Založte si vlastní rozvětvený klan, který může konkurovat i samotným Skywalkerům! Divize BioWare společnosti Electronic Arts a společnost LucasArts včera vydaly obsahový update Legacy (1.2) pro Star Wars: The Old Republic.
Tato obsáhlá aktualizace přináší obrovské množství nového obsahu pro postavy na vyšších úrovních a obsahuje další evoluční prvky systému Legacy, který spojuje všechny postavy do jedné rodiny bez ohledu na třídu či frakci a umožňuje odemykat nové speciální schopnosti. Obsahový update 1.2 dále zahrnuje některá dlouho očekávaná vylepšení komunitních funkcí (např. možnost přizpůsobení uživatelského rozhraní nebo gildovní banky).
U příležitosti vydání obsahového updatu Legacy a jako výraz poděkování fanouškům za jejich podporu jsme pro hráče Star Wars: The Old Republic připravili řadu herních odměn:
• Všichni předplatitelé s aktivními herními účty k 12. či 21. dubnu 2012 obdrží herní odměnu v rámci systému Legacy – „Tauntaun Ram Pet“ – prostřednictvím herní pošty.
• Noví hráči, kteří si předplatí přístup do The Old Republic před 21. dubnem 2012 rovněž obdrží „Tauntaun Ram Pet“.
• Všichni aktivní předplatitelé, kteří dosáhli před 12. dubnem 2012 úrovně 50, obdrží 30 dnů předplatného zdarma jako odměnu za jejich věrnost.
• Předplatitelé s již neaktivními účty jsou srdečně zváni zpět do hry na sedm dní zdarma počínaje 13. dubnem 2012.
Hlavní novinkou obsahového updatu 1.2 je další etapa evoluce systému Legacy. Hráči si z postav sestaví jeden velký rod, jehož prostřednictvím si zpřístupní speciální schopnosti, dostupné jen v systému Legacy, či nové věci pro vesmírné lodě, jako je například terminál Galactic Trade Network. Systém Legacy hráčům rovněž umožní odemknout nové rasy a postavy a nabídne výhody pro posílení morálních vlastností společníků i vztahů s nimi prostřednictvím bonusů. Legacy dále obsahuje pokračování flashpointu Kaon Under Siege na Lost Island, zcela novou operaci Explosive Conflict a novou válečnou zónu Novare Coast. Hráči se mohou těšit na množství dalších nových funkcí jako například přizpůsobitelné uživatelské rozhraní, gildovní banky nebo cenné herní předměty.
Nové obrázky:
měl to byt singl
Ještě pár let vylepšování a jedna miliarda dolarů a bude to skoro jako wow při startu v roce 2004 …. škoda potenciál tam byl , ale byl prolit do naprosto nesmysléno dabování qestů…kdyby raději udělali lítací mounty, města, víc pvp zon, raidy pro 50 lidí atd… třeba by se nestrácel feeling ze hry pocit uzavřenosti a osekanosti je cítit na každém kroku stejně jako vůně hořícího plastu jak člověk pálí mezerník při přeskakování rozhovorů.
Schmucka:
je to tak bohužel …, ale ze začátku to byla zábava jenže možností je hrozně málo a osekanost zabolela jako sry, ale v roce 2012 hrát v nove MMO dungeon o 4! lidech je fakt LOL i raid o 16 lidech je kakanec do tváře…
No, hral jsem to od bety a musim konstatovat, ze to je po case obrovska nuda. S guildou jsme dali vsechen content na nightmare, udelal jsem si vsechny datacrony, chvili hral pvp, ktere me teda silne nebavilo a vyexpil tri 50 a proste je to nuda. Kdyz se to vezme kolem a kolem, je to kopie wowka a to co tam jeste neni a ve wowku je, tak to tam casem maji v planu pridat, takze na tu hru uz kaslu a skoro cela ma guilda prestava hrat take. Je mi to lito jak to dopadlo a uz na 100% vim, ze tato hra do budoucna mit uspech jiz nebude. Nejradeji bych ten account prodal…
Pořád nic nemění na tom že vypadáte jak píča
[ odkaz ]
[ odkaz ]
kdo by to nepoznal tak je to rytíř jedi dle bioware
To si nemyslim, hral jsem spoustu MMORPG a tohle (spolu s WoW samozrejme , jsem velky fanousek WoWka ) ma neco vic, co ostatni MMORPG nemaji.
Prvotný ošiaľ opadol, marketingová bublina spľasla a za pár mesiacov z toho bude priemerná MMO, akých je na trhu desiatky. Dúfam, že sa mýlim.