„Jsem přesvědčený, že za to můžou hráči,“ prozradil Chmielarz v jednom z rozhovorů. „Pravdou je, že původně jsme nic takového neplánovali.“
„Originální plán zněl vytvořit něco, čemu se říká sandboxová střílečka, v níž by písek (anglicky sand) představoval nepřátele a kbelíky a lopaty zbraně.“
„Během prvního live testování jsme si ale všimli, že hráči tráví s nepřáteli víc času, než je nutné. Místo prostého zabití a pokračování ve hře je vykopávali do vzduchu, přitahovali zpátky, opět vykopávali a pak teprve zabíjeli. Takové lidské jojo.“
„A v té chvíli nás napadlo ‚Tak počkat! Co kdybychom tyhle šílené způsoby smrti pojmenovali a dávali za ně hráčům body, které by jim odemykali cool upgrady?‘ A tak se zrodil skill kill systém.“
Ak hra okrem skill killov neprinesie nič iné, je to o ničom. Neviem či je to dosť na to, aby sa k nej hráči opakovane vracali. S variáciou tejto myšlienky prišiel aj The Club a pohorel.
Je to jen k dobru. Přesně, nebýt skill killů tak je to jen další arkádová střílečka. Takhle mě zaujala právě tou brutalitou.
bez toho by to byla jen další střílečka, ale s tímhle to vynikne
už jsem hrál na PS3 DEMO a je to meganářez!