Dnešní blog z vývoje DayZ Standalone sice neukazuje nic moc nového ze samotné hry, místo toho nabízí působivou galerii z cesty několika lidí z Bohemia Interactive, kteří navštívili „reálnou Černarus“, tedy Ústecký kraj, podle nějž byla mapa Černarusi v Armě 2 a v DayZ tvořena. Samotnou galerii najdete zde, na oficiálním blogu je navíc k dispozici menší srovnání reálných fotografií s novými screenshoty z DayZ.
Vývojáři také zveřejnili rozhovor s Ivanem Buchtou, který tentokrát není zpovídán kvůli pobytu v řeckém vězení, ale především kvůli jeho práci na mapě Černarusi a důvodu, proč vůbec došlo k návštěvě reálného prostředí.
Uz by to mohlo ale bejt…celkem jim ujizdi vlak…Na DayZ sou porad a porad lepsi mody…
a napr. Breaking Point je jeste lepsi jak DayZ samostatny…jen aby to pak nevyslo…a clovek zjistil ze napr B. P. je X krat lepsi…
Cvrnda : thx za vysvetleni.
dez1nd: Na tom není co vysvětlovat, vzhledem k tomu, že možnosti verze Real Virtuality enginu pro DayZ ještě neznáme. Nikdo neví jak na tom bude fyzika vozidel nebo podobné věci, protože to ještě neukázali, už teď ale řadu věcí předělali, postavy třeba mají novou kostru a můžou naprosto normálně skákat namísto fixního přelézání překážek v Armě 2. A je jisté, že u postav nezůstali, jenom toho prostě doteď ukázali málo. A pokud jde o grafiku, tak vzhledem k tomu, jak obrovské prostředí hra prezentuje, tak je grafika na hodně vysoké úrovni. Koneckonců, nikde není psáno že třeba výše vydané screenshoty pocházejí z nejvyššího nastavení. V neposlední řadě je také mnohem lepší jen poupravit existující engine, s nímž už mají vývojáři víc jak 10 let zkušeností (a jehož poslední verze z hlediska možností a grafiky nijak nezaostává za většinou dnešních známých enginů) , než aby se patlali s něčím novým, což by dobu vývoje zatraceně prodloužilo a stejně by to ve výsledku k ničemu nebylo
tak mi to vysvetli
dez1nd: Ty vůbec nevíš o co go. . fakt že ne
STEJNE MI PRIJDE ZE POUZIVAJI PITOMEJ ENGINE… GRAFIKA BY BYLA MNOHEM HEZCI NA JINEM ENGINU A CO SE TYCE FYZIKY NA VOZIDLECH, TAK ARMA STALE SILENE ZAOSTAVA
At udelaj ty panelaky jak chtej…klidne i jednou vyblitou texturou…porad budou hezci nez aktualni panelaky v Usti
Gandalf. : D tím jsi mě rozesmál D
A Indočeši z Ústí budou předlohou pro zombíky
Cvrnda: Můj nynější dům je jen v té galerii, ale jinak ve hře není. Ale můj bývalý dům ano
Ani nevíte jak se na tu hru těším, i když už několik let pořád hraju na černarusi tak mi to ani trošku nevadí, že standalone bude na stejné mapě. Až ta hra výjde tak si budeme muset všichni povině zahrát
Jak je možné, že je česká policie ihned nesebrala za špionáž?
Asi se tam někdy půjdu podívat
Aj ja chcem takú motorečku! : O : 3
JakER: Fakt jde o tvůj dům? Nepředstavuješ si ho jenom? Koneckonců, všechny vesnice jsou docela slušně zkomprimované a budovy dost zredukované a změněné aby víc odpovídaly atmosféře a architektuře typickou pro Kavkaz. Ale zase na druhou stranu, v případě Černarusi je možné všechno