„Je to závan z budoucnosti nejen v případě her,“ prozradil Carmack. „Už nyní je jasné, že dříve nebo později bude vše distribuováno digitální cestou. Je to pouze otázka času. Ano, áčkové tituly mají stále ohromné podeje i v krabicových verzích, avšak to brzy skončí.“
Na toto téma Carmacka rozpovídali zaměstnanci listu The Telegraph, kteří se ho vyptávali na mobilní verzi netrpělivě očekávané akce Rage, která vyjde exkluzivně na iPhony a iPod Touch.
„Mám moc rád Apple Store jako platformu, neboť dokáže vývojářům úspěšně dostat z cesty překážky bránící vydání jejich her. Nemusíte se dohadovat s vydavateli, je to celé mnohem uvolněnější. Je fajn vidět všechny ty malé týmy, které se staly úspěšnými díky originálním hříčkám pro Apple zařízení.“
Fildus: Přesně tak. Má to kouzlo, když strhneš ochranou fólii a otevřeš krabičku. Ta vůůůůně novoty. Prostě nádhera!
Ctira. d má pravdu a navíc já se krabicovek nikdy nevzdám ! Není nic lepšího než mít svou originálku hezky v ruce.
Možná to je budoucnost. Ale podle mě jr to pořád daleko. Když si vezmete, že vývojáři tlačí kavlitu her pořád odpředu, tak roste i jejich obsah. A při představě že budu stahovat hru, která má, dejme tomu nějakých 20 GB je mi blbě už teď. Jediné proč to funguje už teď, že na App store ty hry skoro nic nestojí (RAGE HD výjde na 1. 99 dolarů tedy nějakých 50Kč, má obsah 1. 27 GB a jen 3 levely) . To je myslím ta výhoda. Z velkýma hrama to bude podle mě problém.