Vývojáři z Crystal Dynamics, jejich posledním počinem byl loňský úspěšný restart série Tomb Raider, zveřejnili pracovní nabídky, které naznačují pokračování dobrodružství mladičké Lary Croft.
Studio Crystal Dynamics sídlící v San Franciscu hledá spoustu nových a zkušených lidí, kteří se budou podílet na vývoji nového dílu ze série Tomb Raider, jenž bude pokračováním loňského restartu. Volné pracovní pozice – Cinematics Lead, Environment Artist, Combat Systems Designer a Systems Designer – vypovídají o tom, že vývoj neběží na plné obrátky. I přesto jsme se dozvěděli několik menších detailů.
Ve hře budou v menší míře zahrnuty RPG elementy, postupné vylepšování postavy, boj o přežití, různé herní mechanismy, obtížné souboje a ekonomika. Loňský Tomb Raider nabízel RPG prvky a postupný progres postavy, zatímco zmínka o ekonomice bude s největší pravděpodobností znamenat prostředky pro crafting. V druhém případě může jít o obchodování/výměnu zboží, což je méně pravděpodobné.
Z dalšího popisku práce jsme se dozvěděli, že Combat Systems Designer bude mít na starost umělou inteligenci nepřátel, chování v boji, stealth, zbraně a nástroje, krytí a melee zbraně. Rovněž se od něj očekává, že pomůže vytvořit nepředvídatelné chování nepřátel a útočný bojový systém.
Cinematics Lead se má postarat o příběhovou část hry s bezproblémovým vyprávěním zápletky, estetiku a gameplay. U toho postu Crystal Dynamics vyžadují minimálně 4 roky praxe, kdy kandidát v minulosti pracoval alespoň na jednom konzolovém titulu s důrazem na filmové ztvárnění. Jak si jistě vzpomenete, předešlý Tomb Raider měl spoustu filmových sekvencí.
Jak to tak vypadá, Crystal Dynamics se pomaloučku připravují na hlavní část vývoje nového Tomb Raider. Nasvědčuje tomu volná pozice komunitního manažera, který má mít zkušenosti s pořádáním společenských, tiskových a obchodních akcí jako je PAX, SDCC, NYCC a E3.
Netroufnu si odhadnout, kdy se o novém Tomb Raider oficiálně dozvíme, jestli to bude ještě v letošním roce nebo až v tom nadcházejícím. Možná se tak stane již letos v červnu na E3 v Los Angeles. Nicméně, série komiksů Tomb Raider od Dark Horse se zabývá nejen loňským dílem, ale i dosud neoznámeným pokračováním. Obal pátého výtisku naznačuje, že bychom se mohli podívat do zasněžené oblasti.
Za mě to byla pecka…Až teda na ten Multiplayer, ten je otřesný…
myscho: Snad. Já sice nejsem tak šíleně ohromená jak ostatní z nejnovějšího Tomb Raidera, hlavně kvůli tomu, že jsem chtěla aby ta hra byla více brutálnější a strašidelnější (jednou ukazovali takový video, tak kdyby to vypadalo aspoň tak) , tak by se mi to líbilo víc, ale je to jenom můj názor.
killer159357: Tak zase, jak pro koho. Na to co, před hrou slibovali, že v ní bude, ta hra byla celkem odlišná. Hlavně byla cítit inspirace v QTE scénách u série Uncharted. Já ti to samozřejmě neberu, jen za sebe říkám, že mě nová Lara příliš nenadchla. Ale na další díl se celkem těším.
Pro mě mohl bejt jen trochu lepší příběh a delší nvm nějak mě nezaujal, na dnešní poměry nebyla hra nejkratší ale od TR sem čekal víc a taky ty jednoduchý puzzle občas až příliš…
LaMessiah: jasně jenom to byla jedna z nejlepších her roku 2013. Né-li nejlepší.
No jsem zvědav s čím se vytasí na next-gen konzole. První díl špatnej nebyl, na druhou stranu kvalitativně taky nějak nezazářil.
to SvenCZ: Na next-gen verzích nepracovalo Crystal Dynamics
Mohli dělat na tom už dávno a vijit to roku 2015.
Sven: dávno? Vždyť vyšel minulý rok přece . nechceme další jednoroční shit
SvenCZ a Alphonse800: Na TR definitive edition nepracoval crystal dynamics
Lelanka: tak to by mal objasnit komiks, ako bol komiks o udalastiach pred TR 2013, tak by mal byt aj teraz pred dalsim dielom
No vypadá to jak kdyby to bylo v době natáčení prvního filmového dílu
Další pokračovaní to mněli už dělat dávno a ne Tomb Rider Definitive Edition ale už se nemužu dočkat.
Mě hrozně zajímá, o čem to vlastně bude? Vůbec mě nic nenapadá, ale když by se Lara třeba vydala na nějakou menší exkurzi (do těch hor, miluju Nepál, nejlepší lokalita) , tak by to nebylo špatné.
A já myslel, že se na něm už delší dobu pracuje. Takhle se ho dřív jak v roce 2016 nedočkáme. Ale i tak se už na nového Tomb Raidera moc těším.