Codemasters dnes oznámili, že velmi mnoho úsilí věnovali přepracování EGO enginu, na němž poběží chystaná hra F1 2010. Tento engine byl v dřívějších letech použit pro Colin McRae: DiRT sérii a Race Driver: GRID, avšak přesně neodpovídal požadavkům, jaké na něj Codemasters kladli. Jejich hlavním cílem je totiž zprostředkovat hráčům absolutně reálný pocit z řízení monopostu formule 1.
Došlo tak k přepracování enginu, který je nyní přesně nastaven pro řízení formule a nikoliv automobilu. Engine nyní dokáže zahrnout faktory jako je teplota, tlak, odklon, opotřebení pneumatik, vlhkost na trati apod. Stejně tak bude jednoznačně zřetelné, zda-li se pohybujete po trávě, štěrku nebo bahnu. Vše je navíc zvlášť uzpůsobeno pro přední i zadní pneumatiky.
F1 2010 vyjde pro PC, PlayStation 3 a Xbox 360 již 24. září.
Závěrem vám doporučujeme podívat se na dvě nová videa, která nabízejí záznam z nedávné výstavy PAX 2010:
já myslim updaty jako po real sezoně. . i když nějake virtuální přestupy normal hráčů by byly good mě jde hlavně o to, že to budu dejme tomu 3 měsíce hrát. . a pak už mě nebude bavit (třeba) Jezdit furt do kola ty samé okruhy. . i když je fakt. . že pak to na simulaci mužu hrát po slepu a porážet soupeře suveréně
to Majklicek: Podle mě bude záležet na tom jak budeš hrát. Nevím přesně zda si budeš moc vytvořit vlastního pilota nebo hrát pouze za ty oficilální. Nicméně, můžeš začít u nějakého horšího týmu a postupně se dostat do např. Ferrari, takže vlastně bys nejel jednu sezónu, ale třeba tři nebo čtyři.
Jojo Playmane. . akorát doufám že budou achievmenty. . aspon na konzolových verzích, , aby to pak nebyl stereotip každopádně by mohli po sezoně. . udělat updates
Tak tohle bude stát za to !
přepracování Enginu? Ty si s tim dávají sakra práce. Je vidět že to nechtějí odfláknou a postavit celkem neuspěšnou sérii F1 na nohy. .