V pozadí, jak je v dnešní době zvykem, stály peníze a výjimečně taky neochota Microsoftu podřídit se pravidlům Hollywoodu, což je ale paradoxně dobře. Kdo ví jaká srajda by na nás jinak v kinech čekala.
Vedení softwarového gigantu totiž odmítalo jakékoliv kompromisy a scénář tak kupříkladu vznikal zcela pod jejich dohledem. Jeho sepsáním byl pověřen Alex Garland (28 dní poté, Pláž), který za něj vyfasoval rovný milion dolarů.
Bohužel, nebo bohudík, díky dozoru Microsoftu v něm byl kladen obrovský důraz na mytologii univerza, což je sice velké plus pro fanoušky série, ale obrovské mínus pro běžného diváka, jenž by se v ději nejspíš velice rychle ztratil.
Když pak navíc společnost přišla s tím, že chce dalších deset milionů dolarů (místo 15 % z čistého zisku) pro produkující studia to bylo vzhledem k téměř osmdesátimilionovému rozpočtu prostě moc.
Star Wars by taky nikdo nepobral během jednoho natočeného filmu, tím samozřejmě nechci srovnávat tyto tituly. Ale pokusit se udělat jeden film a myslet si o tom, že to bude jasné pro diváka a uspokojivé pro fanouška je naprosto čiré šílenství
Tomb Raider se nějak neproslavil, byl to dobrej film, ale nic extra. u Mě prostě vede určitě Silent Hill
já bych je to klidně nechal udělat, ale určitě s nějakou podmínkou na příběh aby to úplně nezprasili jako všechno ostatní
Jsem docela rád, že Microsoft nešel po rychlém zisku, ale vyždaoval především kvalitu. Na rozdíl od jiných (ukazuju na tebe, EA) si uvědomují, jaké zlato ve svých zavedených značkách mají.
Gandlaf. : Mě s elíbil třeba Princ z Persie a Silent Hill, ale to je možná i tím, že jsem předlohy nikd ypořádně nehrál.
Stejně by to byla volovina. Neznám skoro žádnej flm podle hry, kterej by byl dobrej. Jedině Tomb Raider se prosadil.
Pro normálního diváka bude film podle hry pořád jen obyčejný film. Pro hráče to bude něco víc. Ani se Microsoftu nedivím, že to chtěli mít podle sebe.