Uživatel nepřihlášen
 

Gameplay záběry z bety Gran Turisma Sport

Neděle 19.3.2017 08:05 - Autor: - Rubrika: Novinky Novinka

V pátek Sony rozeslala pozvánky prvním vybraným hráčům z účty ze Severní Ameriky. Ti mohou testovat betu nových PS4 závodů. Na Evropu se dostane později.

- Více o betě čtěte zde

Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
Gran Turismo Sport na PS4Screenshoty ze hry
Screenshot ze hry Gran Turismo Sport Screenshot ze hry Gran Turismo Sport Screenshot ze hry Gran Turismo Sport Screenshot ze hry Gran Turismo Sport Screenshot ze hry Gran Turismo Sport Screenshot ze hry Gran Turismo Sport Screenshot ze hry Gran Turismo Sport Screenshot ze hry Gran Turismo Sport
Související novinky
 
Úvodní filmeček z Gran Turismo Sport

Úvodní filmeček z Gran Turismo Sport

Čtvrtek 19.10.2017 14:50 - Na PlayStation 4 přijely závody Gran Turismo Sport od japonského studia Polyphony Digital. Přečíst celý článek »

Beta Gran Turisma Sport přilákala přes milion hráčů

Beta Gran Turisma Sport přilákala přes milion hráčů

Čtvrtek 12.10.2017 10:50 - Uvnitř nový trailer a hromada reklamních videí. Přečíst celý článek »

Nezapomeňte si vyzkoušet demo Gran Turisma Sport

Nezapomeňte si vyzkoušet demo Gran Turisma Sport

Pondělí 9.10.2017 13:58 - Do 12. října si můžete vyzkoušet časově omezenou demoverzi PlayStation 4 závodů. Přečíst celý článek »

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Gameplay záběry z bety Gran Turisma Sport
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
MORTHSIR    A pak že zní vysavace jak v Gt . :DMORTHSIRmorthsir17268    21.3.2017 09:42 MORTHSIR

@ odpověď na komentář od Mighty:A pak že zní vysavace jak v Gt . :DKomentář byl autorem naposledy upraven 21.3.2017 09:53

Původní verze před úpravami:A pak že zní vysavace u Gt . :D

Mighty napsal:A R8 LMS: [ odkaz ]
rF2 : [ odkaz ]
pCARS: [ odkaz ]
AC: [ odkaz ]

Nějaký posun kupředu tak oproti předchozím dílům je.
Já nebudu náročný uživatel, za kvalitou si skočim na PC. Nabídka je celkem široká- AC, rFactor, LFS, iRacing (to už je se svým způsobem financování trochu jiná liga) nebo Automobilista, který je taky všemi chválen ale nikde se o něm moc nemluví ( nejspíš protože to nesplňuje požadavky dnešních nazzi hráčů, neblýská se tam všechno jak psí gule)

já to věděl:
Hele člověk nemusí sedět v tom speciálu aby zjistil jaý to má zvuk ( to spíš proto abys zjistil jak se to chová a pak mohl porovnávat se hrou) . . stačí video, s kvalitním zvukem samozřejmě . .

Mighty    A R8 LMS: [ odkaz ]
rF2 : [ odkaz ]
pCARS: [ odkaz ]
AC: [ odkaz ]
iRacing: [ odkaz ]

Nějaký posun kupředu tak oproti předchozím dílům je.
Já nebudu náročný uživatel, za kvalitou co do chování auta atp. si skočim na PC. Navíc se mi nechce kupovat volant k PSku, G25ku už ta mrcha nevezme. Nabídka je celkem široká- AC, rFactor, LFS, iRacing (to už je se svým způsobem financování trochu jiná liga) nebo Automobilista, který je taky všemi chválen ale nikde se o něm moc nemluví ( nejspíš protože to nesplňuje požadavky dnešních nazzi hráčů, neblýská se tam všechno jak psí gule)

O splitscreenu se nějak nemluvilo že, ...No tak to asi zůstaneme u Forzy 4, ženskou to strašně baví :)

já to věděl:
Hele člověk nemusí sedět v tom speciálu aby zjistil jaký to má zvuk ( to spíš proto abys zjistil jak se to chová a pak mohl porovnávat se hrou) . . stačí video, s kvalitním zvukem samozřejmě . .
Mightymighty28812
    21.3.2017 09:37
Mighty

A R8 LMS: [ odkaz ]
rF2 : [ odkaz ]
pCARS: [ odkaz ]
AC: [ odkaz ]
iRacing: [ odkaz ]

Nějaký posun kupředu tak oproti předchozím dílům je.
Já nebudu náročný uživatel, za kvalitou co do chování auta atp. si skočim na PC. Navíc se mi nechce kupovat volant k PSku, G25ku už ta mrcha nevezme. Nabídka je celkem široká- AC, rFactor, LFS, iRacing (to už je se svým způsobem financování trochu jiná liga) nebo Automobilista, který je taky všemi chválen ale nikde se o něm moc nemluví ( nejspíš protože to nesplňuje požadavky dnešních nazzi hráčů, neblýská se tam všechno jak psí gule)

O splitscreenu se nějak nemluvilo že, ...No tak to asi zůstaneme u Forzy 4, ženskou to strašně baví :)

já to věděl:
Hele člověk nemusí sedět v tom speciálu aby zjistil jaký to má zvuk ( to spíš proto abys zjistil jak se to chová a pak mohl porovnávat se hrou) . . stačí video, s kvalitním zvukem samozřejmě . .Komentář byl autorem naposledy upraven 21.3.2017 10:06

Původní verze před úpravami:A R8 LMS: [ odkaz ]
rF2 : [ odkaz ]
pCARS: [ odkaz ]
AC: [ odkaz ]

Nějaký posun kupředu tak oproti předchozím dílům je.
Já nebudu náročný uživatel, za kvalitou co do chování auta atp. si skočim na PC. Navíc se mi nechce kupovat volant k PSku, G25ku už ta mrcha nevezme. Nabídka je celkem široká- AC, rFactor, LFS, iRacing (to už je se svým způsobem financování trochu jiná liga) nebo Automobilista, který je taky všemi chválen ale nikde se o něm moc nemluví ( nejspíš protože to nesplňuje požadavky dnešních nazzi hráčů, neblýská se tam všechno jak psí gule)

S splitscreenu se nějak nemluvilo že, ...No tak to asi zůstaneme u Forzy 4, ženskou to strašně baví :)

já to věděl:
Hele člověk nemusí sedět v tom speciálu aby zjistil jaký to má zvuk ( to spíš proto abys zjistil jak se to chová a pak mohl porovnávat se hrou) . . stačí video, s kvalitním zvukem samozřejmě . .

Phase    podla mna sa vo zvuku trosku posunuli, ale no neviem, v tom GT je viac pocut zavijanie diferencialu ako rev motora, ked si clovek pusti realne video z nejakej R8ky LMS tak je to skor naopak, i ked tam je vacsinou zvuk menej cisty, no kazdopadne stale su to vysavacePhasephase19275    20.3.2017 14:29 Phase

podla mna sa vo zvuku trosku posunuli, ale no neviem, v tom GT je viac pocut zavijanie diferencialu ako rev motora, ked si clovek pusti realne video z nejakej R8ky LMS tak je to skor naopak, i ked tam je vacsinou zvuk menej cisty, no kazdopadne stale su to vysavace

Lincoln    Jak říkám ne všechna Forza hry mě posadily na prdel a ne všechny vozy jsou super. Nicméně v Horizon 2 některá auta byla super :D Ty poslední vůbec. Ale GT je u mě ukvičenej nesmysl :D Takže i souhlasím s Tebou, ale nehodím to jednoho pytle :DLincolnlincoln21233    20.3.2017 07:04 Lincoln

@ odpověď na komentář od MORTHSIR:Jak říkám ne všechna Forza hry mě posadily na prdel a ne všechny vozy jsou super. Nicméně v Horizon 2 některá auta byla super :D Ty poslední vůbec. Ale GT je u mě ukvičenej nesmysl :D Takže i souhlasím s Tebou, ale nehodím to jednoho pytle :D

MORTHSIR napsal:Poslechni si u Forzy Horizon ty "zvuky" :D To je teprve ostuda a nerikej, že to stojí za to. :dance: To ani nemusim být machr pres mašiny.

MORTHSIR    Poslechni si u Forzy Horizon ty "zvuky" :D To je teprve ostuda a nerikej, že to stojí za to. :dance: To ani nemusim být machr pres mašiny.MORTHSIRmorthsir17268    20.3.2017 05:22 MORTHSIR

@ odpověď na komentář od Lincoln:Poslechni si u Forzy Horizon ty "zvuky" :D To je teprve ostuda a nerikej, že to stojí za to. :dance: To ani nemusim být machr pres mašiny.

Lincoln napsal:No nevím. U mě hodně zážitek dělá hodně to jak auto zní. To je takový ten pocit z jízdy, ale to pochopí každej kdo jel někdy s V12 či aspoň V8 oproti 1, 2 htp :D Tak pak pochopí o čem mluvím. Z tohoto bych dostal akorát migrénu. Je to jak stát v jeskyni kde kvičí meluzína. Pochybuju, že to odladí, když se to nezměnilo od prvního dílu na PS. Z venku to asi není tak strašný poslouchat. Poslední Forza taky nic moc, ale ve Forza Horizon 2? To byl opravdu skvělý zážitek.

Lincoln   1x   No nevím. U mě hodně zážitek dělá hodně to jak auto zní. To je takový ten pocit z jízdy, ale to pochopí každej kdo jel někdy s V12 či aspoň V8 oproti 1, 2 htp :D Tak pak pochopí o čem mluvím. Z tohoto bych dostal akorát migrénu. Je to jak stát v jeskyni kde kvičí meluzína. Pochybuju, že to odladí, když se to nezměnilo od prvního dílu na PS. Z venku to asi není tak strašný poslouchat. Poslední Forza taky nic moc, ale ve Forza Horizon 2? To byl opravdu skvělý zážitek.Lincolnlincoln21233    20.3.2017 05:14 Lincoln

No nevím. U mě hodně zážitek dělá hodně to jak auto zní. To je takový ten pocit z jízdy, ale to pochopí každej kdo jel někdy s V12 či aspoň V8 oproti 1, 2 htp :D Tak pak pochopí o čem mluvím. Z tohoto bych dostal akorát migrénu. Je to jak stát v jeskyni kde kvičí meluzína. Pochybuju, že to odladí, když se to nezměnilo od prvního dílu na PS. Z venku to asi není tak strašný poslouchat. Poslední Forza taky nic moc, ale ve Forza Horizon 2? To byl opravdu skvělý zážitek.

MORTHSIR    Mno duležité jak se budou auta chovat, jde predevším o simulaci závodú, ne o TVshow zamerenou na zvukové efekty.MORTHSIRmorthsir17268    20.3.2017 03:13 MORTHSIR

Mno duležité jak se budou auta chovat, jde predevším o simulaci závodú, ne o TVshow zamerenou na zvukové efekty.

Berca76    F1 je mi vcelku ukradena, me vzdycky vic zajimaly GTcka a prototypy :)

Co se zvuky hybridu tyce, tak to fakt neni zly, naopak :)

odkaz ]

pripadne tady od poloviny
odkaz ]

V realu to zni jeste lip.
Berca76berca761993
    20.3.2017 03:04
Berca76

@ odpověď na komentář od Labigmek:F1 je mi vcelku ukradena, me vzdycky vic zajimaly GTcka a prototypy :)

Co se zvuky hybridu tyce, tak to fakt neni zly, naopak :)

odkaz ]

pripadne tady od poloviny
odkaz ]

V realu to zni jeste lip.

Labigmek napsal:A poslechni si "královnu" motorsportu F1. Tam ty hybridy zní "opravdu skvěle". To je horší než hrůza proti minulosti. O formuli E radši nepíšu to nejsou závodní auta ale autíčka na setrvačník

Tomass182    No nevím, mě to přijde horší jako třeba Project Cars - co se grafiky týčeTomass182tomass18255290    20.3.2017 01:20 Tomass182

No nevím, mě to přijde horší jako třeba Project Cars - co se grafiky týče

cernejstri1   1x   Do pí*** proč furt gran turismu serou zvuky aut to nechápu dyť to je hlavní slyšet pravej zvuk motoru , brzd atd. A ty zatáčky no fuj . : -/ grafika pěkná to jo ale o proti ps3 verze se moc toho teda nezměnilo krom grafiky . To už mě víc bavilo Grid 2 :-Dcernejstri1cernejstri158870    20.3.2017 00:59 cernejstri1

Do pí*** proč furt gran turismu serou zvuky aut to nechápu dyť to je hlavní slyšet pravej zvuk motoru , brzd atd. A ty zatáčky no fuj . : -/ grafika pěkná to jo ale o proti ps3 verze se moc toho teda nezměnilo krom grafiky . To už mě víc bavilo Grid 2 :-DKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Labigmek    A poslechni si "královnu" motorsportu F1. Tam ty hybridy zní "opravdu skvěle". To je horší než hrůza proti minulosti. O formuli E radši nepíšu to nejsou závodní auta ale autíčka na setrvačníkLabigmeklabigmek35491    19.3.2017 23:00 Labigmek

@ odpověď na komentář od Berca76:A poslechni si "královnu" motorsportu F1. Tam ty hybridy zní "opravdu skvěle". To je horší než hrůza proti minulosti. O formuli E radši nepíšu to nejsou závodní auta ale autíčka na setrvačník

Berca76 napsal:BYl jsem minulej rok v LeMans a ver mi, ze ty hybridy zni vic nez dobre (teda az na ropak od Audi) .
K tomu pridej neskutecnej kraval od GTcek jako Vantage GT8, Vette, 911 atd a je to neskutecnej mazec.

Nikdo nic nezabiji ;-)

já to věděl    DeadlyDeal - to pískání má u těhle vozítek dle mě nasvědomí kompresor a ne převodovkajá to vědělja-to-vedel17181    19.3.2017 19:50 já to věděl

DeadlyDeal - to pískání má u těhle vozítek dle mě nasvědomí kompresor a ne převodovka

Berca76    BYl jsem minulej rok v LeMans a ver mi, ze ty hybridy zni vic nez dobre (teda az na ropak od Audi) .
K tomu pridej neskutecnej kraval od GTcek jako Vantage GT8, Vette, 911 atd a je to neskutecnej mazec.

Nikdo nic nezabiji ;-)
Berca76berca761993
    19.3.2017 19:26
Berca76

@ odpověď na komentář od Labigmek:BYl jsem minulej rok v LeMans a ver mi, ze ty hybridy zni vic nez dobre (teda az na ropak od Audi) .
K tomu pridej neskutecnej kraval od GTcek jako Vantage GT8, Vette, 911 atd a je to neskutecnej mazec.

Nikdo nic nezabiji ;-)

Labigmek napsal:Já se nechci nějak moc Gran turisma zastávat ty zvuky stály za prd asi vždycky. Ale slyšeli jste zvuk dnešních závodních speciálů ? To je jak spojení ručního vysavače s prolétavající vosou. I decibelově. Holt podělaný hybridy. Ti debilové tím motorsport zabíjí a je jim to jedno

Robbi   1x   DeadlyDeal- Víš jako tady lidem nejde o realitu, ale u hry jsou zvuky to co tě mimo grafiku vtáhne do hry. U forzy to zní uvěřitelněji. . bohužel ;-)
A náraz vozu v Gt je jak kdybych bouchl do sudu a to ti přijde v pořádku? A to kvílení gum je taky tragedie. :-(
Robbirobbi42288
    19.3.2017 19:18
Robbi

DeadlyDeal- Víš jako tady lidem nejde o realitu, ale u hry jsou zvuky to co tě mimo grafiku vtáhne do hry. U forzy to zní uvěřitelněji. . bohužel ;-)
A náraz vozu v Gt je jak kdybych bouchl do sudu a to ti přijde v pořádku? A to kvílení gum je taky tragedie. :-(

DeadlyDeal   2x   Pokud si tohle video pustis... Tak jediny podobny zvuk (piskani) je v realite prevodovka a v GT to je kompletni zvuk vozu... [ odkaz ] Nasledne muzes na youtube nalezt stejna videa z her iRacing, Assetto Corsa nebo Forza a sam porovnej... pokud ti to prijde ok tak asi skoc za usnim :-)DeadlyDealdeadlydeal37817    19.3.2017 18:55 DeadlyDeal

@ odpověď na komentář od já to věděl:Pokud si tohle video pustis... Tak jediny podobny zvuk (piskani) je v realite prevodovka a v GT to je kompletni zvuk vozu... [ odkaz ] Nasledne muzes na youtube nalezt stejna videa z her iRacing, Assetto Corsa nebo Forza a sam porovnej... pokud ti to prijde ok tak asi skoc za usnim :-)

já to věděl napsal:čumim kolik lidí tu řídilo tyhle speciály, že dokáží posoudit věrnost zvuku. kdybych to nečetl na vlastní oči tak nevěřím :shock:

Anciabl   1x   Nesoudím z jednoho videa ale viděl sem toho víc. Nejvíc to de poznat u seriovekAnciablanciabl21472    19.3.2017 18:00 Anciabl

@ odpověď na komentář od já to věděl:Nesoudím z jednoho videa ale viděl sem toho víc. Nejvíc to de poznat u seriovek

já to věděl napsal:čumim kolik lidí tu řídilo tyhle speciály, že dokáží posoudit věrnost zvuku. kdybych to nečetl na vlastní oči tak nevěřím :shock:

lavooo   2x   Těším se na to hodně, ale zatím to vypadá jako zklamání... Nechápu co na tom tak dlouho dělajílavooolavooo38120    19.3.2017 17:55 lavooo

Těším se na to hodně, ale zatím to vypadá jako zklamání... Nechápu co na tom tak dlouho dělají

já to věděl   2x   čumim kolik lidí tu řídilo tyhle speciály, že dokáží posoudit věrnost zvuku. kdybych to nečetl na vlastní oči tak nevěřím :shock:já to vědělja-to-vedel17181    19.3.2017 14:52 já to věděl

čumim kolik lidí tu řídilo tyhle speciály, že dokáží posoudit věrnost zvuku. kdybych to nečetl na vlastní oči tak nevěřím :shock:

SedllY    To je sice možné, ale hra ještě nevyšla, tak není moc co hodnotit. . :D Zvuky aut můžou změnit i po vydání patchem, když budou chtít, nebo ne? :DSedllYsedlly16410    19.3.2017 14:50 SedllY

To je sice možné, ale hra ještě nevyšla, tak není moc co hodnotit. . :D Zvuky aut můžou změnit i po vydání patchem, když budou chtít, nebo ne? :D

Anciabl   1x   Jn okolí je skoro vždy odfláklí ale to auto sleduješ víc něž okolí tratě tak že aspon že se využil výkon radši do aut než tratíAnciablanciabl21472    19.3.2017 14:50 Anciabl

@ odpověď na komentář od flexo369:Jn okolí je skoro vždy odfláklí ale to auto sleduješ víc něž okolí tratě tak že aspon že se využil výkon radši do aut než tratí

flexo369 napsal:Ja sa v tom moc nevyznám nikdy som závody nejak neobľuboval (až na FlatOut :D) ale vždy keď vidím nejakú z nových veľkých hier príde mi to ako keby zapracovali len na autách a okolie vyzerá ako spred 10 rokov, Tým pádom mi to príde dosť blbé, že autá sú krásne spracované a to čo je všade okolo je stále tá istá rozmazaná textúra (až na zopár budov)

flexo369   2x   Ja sa v tom moc nevyznám nikdy som závody nejak neobľuboval (až na FlatOut :D) ale vždy keď vidím nejakú z nových veľkých hier príde mi to ako keby zapracovali len na autách a okolie vyzerá ako spred 10 rokov, Tým pádom mi to príde dosť blbé, že autá sú krásne spracované a to čo je všade okolo je stále tá istá rozmazaná textúra (až na zopár budov)flexo369flexo36956411    19.3.2017 14:38 flexo369

Ja sa v tom moc nevyznám nikdy som závody nejak neobľuboval (až na FlatOut :D) ale vždy keď vidím nejakú z nových veľkých hier príde mi to ako keby zapracovali len na autách a okolie vyzerá ako spred 10 rokov, Tým pádom mi to príde dosť blbé, že autá sú krásne spracované a to čo je všade okolo je stále tá istá rozmazaná textúra (až na zopár budov)

Labigmek   1x   Já se nechci nějak moc Gran turisma zastávat ty zvuky stály za prd asi vždycky. Ale slyšeli jste zvuk dnešních závodních speciálů ? To je jak spojení ručního vysavače s prolétavající vosou. I decibelově. Holt podělaný hybridy. Ti debilové tím motorsport zabíjí a je jim to jednoLabigmeklabigmek35491    19.3.2017 13:21 Labigmek

Já se nechci nějak moc Gran turisma zastávat ty zvuky stály za prd asi vždycky. Ale slyšeli jste zvuk dnešních závodních speciálů ? To je jak spojení ručního vysavače s prolétavající vosou. I decibelově. Holt podělaný hybridy. Ti debilové tím motorsport zabíjí a je jim to jedno

Draper   1x   Mě přijdou nej zvuky u project cars :)Draperdraper18948    19.3.2017 13:17 Draper

Mě přijdou nej zvuky u project cars :)Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Anciabl   2x   odkaz ] a přitom by na to stačil jen jeden člověk :DAnciablanciabl21472    19.3.2017 12:42 Anciabl

odkaz ] a přitom by na to stačil jen jeden člověk :D

Robbi   1x   Tak grafika celkem ujde, ale ty zvuky se nezměnili od playstationu 1 :-D
Kazunari Jamauči by měl vyhodit ten starý magneťák a koupit konečně moderní nahrávací zařízení :-D
Třeba by mu v Microsoftu poradili.
Robbirobbi42288
    19.3.2017 12:39
Robbi

Tak grafika celkem ujde, ale ty zvuky se nezměnili od playstationu 1 :-D
Kazunari Jamauči by měl vyhodit ten starý magneťák a koupit konečně moderní nahrávací zařízení :-D
Třeba by mu v Microsoftu poradili.

Auvicek   1x   to je fakt, máš rechtAuvicekauvicek29963    19.3.2017 12:37 Auvicek

@ odpověď na komentář od Anciabl:to je fakt, máš recht

Anciabl napsal:Zvuky aut ne pneušek

Anciabl   3x   To co si ted vypustil ze sebe :D To si musím hru zahrát abych mohl hodnotit zvuk ? U hratelnosti je to jasný ale u zvuku kde sem už viděl hromadu videí snad každej slyší že v dnešní době se to na ostatní závodní hry nechytá.Anciablanciabl21472    19.3.2017 12:28 Anciabl

@ odpověď na komentář od SedllY:To co si ted vypustil ze sebe :D To si musím hru zahrát abych mohl hodnotit zvuk ? U hratelnosti je to jasný ale u zvuku kde sem už viděl hromadu videí snad každej slyší že v dnešní době se to na ostatní závodní hry nechytá.

SedllY napsal:Já nebudu takový debil a hru ohodnotím až podle zahrání. . :)

SedllY   2x   Já nebudu takový debil a hru ohodnotím až podle zahrání. . :)SedllYsedlly16410    19.3.2017 12:22 SedllY

Já nebudu takový debil a hru ohodnotím až podle zahrání. . :)

Anciabl   1x   Zvuky aut ne pneušekAnciablanciabl21472    19.3.2017 12:22 Anciabl

@ odpověď na komentář od Auvicek:Zvuky aut ne pneušek

Auvicek napsal:Tak otázka jaké zvuky myslí, jestli myslí kvílení pneumatik tak to fakt byla hrůza v DC

Auvicek   1x   Tak otázka jaké zvuky myslí, jestli myslí kvílení pneumatik tak to fakt byla hrůza v DCAuvicekauvicek29963    19.3.2017 12:18 Auvicek

@ odpověď na komentář od Anciabl:Tak otázka jaké zvuky myslí, jestli myslí kvílení pneumatik tak to fakt byla hrůza v DC

Anciabl napsal:Driveclub a Forza mají nejlepší zvuky v závodních hrách

Diskuze na fóru

Sluchátka na občasné hraní (19 příspěvků), Náhodné myšlenky a události dne (11989 příspěvků), Trance - TOAO 11 John Askew* (446 příspěvků), South Park: The Fractured But Whole (5 příspěvků), STEAM -všechno sem (7027 příspěvků), Vaše YT (351 příspěvků), Humble bundle -vše sem (555 příspěvků), Vše o sběratelských/speciálních/limitovaných edicích her (4560 příspěvků)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Ken Follett’s The Pillars of Earth – stavění katedrály podle knižní předlohy

První část hry „Z popela“ nabízí prolog k rozsáhlému příběhu o stavbě katedrály a o osudech lidí s ní spojenými.

 
Přečíst celý článek»Autor: Ylbirda - Platforma: PC a konzole
 
 
Dungeons 3 – ničte, palte, pleňte, vše je dovoleno!

Už vás nebaví hrdinské chování hlavních postav pohádkových příběhů? Odhalte svou temnou stránku v kůži mladé elfky vládnoucí smrduté kobce!

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC a konzole
 
 
Middle-earth: Shadow of War – velkolepé tažení za záchranou Středozemě

První díl byl darem z nebes pro všechny milovníky Středozemě a akčních her. Dokázal Shadow of War něčím překvapit?

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: PC a konzole
 
 
Rogue Trooper Redux - dystopický komiks v nové grafice

Po více než deseti letech se vrací kdysi oblíbená komiksová střílečka. Uspěje v remasterované podobě?

 
Přečíst celý článek»Autor: Vakomlok - Platforma: PC a konzole
 
 
The Evil Within 2 - probuzení do nové noční můry

Horor The Evil Within je zpět a jeho tvůrci se pokusili udělat některé věci jinak a lépe. Podařilo se jim to?

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole