Jako vždy se v tom ale skrývá háček. „Chceme vědět, co chcete v Battlefieldu 3, ať už je to specifická vlastnost, zbraň nebo vozidlo,“ píše DICE. „Nechceme ale pouze přijímat vaše emaily. Vymyslete chytrý a vtipný způsob, jak svůj pohled na věc prezentovat. Třem nejoriginálnějším fanouškům pošleme po vydání třetího dílu speciální dárek.“
Je na čase být kreativní. Co byste chtěli do třetího dílu vy? My jdeme vybalovat paintballové pistole. O hře samotné se toho více dozvíte z našeho rozsáhlého preview.
Tak tak JANSULOVSKY
Bela: Beru, ale musíš uznat, že to vypadá blbě. A odešli by jenom haluzáci.
Jansulovsky : Ja tiež hrám CoD4 a neviem si predstaviť rashera ako 5 sekúnd v opo respu prebíja. Je to hra. Inak jumper nie som. Vieš čo by sa asi stalo, ak by bola v Cod "prodleva" ? Odliv hráčov k iným hrám.
A co bych prodlevou získal? Reálnější pohled a dobře vypadající řežbu. Nejvíc mě štve, když přede mnou vyletí nějaký "jumper", během skoku vytáhne pistolku a dá mi headshot. Tady by trocha té reality neuškodila.
Bela: Já třeba hraju CoD 4. Nabít tady kulomet chvíli trvá, což je v pořádku. A tou prodlevou myslím třeba nabíjet v klidu, v zákrytu apod. A ne během toho být schopný dělat ještě kontrmelce a šťárat se v nose. To se mi tady zase moc nelíbí.
To Jansulovsky : Asi som to nepochopil. Čo by si získal "prodlevou" a v ktorom CoD je zdĺhavé prebíjanie ?
Vojtas má pravdu. Nejsem žádné punťa, ale myslím, že to přebíjení by mělo trochu vypadat. A ne jen vydělat zásobník, ruka se zásobníkem se ztratí ze záběru a pak se zase objeví. Nějaká prodleva a efektnější pohyb rukou neuškodí. I v CoD si s tím u některých zbraní dávají práci.
VÝBORNOU OPTIMALIZACI, hromadu zbraní, hromadu módu, hromadu map, ať něco udělají s kemperama a tuberama, realistické zvuky, obrovské mapy.
Vojtas, toto nie je simulátor vojny, ale PC hra, ktorá má od reality pomerne ďaleko. Prvky reality by znižovali hrateľnosť. Predlžovaním času prebíjania v kontaktných fázach hry by sa zvýšila len pravdepodobnosť zabitia počas prebíjania, čo je jeden z najhlúpejších pocitov u každej FPS.
Stejně se mi to nějak nezdá pro mě to je moc: Šup, šup
Vojtas přebíjel si snad někdy útočnou pušku, nebo alespoň obyčejnou pistoli? Nevidím v animaci přebíjení ve hrách žádný problém. Profesionální voják je schopný přebít velice rychle a taktické vesty se nenosí na obdiv nepříteli .
No dobře ale takové nabíjení se mi nelíbí Když chcou hru dělat realistickou tak se vším všudy proboha je 21. století
Vojtas, kdyby to s přebíjením bylo takhle, tak by zachvíli polovina hráčů neměla čím střílet. Krom toho i na bojišti mají vojáci speciální kapsy na prázdné zásobníky. Ono je totiž mnohem snažší dodávat na bojiště bedny s municí, než napáskované zásobníky .
Já bych tam dal krytí a jinčí nabíjení, protože tenhle styl je na prd jen veme zásobník a dá ho zpět kdyby ho aspoň vzal odhodil a vytáhl z kapsy nový a dal ho do zbraně protože takhle se mi to nelíbí
Ať tam narvou co nejvíce zbraní, pohrajou si s úpravami zbraní a zůstanou u starého dobrého rychlého nastupování ečkem. Měli by tam také narvat co nejvíce modu, účty by měli jít přejmenovat vymazat či změnit nick. Větší účinnost zbraní, v BF: BC 2 to bylo vážně přehnané kolik hráč vydržel. Dedikované servery, aby si hra mohla zasloužit titul progamingové scény Samozřejmě hru nelze udělat podle jednoho….