Přímé pokračováno Oblivionu nesoucí název Elder Scrolls V: Skyrim je postaveno na nové technologii.
„Nyní můžeme potvrdit, že TES V: Skyrim běží na novém engine. Hra vypadá skvěle a potěší nejen samotné fanoušky série, ale také nadšence fantasy,“ řekl Nick Brecon, komunitní manažer společnosti Bethesda, přes tvůj Twitter.
Než začnete nad novým enginem spekulovat, Brecon ještě dodal: „Jedná se o novou grafiku a hratelnost / herní engine je vyvíjen interně. Bližší informace budeme mít pro vás brzy.“
Elder Scrolls V: Skyrim byl ohlášen na letošním VGA 2010. Prozatím víme akorát, že budeme svědky příběhu, který se bude točit kolem hrozby, jež se vrací. Dřívější porážkou byla hrozba pouze oddálená a nyní se projeví naplno, silnější a krutější.
Pro úplnost dodejme, že Bethesda neoznámila ani platformy, na které Elder Scrolls V: Skyrim vyjde. Předpokládáme ale klasickou trojici v čele s PC, PlayStation 3 a Xbox 360.
to Smejdcz: Ano, je to potvrzeno, píšeme to v bleskovce
Snad to bude bomba! Těším se na ní už od chvíle co jsem dohrál Oblivion. Snad dopadne dobře.
Ježiši marija jak já se na tuhle hru těším !
bomba
Tak prý je to už potvrzeno, vyjde to jak na PC, tak i na Xbox 360 a Playstation 3.
Právě, kdyby to byla stejná pecka jako techdy, tak jsme někde jinde. JakER mě to taky vadilo, i když Fallout III mě nějak nebere a proto ani ten novej není asi nic pro mě. Mám radši když je inventář pod I a mapa pod M. Ten Pimpboy nebo jak se to jmenovalo mě vůbec nebavil.
Že by nový engine? Konečně! Mě na Bethesda vadí, že dělají takovou dobu na novém Falloutu, který je ovšem stále na tom na dnešní dobu už zastaralém enginu.
Podle mě nová konzole vyjdou za dlouho. Zatím jim to hodně sype, tak proč něco měnit?
Já naštěstí Metro rozjedu na PC se vším na max. včetně Dx11 efektů, takže jsem spokojen.
Ale pokud to udělají jako to snad udělá Crytek aneb že PC verze a konzolová bude úplně jiná liga z pohledu grafiky a technologií tak to bude paráda Jen ať laťku nastaví vysoko, pamatuji když Oblivion vyšel tak to byla hodně zmiňovaná hra v HW poradnách stylem – pojede mi Oblivion atp.
Jenom aby to nevypadalo jako že mám něco proti konzolím on dnešní hardware stejně nerozjede hru která by plně využívala DX11. Máme tu jenom DX9 hry s pár efektama z DX11 a i to je docela problém. Třeba takový Metro si v DX11 nezahraju.
Tak já jsem něměl s Oblivionem nikdy problém kam moje paměť sahá. Problém se stabilitou u mě měli jenom modifikace, některé. Problém vždycky byl zjistit která to dělá, když jsem je tam dával hromadně. Doufám v to že pokračování nasadí graficku laťku zase vysoko, ale současné konzole už nejsou to co bývaly. Chce to novou generaci konzolí, aby jsme se i mi na PC dočkaly základu na DX11. Počítám že asi ale nové onzole pojedou až na DX12 či 13, protože kdo ví kdy vyjdou.
S tim zjednodušování máš jednoznačně pravdu. Když už teda na tom makaj, tak ať hlavně vyřeší technickou stránku, protože stabilita a bugy předchozích dílů byl děs (Hlavně když třeba člověk zapomene hru uložit ) .
Paráda Už Oblivion vypadal úžasně, tím spíš když se přidali HD textury, to pak vypadal lépe něž nekteré dnešní hry. Na nový engine se dovela teším, jestli to bude taková pecka jako ve své době Oblivion, tak se máme na cotěšit. Jenom se bojím, že to dneší konzole nebudou stíhat, a tak se bude zjednodušovat. Ale Horší než IV to asi nebude, tak že já se těším.