Tak především, PC verze by měla z grafické stránky nabídnout vylepšení zvané Ambient Occlusion, což je specifická metoda stínování a osvětlování scény. Ta hlavně pomáhá dodat prostředí i postavám realistický dojem díky tomu, že započítává tlumení světla zastíněním. Jedná se tak o reálné chování světelného záření, především pak na matných plochách. Jasné rozdíly můžete vidět na čtveřici obrázků níže.
A to není vše. PC verze se má pochlubit i jinými vymoženostmi. Namátkou vyberme např. podporu Nvidia 3D Vision (pro Nvidia) či funkci Eyefinity pro několik monitorů (pro AMD). Navíc by měl být veškerý dodatečný obsah z konzolí již obsažen v PC verzi.
Vypadá to, že Ubisoft nenechává nic náhodě a za to mu rozhodně přibude od PC hráčů pár kladných bodíků navíc. Assassin’s Creed: Brotherhood pro PC by měl vyjít ke konci března. Vychutnejte si také čerstvou galerii nádherně vypadajících screenshotů.
se tesiiiim
DaveM: to se ti nezdá, vždyť je to tak skoro u všeho. I rozdíl mezi PS3 a Xboxem jsou jenom v nasvícení a’t už u AC: BH nebo AC2 Každopádně to vypadá dobře!
Jak já se nemůžu dočkat
Těším se .
Co takhle si přečíst článek : /
zdá se to jenom mě, nebo rozdíl mezi těmi obrázky je jenom v nasvícení?