O Impactu sice víme už nějakou dobu, ale teprve teď vyšly na povrch nějaké konkrétnější informace. Celá mapa se odehrává v prostorách dvou mrakodrapů, jeden z nich slouží jako hotel, další jako administrativní budova. Je tu však jeden háček, a to že jsou oba mrakodrapy zaseknuty v sobě a celkově působí dojmem, že každou chvíli spadnou.
Jde o nejmenší a také nejtěsnější mapu z celé hry. Jediná rozumná taktika je tedy buď být pořád v pohybu, nebo si někde počkat na nepřítele s tím, že po každém killu se člověk přemístí jinam. Podle vývojářů je na této mapě nejvhodnější mód Team Instant Action.
Dále známe i několik informací ohledně grafických rozdílů konzolových verzí. Jeden z tvůrců, Nathan Camarillo, se vyjádřil jasně. Žádné rozdíly nejsou. Verze pro PS3 vypadá stejně jako pro Xbox 360, obě jedou ve 3D na stabilních 30 FPS. Sice dříve Crytek naznačoval, že bude mít ohledně grafiky PlaySation 3 výhodu, ale nakonec jsou tedy obě verze rovnocenné. Možná je to tak lepší.
KAREL-KRATOS: protože u PS3 si tvůrci musí víc pohrát s naprogramovkáním než u XBOXu
nechápe když může mít ps3 lepší grafiku tak proč jí tam neudělaj
moc hezká mapa
ať už to vyjde! ! ! Nemůžu se dočkat NANO Edicéé
Já už z těch MapFocusů znám ty mapy nazpaměť.
Krásná mapa ….