkými Brity rozhodně patří mezi velké zajímavosti,“ vysvětlil Malley. „Pokud vynecháme samotné válčení, najdeme zajímavé příběhy i v domácnostech. Ženy se musely starat o dobytek, o farmy, protože muži odešli do války.“
Navíc ve hře nenajdeme ty vyloženě hodné a špatné, každá strana bude mít své vlastní morální a politické důvody, takže příběh přinese nejeden zvrat.
Assassin’s Creed III vychází 30. října letošního roku pro PC, PS3 a Xbox 360.
Ty si hroznej skeptik Routo
Peníze o historii mluví nejlépe…
tak s tým PC 30. oct. nesúhlasím … hoci to ešte nieje ooficiálne potvrdené ale vyjde to niekedy v polovici až koncom novembra pre PC a Wii U (proste súčasne s konzolou Wii U ktorej presný dátum bude odhalený na E3) konzoly samozrejme výjdu tak ako je to napísané hore … ale keby niečo odo mňa to nieje a neprosím si žiadne zverejňovania … nemám to zo žiadných zdrojov je to len psychologické zamyslenie sa nad stratégiou Ubisoftu a jednodcho z toho mi to takto vyšlo kto by chcel celkovo všetky motívy ktoré ma viedli k tomuto názoru nech ma kontaktuje ale kontakt nezverejním a neviem či je zverejnený v profile je ich dosť veľa takže to bude na dlhé písanie ale samozrejme nepopieram že sa môžem mýliť inak pekná novinka
PS: sorry za tie smajlíky no je to môj už niekedy (ako teraz) dosť otravný zlozvyk
To by bzlo husty se učit dějepis ze hry
Nevím jak to ten Ubisoft dělá ale stále mě něčím překvapuje …to bude hodně dobrý díl. . ale to posoudíme samy až to zahrajem
je to proste bozi. je tam akce i historie zaroven takze luxus. aspon se neco noveho dozvim
Assassins Creed je od počátku otevřená učebnice dějepisu. Někdo si z toho vezme jen akci, někdo se doopravdy poučí o historii. Někdo si vezme maximum (obojí) ale zase nechce věřit, že by hra mohla opravdu něco naučit. Ale ví se od druhého dílu, že je to naučná série. Kdyby to byla knížka, byla by jen o stupeň horší, protože grafické zpracování převyšuje představivost
A jsem si vědom, jak nechutně AC vychvaluju …
Zas bych to úplně nepřeháněl, přeci jen v AC je spousta různých polopravd a překroucených faktů, ale je pravda, že alespoň v základě to odpovídá realitě… Především je vidět to, jak tehdy vypadali ty města, oblečení lidí a spousta dalšího a zrovna tahle Americká historie je dobrá v tom, že většina lidí o tom moc neví (u nás na škole jsme tohle probrali jen velmi obecně) , takže tam je co se přiučit… Mno uvidíme…
já bych co se učení týče teď potřeboval aby warhorse udělali ihned to RPG na husity protože to probíráme.
ACR27: Přesně, už vidím jak se místo učebnic budou fasovat krabicovky AC 3
Je pravda že AC II mě co se renesance týče naučilo více než škola.
Hruska: Opraveno, díky
Kenedz68 : : : Nasrali mě, že ze Splinter Cella uďáli střílečku. Těch je všude jak sraček…
uz to vidim jak budu hrat v dejepisu nez ze ucit
Například syn Bena Franklina se přidal k britům a s otcem již řéměř nepromluvil, “ dodal Malley.
řéměř?
bart201: stejnej případ