Proto se jí nedočkáme ani v chystaném Battlefield: Play4Free, jež bude stavět výhradně na populárních (mezi vydavatelskými domy) microtransakcích.
In-game reklama podle Electronic Arts zdaleka nesplnila očekávání a stala se pro vývojáře i vydavatele v podstatě slepou uličkou.
„Abych pravdu řekl, reklama v hrách nám téměř nic nevydělává,“ nechal se slyšet Ben Cousins. „Tohle odvětví zkrátka neroste tak rychle, jak se původně očekávalo.“
Příklad si prý proto berou spíš z firem jako je Zynga, která své facebookové hříčky dotuje výhradně z microtransakcí a nevede se jí vůbec špatně.
Taky si myslím že microstransakce jsou stejné zlo jako DLC. Prý velmi oblíbené – ale jen u vývojářů. My hráči to nenávidíme.
Přesně tak Benzisto…. Je to více méně věc, která hráče odpuzuje a vývojářům pomáhá…
V EA maji kristalovou kouly jak tak koukam… In-game reklama byla alespoň pro mě celkem snesitelná; prostě pozitivní řešení. U mikrotransakcí tomu tak asi nebude…Kéž by od nich ještě upustili.
dalsi zpusob jak vyrvat z hracu prachy?
Jak slyším transakce, je mi zle.
reklamě se daří všude, tak proč ne (nejen) v PC hrách?
microtransakce je uplně samé zlo jako DLC
přesně tak
Spíš mor…