V rozhovoru pro Eurogamer Tudor poznamenal, že zážitek ze závodů je především za volantem, nikoliv ve sbírání peněz na nákup dalšího vozu. „Gran Turismo a Forza jsou v současné době na výsluní. Když přemýšlíme, co chceme s naším titulem udělat, víme, že to nebude hra čísel,“ řekl Tudor. „Nebudeme přidávat tisíce absolutně nepotřebných vozů. Obě jmenované hry jsou pro mě téměř jako encyklopedie. Máte tisíc aut, tisíc tratí a hra se vlastně zvrhává ve vydělávání peněz na nákup dalších a dalších vozů. Je to skoro jako sbírání známek. A to my nechceme.“
„To není jádro zábavy. Zábava je za volantem, při pocitu, že tlačíte svůj bourák na hranici možností. Dávat do hry auta, která jsou skvělá a má smysl je řídit. Zábava je dovolit vám je upravovat a vylepšovat podle vašich představ. Zábava je závodit proti svým kamarádům v sociální síti hry. Vezmeme Autolog z Hot Pursuit, vylepšíme jej a dodáme nové funkce místo toho, abychom vám nabízeli pět variant Toyoty Corolly,“ dodal Tudor.
„Většina lidí má ve virtuální garáži tak 10-15 vozů. Některé z těch, co vlastní, případně vlastnit chtějí a zbytek těch luxusních, exotických, na které nikdy nesáhnou, jako Lamborghini či Porsche. Rozhodně nesoukají do garáže všechny vozy ze hry,“ pokračoval Tudor.
„Je to vlastně o jiném stylu myšlení. Chceme ty chlapíky z konkurence dostat. Chceme vám nabídnout více autentický zážitek. Vytvořili jsme pro hru elitní model řízení, abychom vám dali větší kontrolu nad citlivostí, zatáčením, brzdami a dalšími maličkostmi. Každý tu máme jiný pohled na závodní žánr, a chceme, abyste si ze hry odnesli ten zážitek, který budete chtít.“
NFS: Shift 2 – Unleashed, o kterém si toho více dozvíte zde, se chystá do obchodů na jaře roku 2011 pro PC, PS3 a Xbox360. A co my na to? Držíme palce, vypadá to zatraceně dobře.
Pennywise: Já netvrdím, že Shift je špatná závodní. Osobně ji mám doma a dohrál jsem ji dokonce, ale spíš bych ji přirovnával k závodní hře Grid a Gran Turismo bych přirovnával k Forze, rFactor či Live for Speed.
Mě zas dostává, jak se někdo cítí hrozně dotčen, že "JEHO" Gran Turismo 5 si někdo vůbec dovolil srovnávat s NFS SHIFT, to je až k pláči…
Také souhlasém. Když to nedopadně že tam bude 50 aut, tak to bude dobré.
Tak srovnavat se to da, treba Shift nabidne lepsi jezdeni. Me taky driv jasne vic bavil GRID atd kvuli ty akcnosti atd, stejne tak Shift ale u tehle her necejtim ten pocit ze v tom aute opravdu sedim… V GT5 i diky volantu cejtim jako bych byl s autem spojen, proto mi nevadi sterilnost a dokonce radsi jezdim Time trial protoze je tam tak precizni model rizeni… V shiftech nebo v Gridu je time trial strasna nuda…
Mě nejvíc dostává, jak někdo může vůbec srovnat Shifty s Gran Turismem, čili totální arkádu se simulátorem. Jel někdo z Vás někdy nějakým luxusnějším vozidlem? Pořád, že chybí pocit z rychlosti, ale když jedete například v BMW M5, tak to ani nepoznáte, že tolik jedete a ne jako v Shiftech, kde se klepe celý auto, jako kdybyste jeli po dlažebních kostkách.
Mendys, lépe bych to nenapsal, naprosto souhlasím do posledního puntíku.
Ačkoliv nemám absolutně nic proti Gran Turismu, musím s tvůrci Shiftu souhlasit. To co předvedli s první dílem bylo skvělé a byl to rozhodně závodní zážitek, především pak s pohledem z kokpitu. Pokud to dvojka ještě umocní, výběr je jasný. Gran Turismo je precizní, ale až moc sterilní. Není tam ten adrenalin, co se pumpuje do hlavy během šílených rychlostí a přetahování o první příčku. Prostě není. A o to podle mě v závodních hrách jde. Pokud se budu chtít kochat krajinou, zahraju si GTAčko. V Shiftu jsem k tomuto pocitu byl prozatím nejblíže, proto pro mě je to asi jasné. Přitom kdysi jsem Gran Turismo s chutí hrál. Chutě se asi mění
Tak mě nabízí zase lepší zážitek ze řízení SHIFT než GT5, a s každou novou informací se na SHIFT 2 těším více a více, už jedničky jsem strávil desítky hodin, nemůžu se dočkat…
to me fascinuje jak porad narazi na GT5… Mozna maji pravdu ze je 500 z tech aut v GT nepotrebnych… Ale GT5 nabizi paradni zazitek z rizeni i obrovskou sbirku aut zatimco Shift nabidne mozna dobrej model rizeni ale malo aut… Buh vi jestli bude dobrej ten jizdni model
Tato hra nikdy nebude nej. To jsou zase ty debilní kecy od EA marketingu . Nevím GT5 Forza mi jako encyklopedie fakt nepripadá, je to otom zvolit to správné auto, na správný závod. , a že jich tam je . Takže to vyhovuje všem já například preferuji BMW tak to tam mám zastoupené pěkně od BMW 1, 3, 5, až po LM auta:-D někdo preferuje Ferari někdo Lamboginy někdo Nisana další Toyotu prostě každý jezdí stou svou oblíbenou značkou aut . Káždý nepotřebuje super hyper tuning který nemá ani pořádně vliv na jízdu auta a jak to vím že to tak bude? První Shift měl stejný hype (naletělsem) ale letěl okamžitě do bazaru hned jak auto které jelo více jak 200 lítalo jako po namydlené dráze! A jestli mám hrát hru dlouho tak jsem vděčný za hodně tratí i za hodně aut NFS jsou více méně hry na mesíc nové NFS se dá projet za 4 dny volného hraní a pak je konec už to ani nebaví , což je trochu mazec. Prostě fakt nepotřebuju aby mi hra říkala jak nejsem ůžasný a ani nepotřebuju aby mi (jak jsem nedávno četl a je to pěkně napsané) Ken block plácal na rameno, prostě chci závodit a to poslední dobou EA vůbec nejde. .
neviem ci sa da nfs porovnat s GT5 – arkada a simulator
Tak s tím naprosto souhlasím