Vývojářský tým Visceral Games měl za úkol vytvořit pokračování hororového titulu Dead Space, tak aby si hra našla mnohem víc spokojených hráčů, což znamená jediné, nabídnout ještě větší akci.
Fanoušci původní hry se začali obávat, že Dead Space 2 už nebude tak hororový, což vyvrací prostřednictvím serveru Kotaku sám John Riccitiello. Ten prozradil, že dvojka je mnohem děsivější než první díl a klíčové bitvy s bossy jsou také na lepší úrovni, než v původním Dead Space.
Riccitiello dále řekl, že hráče potěší hrátky s gravitací a určitá protonová volnost. Prostoru na vyblbnutí bude dostatek.
Dead Space 2 vypadá opravdu dobře, jak ale dopadne, zjistíme až 28. ledna příštího roku, kdy hra vychází v Evropě pro PC, PlayStation 3 a Xbox 360.
ale bohužel bez cz titulků
Já si myslím že to vyjde přinejmenším na stejno. Technika přeci jen podstoupila vývoj a tak dokáže udělat ještě masivnější zážitek.
Riccitiello: dalsi hype. Ale o atmosferu bych se osobne nebal .
Tomuhle vůbec nevěřím, dvojka si myslím nebude ani náhodou děsivější, jednička nesplnila díky prodejům jejich očekávání, a tak hru chtějí udělat akčnější, tím by měli získat mnohem větší masy a tím více peněz. Tyhle kecy mají za úkol jen to aby neztratili fandy původní jedničky, které z 90% zajímá více atmosféra než akce.