Vývojáři využívají jednu jedinou postavu holohlavého chlápka, kterou poté „kopírují“ téměř nekonečným počtem variací. Ty zahrnují různé styly účesů a barev, stovky druhů oblečení, tetování, piercingů či brnění. Mění se i celkové tělo, někdo může být hubenější, někdo zase tlustší. Více se o této technice dozvíte ve videu.
Bulletstorm vychází 25.února letošního roku pro PC, PS3 a Xbox360.
zajímavý, to se mi líbí
Tak podobně to bylo v Borderlands. Kdo by se stím taky chtěl štvát že?
Tak todle je rozhodně velký plus , po čase omrzí zabíjet pořád stejný lidi
dobrej nápad, v RDR mě štve že se kolikrát stane, že vedle sebe stojej dva stejní chlápci, tady se to určitě nestane
Vymakaná věcička, těch kombinací musí být bambilión – takže z toho pěkne vybruslili.