„Myslím si, že začínáme vidět, jak lidé odcházejí od moderních FPS. Vždycky máme FPS zasazené do stejných prostředí, ale to už začíná být opotřebované a lidé si té hry nevšímají,“ začal vysvětlovat.
„Víte, dříve byli dinosauři hitem a všichni dělali hry s dinosaury. Potom to byla druhá světová válka, brzy na to moderní doba a teď už se blížíme k blízké budoucnosti.“
„Ale není tak jednoduché prostě říct 'Jasně, tak se vrátíme v čase, nebo půjdeme do budoucnosti a hned je to inovativní'. Určitě to posune hru, nebo sérii o kus dopředu, ale určitě to není skutečná inovace, je to spíše o tematických změnách, které budou hráči vnímat. Ale jako vývojář můžete udělat jen několik her v takové době, potom se začnete i vy sám trochu nudit,“ pokračoval Troedsson
„Myslím si, že naší povinností jako herních vývojářů je popohnat sami sebe k lepším výkonům, co se her týče.“
Je také dost možné, že DICE naznačuje, že s dalším dílem ze série Battlefield se vydá do jiné doby.
A co vy, také se začínáte nudit dnešními FPS hrami?
Petroň: Pravda já si u většiny dnešních střílečeke CoD nevyjímaje, vždy říkám bude konec? konečně bude konec? … Takhle to hraju ještě asi 2hodiny než se dopídím ke konci… Pak hraju jen mise co mě fakt zaujali.
BTW, to mi připomíná že mám na nejtěžší Maxa Payna 3 a ještě ho nemám už to tak hraju zdá se mi měsíc
Xenus: Tak u Valve se nebojím singleplayer Portal 2 měl herní dobu přibližně 8-10 hodin a to skvělé zábavy, neexistoval úsek kde bych se vyloženě nudil a když připočtem skvělý co-op tím pádem se délka vynásobí pěti tak máme dohromady 15 hodin plus první DLC Peer Review zdarma přibližně hodinka navíc v co-opu a několik hodin překonání rekordu v chalenge, a ještě k tomu poslední DLC s podporou Workshopu takže o komunitní mapy není nouze a herní doba se prodlužuje pomalu donekonečna a to vše mi stálo za krásných 800 Kč když jsem si ho na Steamu předobjednával, inu za málo peněz až moc muziky.
MoRt8: Mě se prostě líbí dlouhá herní doba u stříleček, ale musí mi ta hra mít co nabídnout. Prostě třeba to CoD 2, tam bych delší herní dobu ocenil, protože sem si pořád mohl říkat, jsem v 2. světový a dělám bitvy, který se vážně staly A hlavně, když sem single dohrál, i potom jsem hrál většinu misí znova a znova…vážně mě to bavilo. U dnešních stříleček je možná lepší, že ta herí doba je kratší, protože s tim, ja jsou hrozně zábavný, asi bych ani nedohrával single, protože by mě to přestalo bavit. Dokud se nezlepší střílečky, je krátká herní doba možná dobrá
Pamatuju na prvního Unreala, to bylo doslova nekonečný:-) Ale já opravdu nepotřebuju, aby hra měla 30 hodin. Toho času je čím dál míň, takže cca 8 hodinová kampaň je z mýho pohledu v pohodě. Problém není v délce nebo kvantitě. Hry se prostě staly pouhým produktem, kterej si koupíte během nákupu v Tescu. A stejně jako skoro všechno v marketech, i kvalita her šla strmě dolů. Tam, kde nás kdysi krnili poctivejma řízkama, rvou do nás dneska hnusnej gothaj a ještě chtěj, abychom si platili cibuli a ocet zvlášť za neméně přemrštěnou cenu.
HALF-LIFEBLAZEN: Já doufám, že Valve nebude více podporovat dnešní trend 5hodinových her u Datadisků je to jedno víceméně ale nejlepší byly léta když mi bratři vykládali HL 1 dohrál učitel za 3 týdny to bylo něco
[ odkaz ]
Je to škoda no důvod proč od FPS právě začínám odcházet je právě ten stereotyp, krátká herní doba na úrovni Half-Life 2 Episode One s tím rozdílem že je to ještě k tomu o ničem a procpání mulťáku i tam kde se to nehodí, přitom moc mulťáků nehraji jedině snad TF 2 a důvod? samotné vyvražďování a přizpůsobování tempu jiným hráčům mě prostě nebaví, mám radši když si tu hru vychutnám v klidu než když poslouchám upískané dětské hlásky nebo hlasitou hudbu přes mikrák. Njn jak říkali ti podemnou dneska už frčí jen byznys a money money money, holt budu odkázán na indie žánry a budu doufat v HL 3 jako slavnostní návrat zpět na FPS.
obivan568: no dobře to sem trochu přehnal
Petroň: Ty 2 hodiny nemyslíš doslova, že ne? Páč já jsem se ještě nesetkal se hrou, kterou by jsem dohrál za 2 hodiny. Ale neboj, vím jak to myslíš
Alcatras: Mě mulťáky dřív bavily, ale po tom, co sem dohrál celej single a už sem nevěděl co dělat…dneska dohraju za 2 hodiny single a pak už na tu hru ani nešáhnu… je to škoda
MoRt8: Přesně tak … furt to samý ! Už od dob COD je MP furt samý vyvražďování alá HALO …
Doom351 : : : A MP, aby se to nepletlo, dojebou jakbysmet:-)
@-R. I. P- Až na to že EA patří tolik IP jen proto že skoupilo ostatní značky … Například Bioware, Maxis … Ale budiž, přesvědčil si mě …
Dominik Kuznik
Tak se na to podíváme:
V současné generaci – nové IP od EA:
Dead Space (v současné době 3 hry)
Crysis (v současnosti 3 hry)
Syndicate (ok tohle by se spíš dalo považovat za znovuoživenou IP)
Dragon Age (v současnosti 2 hry)
Mass Effect (v současnosti 3 hry)
The Saboteur
Spore
DeathSpank
Army of Two ( v současnosti 2 hry)
Dante’s Inferno
Mirror’s Edge
Bulletstorm
a teď co udělal novýho Ubisoft:
Assasin’s Creed (v současnosti 5 her)
Just Dance (v současnosti 4 hry)
Shaun White games (v současnosti 2 hry)
Rocksmith
From Dust
I Am Alive
A myslím že si doufám oba dokážeme říct že hry jako Saboteur či Mirror’s Edge jsou daleko inovativnější a originálnější než všechny ty různý Clancyovky ze kterých se stávají střílečky.
Alcatras pravda … Jenže oni už ani nedokážou vytvořit přijatelnej příběh pro SP tak radši vsadí na MP … Například BF3 .