Tak především, DiRT 3 se vrací na úzké serpentiny a kluzké vozovky. Vrací se k realistickým ralley závodům a my nemůžeme než nadšeně tleskat. Ne, že bychom si předchozí díly DiRT neužili, ale Colin McRae byl zkrátka o opravdovém poživku z rallye, a v tom DiRT zaostával.
To je však minulostí. Vývojáři chtějí mít grafiku ve třetím dílu téměř fotorealistickou. Proto naběhli do všech herních lokací a nafotili více jak 50 000 fotografií v každé z nich. Codies do hry přidávají i nové efekty počasí a střídání dne a noci a hodlají přihodit tolik opravdového pocitu z rallye, kolik jen bude možné.
Fyzikální systém byl kompletně překopán a těžiště auta se posunulo do více realistické pozice, díky čemuž budou všechy smyky, zatáčky a skoky vypadat tak, jak by měly. Nová fyzika dala vývojářům také možnost přesněji definovat odezvu volantu a celkového ovládání vozu v závislosti na vozovce.
„Z hlediska hratelnosti jsme přidali více párty módů a sociálních aspektů, především pro ty, kteří nejsou velkými fanoušky rallye závodů a chtějí se jen bavit,“ řekl Coleman. „Můžete se vydat do arény, navzájem se nahánět a různě blbnout.“
Mezi další sociální služby patří např. možnost uploadovat 30ti vteřinová videa vašich vítězství či bouraček, v závislosti na tom, co vaši kamarádi vidí raději. To vše se samozřejmě nijak nevztahuje na samotný rallye zážitek, který tu hraje prim.
Zajímavě znějícím multiplayerovým módem se jeví tzv. Undead Mode, kde je jeden z hráčů infikován a musí nakazit ostatní auta, než vyprší časový limit. Tým dokonce přemýšlel o tom, že by se po celé trati potulovali zombie, výrobci aut ale nebyli moc nadšeni z toho, že by jejich plechoví miláčci naráželi do něčeho, co připomíná člověka. Tak tedy bez příchuti Carmageddonu. Ale pokud člověka omrzí to přesně ohýbání zatáček v šampionátu, bude vědět, kam se jít provětrat.
Už ze včerejška víte i radostnou zprávu o datumu vydání, které bylo stanoveno na květen letošního roku. Colin McRae DiRT 3 vychází na PC, PS3 a Xbox360 a my jsme natěšeni jak králíci na zelí.
uz se moooc tesim
JakER: Tak mě Dirt 2 na volantu přišel ok.
Ctira. d: To máš pravdu Dirt 2 je daleko lepší než shift, ale někdy jsem koukal co se s tím autem děje.
Tak Shifty se taky nedají nazývat simulací. A Dirt 2 mě taky nevadil… ale na klávesnici. A já, jakožto milovník volantů jsem byl trochu zklamán.
To je fakt, ale mě třeba ten arkádový styl v Dirt 2 nevadil. Ba naopak. Byl daleko příjemnější než v Shiftu!
Ctira. d: HC simulaci nikdo nečeká. Spíše lepší poměr mezi arkádou a simulací. Tak akorát. Stále lepší než brutální arkáda jako Dirt 2.
JakER: Podle mě zas nějakou mega obří simulaci nečekej. Ale i tak se moc těším, až se budu s Fordem Fiesta číslo 43 prohánět po zalesněných zkouškách či řádit ve stylu jima:-) mylím tím Gymkhana! Samozřejmě! Dirt je zpět!
Super snad ta fyzika bude dobra, uz sa neviem dockat.
D3VL3R: Ty to poznáš z videa ?
zatím jsem žádný posun oproti Dirt2 ve fyzice neviděl, zlatý RBR
Fildus: Souhlas. Ve dvojce se to ani nedalo řídit volantem jak to bylo arkádové.
JakER: Máš pravdu. A ve dvojice byl jízdní model nic moc.
JakER mi vzal všechny slova, tohle je PARÁDA a k tomu další datum zakroužkované v kalendáři.
Wow! Tak nyní se u mě Dirt 3 posunulo na přední příčky očekávaných titulů. Podle obrázků je fotorealistická grafika nedaleko. Undead mode zní skvěle . Zkrátka miluji simulátory. A když k tomu přidáme ještě na vyblbnutí Gymkhana! už se těším