V zásadě jde víceméně o klasiku známou třeba z Mass Effectu nebo Dragon Age, ale tentokrát naši AI parťáci dostanou možnost plnit více úkolů najednou. Jeden příklad za všechny: V roli sithského mistra vám třeba někdo dá za úkol zničit nedaleké skladiště a někomu jinému se zachce trochy Jediské krve. Takže spolu s vaší skupinou jdete srovnat skladiště se zemí, a v tu chvíli vám cestu přeruší skupina Jediů. V tom případě to nebude jako v jiných RPG, kde bychom museli zabít Jedie, jít si pro odměnu a teprve pak se vrátit zruinovat skladiště. V The Old Republic tohle půjde hezky pohromadě. Takže jen tak mimochodem sejmeme Jedie a pokračujeme v cestě za demolicí skladiště, abychom si pak odměnu vyzvedli najednou bez zbytečných návratů.
Navíc BioWare chystá i jednu zvláštnost, a to aktivitu vaší skupiny, i když zrovna budete offline. Takže nebude problém vaše parťáky trochu zaúkolovat, hru následně vypnout a zajít si na nákup, a po návratu a opětovném nalogování zjistit, že se kolegům zadařilo a máte usnadněnou práci.
Nakonec tvůrci zdůrazňují, že bude dost důležité mít se členy skupiny dobré vztahy. Pokud je naštveme, jejich aktivita a schopnosti se zákonitě sníží a pro nás tak bude všechno těžší a těžší. A samozřejmě naopak, jestli se budeme chovat hezky, budou nám parťáci nadšení oplácet a stanou se mnohem schopnějšími než normálně.
Star Wars: The Old republic vyjde nejdřív v druhé polovině příštího roku pro PC.
Arifull: no napr. v Mass Effecte to vychytal skvelo treba im verit
to Arifull: Odstavce prozatím nejdou.
nějak mi to ignoruje odstavce
petec: Nemam rad, ked sa sila partakov odvija od rozhovorov s nimi, lebo vtedy clovek voli odpovede, podla toho, a tak sa moze stat, ze sithsky majster bude na partakov dobry ako med. Proste to dost kazi roleplay.
myslím, že bioware je tak velký mazák v tomhle druhu her (RPG) , že se mu něco takového nestane (DA, ME, …) aby dělal tak stupidní rozhovory.
Určitě to bude dobré, ale jestli něco od BioWare tak jedině Mass Effect. Já prostě na Hvězdné Války moc nejsem.
Vypadá o velmi dobře
*sry za ten slovosled : P
Myslim, ze to bude nieco ako v KotOr 2, kde ked si iba ked si mal dostatok reputacie a vybral si v rozhovoroch spravne odpovede, tak sa tvoj partak mohol stat Jediom
jestli se budeme chovat hezky, budou nám parťáci nadšení oplácet a stanou se mnohem schopnějšími než normálně. Myslim, ze to nebude tak jednoduche a bude v tom jeste nejaky hacek. Mohlo by zalezet taky na stylu hrani.
Nemam rad, ked sa sila partakov odvija od rozhovorov s nimi, lebo vtedy clovek voli odpovede, podla toho, a tak sa moze stat, ze sithsky majster bude na partakov dobry ako med. Proste to dost kazi roleplay.