Přetavit úspěšný mód pro třetí Warcraft, jenž má po světě sta tisíce a možná i miliony fanoušků, v úspěšný projekt je věc ošemetná. A Valve to moc dobře ví.
Snad i proto Erik Johnson, project manager, potvrdil, že změny oproti původní hře jsou z velké části kosmetického rázu.
Dota 2 tak nabídne „pouze“ vylepšenou infrastrukturu a umělecké ztvárnění, a dál se bude soustředit především na užitečné nástroje a tipy, které by měly pomoci nově příchozím snáz se ve hře zorientovat.
Jádro Doty jako takové by naopak mělo zůstat téměř beze změny, což je na jednu stranu sympatický kompromis, na tu druhou to ale vyvolává nepříjemnou otázku. Proč bychom si novou Dotu měli vlastně kupovat, když bude v podstatě stejná, jako ta předchozí?
Tesim sa velmy , ale ked niekto hral LoL. alebo DotU , tak Dota2 mu problem robit nedude (moj nazor) cize bude velky nepomer medzi pro, semipro, noob a retards
Mikefiser: mam tiez diagnozu LoL. A k teme: suhlasim s JakERom, radsej nech nerobia velke skoky, vzdy to mozu vyupdatovat k spokojnosti hracov, co ako pozname Valve, urcite spravia. Ale urcite by som vylepsil system nakupovania itemov, lebo ten z Doty bol pre mna velmi zmatocny, a preto som sam zavital k uz zmienenemu LoLku. Aj ked samozrejme chapem, ze uzivatelske rozhranie W3 tvorcov muselo limitovat…
Arifull: Finalni hodnoceni si samozrejme necham az po vydani (pochybuju, ze by Dota 2 byla zadarmo, ale muzu byt jen mile prekvapen) , ale kdyby Blizzard behem vyvoje SC2 prohlasil, ze jsou s prvnim dilem spokojeni a nechteji nastvat fanousky, takze se druhy dil docka pouze lehkych zmen v grafice … rypnuti bych si rovnez neodpustil
Máš pravdu, že jsem to trochu nadsadil ale i přesto si myslím, že je docela zbytečné psát takovéto výroky po 4 vypuštěných informacích o Dota2. Navíc předpokládám, že Dota2 bude za pakatel nebo zadarmo (stejně jako např. Alien Swarm)
Arifull: Tos lehce prestrelil. Ano, Starcraft 2 je stejne jako prvni dil real-time strategie. Ale tim ta podobnost v podstate konci. Druhy dil nabizi nove jednotky, herni mechanismy, pribeh, cut-sceny a tak dale, a tak dale. Dota si podle me nemuze dovolit jen vylepsit grafiku a konec. Nenabizi totiz jinak vubec nic noveho.
Já hraju League of legends je to freeware alternativa se skvělou cartonovou grafikou a tisíci hráči
"Proč bychom si novou Dotu měli vlastně kupovat, když bude v podstatě stejná, jako ta předchozí? "
Mám podobnou otázku, proč bychom si měli kupovat Starcraft2 , když je v podstatě stejný jako ten předchozí. A přesto je to jedna z nejúspěšnějších her loňského roku.
Winkja: Správně
JakER: Proč sahat do rozjetého stroje když nemá poruchu : ]
Podle mě lepší je tento opatrný krok než hned udělat revoluci, při které by DoTa ztratila tisíce a možná miliony fanoušků. Ano, proč si kupovat to samé? Ale takovou otázku si já říkám u více her a stejně se nedá říci že by to nemělo obrovské prodeje. Například WoW – tam se mi zdá každý datadisk "téměř" stejný, ale stejně to má obrovské prodeje. Tím samozřejmě nechci nikoho urazit, ale to je můj názor jakožto Ne-Wowkaře.